Skocz do zawartości

zemo

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zemo

  • Urodziny 05.07.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    OL

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
  • Rok produkcji
    2006
  1. Mam model z 2006 i jest tak, ze mam na stale :-) Nie sadze, zeby bylo w nim cos przerabiane, po prostu jest tak fabrycznie. Intencja jest to zeby bylo np. z przodu na stale a z tylu po stacyjce. Ale moze byc tez tak zeby oba gniazda byly po stacyjce. Dobra..ale przyjmijmy, ze jest to wszystko fabryczna instalacja i chcialbym to przerobic zeby wszystko bylo po stacyjce. Jak to zrobic najprosciej?
  2. mam następujący problem: podczas wylączonego zapłonu mam zasilanie w gniazdach zapalniczki - z tego co ustaliłem kiedyś podczas rozmowy z mechanikiem standardem jest to, że przy wyjętym kluczyku zasilania w gniazdach zapalniczki być nie powinno- oznacza to, że kiedyś ktoś coś tam przerabiał. czy da się jakoś przywrócić stan, żeby przy wyjętym kluczyku nie było zasilania w gnieździe zapalniczki? zależy mi głownie na gnieździe, które znajduje się z tyłu (obok nawiewu). ktoś coś?
  3. nie znalazlem zadnego pasujacego tematu, wiec napisze tutaj. potrzebuje porady odnosnie montazu kamery-rejestratora jazdy w B6. chcialbym zrobic to mniej wiecej tak jak na tym filmiku: z tym,ze tak: 1. mam problem ze znalezieniem wiazki kabli po stronie pasazera. 2. w gniezdzie zapalniczki bez wlozonego kluczyka caly czas jest napiecie- wiec stosujac sposob przedstawiony na filmiku chyba nie za bardzo zda to egzamin? prosiłbym o jakieś porady jak zamontować kamerkę w sposób jak najmniej problemowy.
  4. nie znalazlem bardziej odpowiedniego tematu więc napisze tutaj: szykuje mi się wymiana reflektorów w b6. i teraz pytanie: które polecacie? nie ukrywam, że zależy mi na cenie. byłoby super żeby ktoś podrzucił konkretną aukcją (albo użytkownikiem na allegro) z gory dzieki
  5. dobra rozumiem. to w takim razie czysto teoretycznie: czy taka wymiana (bez wzgledu na to czy zrobia to za darmo w serwisie, czy sam bym kupil te wtryski) da pewnosc ze nie beda sie psuc?
  6. ale tylko wtedy jak przyjade z padnietym wtryskiem? i co w sytuacji gdy ktorys byl juz regenerowany?
  7. Witam, mam nastepujace pytanie: czy istnieje prawdopodobienstwo ze wymiana wszystkich pompowtryskiwaczy w 2.0 tdi 140km rok 2006 spowoduje ze te wymienione(nowe) nie beda awaryjne jak te montowane seryjnie? chodzi mi o to czy oplaca sie zainwestowac w wymiane wszystkich 4 i czy da to pewnosc ze bedzie wszystko ok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności