oupa
-
Liczba zawartości
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O oupa
- Urodziny 15.02.1950
Informacje osobiste
-
Imię
kazimierz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Rybnik
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
-
Rok produkcji
2007
-
Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy
oupa odpowiedział wozny83 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Jeżeli komuś pomogę to proszę : 2010r – sprowadzony z niemiec 190 000 km udokumentowane, 2012r – 218 000 km - silniczek od Klimy ( 7.1 ) - 300zł na gotowo, 2012r - 224 000 km – pompo wtrysk na 2 cylindrze w VW w ramach akcji za darmo, 2012r – 228 000 km – pompo wtryski reszta w VW w ramach akcji za darmo, 2012r – 230 000 km czujnik ciśnienia spalin G 450 wym. samodzielna - 263 zł od VW, 2012r – Akumulator – Bosch 74 Ah-S5 – przed zimą – 330 zł, 2013r – 236 000 km – rozrząd, pompa wody, pasek wielorowkowy z napinaczem – 1150 zł 2013r – 236 000 km – imbus, zabierak pompy oleju, olej itd. – 500 zł, 2013r – 242 000 km – turbospręzarka regeneracja – 1500 zł, Do wymiany jeszcze olej w DSG, Zaczynam także słyszeć dwumasę na wolnych obrotach, ale to jeszcze tak z 15 000 km do wymiany. Przejechane 52 000 km koszt części ok. 6 700 zł, plus dobry komfort samochodu, mało to na pewno nie jest, ale czy dużo ?. -
Był jak kupiłem autko 3 lata temu więc używam. Urządzenie w miarę wygodne, używam od czasu do czasu i to na autostradzie gdzie sprawdza się nawet przy wyprzedzaniu (pas lewy i powrót na prawy) jak i na drogach pozamiejskich. Wypada z głośnym gongiem jeżeli prędkość spadnie poniżej 30 km/h. Można ustawić odległość od auta z przodu (chyba 7-8 odległości) jak i prędkość co 10 km/h w górę i w dół, oraz co 1 km/h w górę. Tak że prędkość do opanowania z dokładnością do 1 km/h. Taki sobie gadżet, ku wygodzie prowadzenia. Chyba lekko oszczędza paliwo.
-
Wczoraj przy okazji wymiany oleju i filtrów, wymieniłem także zabierak. Fakty ; przebieg 236 000 km, zabierak krótki, z jednej strony b. mocno zużyty, z drugiej jak nowy. Myślę że na następne 80 000 km starczy, a potem może regeneracja pompy (gniazda). Pozdrowienia.
-
Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy
oupa odpowiedział wozny83 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Obecnie 236 000 km. Aktualnie wymieniłem ; pasek rozrządu komplet z pompą wody, po drodze także pasek wielorowkowy z napinaczem, przed zimą 2012 akumulator, w lecie w ramach akcji pompowtryski najpierw 1 ( laweta ), potem 3 po przekwalifikowaniu na Polskę ( za darmo ), z usterek to jeszcze silniczek klapy ciepłego powietrza, oraz czujnik ciśnienia G-450. Autko od 2010 w Polsce z przebiegiem 190 000 km, czyli moje już 46 000 km. W planie wymiana zabieraka pompy oleju ( przy okazji wymiany oleju ) oraz oleju i filtra w DSG. Po uruchomieniu zaczyna odzywać się dwumasa ale to jeszcze 15 - 20 000 do wymiany. Myślę że eksploatacja jest cenowo na normalnym poziomie, oby tak dalej. -
Jaki akumulator do TDI (diesel, parametry, wymiary)? B6/B7
oupa odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
Wymiana w grudniu 2012, stary oryginalny Varta 64 Ah 340 A wytrzymał spokojnie 6 lat i w celu uniknięcia kłopotów bo zaczynał być słabszy (i na pewno mu sie nie poprawi), wymieniłem przed zimą. Nowy Bosh S5 74Ah / 750A cena 330zł, myślę że też wytrzyma 6 lat. Jeżeli komuś pomoże mój wpis to sie ciesze. Myślę że 6 lat to dobry okres żywotności akumulatora. -
Ankieta - passat 3c - jaki silnik i czy jest awaryjny
oupa odpowiedział sojkis → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
1) silnik: 2,0 TDI 170 KM DSG (2007) 2) rodzaj nadwozia: Variant 3) spalanie: około 6,5 l (średnio ciężka noga) 4) awarie: silniczek klapy ciepłego powietrza klimy - razem 300 zł 5) czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 6) czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK 7) przebieg: 225tys. z czego 35 tys. moje - 2 lata 8) DPF bez problemów 9) dobry stosunek jakości do ceny 10) autko z Niemiec wyprodukowane w Emden. -
Skorzystałem z porady: ust temp 22 st. dmuchawa na 2 fotele na 1 nagrzał się o wiele szybciej potem na auto, dziękuję.
-
Może komuś pomoże. Z nawiewów strona lewa leciało zimne powietrze po sprawdzeniu klimy wywalało "7.1", padł silniczek klapy "3C1.907.511". Auto do elektryka na 1 dzień, silniczek wymieniony na używany koszt z robocizną 300 zł. Wszystko gra no i przestało w klimie ćwierkać. A już chciałem ocieplać lewe drzwi, bo było zimno z tej strony!!!
-
Silnik 2.0 TDI z 2005-2006 a 2008 lub 2009 - roznice
oupa odpowiedział christodevillo → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Dziękuję, na razie nie mam kłopotów ale wiedza jest cenna. -
Silnik 2.0 TDI z 2005-2006 a 2008 lub 2009 - roznice
oupa odpowiedział christodevillo → na temat → Silnik, skrzynia biegów
" Tylko weź też pod uwagę, że VW wymienia teraz pompowtryski za darmo ". Dopowiedz więcej na ten temat, jeżeli możesz. Autko z Niemiec z 2007 roku. -
Reflektory w B6 - halogeny i xenony czy dobrze świecą?
oupa odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
Dzięki za info, czyszczenie muszę odpuścić. Może przy innej okazji. -
Reflektory w B6 - halogeny i xenony czy dobrze świecą?
oupa odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
Panowie podpowiedźcie jak poczyścić soczewki bo widzę że jedna jest mleczna. Zderzaka raczej na razie ściągać nie chcę. -
Jakie macie opony ZIMOWE w swoich Passatach plus opinie
oupa odpowiedział temat → Ogólno-techniczny
Używałem poprzedniej zimy i byłem zadowolony "Dunlop SP WINTER SPORT M3 205/60R16 96 H XL". Opony kupiłem używane z dobrym bieżnikiem, większej lekko średnicy (60) i nieco węższe (205) ale takie były dostępne i tańsze. W zimie zachowywały się dobrze (śnieg, chlapa) a na suchej nawierzchni też dobrze, w miare ciche. Tak że mogę polecić. Zobaczymy tej zimy. -
Moje odczucia są takie, używam Shell V-pover lub V-pover z Orlenu, oba dobre, na Shelu lekko ciszej. Spalanie 6,5 do 7,0 przy dość cieżkiej nodze. Od tamtego roku zrobiłem 25 000, zero problemów z DPF i innych. Zdarzało mi się podróżować przy -20 C i bez problemu. Co drugi rok myślę wymieniać filtr paliwa (zalecane co 60 000). Oby tak dalej.