Skocz do zawartości

kinderek3

  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kinderek3

  • Urodziny 10.03.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Myślenice

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. a nie orientujecie się w jakiej cenie jest cała linka
  2. Witam mam pytanie ponieważ lała mi się woda do środka samochodu po lince od maski rozebrałem i zobaczyłem że pęknięta jest ta guma na lince czy jest może ona wymienna czy trzeba całą linkę wymienić
  3. czyli co w tej sytuacji zrobić
  4. a jeszcze jedno bo teraz skojarzyłem fakty nie wiem czy może mieć to coś wspólnego ale te błędy pierwszy raz pojawiły się gdy rozładował mi się akumulator prawie do 0 i teraz również rozładował mi się akumulator i wyskoczyły te błędy
  5. Witam mam już te błędy które wyskakują tj: z polskivag4.9 18058 Magistrala CAN tablica przyrządów - brak sygnału brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 18043 Magistrala CAN klimatyzacja - brak sygnału brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 18044 Magistrala CAN zabezpieczenie - brak sygnału brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY z vagcom 18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster P1650 - 35-10 - - - Intermittent 18043 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1635 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 18044 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1636 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent i vagcomem udało mi się raz połączyć z airbag i są 2błędy 2 Znalazłem Błąd: 01312 - „GBF�lqä9Đ|r>kyÚă€= 37-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent 01299 - Shareware Version. To Decode all DTC's 49-00 - Please Register/Activate ---------- Dodano o 12:02 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:01 ----------
  6. jutro sprawdze te błędy i napisze. a z silnikiem łącze się normalnie
  7. Witam mam następujący problem. Wczoraj gdy odpalałem samochód wszystko w środku zaczęło piszczeć. kontrolka klocków hamulcowych, poduszki powietrzne, i czerwona kontrolka oleju i napis stop(oil level...czy coś takiego) podłączyłem vaga i wyskoczyły 4 błędy że brak komunikacji z tablicą can czy jakoś tak. których nie da się usunąć. Jakiś rok temu miałem taki sam problem pojechałem do mechanika i coś pogrzebał w vagu i usunął te błędy tylko że wtedy wyłączył mi imobilaiser bo nie mogłem odpalić przez to auta i powiedział że gdzieś się mogła woda dostać i styki zaśniedziały. dodam iż samochód był przerabiany z anglika. Proszę o pomoc co może być przyczyną tych wariacji komputera.
  8. Witam. Koledzy mam taki problem wczoraj zapomniałem zgasić świateł w samochodzie i świeciły się tak długo że rozładowały mi akumulator, więc podładowałem go i zapalił. Przejechałem jakieś 10km i pojawiła mi się czerwona kontrolka oleju i napis stop zgasiłem go sprawdziłem olej i był stan. chce odpalić samochód a on gaśnie gdzieś po 1s i tak z 5 razy wkońcu odpalił ale znowu pojawiła się kontrolka poduszek powietrznych, przyjechałem do domu za jakąś godzine chce odpalić a tu gaśnie jak wcześniej gdzieś za 1s. Podłączyłem vag i wyskoczyły mi błędy 18058 18043 18044 17978 próbowałem je skasować ale powracają co może być powodem mam dzisiaj ważny wyjazd a auto unieruchomione proszę o pomoc
  9. Witam koledzy mam problem!!!Mianowicie, jechałem dzisiaj samochodem i nagle zaczął strasznie szarpać raz już tak miałem jakiś tydzień temu ale zgasiłem go i po ponownym odpaleniu wszystko przeszło. tym razem jednak tak nie było podpiąłem go pod vag i miałem 2 błędy 18074 ; wtryskiwacz 1 ,przerwa brak osprzetu/nie związany ze sprzętem ,błąd sporadyczn 16685 brak zapłonu cylinder 1 czy to wina elektryki czy pompowtryskiwaczy proszę o pomoc z góry dziękuje
  10. Koledzy potrzebuje pilnie waszej pomocy jechałem dzisiaj passatem i nagle zaczął przerywać, szarpać raz już miałem taki sam objaw tydzień temu ale jak go zgasiłem i zapaliłem ponownie to wszystko przeszło tym razem tak jednak nie jest. podłączyłem go do vaga i miałem następujące błędy 18074 - wtryskiwacze- przerwa brak osprzętu/nie związany ze sprzętem BŁĄD SPORADYCZNY 16685 Brak zapłonu cylinder1 zrobiłem też logi na 13 18 i 23 kanale na 13 miał -0,3/-0,1/0,1/0,2 na 18 wszystko 0 na 23 miał 51,0/72,0/88,0/46,0 co może być przyczyną czy to padnięte pompowtryski proszę o szybką odpowiedz
  11. Koledzy wracam z moim problemem. Sprawdziłem, zdjąłem wężyk podciśnienia przyłożyłem do niego palec a kolega dodawał gazu ale nic nie ciągło. do tego dalej ten błąd 17964 Ciśnienie doładowania nie osiągnęło granicy -brak osprzętu/nie związane za sprzętem!!! i to chyba jednak wina N75 i tej małej dziurki w membranie. Jak myślicie??
  12. kolego a czy w tym wężyku co idzie do mieszka do turbiny po odpaleniu powinno iść ciśnienie bo jak go zdjąłem to nie ma tam ciśnienia a kolega jak mi dodawał gazu to drążkiem też nie ruszało??
  13. Koledzy podpiąłem dzisiaj mojego passata pod VAG i wyszedł mi błąd 17964 Ciśnienie doładowania nie osiągnęło granicy -brak osprzętu/nie związane za sprzętem czy może to mieć coś wspólnego z moim problemem
  14. tak sztanga kierownicy pracowała. a resztę jutro sprawdze to napisze dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności