Skocz do zawartości

Japass57

  • Liczba zawartości

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Japass57

  • Urodziny 05.02.1957

Informacje osobiste

  • Imię
    Zbyszek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polkowice

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM(BMP)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

893 wyświetleń profilu
  1. Witam !!! I mój PASSAT B6 2.0 TDI zaczął od 3 dni fiksować z gazem. Objawy są podobne jak u "Silentus1" powyżej. Auto jedzie normalnie i nagle odcina całkowicie gaz. Nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu tylko chodzi sobie na wolnych obrotach - nie gaśnie. Po kilkukrotnym wciśnięciu pedału gazu wszystko wraca do normy i można dalej jechać. Żadna kontrolka na pulpicie się nie zapala, podpiety komputer nie pokazuje żadnego błędu. Jest to usterka niebezpieczna z którą nie można jeździć bo może się przytrafić że odetnie gaz przy włączaniu się do ruchu lub przejeździe na światłach itd. i może się skończyć problematycznie bo ktoś za mną nie wyhamuje... Może Silentus1 już to ogarnął, a może ktoś z Was miał podobny przypadek i wie jak to naprawić. Nie uśmiecha mi się jak Silentus1 powyżej wymieniać co jest podejrzane i płacić, a może się uda trafić. Czekam na podpowiedź.
  2. Witam ! Może bardziej łopatologicznie , co i gdzie trzeba przepiąć , żeby prąd w gnieździe zapalniczki był tylko po włączeniu zapłonu ? (Do kamerki , Yanosika czy odtwarzacza mp3 po AUX). Czy dobrze rozumiem , że w skrzynce bezpieczników są jakieś "wolne styki po zapłonie" i trzeba odnaleźć bezpiecznik zapalniczki i przełożyć kabelek na ten wolny styk ?
  3. Załączam zdjęcia pompy vacum. Nigdzie nie pisze jakiej to firmy.
  4. To nie jest 16v tylko 8 zaworów - jutro dołożę zdjęcie pompki
  5. Żebym wiedział od razu , że to ta pompa paliwowo-vacumowa to teraz zrobił bym to inaczej - czytaj taniej. Mój przypadek może być przestrogą dla innych , żeby nie przepłacać ;-((((
  6. Zadzwoniłem dzisiaj do serwisu BOSCH [mam nie daleko] bo padła mi wczoraj klima. Przy okazjo powiedziałem o oleju w filtrze paliwa. Szef serwisu przez telefon od razu powiedział , że to pompa vacum. Oddaje auto do BOSCHa bo nie mam czasu czekać na mojego mechanika. dziękuję za podpowiedź dla "ares43" i "firol". Nie czytając waszych uwag pomyślał bym , że chcą mnie naciągnąć na na dodatkowe - niemałe pieniądze.
  7. Opisywałem w 2014 roku wycięcie DPFa i wstawienie emulatora. Przez 4 lata miałem spokój. W 2018 zaczął co 250 do 500 przejechanych km kopcić , a po przegonieniu na miesiąc miałem spokój. Jak by mnie miśki złapali podczas tego wypalania to na pewno stracił bym dowód - kłeby czarnego dymu za autem jak zasłona dymna w Astonie Martinie Jamesa Bonda. Za namową mechanika pojechałem do super szpeca od elektroniki samochodowej. Wyrzucił emulator , wgrał nowe oprogramowanie bez DPFa i teraz auto chodzi bez kopcenia dymienia i wypalania.
  8. Muszę poczekać 2 tygodnie bo mój mechanik wymyślił sobie malowanie warsztatu. Ale oczywiście wymienie uszczelki pod pompowtryskami. Jak wykonam zadanie po kolejnych 2 tys. km znów sprawdze filtr paliwa i dam znać czy wszystko jest w porządku.
  9. Witam Kolegów ! Nie znalazłem nic podobnego na forum dlatego pytam ! W moim "starym" Pasku B6 2.0 TDI, [275.000 km] miesiąc temu wymieniałem rozrząd i wszystkie filtry - w tym filtr paliwa. Mechanik mi powiedział , że wkład filtra paliwa był czarny i po przejechaniu około 2 tys. km po wymianie powinienem sprawdzić jeszcze raz filtr paliwa. Dzisiaj to zrobiłem. Wymieniłem filtr na nowy. Ten po 2 tys. km jest ciemny, a paliwo odessane z filtra też jest ciemne. Mój (zresztą bardzo dobry) mechanik powiedział że trzeba będzie wymienić uszczelki pod pompowtryskami bo do paliwa dostaje się olej. Nie mam nic przeciwko i tak zrobię. Tylko zastanawia mnie jedna rzecz. Stare powiedzenie mówi, że "oliwa zawsze na wierzch wypływa", a tu po wlaniu do słoiku paliwa odessanego z filtra paliwa to czarne - czyli ojej zebrał się na dole słoika, a ropa jakby się wyklarowała. Czy olej nie powinien być u góry (ciężar właściwy - temat na który niewiele wiem) Czy mieliście podobne problemy ? Jakieś sugestie ! Dołączam zdjęcia - fitra po przejechaniu 2.000 km od wymiany. Na drugim zdjęciu po kilku minutach paliwo z kielicha filtra robi się czyste. Czy to na pewno olej ? - ----------------------------------------------------------------------------------------------------- W dziale dodatkowy czujnik cisnienia oleju pytam się o czujnik ciśnienia oleju. Gdyby ktoś wiedział i podpowiedział !!!
  10. Witam !!! Odświeżę temat. Chciałbym zamontować w moim pasku czujnik ciśnienia , a może i temperatury oleju. Mój Pasek jest juz trochę stary i ja też i nie zanosi się w najblizej przyszłości na wymianę auta. Licznik o ile nie był skręcony przy kupnie w 2009 r. podaje teraz 270.000 km. [auto jest z 2005 r.]Chciałbym być o krok szybszy przed zapaleniem się czerwonej kontrolki check engine by w razie konieczności remontu silnika nie zajechać go do końca. Czy ktoś już montował takie zegary z adaptera filtra oleju? Na kanale You Tube "Miłośnicy czterech kółek-zrób to sam" Dodatkowe zegary w samochodzie - ABC TUNINGU #24 , jest wspomniane , że np ciśnienie oleju może być wyświetlane na komputerze pokładowym ? Czy ktoś ma zdjęcie w którym miejscu jest wkręcony czujnik ciśnienia oleju ? WAZNE PYTANIE DLA SPECÓW czy jest to czujnik który załącza się tylko przy spadku minimalnej wartości granicznej ciśnienia oleju i zapala kontrolkę check engine, czy np. można by pod niego dodatkowo podpiąć zegar który pokazywał by jakie jest aktualne ciśnienie oleju ???????
  11. Do seba 1b U mnie też spaliła się żarówka postojowa lewej lampy i świeci się kontrolka. Trzeba by zajrzeć do niej ale za gorąco poczekam na chłodniejszy dzień. Nie bądz taki nerwowy w moim pasku od 2 lat świeci się kontrolka engine i mruga kontrolka świec żarowych, ale auto jeździ jak jak trzeba to co się będe stresował. Takie to są Passaty. Tylko spokój może Cie uratować ! :mlask
  12. Po przeszukaniu neta dowiedziałem się że mam Webasto Thermo Top V- Disel. Znalazłem również bezpieczniki odpowiadające za dodatkowe ogrzewanie - str. lewa 36, 43,44. Spróbuje jutro tam zajrzeć. A znacie może dobrego elektronika samochodowego z okolic Głogów, Polkowice, Lubin (Zagłębie Miedziowe), lub Szprotawa. Możecie kogoś polecić.
  13. Witam ! I ja się dołączę do wątku o Websto w dieslu 2.0 TDI. Paska posiadam już ósmy rok. Na początku jego eksploatacji , a miał wtedy 4 lata w chłodne i zimowe dni chyba ta cała maszyneria się załączała bo po 2 minutach było ciepło w samochodzie. Od jakiegoś czasu ciepło jest w kabinie ale dopiero jak nagrzeje się silnik. Nie miałem do Webasto żadnego pilota i zdawało mi się że przy niskich temperaturach samo sie załącza. Teraz zrobiłem zdjęcie naklejki pod maską. Czy mógłby mi ktoś znający się na temacie objaśnić po obejrzeniu naklejki jakie to ustrojstwo mam w samochodzie i co zrobić żeby zaczęło działać ? Dodam że mam climatronik ale na środkowym pokrętle nie ma przycisku webasto , jak i też w komputerze nie ma tej funkcji.
  14. Witam !!! Nie ma jeszcze mrozów a tu kolejna przypadłość z zamkiem klapy bagażnika. Po otwarciu samochodu z centralnego zamka klapa bagażnika nadal pozostaje zamknięta. Na szczęście można ją otworzyć środkowym przyciskiem na kluczyku służącym do otwierania samej klapy. Jakieś sugestie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności