micjanic
-
Liczba zawartości
57 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O micjanic
- Urodziny 14.11.1976
Informacje osobiste
-
Imię
michal
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wlkp.
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
-
Rok produkcji
2008
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
micjanic odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
Kolego, uwazam, ze Twoj wpis nie jest odpowiedzia na moje pytanie i nic nie wnosi do tematu. Moze sugerowac ze jedynym problemem silnikow PD byly wtryskiwacze. -
micjanic obserwuje zawartość → Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
-
Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
micjanic odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
Czesc, Czy sa jakies szczegolnie wadliwe typy silnikow 2.0 TDI CR w B7? Dla przykladu w B6 uchodzil za taki np. wariant BKP. Jest moze jakis wykaz silnikow na forum? -
Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu
micjanic odpowiedział laki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Za Odra dochodza do wniosku ze jak ktos chce wymieniac imbusy 77mm to najpozniej co 90tkm . Pod linkiem nizej doktoryzowali ten temat + zdjecia. https://www.sgaf.de/content/wechsel-sechskant-oelpumpenantriebes-mitnehmer-beim-20-tdi-motor-brt-348211 -
Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu
micjanic odpowiedział laki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Auto z salonu. Przebieg wiecej niz gwarantowany. Zdjecie jest po 120tkm. Z tego co forumowicze wyzej napisali mniej lub bardziej konkretnie, dla mnie temat jest jasny-jesli ktos chce dluzej autem pojezdzic to trzeba wymienic modul pompy i walkow na taki z dluzszym imbusem w gniezdzie walka. Ja kupie modul z Imielina. -
Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu
micjanic odpowiedział laki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jak bym mial pojecie i wiedzial to bym nie pytal i nie pisal postu. To jest chyba logiczne... -
Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu
micjanic odpowiedział laki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Tak wzglada walek po 120tkm i systematycznej wymianie oleju 5W30 co 15tkm. Jezdze caly czas na Castrolu Wg mnie imbus od strony walka nowka. Od strony pompy moznaby dyskutowac... -
Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu
micjanic odpowiedział laki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Hej forumowicze, przy 120 tkm (gdy spawalem glowice...) wymienilismy profilaktycznie zabierak na 77mm. Stary byl lekko zaokraglony, ale tylko od strony pompy. Gniazdo w walku wg mechanika ok. bo i abierak z tej strony byl ok. Aktualnie mam 220 tkm i zastanawiam sie nad wymiana kompletnego modulu, tylko pytanie jaki jest sens wymiany na dluzszy zabierak 100mm skoro szerokosc gniazda w pompie oleju jest taka sama naciski na zabierak przez pompe sa takie same jak przy krotszym 77mm. Chyba ze w tych modulach z dluzszym zabierakiem jest inna pompa o szerszym gniezdzie. Jesli dobrze rozumiem, problemem jest obracanie sie imbusa w pompie a nie w walku. Jak sadzicie czy jest szansa dociagnac do 300tkm bez ruszania tematu? Sa jakies wczesniejsze objawy zanim sie zabierak zacznie sie obracac w pompie, czy naprawde temat jest bezobjawowy? -
U mnie przy ok. 80tkm padla glowica w modelu z 2008r.... Przy 120tkm ubytek plynu 2cm na 500km i podcisnienie w zbiorniku t.j. sykniecie przy odkreceniu. Chlopaki namowili mnie na spawanie glowicy. Przedtem sprawdzili krocce chlodnice spalin i oleju. pompe plynu chlodzacego Mechanior zrobil test: na zimnym silniku dolal plynu na maksa tak ze byl rowno z rantem zbiorniczka.Jezeli po uruchomieniu silnika plyn idze od razu w gore i sie wylewa to masz uszczelke lub glowice Gosc w zakladzie regeneracji glowic jak uslyszal nr glowicy to od razu wiedzial gdzie pekla, heh Tweraz mam 200tkm a plyn stoi w miejscu - przez 80tkm ZERO dolewek. Zatem twierdzenia ze plynu musi ubywac to kompletna bzdura. Uklad jest zamkniety i powienien byc szczelny. Wszystko w temacie
-
Peknięcie głowicy w BKP i innych modelach ** co dalej?
micjanic odpowiedział micjanic → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jak znajdziesz wode w oleju lub odwrtonie to trzeba działać. U mnie przez długi czas nie było wody w oleju i odwrotnie (przez ok.50 000km), a ubywało tak jak Tobie. Pęknięta głowica wyszła dopiero na badaniu szczelności rozgrzanej głowicy. Przez te 50 000 km sprawdzałem czy nie mam wody w oleju (bagnet, pod korkiem oleju i świeciłem latarka przez wlew oleju) i odwrotnie to jest oleju w płynie chłodniczym. I jeździłem z dolewkami. Na szczęście niedawno olej poszedł do wody i było jasne: chlodniczka oleju albo uszczelka albo głowica. Glowica aktualnie pospawana i jeżdżę - to była dobra decyzja. Przy okazji wywaliłem klapki wirowe w kolektorze dolotowym - były w agonalnym stanie. Zobaczymy jak długo będę się cieszył regenerowana głowicą Gdyby w B7 również pękały głowice to byłyby po prostu jaja - napisz przy sposobności co Ci wyszło. -
Peknięcie głowicy w BKP i innych modelach ** co dalej?
micjanic odpowiedział micjanic → na temat → Silnik, skrzynia biegów
A ktoś ma jakieś doświadczenia ze spawanymi głowicami. Jakie przebiegi robia? -
Peknięcie głowicy w BKP i innych modelach ** co dalej?
micjanic odpowiedział micjanic → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Przy przebiegu 70tkm zaczął ubywać płyn na początku od min do maks. co 5000 tyś. Jedyny objaw to podciśnienie w zbiorniku wyrównawczym - po odkręceniu poziom płynu szedł do góry. Bez wycieków i majonezu na korku oraz dymienia na biało. Przy 110tkm poszedł olej do płynu chłodniczego. Problemów z zapalaniem do końca nie było. Aktualnie sprawdzona chłodniczka oleju i spalin, oraz plastikowe króćce i pompa wody - wszystko ok Wygląda na to, że głowica padała przez 60000 km. -
Peknięcie głowicy w BKP i innych modelach ** co dalej?
micjanic odpowiedział micjanic → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Moja, która pękła na kanale wodnym cylindra 4 jest z literka C i z 10.2007 -
Cześć, Chciałbym założyć watek poświęcony pękającym głowicom w 2.0 tdi i radzeniu sobie z tym tematem. Właśnie mi pękła głowica na kanale wodnym cylindra 4. Głowica z datą produkcji 20.10.2007 !!! Przebieg 125km (mogła pęknąć przy ok 110km) Ja zdecydowałem się na spawanie Jakie macie doświadczenia ze spawaniem głowic? Po spawaniu pękają ponownie? w tych samych innych miejscach? przy jakim przebiegu? Jest sens wymieniać na używaną ? Uważam, że twierdzenie o pękaniu głowic tylko z 2005 i 2006 to mit - pękają wszystkie 16V
-
Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy
micjanic odpowiedział wozny83 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
U mnie nieciekawie. Przy 125tkm oryginalnego przebiegu poszedł olej do płynu chłodniczego. Od 70tkm ubywało delikatnie płynu. Diagnoza: Konkretnie pęknięta głowica na kanale wodnym cylindra 4. Głowica z datą produkcji 20.10.2007 !!! Czyli że miały pękać tylko z 2005 i 2006 to to lekka ściemka jest. Zdecydowałem się na spawanie. Przy 117tkm padł wtrysk - wymiana w ramach akcji 23H9. Okazało się tez ze klapki wirowe w kolektorze ssącym są w agonalnym stanie - zrobiona pełna ekstrakcja :-) Zabierak napędu pompy oleju jak na zdjęciu Aktualnie wszystko porobione :victory- ciekawe jak długo będę się cieszył :hmm