zemo
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O zemo
- Urodziny 05.07.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Adrian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
OL
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
-
Rok produkcji
2006
-
Mam model z 2006 i jest tak, ze mam na stale :-) Nie sadze, zeby bylo w nim cos przerabiane, po prostu jest tak fabrycznie. Intencja jest to zeby bylo np. z przodu na stale a z tylu po stacyjce. Ale moze byc tez tak zeby oba gniazda byly po stacyjce. Dobra..ale przyjmijmy, ze jest to wszystko fabryczna instalacja i chcialbym to przerobic zeby wszystko bylo po stacyjce. Jak to zrobic najprosciej?
-
mam następujący problem: podczas wylączonego zapłonu mam zasilanie w gniazdach zapalniczki - z tego co ustaliłem kiedyś podczas rozmowy z mechanikiem standardem jest to, że przy wyjętym kluczyku zasilania w gniazdach zapalniczki być nie powinno- oznacza to, że kiedyś ktoś coś tam przerabiał. czy da się jakoś przywrócić stan, żeby przy wyjętym kluczyku nie było zasilania w gnieździe zapalniczki? zależy mi głownie na gnieździe, które znajduje się z tyłu (obok nawiewu). ktoś coś?
-
nie znalazlem zadnego pasujacego tematu, wiec napisze tutaj. potrzebuje porady odnosnie montazu kamery-rejestratora jazdy w B6. chcialbym zrobic to mniej wiecej tak jak na tym filmiku: z tym,ze tak: 1. mam problem ze znalezieniem wiazki kabli po stronie pasazera. 2. w gniezdzie zapalniczki bez wlozonego kluczyka caly czas jest napiecie- wiec stosujac sposob przedstawiony na filmiku chyba nie za bardzo zda to egzamin? prosiłbym o jakieś porady jak zamontować kamerkę w sposób jak najmniej problemowy.
-
nie znalazlem bardziej odpowiedniego tematu więc napisze tutaj: szykuje mi się wymiana reflektorów w b6. i teraz pytanie: które polecacie? nie ukrywam, że zależy mi na cenie. byłoby super żeby ktoś podrzucił konkretną aukcją (albo użytkownikiem na allegro) z gory dzieki
-
sorry nie ten temat
-
Problemy z silnikiem 2,0 TDI 140KM passat B6 rocznik2005
zemo odpowiedział temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
dobra rozumiem. to w takim razie czysto teoretycznie: czy taka wymiana (bez wzgledu na to czy zrobia to za darmo w serwisie, czy sam bym kupil te wtryski) da pewnosc ze nie beda sie psuc? -
Problemy z silnikiem 2,0 TDI 140KM passat B6 rocznik2005
zemo odpowiedział temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
ale tylko wtedy jak przyjade z padnietym wtryskiem? i co w sytuacji gdy ktorys byl juz regenerowany? -
Problemy z silnikiem 2,0 TDI 140KM passat B6 rocznik2005
zemo odpowiedział temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Witam, mam nastepujace pytanie: czy istnieje prawdopodobienstwo ze wymiana wszystkich pompowtryskiwaczy w 2.0 tdi 140km rok 2006 spowoduje ze te wymienione(nowe) nie beda awaryjne jak te montowane seryjnie? chodzi mi o to czy oplaca sie zainwestowac w wymiane wszystkich 4 i czy da to pewnosc ze bedzie wszystko ok