Skocz do zawartości

oupa

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O oupa

  • Urodziny 15.02.1950

Informacje osobiste

  • Imię
    kazimierz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rybnik

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007
  1. Jeżeli komuś pomogę to proszę : 2010r – sprowadzony z niemiec 190 000 km udokumentowane, 2012r – 218 000 km - silniczek od Klimy ( 7.1 ) - 300zł na gotowo, 2012r - 224 000 km – pompo wtrysk na 2 cylindrze w VW w ramach akcji za darmo, 2012r – 228 000 km – pompo wtryski reszta w VW w ramach akcji za darmo, 2012r – 230 000 km czujnik ciśnienia spalin G 450 wym. samodzielna - 263 zł od VW, 2012r – Akumulator – Bosch 74 Ah-S5 – przed zimą – 330 zł, 2013r – 236 000 km – rozrząd, pompa wody, pasek wielorowkowy z napinaczem – 1150 zł 2013r – 236 000 km – imbus, zabierak pompy oleju, olej itd. – 500 zł, 2013r – 242 000 km – turbospręzarka regeneracja – 1500 zł, Do wymiany jeszcze olej w DSG, Zaczynam także słyszeć dwumasę na wolnych obrotach, ale to jeszcze tak z 15 000 km do wymiany. Przejechane 52 000 km koszt części ok. 6 700 zł, plus dobry komfort samochodu, mało to na pewno nie jest, ale czy dużo ?.
  2. oupa

    Tempomat z ACC

    Był jak kupiłem autko 3 lata temu więc używam. Urządzenie w miarę wygodne, używam od czasu do czasu i to na autostradzie gdzie sprawdza się nawet przy wyprzedzaniu (pas lewy i powrót na prawy) jak i na drogach pozamiejskich. Wypada z głośnym gongiem jeżeli prędkość spadnie poniżej 30 km/h. Można ustawić odległość od auta z przodu (chyba 7-8 odległości) jak i prędkość co 10 km/h w górę i w dół, oraz co 1 km/h w górę. Tak że prędkość do opanowania z dokładnością do 1 km/h. Taki sobie gadżet, ku wygodzie prowadzenia. Chyba lekko oszczędza paliwo.
  3. Wczoraj przy okazji wymiany oleju i filtrów, wymieniłem także zabierak. Fakty ; przebieg 236 000 km, zabierak krótki, z jednej strony b. mocno zużyty, z drugiej jak nowy. Myślę że na następne 80 000 km starczy, a potem może regeneracja pompy (gniazda). Pozdrowienia.
  4. Obecnie 236 000 km. Aktualnie wymieniłem ; pasek rozrządu komplet z pompą wody, po drodze także pasek wielorowkowy z napinaczem, przed zimą 2012 akumulator, w lecie w ramach akcji pompowtryski najpierw 1 ( laweta ), potem 3 po przekwalifikowaniu na Polskę ( za darmo ), z usterek to jeszcze silniczek klapy ciepłego powietrza, oraz czujnik ciśnienia G-450. Autko od 2010 w Polsce z przebiegiem 190 000 km, czyli moje już 46 000 km. W planie wymiana zabieraka pompy oleju ( przy okazji wymiany oleju ) oraz oleju i filtra w DSG. Po uruchomieniu zaczyna odzywać się dwumasa ale to jeszcze 15 - 20 000 do wymiany. Myślę że eksploatacja jest cenowo na normalnym poziomie, oby tak dalej.
  5. Wymiana w grudniu 2012, stary oryginalny Varta 64 Ah 340 A wytrzymał spokojnie 6 lat i w celu uniknięcia kłopotów bo zaczynał być słabszy (i na pewno mu sie nie poprawi), wymieniłem przed zimą. Nowy Bosh S5 74Ah / 750A cena 330zł, myślę że też wytrzyma 6 lat. Jeżeli komuś pomoże mój wpis to sie ciesze. Myślę że 6 lat to dobry okres żywotności akumulatora.
  6. W maju miałem w ramach akcji wymieniony na 2 cylindrze przywiozłem na lawecie bo stanęło. Teraz pozostałe trzy (po sprawdzeniu i chyba po przekwalifikowaniu na Polskę) tym razem dojechałem na kołach. Razem koszty to 100zł laweta poprzednim razem. Pochwała dla VW.
  7. 1) silnik: 2,0 TDI 170 KM DSG (2007) 2) rodzaj nadwozia: Variant 3) spalanie: około 6,5 l (średnio ciężka noga) 4) awarie: silniczek klapy ciepłego powietrza klimy - razem 300 zł 5) czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 6) czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK 7) przebieg: 225tys. z czego 35 tys. moje - 2 lata 8) DPF bez problemów 9) dobry stosunek jakości do ceny 10) autko z Niemiec wyprodukowane w Emden.
  8. Skorzystałem z porady: ust temp 22 st. dmuchawa na 2 fotele na 1 nagrzał się o wiele szybciej potem na auto, dziękuję.
  9. oupa

    Brak ogrzewania

    Może komuś pomoże. Z nawiewów strona lewa leciało zimne powietrze po sprawdzeniu klimy wywalało "7.1", padł silniczek klapy "3C1.907.511". Auto do elektryka na 1 dzień, silniczek wymieniony na używany koszt z robocizną 300 zł. Wszystko gra no i przestało w klimie ćwierkać. A już chciałem ocieplać lewe drzwi, bo było zimno z tej strony!!!
  10. Dziękuję, na razie nie mam kłopotów ale wiedza jest cenna.
  11. " Tylko weź też pod uwagę, że VW wymienia teraz pompowtryski za darmo ". Dopowiedz więcej na ten temat, jeżeli możesz. Autko z Niemiec z 2007 roku.
  12. Dzięki za info, czyszczenie muszę odpuścić. Może przy innej okazji.
  13. Panowie podpowiedźcie jak poczyścić soczewki bo widzę że jedna jest mleczna. Zderzaka raczej na razie ściągać nie chcę.
  14. Używałem poprzedniej zimy i byłem zadowolony "Dunlop SP WINTER SPORT M3 205/60R16 96 H XL". Opony kupiłem używane z dobrym bieżnikiem, większej lekko średnicy (60) i nieco węższe (205) ale takie były dostępne i tańsze. W zimie zachowywały się dobrze (śnieg, chlapa) a na suchej nawierzchni też dobrze, w miare ciche. Tak że mogę polecić. Zobaczymy tej zimy.
  15. Moje odczucia są takie, używam Shell V-pover lub V-pover z Orlenu, oba dobre, na Shelu lekko ciszej. Spalanie 6,5 do 7,0 przy dość cieżkiej nodze. Od tamtego roku zrobiłem 25 000, zero problemów z DPF i innych. Zdarzało mi się podróżować przy -20 C i bez problemu. Co drugi rok myślę wymieniać filtr paliwa (zalecane co 60 000). Oby tak dalej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności