Jump to content

CULTUS3

  • Content Count

    240
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About CULTUS3

  • Birthday 05/05/1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Luboń

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2007

Recent Profile Visitors

791 profile views
  1. Może trochę późno ale już kiedyś przechodziłem przez ten problem. Trzeba odkręcić tą blachę I wcisnąć rękę z małą grzechotką z torxem 30 i odkręcić śrubkę. Polecam to robić w długim rękawie. Ja zerwałem tego torxa bo myślałem że wystarczy odkręcić a my łapiemy tak jakby za gwint czyli trzeba się stosować jakby był lewy gwint czyli w prawo odkręcamy a w lewo przykręcamy
  2. @radekrp90 Znalazłem 3 autoscany. jeden zaraz po zakupie czyli z pompą 109A, drugi w czasie zakładania pompy 109P i aktualny czyli z pompą 3AA 109A.txt 3AA.txt 109P.txt
  3. Gdzieś powinno być, jak znajdę to podeślę. Co do zmiany samego sterownika w 109C na 109AF to nie zaszkodzi spróbować, bo na pewno szybciej niż przekładka całej pompy, a jak nie przejdzie wszystkich adaptacji to wtedy dopiero zmieniać. Ja zamieniałem P na AF i problemów nie było ale one mają obie HW025. Wydaje mi się że przy 109D z HW 020 też powinno się udać przełożyć sam sterownik ale to niedługo potwierdzi @let_me_b3 bo będzie próbował.
  4. Mi nie przechodziło jednej adaptacji po zmianie samego sterownika z 109A na 109P. Musiałem zmieniać cały blok.
  5. Może komuś się przyda Passat b6 BWA 2.0 TFSI manual 3C0614109P 0002412 3C0698109E 0002413 każda 3AA 0000390
  6. Mam na zamianę panel z przyciskiem PDC (ze zdjęcia) na panel ręcznego bez start - stop (jak na zdjęciu)
  7. Tak się dzieje bo tam nie ma żadnej krańcówki tylko działa jak szyba w drzwiach. Jak poczuje opór to wyłączy. Jak masz przytarte łożyska w lusterku to silniczek wyłącza się wcześniej bo stawia za duży opór. Jak pomagasz ręką to ma lżej i dlatego dojedzie do końca. Co do ręcznego zamykania lusterka to jak najbardziej jest taka możliwość. Po to między innymi jest ta sprężyna którą trzeba odbezpieczyć. To tak jakby 2 osobne mechanizmy.
  8. Bolec w B7 jest zupełnie inaczej zamocowany. Widać na zdjęciu że nie jest on pionowo jak w B6 tylko poziomo i po ściągnięciu tej plastikowej pokrywy widać go całego razem ze sprężynka, i problem z bardziej rozkładającym się lusterkiem nie występuje. U mnie w silniczkach smar wyglądał ok ale za to przy tych białych pierścieniach już tak ładnie nie było. Mimo wszystko wyczyściłem wszystko i przesmarowałem na nowo. Czy problem występował to nie wiem, ale przed montażem chciałem mieć pewność że będzie wszystko ok żeby nie ściągać wszystkiego ponownie
  9. Tylko i tak musisz rozebrać lusterko żeby je wymienić, to nie lepiej najpierw spróbować wyczyścić i przesmarować? A druga sprawa to nie wiadomo w którym miejscu jest przyblokowane. I tak będziesz musiał wyczyścić i przesmarować te białe podkładki z kuleczkami bo tego nie dają z silniczkami.
  10. Taka ciekawostka, po edycji eepromu ABS można sprawdzić czy edycja przebiegła pomyślnie bo pomimo że to była pompa 3C0614109P to już widnieje jako V3 I po aktualizacji Oczywiście wszystko zakończone bez błędów
  11. Mała instrukcja jak rozebrać lusterko z B7 Najlepiej zdjąć lusterko z auta bo bałbym się zapinać tą sprężynę na aucie podczas uwieszania się na nim ,a tak to nie ma co się obawiać. Potrzebna będzie nasadka 30 odpowiednio podszlifowana żeby pasowała w te 2 ząbki i jak komuś się nie chce wyciągać instalacji to odpowiednie wcięcie pod nią. Teraz zakładamy grzechotkę i wystarczy własnym ciężarem nacisnąć i przekręcić o ok 45 stopni UWAGA: żeby nie uszkodzić lusterka to przy lewym lusterku odbezpieczamy w lewo a w prawym w prawo po czym możemy wszystko wyczyścić i nasmarować. Ja akurat użyłem smaru który na etykiecie miał zakres temperatur od -40 do 80 stopni Trzeba dobrze docisnąć zatrzaski bo ciasno siedzą Przy wkładaniu tulejki zabezpieczającej sprężynę zanim dociśniemy ją trzeba się upewnić że jest w swoim prowadzeniu w przeciwnym razie ułamiemy takie języczki, ja nie zwróciłem uwagi i jeden się złamał. Później dociskamy i przekręcamy żeby zabezpieczyć lewe w prawo a prawe w lewo A tu filmik jak składają się lusterka po zabiegu. Niestety niższej temperatury niż -5 nie było ale prędkość składania cały czas bez zmian VID_20191130_164131.mp4 Oczywiście każdy robi na własną odpowiedzialność
  12. Na zdjęciu widać że jest tam ścieżka łącząca, nawet sprawdziłem bo leży u mnie na biurku. Przy innym rezystorze też znajdziesz ten brakujący element. Niby według miernika nie daje żadnego oporu i działa jak mostek
  13. Radio gamma na pewno działa na fisie 849 po 3 przewodach z zielonej wtyczki po podłączeniu wg schematu w pierwszym poście. Miałem B5 z 2000r w tej konfiguracji i działało
  14. Ja jak podłączałem to na kolory nie patrzyłem tylko jechałem wg schematu. U mnie we wtyczce 20 pinowej był pin 11 którego nigdzie nie podłączyłem bo nie było go na schemacie a tych których nie miałem w 20 pinowej to ominąłem i tyle. Generalnie wszystko działa a moduł mam taki sam.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy