Skocz do zawartości

k0b3

  • Liczba zawartości

    144
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O k0b3

  • Urodziny 28.07.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Kuba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarnów

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja w sumie pozbyłem sie już samochodu sprawdzałem to dla kumpla który ten samochód kupił. Problem był taki, że w większości przypadków nie kończył (przerywał) proces wypalania. Jak jeździłem nim ja nie miałem ani razu problemu ale tez nie pozwalałem przerwać wypalania DPF'a
  2. Dla potomnych - pomogło wymuszone wypalenie filtra
  3. A dlaczego tak sądzisz? W sumie co może mieć turbo z DPF'em?
  4. Witajcie Panowie. Mam taki problem. Sprzedałem kumplowi auto i wszystko było w porządku, aż do dziś. Otóż pojawiła się kontrolka DPF'a i później zaczęła migać spirala. Do tego samochód przeszedł w tryb awaryjny. Kasowanie błędów nic nie dało - błąd pojawia się permanentnie od razu po włączeniu zapłonu. Tak wygląda błąd. A i jeszcze jedno, czujnik G450 był już kiedyś wymieniany, bo był od niego błąd. Po wymianie było ok. Masa popiołu 12 z groszami, a zapełnienie filtra coś koło 21%. Macie może jakieś pomysły?
  5. Rozkodujesz wszystko? To co jeśli wymieniam akumulator muszę przeprowadzać od nowa kodowanie wszystkich sterowników? Bez przesady.
  6. Nie wiem czy wiesz ale w bagażniku powinieneś mieć drugi akumulator. Odpiales oba?
  7. Powiedzialem im ze przyjechalem samochodem ktory jezdzil normalnie a po wymianie wtryskow problemy ze stabilna praca silnika i ze caly czas dpf sie zapycha. Od razu zauwazyli ze bylo z nim cos robione. A ja im powiedzialem ze ok bylo robione ale samochod jezdzil w porzadku do momentu wymiany wtryskow. Sprawdzili przez komputer ze ma dawki ok a ja im na to ze niech sprobuja wymienic wtryski raz jeszcze i poszli na to. Okazalo sie ze po drugiej wymianie jest juz ok
  8. A tak z ciekawości ile taka operacja u was kosztuje. Tzn jak wam dostarczę dpfa?
  9. Miałem u siebie dokładnie tak samo. Przed wymianą wtrysków na akcji serwisowej czyściłem dpfa w euro vat. Później wymieniłem wtryski i okazało się że samochod kopci jak diabli. Do tego duży problem z utrzymaniem stałych obrotów. I szybkie zapychanie się dpfa. Pojechałem na reklamacje wtrysków wymienili znowu komplet i teraz jest wszystko ok. Wygląda na to że te które wymieniają na akcji też bardzo często zawodzą.
  10. Witam. Dziś wpadłem na pomysł lekkiego odkręcenia korka wlewu oleju na pracującym silniku. I co się okazało, że silnik przez ten otwór trochę dymi na niebiesko. Nie wiem czy tak ma być, czy to może być jakiś poważny problem? Gdzieś na forum BMW udało mi się wyczytać, że może to być problem z odmą czyli odpowietrzeniem skrzyni korbowej silnika lub przytkanym separatorem oleju. Czy u nas w samochodach w ogóle takowy występuje? I jak go ewentualnie sprawdzić. Jeśli możecie forumowicze sprawdzić jak jest u was w samochodach. Tylko uważajcie przy odkręcaniu. Najpierw odpalcie silnik, a później bardzo delikatnie uchylcie korek, żeby komuś nie zarzygało silnika olejem. Sprawdzałem to na rozgrzanym silniku, nie wiem jak jest na zimnym.
  11. Był jeszcze zestaw MONSOON tez 10 głośnikami i wzmacniaczem. Od DYNAUDIO różnił się mocą. 250W w przypadku Monsoon i 600W w przypadku Dynaudio. W przypadku zmiany z Monnsona na Dynaudio instalacja polegała na wymianie głośnikow i wzmacniacza i dodatkowo przekodowanie. Nie trzeba bylo ciągnąć dodatkowych kabli.
  12. Tak chwilę kręcił i do tego miał taki lekki problem jakby akumulator był trochę za słaby.
  13. Podejrzewam, ze szarpnelo ci silnikiem a nie skrzynią. Moze jakis problem z prawidlowym zapaleniem mieszanki na ktoryms z cylindrów? I przez to tak walneło. Ja tak mialem przy rozruchu jak miałem kiepski rozrusznik. W momencie odpalania czasami szarpalo a odczucie bylo takie jak od skrzyni lub wlasnie silnika.
  14. Te Cybexy sa dosc szerokie u gory - moze to dlatego. Zreszta u dolu tez nie lepiej, a o zapieciu na isofixa moge zapomniec.
  15. Ja w tej chwili mam 2x Cybex Pallas 2 fix i jeden Bebe Comofort obrotowy i powiem, ze jest diabelnie ciezko.Ustawione mam dwa Cybexy kolo siebie (tzn z boku i na srodku) a Bebe z boku. Zamkniecie drzwi oczywscie z dociskiem a nie mowiac juz o zapieciu fotelikow. Pasowaloby reke miec lamana w kilku miejscach.Dlatego mysle o zamianie na cos wiekszego. Sprawdzalem juz w smaxie i galaxy wchodza idealnie. W touranie nie ma rewelacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności