Skocz do zawartości

CULTUS3

  • Zawartość

    211
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O CULTUS3

  • Urodziny 05.05.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Luboń

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2007
  • Link do tematu o samochodzie
    146214

Ostatnie wizyty

514 wyświetleń profilu
  1. CULTUS3

    interfejs diagnostyczny

    Nie było nigdy problemu. Używałem go na golfie 4, 3xB5FL 3xB6 i zawsze zakończone powodzeniem. A masz już tego w wersji PL?
  2. CULTUS3

    interfejs diagnostyczny

    Ja zamawiałem w chinach też jak w tym pierwszym linku i działa elegancko. Moim zdaniem nie warto przepłacać.
  3. No mój pali jak mu się chce. Raz pali ładnie a drugi raz muszę pokręcić z 5s. Przed wymianą rozrządu było identycznie. Błędów żadnych nie mam. Moc mam dopiero od 3000 obrotów. A chodzi mi o łańcuszek na wariatorze, druga strona jest na pasku. Dzisiaj wyjąłem ten zawór n205 i jak nim coś w nim luźno lata jak nim potrząsnę. Po podłączeniu napięcia działa. Jak odłączę wtyczkę od n205 to oczywiście pojawia się błąd ale wartości w bloku 91 pozostają bez zmian, dlatego przypuszczam że łańcuszek jest źle założony i wariator nie ma możliwości ustawić wałka na żądany kont. Wtyczki już sprawdzałem.
  4. Cały czas mam problem z odpalaniem auta i pracą na wolnych obrotach (delikatnie poszarpuje). Silnik 2.0 TFSI BWA. Sprawdzone są cewki, wtryski, świece. Wymieniony kompletny rozrząd (pasek + łańcuszek). Żadnego wypadania zapłonów vcds nie odnotował. To w końcu zainteresowałem się zaworem N205 od sterowania fazami rozrządu i w vcds zadany kąt jest 28 a aktualny 45,5. Czy to oznacza że mam źle założony łańcuszek? Czy może zawór pada? i w jakim zakresie powinien pracować ten wariator? Błędów żadnych nie ma
  5. CULTUS3

    Zmiana podświetlenia zegarów

    https://pl.aliexpress.com/item/EVERLIGHT-3528-1210-1000-SZTUK-SMD-LED-Bia-e-Z-oto-Linii-Miedzi-uchwyt-Do-Monta/32833995540.html?spm=a2g17.search0104.3.286.8K22Cu&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_2_10152_10065_10151_10344_10068_10345_10342_10343_10340_10341_10171_10541_10562_10084_10083_10304_10307_10301_10060_10155_10154_10056_10055_10539_10312_10059_10313_10314_10534_10533_100031_10103_10073_10102_5680020_10594_10557_10596_10142_10107%2Csearchweb201603_25%2CppcSwitch_5&btsid=b62b3e7b-d2b1-4a46-97d9-53acd8960b2a&algo_expid=c716153f-89df-4d8d-9ec4-e5774599909a-37&algo_pvid=c716153f-89df-4d8d-9ec4-e5774599909a&rmStoreLevelAB=0
  6. Ja nie miałem nowych pestek a zakodowałem nowy licznik ze starymi pestkami z immo 3 co prawda w golfie 4 ale to nie ma raczej znaczenia. Tam był licznik Boscha i nie dało się przez kopiowanie.
  7. Jak masz zwykły kabel pod vag com 311 lub vcds lite itd to możesz spróbować programem Vag eeprom programmer 1.19g. Mój vag commander nie poradził sobie z odczytaniem licznika boscha, a tym programem i zwykłym kkl poszedł bosch i vdo. Posiadając pin nowego i starego licznika da się bez problemu wszystko zakodować tylko w przypadku możliwości zgrania wsadów dużo szybciej jest przekopiować odpowiednie informacje z jednego wsadu do drugiego
  8. CULTUS3

    Automatyczne zamykanie tylnych szyb

    Dokładnie to samo opisalem. Specjalnie w nawiasach pododawałem gdzie pokolei wchodzić żeby było łatwiej. Wpisz sobie na Youtube VDC-Pro to zobaczysz jak to wygląda.
  9. CULTUS3

    Automatyczne zamykanie tylnych szyb

    Tak naprawdę podłączenie kompa i przeprogramowanie jest szybsze niż przerobienie panela, co i tak długo nie trwa co do samego automatu przy dzieciakach to fakt wystarczy, ale jak już robić to do końca.
  10. Zawsze brakowało mi automatycznie zamykanych tylnych szyb z przełącznika kierowcy tak jak w przednich. Korzystając z zagranicznego forum udało mi się to zrobić Wszystko co jest potrzebne to: drugi zestaw przycisków od szyb kierowcy (15zł) torx 6 ostry nożyk lutownica opcjonalnie miernik Laptop z RS232 i interfejsem do obsługi VDC-Pro Rozkładamy panel który dokupiliśmy a konkretnie interesują nas przednie przyski. Płytkę odkładamy na bok, będzę potrzebna później. Po rozłożeniu mamy taki widok (tylne rozebrane żeby pokazać różnice dla podwójnego skoku przycisku. z lewego i praweg wyciągamy bolczyk i sprężynkę Teraz rozkładamy panel z naszego auta tylko wyciągamy tylne przyciski, wkładamy sprężynkę i bolczyk. Wciskamy przycisk (wszystkie są takie same) i już przycisk działa na podwójny skok. Analogicznie robimy z drugim przyciskiem. Następnie trzeba przełożyć gumowe przyciski z przednich przycisków na tylne. Jeżeli tego nie zrobimy to nie będzie możliwości ręcznego sterowania tylnymi szybami tylko odrazu zadziała automat. Po docięciu i poskładaniu mamy taki widok Jak widać zewnętrzne przyciski są troszkę niższe od wewnętrznych, a oryginalnie w tylnych są wszystkie równe. Teraz trzeba przygotować płytkę. Według forum w ten sposób Rezystory 768 Ohm znajdziemy na płytce którą kupiliśmy w tych miejscach Dla pewności można sprawdzić miernikiem. Co do Rezystorów 0 Ohm to nie ma ich na płytce, ale że on nie daje żadnego oporu to można po prostu zrobić mostek tak jak ja zrobiłem Jak to mamy zrobione to składamy wszystko spowrotem i można zamontować w aucie. Teraz trzeba aktywować w module komfortu Dla 1J0 Podam z internetu bo nie mam jak sprawdzić. W VDC-Pro zalogować do modułu komfortu (46) Logowanie (11) kod 19283. Odczyt eeprom (26) Odczytujemy 08627 (lewe przednie drzwi) , 12723 (prawe przednie drzwi) Powiedzmy że odczytaliśmy 78 Wartość 78 zapisujemy (27) w 16819 (lewe tylne drzwi) i 20915 (prawe tylne drzwi). I to wszystko. W razie czego można odczytać co jest w tylnych drzwiach i zapisać jak by coś poszło nie tak. Dla 1C0 W VDC-Pro zalogować do modułu komfortu (46) Logowanie (11) kod 19283. Odczyt eeprom (26) Odczytujemy 16416 (lewe drzwi) , 20512 (prawe drzwi) W moim przypadku było 153 Teraz włączamy kalkulator w trybie programisty, wpisujemy 153 i zmieniamy na bin Odczytujemy 10011001. Żeby aktywować tryb automatyczny trzeba w 3 i 2 od końca dodać 1 czyli ma być 10011111. i tą wartość w kalkulatorze zmieniamy z bin na dec i wychodzi 159. teraz liczbę 159 zapisujemy (27) kolejno: dla lewych tylnych drzwi: 16416, 16461, 16506 dla prawych tylnych drzwi: 20512, 20557, 20602 i to wszystko. Wszystkie modyfikację robisz na własną odpowiedzialność
  11. CULTUS3

    Wymiana licznika w 3B na licznik z 3BG

    Nie wiem czy wsad 849B Jest od benzyny ale na pewno 849 bez żadnej literki jest i takiego bym szukał W tym linku jakiś jest. Jeszcze tutaj w 7 poście http://www.gti-tdi.de/board4/index.php?thread/3911-suche-dump-fur-3b0920849/
  12. CULTUS3

    Wymiana licznika na duży FIS - 3BG

    Oba liczniki mają immo 3
  13. CULTUS3

    Ciekawostki licznikowe

    w sumie to są 3 metody bo w drugim linku są podane dwie dla starszego typu. U mnie w golfie na liczniku 846A zadziałała 2 druga z drugiego linku.
  14. CULTUS3

    Ciekawostki licznikowe

    Proponował bym to przypiąć do pierwszego posta. U mnie też już zrobione.
  15. Jak chcesz tylko licznik to zostaje tylko FF bez can. Ale jak byś jeszcze wymienił sterownik silnika na wersję z canem to zadziała też 1/2 fis z przedlifta
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności