Jump to content

CULTUS3

  • Content count

    222
  • Joined

  • Last visited

About CULTUS3

  • Birthday 05/05/1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Luboń

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2007
  • Link do tematu o samochodzie
    146214

Recent Profile Visitors

660 profile views
  1. CULTUS3

    Wymiana modułów na pochodzące z B7

    Spoko. I tak chce zrobić pełną instalacje do podłączenia na stole więc i tak kupię stacyjkę tym bardziej że to nie duży koszt akurat
  2. CULTUS3

    Wymiana modułów na pochodzące z B7

    Komfort 3c0 bez kessy. Wszystko podłączone. Licznik normalnie łączy się z vcds na stole przez GW i radio też. Może komfort potrzebuje info po canie że jest zapłon. A reszta sterowników już nie koniecznie
  3. CULTUS3

    Wymiana modułów na pochodzące z B7

    Czyli teoretycznie komfort też powinien ruszyć po podaniu wszystkich napięć, a praktycznie wymaga jeszcze informacji po can z stacyjki. No nic trzeba kupić stacyjkę i bawić się dalej
  4. CULTUS3

    Wymiana modułów na pochodzące z B7

    Możliwe, najciekawsze jest to że z immo (25) da się połączyć a to ta sama puszka.
  5. Łap nowy wsad gotowy.bin
  6. CULTUS3

    Wymiana modułów na pochodzące z B7

    Z tego co czytałem to komfort musi być H043 i taki np 3C0959433AR można zaktualizować do 3AA959433 i 3AA959433B. Ciekawe jakby wyglądała aktualizacja 3C0959433R z 2007r. który ma H042 do wersji 3AA959433A lub C które też mają H042. Mam taki moduł do testów co mi został z auta ale niestety nie chcę się połączyć na stole pomimo podłączenia go przez GW
  7. CULTUS3

    Wymiana modułów na pochodzące z B7

    Radekro90 tyle co w instrukcji Daku o wymianie pompy. Jak już jest w aucie taka pompa to nic nie trzeba robić.
  8. CULTUS3

    Wymiana modułów na pochodzące z B7

    Albercik przy takiej zmianie będzie działała ale pompa 3C0 musi mieć HW025 o czym pisałem wyżej. Sprawdzone na moim aucie
  9. CULTUS3

    Wymiana modułów na pochodzące z B7

    Pompy od 3c0_109M mają HW025. Nawet jak pompa jest niezakodowana to blokada zaczyna działać. No i oczywiście ELV tez trzeba w kostce delikatnie zmodyfikować ale o tym już było wyżej.
  10. CULTUS3

    Wymiana modułów na pochodzące z B7

    żeby w ogóle była blokada kierownicy na module komfortu i GW z B7 musi być pompa ABS 3C0 z minimum HW025
  11. Krzysiek powinien działać wsad 849A nowy licznik.rar
  12. CULTUS3

    interfejs diagnostyczny

    Nie było nigdy problemu. Używałem go na golfie 4, 3xB5FL 3xB6 i zawsze zakończone powodzeniem. A masz już tego w wersji PL?
  13. CULTUS3

    interfejs diagnostyczny

    Ja zamawiałem w chinach też jak w tym pierwszym linku i działa elegancko. Moim zdaniem nie warto przepłacać.
  14. No mój pali jak mu się chce. Raz pali ładnie a drugi raz muszę pokręcić z 5s. Przed wymianą rozrządu było identycznie. Błędów żadnych nie mam. Moc mam dopiero od 3000 obrotów. A chodzi mi o łańcuszek na wariatorze, druga strona jest na pasku. Dzisiaj wyjąłem ten zawór n205 i jak nim coś w nim luźno lata jak nim potrząsnę. Po podłączeniu napięcia działa. Jak odłączę wtyczkę od n205 to oczywiście pojawia się błąd ale wartości w bloku 91 pozostają bez zmian, dlatego przypuszczam że łańcuszek jest źle założony i wariator nie ma możliwości ustawić wałka na żądany kont. Wtyczki już sprawdzałem.
  15. Cały czas mam problem z odpalaniem auta i pracą na wolnych obrotach (delikatnie poszarpuje). Silnik 2.0 TFSI BWA. Sprawdzone są cewki, wtryski, świece. Wymieniony kompletny rozrząd (pasek + łańcuszek). Żadnego wypadania zapłonów vcds nie odnotował. To w końcu zainteresowałem się zaworem N205 od sterowania fazami rozrządu i w vcds zadany kąt jest 28 a aktualny 45,5. Czy to oznacza że mam źle założony łańcuszek? Czy może zawór pada? i w jakim zakresie powinien pracować ten wariator? Błędów żadnych nie ma
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy