Jeryk
-
Liczba zawartości
14 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Jeryk
- Urodziny 16.02.1983
Informacje osobiste
-
Imię
jerzyk
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
w-wa
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
-
Rok produkcji
2008
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ja oprócz precyzyjnego określenia poziomu oleju mam jeszcze problem z Mokra Miarka oleju,olej znajduje się chyba na ściankach rurki prowadzącej bagnet.Próbowałem różnych sposobów m.in. wielokrotny pomiar ale ciągle jest Mokra ta kulka wyżej. Któryś z kolegów pisał o pomalowaniu tego plastiku.Proszę o więcej szczegółów
-
Przypomnę się.Proszę o info jak krok po kroku odczytac z vcds zawartość popiołu,sadzy,kiedy ostatnio się wypalił.
-
Szkoda że nie ma chętnych do pomocy.Może chociaż na zachętę napiszcie czy włączyć go przy wyłączonym zapłonie.Trochę się boję (grzebać)bez jasnych wskazówek.Na początek chciałbym sprawdzić.jak u mnie z popiolem i sądzą. Ps.Aha z góry dzięki, może to choć trochę pomoze
-
Biały dym z rury wydechowej - co jakiś czas.
Jeryk odpowiedział WW → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Te objawy swiadczą o przerwaniu procesu wypalania. UWAGA;Przed wyłączeniem silnika spójrz na obroty biegu jalowego (800),jeśli są powyżej 900 i chwilowe zużycie zamiast 0,5-0,6 jest 0,9 to właśnie wypala się filtr i powinieneś jeszcze się przejechac,aż obroty i zużycie będą w normie -
Witam .Przeczytałem cały temat,ponieważ też może mnie dotyczyć. Na razie mam 253kkm,mam fakturę 1 wł.( Niemiec)który wymienił dpf razem z katalizatorem coś ok 1300⏠co bardzo ciekawe przy 130kkm.Moje doświadczenie z dpf to 1.po kilku km jazdy i z gaszeniu słyszałem wentylatory !!!,przecież się jeszcze nie nagrał 2.Od tamtej pory jezdze z chwilowym zużyciem (1raz wylapalem podwyższone obroty więc nie gasilem tylko zrobiłem jakieś 5 km.i obroty znów 800) Może macie jakieś patenty żeby zrobić jakąś sygnalizację jak będzie proces się odbywał. Zakupilem VCDS-a ale nie umiem jeszcze z niego skorzystać, może ktoś życzliwy pomoże krok po kroku np. 1.Włączyć zapłon lub nie,uruchomić silnik czy nie.Czy można samymym spr. coś zepsuc
-
Dzięki ale, potrzebuje więcej wskazówek i instrukcji krok po kroku.Czy tak że po wciśnięciu w gniazdo wtyku przy uruchomionym laptopie pojawiają się te bloki czy muszę coś wpisywać i ewentualnie gdzie aby je odnaleźć. Potrzebuje przewodnika,ponieważ będę to robił po raz pierwszy.dzięki za wyrozumiałość
-
witam. Moje doświadczenie z DPF wygląda tak.Auto mam od przebiegu 215kkm 05-2014.Nigdy nie zapaliła się kontrolka DPF Przebieg 252kkm,po przejechaniu 5 km zgasiłem silnik i słyszę że pracuje wentylator chłodnicy.Po przeanalizowaniu doszedłem do wniosku że przerwałem wypalanie. Od tamtego czasu jeżdżę na chwilowym spalaniu,obserwując przed zgaszeniem;zużycie chwilowe na biegu jałowym,obroty(800). Dzięki temu raz uratowałem sytuację i przejechałem się ok 5 km(pomogło),ekologia w takim wykonaniu to kpina. Zakupiłem VCDS-a i proszę o pomoc jak to użyć aby spr. Ile mam popiołu,sadzy,jak często mi sie wypala,kiedy ostatni raz .Podobno to wszystko można odczytać Nigdy tego nie podłączałem wiec proszę o wskazówkę jak zacząć z tego korzystać pozdrawiam
-
Witam. Oryginalny (Varta)służył 5.5 roku 215 tys. Zakupilem Banner 75Ah 680 A ma 11 miesięcy i 20 tys. i LIPA. Oto wnioski i spostrzeżenia. Data na akumulatorze nie świadczy o początku eksploatacji .Akumulatory sa sucholadowane u producenta a przed wysylka do hurtowni zalewane kwasem. Wasze Akumulatory koledzy są obsługowe i maja mniejszy prąd rozruchowy - I TU LEZY PRZYCZYNA ich dlugowiecznosci. W dobie wyścigu za ,, ekologia,, i parametrami robią takie wynalazki żeby służyły tylko na gwarancji.Maja duży prąd rozruchowy i tym nęcą,to skutkuje ich niską trwałością.Należy kupować baterie o odpowiednim prądzie i obsługowe. NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE AKUMULATORA BEZOBSLUGOWEGO
-
Witam.Opisze po krótce przygodę z linką.Zauważyłem coraz trudniejsze otwieranie maski.Lekko spanikowalem po przeczytaniu forum jakie problemy przy próbie otwarcia.Ale całą wiedzę wziąłem z książki (Sam naprawiam vw passat B6).Na forum nie było takich info.Otóż nad lewą lampa jest klips który łączy 2 części linki, po rozlaczeniu, strzykawką wpuściłem po kilkanaście kropli oleju wazelinowego w dwie czesci, trochę smaru, sprey na sam zamek.Linka była lekko skorodowana na łączeniu.Lekko szarpalem rączką aby rozruszac.Po połączeniu działa b.dobrze.powodzenia. Nie zwlekajcie
-
Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy
Jeryk odpowiedział wozny83 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
2008/09 b.bogato doposazony przez Niemca, musial wydac tysiace eurasow ale do rzeczy: przebieg 237kkm.Od 1 wł.oryginał.Wymienilem wszystkie filtry i olej choc byly faktury z D (niewidzałem nie uwierzylem)Ja zrobiłem 22 tys.Wymieniam co 15tys olej .Wymieniłem: 215kkm akumulator banner 75Ah-był oryginał. 226kkm przegub lewy (zamiennik Q)) -przy następnej wymianie oleju wymienię też w skrzyni bo lekko wyje przy skręcie w lewo pulsacyjnie (Fusch) -
Wymiana oleju w skrzyni manulanej
Jeryk odpowiedział norbert2205 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
czy aby wiecie jaki było zapytanie na początku. Olej w skrzyni manualnej a nie automacie.Producenci ze względów marketingowych nie mówią o wymianie.Ma sie nie zepsuć na gwarancji.Myślę że nie jest wieczny a zatem kiedy wymieniać czy po 100tys,po 200.Może ktoś z branży kompetentny sie wypowie -
Ślędze dalej i nic.Jesli chodzi o dwie karty to już wiem że tylko jedna może być sparowana.Druga sprawa że Nokia E-66 pięknie współpracuje tzn.z książką.Samsung nie chce-komunikat że telefon jest niekompatybilny.Mój moduł to 5N0 035 730A.Jaki moduł załatwi wszystkie nowe telefony.Czy np.5N0 035 730 D z datą 45/2010 (wyczytałem w tym wątku)pozdrawiam
-
Fabryczny zestaw głośnomówiący Premium i telefony
Jeryk odpowiedział temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
No właśnie Panowie czy macie więdzę na temat tych modułów.Mój jest 5N0 035 730 A.Nie mogę sparowac z Samsungiem GT-S7562 wersja Android 4.0.4 Pyt.proszę o info o 1. telefony sparowane z tym modułem. 2.Jaki moduł aby nie miec problemu z telefonem typu sfartfon. dzięki i pozdrawiam Ps.szukałem info jak się dostac do modułu.W serwisie po nr VIN podano mi moduł z literką ''C'',okazało sie że jest "A"powiedziano mi że sa rzepy.Niestety jest inaczej a mianowicie.Obudowa ze styropianu oklejona szarym płótnem (auto08/09)w kształcie szuflady(w srodku moduł)należy go docisnąc i lekko przesunąć w stronę drzwi pasażera,i lekko wyjąć z okienka (otwór technologiczny)w tapicerce przy fotelu,następnie do góry.Z drugiej str,od drzwi jest ''płetwa''.Trochę przeszkadza uchwyt do przesuwania fotela.powodzenia -
Witam życzliwych kolegów.Mam prośbe o rozkodowanie nr.VIN WVWZZZ3CZ9E093617. Inne kody z książki serwisowej której nie udało się rozwiązać;3C5 192, M6F, KNS, LC9X ,UP pozdrawiam i dziękuję
-
Witam.Przeczytałem cały wątek i;w moim temacie i niewiele wiem . Radio RNS 510.moduł 5N0035730C telefon Samsung GT -S7562(dwie karty SIM) .Brak możliwości sparowania.Czy należy wymienic ten moduł i na jaki.A może jest sposób aby cieszyć się z telefonu w aucie.