Skocz do zawartości

adiplo

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O adiplo

  • Urodziny 22.07.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Poradziliście sobie z drzwiami? U mnie jest ten sam problem. Niestety zawias wyrobił się już nieco (czuć luz przy ruszaniu góra-dół) więc kupiłem w ASO nowy (koszt 79zł), polakierowałem i teraz nadszedł czas na wymianę. Pytanie tylko jak się do tego zabrać? Czy rozkręcić zawiasy i zdjąć całe drzwi, czy da się może wymienić bez zdejmowania drzwi? Pozdrawiam Jestem już po wymianie. Sprawa prosta jak drut i trwająca max 15 minut. Potrzebne: dobry klucz płasko-oczkowy 13, lewarek. Podstawowa sprawa to odkręcić 3 śruby trzymające zawias. U mnie poszło dość lekko ale gdyby śruby były zardzewiałe to mógłby być mały problem. Nie ma tam zbyt wiele miejsca na dostęp kluczem nasadowym. Jak to zrobić: 1. otwierasz drzwi jak szeroko się da. 2. podpierasz drzwi lewarkiem aby nie opadły. 3. Odkręcasz 3 śruby trzymające zawias - najlepiej zacząć od tej najbardziej z tyłu. 4. wyciągasz delikatnie stary zawias a w jego miejsce montujesz nowy. 5. przykręcasz śruby na początek delikatnie - próbujesz czy drzwi się zamykają 6. ustawiasz położenie drzwi - dokręcasz śruby - gotowe. Stary zawias był tak wyrobiony że luz był wyczuwalny w rękach. Po wymianie drzwi chodzą jak nowe. Trzeba uważać jedynie aby nie uszkodzić lakieru. Cały koszt wymiany to nowy zawias z ASO (79zł) i puszka lakieru z allegro (30zł).
  2. Nie bardzo wyobrażam sobie jak to zrobić bez zdejmowania zderzaka. Po prostu nie ma szans. Zdejmując nadkole masz dostęp od tyłu a pompki i przewody masz z przodu. Ewentualnie przez kratkę od halogena - ale to robota dla ginekologa. Zdjęcie zderzaka to 0,5h roboty - a masz wtedy super dostęp do pompek. U mnie były strasznie zapieprzone brudem. Wyczyściłem wszystko i poskładałem do kupy. Zaizolowałem przetarty wężyk taśmą samowulkanizującą, wymieniłem też pompkę od spryskiwaczy reflektorów. Niestety problem pozostaje nadal. Może wężyk jest przetarty w innym miejscu. Postanowiłem że wymienię ten plasitkowy badziew na zwykły gumowy wężyk i zastosuje zaworek zwrotny. Powinno zadziałać.
  3. Mój też kopci czy na zimnym czy na ciepłym. Też nie mam DPF. I raczej z rozrusznikiem bym tego nie łączył. Próbowałem już wielu pomysłów i dałem sobie na razie spokój.
  4. Ja w moim B6 BMR też miałem problemy z odpalaniem. Słabo kręcił i odpalał dopiero za drugim, trzecim razem. Po lekturze wątku kupiłem używany rozrusznik 02E911023L z Superb z 2010 roku z 11 zębami za 120zł. Przed zamontowaniem rozebrałem go jeszcze, wyczyściłem wirnik i nasmarowałem bendiks oraz przekładnie planetarną - wszędzie było dość sucho. Szczotki były jak nowe. Przydał mi się filmik: Co prawda tam jest rozrusznik z manuala, ale rozbiera się go praktycznie tak samo. Uwaga tylko na szczotkotrzymacz - dość ciężko jest go potem poskładać do kupy. Po wyciągnięciu starego okazało się że miał 10 zębów. Dodatkowo przeczyściłem też porządnie wszystkie końcówki przewodów oraz masę od akumulatora bo były nieco zaśniedziałe. Teraz nowy kręci jak szalony - samochód odpala dosłownie od strzała, zarówno zimny jak i ciepły! Różnica jest przeogromna!
  5. Mój ma 320 tys. Ostatnio zregenerowałem turbinę. Wtryski wymienione 2 lata temu w ramah akcji serwisowej. Wymieniono też dwumas w zeszłym roku.
  6. Czy jest tu ktoś z przebiegiem >200tys w ośmioletnim samochodzie? Bo z tego co widzę to wszystkie 2006-2008 mają po 120 - 150 tys. .
  7. Wie ktoś jakie żarówki są w liczniku? Czy są tam diody? Myślę żeby dostać się do żarówki długich i zamontować słabszą żarówkę lub założyć na nią gumowy kapturek.
  8. Znalazłem winowajce. Przetarty jest przewód przy zbiorniku płynu. Czeka mnie więc zdjęcie zderzaka żeby to naprawić.
  9. mnie też irytuje ta waląca po oczach kontrolka. Wie ktoś jak rozebrać licznik żeby się do niej dobrać?
  10. Wiecie może czy w instalacji spryskiwaczy szyb jest zaworek zwrotny? Mam problem polegający na tym że cofa mi się płyn i gdy włączę spryskiwacze szyb mija chwila zanim zaczną pryskać. Sprawdziłem instalacje w masce razem z dyszami i nigdzie zaworku zwrotnego nie znalazłem. W dysze można dmuchnąć i nigdzie nie czuć żeby coś blokowało powrót płynu. Nie zauważyłem też żadnego wycieku płynu.
  11. Gdybym miał taką pewność jechał bym jutro. Tylko że pewności nie ma żadnej. Każdy mechanik obstawia inny element i ma inną teorię. A koszty lądują jedynie po mojej stronie.
  12. adiplo

    VCDS grupa 004 pozycja 2 ?

    U mnie jest: 20:25:50 Group 004: Unit Injector 798 /min Engine Speed (G28) 3.0 °ATDC Injection Start (specified) 3.9°KW Injection Duration (specified) 6.34° Torsion Value Kąt synchronizacji poza wartościami dopuszczlnymi. Czy możliwe jest że rozrząd jest przestawiony o 1 ząbek?
  13. adiplo

    Nasze Jednoślady

    A ja jezdze Kawasaki ER5
  14. Zadam pytanie z innej beczki - orientuje się ktoś w którym miejscu znajduje sie zaworek zwrotny w instalacji spryskiwaczy szyb? Mam problem bo płyn w przewodach cofa się do zbiornika i gdy uruchamiam spryskiwacze muszę czekać kilka sekund zanim pompa dopchnie płyn do dysz spryskiwaczy. Rozebrałem dzisiaj odcinek pod maską i ani w dyszach (podgraewane) ani na instalacji nie znalazłem zawroka zwrotnego.
  15. No dobrze, tylko że do Łowicza mam 300km i nie chce mi się jechać żebyś mógł sprawdzić czy DPF został poprawnie wyłączony. Napisz czego potrzebujesz żeby ocenić czy został odłączony poprawnie czy nie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności