Skocz do zawartości

Jeryk

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jeryk

  • Urodziny 16.02.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    jerzyk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    w-wa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja oprócz precyzyjnego określenia poziomu oleju mam jeszcze problem z Mokra Miarka oleju,olej znajduje się chyba na ściankach rurki prowadzącej bagnet.Próbowałem różnych sposobów m.in. wielokrotny pomiar ale ciągle jest Mokra ta kulka wyżej. Któryś z kolegów pisał o pomalowaniu tego plastiku.Proszę o więcej szczegółów
  2. Przypomnę się.Proszę o info jak krok po kroku odczytac z vcds zawartość popiołu,sadzy,kiedy ostatnio się wypalił.
  3. Szkoda że nie ma chętnych do pomocy.Może chociaż na zachętę napiszcie czy włączyć go przy wyłączonym zapłonie.Trochę się boję (grzebać)bez jasnych wskazówek.Na początek chciałbym sprawdzić.jak u mnie z popiolem i sądzą. Ps.Aha z góry dzięki, może to choć trochę pomoze
  4. Te objawy swiadczą o przerwaniu procesu wypalania. UWAGA;Przed wyłączeniem silnika spójrz na obroty biegu jalowego (800),jeśli są powyżej 900 i chwilowe zużycie zamiast 0,5-0,6 jest 0,9 to właśnie wypala się filtr i powinieneś jeszcze się przejechac,aż obroty i zużycie będą w normie
  5. Witam .Przeczytałem cały temat,ponieważ też może mnie dotyczyć. Na razie mam 253kkm,mam fakturę 1 wł.( Niemiec)który wymienił dpf razem z katalizatorem coś ok 1300€ co bardzo ciekawe przy 130kkm.Moje doświadczenie z dpf to 1.po kilku km jazdy i z gaszeniu słyszałem wentylatory !!!,przecież się jeszcze nie nagrał 2.Od tamtej pory jezdze z chwilowym zużyciem (1raz wylapalem podwyższone obroty więc nie gasilem tylko zrobiłem jakieś 5 km.i obroty znów 800) Może macie jakieś patenty żeby zrobić jakąś sygnalizację jak będzie proces się odbywał. Zakupilem VCDS-a ale nie umiem jeszcze z niego skorzystać, może ktoś życzliwy pomoże krok po kroku np. 1.Włączyć zapłon lub nie,uruchomić silnik czy nie.Czy można samymym spr. coś zepsuc
  6. Dzięki ale, potrzebuje więcej wskazówek i instrukcji krok po kroku.Czy tak że po wciśnięciu w gniazdo wtyku przy uruchomionym laptopie pojawiają się te bloki czy muszę coś wpisywać i ewentualnie gdzie aby je odnaleźć. Potrzebuje przewodnika,ponieważ będę to robił po raz pierwszy.dzięki za wyrozumiałość
  7. witam. Moje doświadczenie z DPF wygląda tak.Auto mam od przebiegu 215kkm 05-2014.Nigdy nie zapaliła się kontrolka DPF Przebieg 252kkm,po przejechaniu 5 km zgasiłem silnik i słyszę że pracuje wentylator chłodnicy.Po przeanalizowaniu doszedłem do wniosku że przerwałem wypalanie. Od tamtego czasu jeżdżę na chwilowym spalaniu,obserwując przed zgaszeniem;zużycie chwilowe na biegu jałowym,obroty(800). Dzięki temu raz uratowałem sytuację i przejechałem się ok 5 km(pomogło),ekologia w takim wykonaniu to kpina. Zakupiłem VCDS-a i proszę o pomoc jak to użyć aby spr. Ile mam popiołu,sadzy,jak często mi sie wypala,kiedy ostatni raz .Podobno to wszystko można odczytać Nigdy tego nie podłączałem wiec proszę o wskazówkę jak zacząć z tego korzystać pozdrawiam
  8. Witam. Oryginalny (Varta)służył 5.5 roku 215 tys. Zakupilem Banner 75Ah 680 A ma 11 miesięcy i 20 tys. i LIPA. Oto wnioski i spostrzeżenia. Data na akumulatorze nie świadczy o początku eksploatacji .Akumulatory sa sucholadowane u producenta a przed wysylka do hurtowni zalewane kwasem. Wasze Akumulatory koledzy są obsługowe i maja mniejszy prąd rozruchowy - I TU LEZY PRZYCZYNA ich dlugowiecznosci. W dobie wyścigu za ,, ekologia,, i parametrami robią takie wynalazki żeby służyły tylko na gwarancji.Maja duży prąd rozruchowy i tym nęcą,to skutkuje ich niską trwałością.Należy kupować baterie o odpowiednim prądzie i obsługowe. NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE AKUMULATORA BEZOBSLUGOWEGO
  9. Witam.Opisze po krótce przygodę z linką.Zauważyłem coraz trudniejsze otwieranie maski.Lekko spanikowalem po przeczytaniu forum jakie problemy przy próbie otwarcia.Ale całą wiedzę wziąłem z książki (Sam naprawiam vw passat B6).Na forum nie było takich info.Otóż nad lewą lampa jest klips który łączy 2 części linki, po rozlaczeniu, strzykawką wpuściłem po kilkanaście kropli oleju wazelinowego w dwie czesci, trochę smaru, sprey na sam zamek.Linka była lekko skorodowana na łączeniu.Lekko szarpalem rączką aby rozruszac.Po połączeniu działa b.dobrze.powodzenia. Nie zwlekajcie
  10. 2008/09 b.bogato doposazony przez Niemca, musial wydac tysiace eurasow ale do rzeczy: przebieg 237kkm.Od 1 wł.oryginał.Wymienilem wszystkie filtry i olej choc byly faktury z D (niewidzałem nie uwierzylem)Ja zrobiłem 22 tys.Wymieniam co 15tys olej .Wymieniłem: 215kkm akumulator banner 75Ah-był oryginał. 226kkm przegub lewy (zamiennik Q)) -przy następnej wymianie oleju wymienię też w skrzyni bo lekko wyje przy skręcie w lewo pulsacyjnie (Fusch)
  11. czy aby wiecie jaki było zapytanie na początku. Olej w skrzyni manualnej a nie automacie.Producenci ze względów marketingowych nie mówią o wymianie.Ma sie nie zepsuć na gwarancji.Myślę że nie jest wieczny a zatem kiedy wymieniać czy po 100tys,po 200.Może ktoś z branży kompetentny sie wypowie
  12. Ślędze dalej i nic.Jesli chodzi o dwie karty to już wiem że tylko jedna może być sparowana.Druga sprawa że Nokia E-66 pięknie współpracuje tzn.z książką.Samsung nie chce-komunikat że telefon jest niekompatybilny.Mój moduł to 5N0 035 730A.Jaki moduł załatwi wszystkie nowe telefony.Czy np.5N0 035 730 D z datą 45/2010 (wyczytałem w tym wątku)pozdrawiam
  13. No właśnie Panowie czy macie więdzę na temat tych modułów.Mój jest 5N0 035 730 A.Nie mogę sparowac z Samsungiem GT-S7562 wersja Android 4.0.4 Pyt.proszę o info o 1. telefony sparowane z tym modułem. 2.Jaki moduł aby nie miec problemu z telefonem typu sfartfon. dzięki i pozdrawiam Ps.szukałem info jak się dostac do modułu.W serwisie po nr VIN podano mi moduł z literką ''C'',okazało sie że jest "A"powiedziano mi że sa rzepy.Niestety jest inaczej a mianowicie.Obudowa ze styropianu oklejona szarym płótnem (auto08/09)w kształcie szuflady(w srodku moduł)należy go docisnąc i lekko przesunąć w stronę drzwi pasażera,i lekko wyjąć z okienka (otwór technologiczny)w tapicerce przy fotelu,następnie do góry.Z drugiej str,od drzwi jest ''płetwa''.Trochę przeszkadza uchwyt do przesuwania fotela.powodzenia
  14. Witam życzliwych kolegów.Mam prośbe o rozkodowanie nr.VIN WVWZZZ3CZ9E093617. Inne kody z książki serwisowej której nie udało się rozwiązać;3C5 192, M6F, KNS, LC9X ,UP pozdrawiam i dziękuję
  15. Witam.Przeczytałem cały wątek i;w moim temacie i niewiele wiem . Radio RNS 510.moduł 5N0035730C telefon Samsung GT -S7562(dwie karty SIM) .Brak możliwości sparowania.Czy należy wymienic ten moduł i na jaki.A może jest sposób aby cieszyć się z telefonu w aucie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności