Skocz do zawartości

Mayk3l

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    małopolskie

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Co do poprzedniego postu - nie sprawdzałem jak zachowa się licznik poliftowy z modułem przedliftowym. Jestem po wymianie komfortu na 1C0959799B połączonej z wymianami - jak w poradniku - elektroniki silniczków szyb oraz zdecydowałem się przy takiej kombinacji dołożyć elektryczne szyby z tyłu, więc od teraz mam Paska Basis+. Działa klapa, przekodowałem moduł zgodnie z którymś postem, nie wiem już którym ale łatwo znaleźć wartości w szukajce, a należy modyfikować komórki 04352, 04353, 04354. Wartości zmieniamy używając programu VDS PRO, który działa z płytki z wypalonym obrazem oraz z pomocą interfejsu VAG na złączu RS232 lub możemy skorzystać z interfejsu VAG KKL na USB korzystając z programu, którego można znaleźć w Internecie pod nazwą "kw1281test". Program działa w CMD na Windowsie, wystarczy przenieść się w konsoli do folderu z programem a potem wpisywać komendy. Instrukcja do programu znajduje się na githubie. Właśnie jego używałem do zmiany wartości w module komfortu, bo nie mam interfejsu na RS232, nie chciałem go kupować a tachanie starego kompa z monitorem do auta byłoby równie przesadne, a znajdując już prosty program sprawę miałem załatwioną z głowy, więc jak najbardziej polecam go użyć. Można nim zakodować otwieranie klapy w przedflifcie, automatyczne podnoszenie szyb tylnich (ten mod zadziała pod warunkiem przerobienia panelu sterowania szyb, dołożenia dwóch przelotek, dwóch oporników na płytce oraz sprężynek do przycisków) oraz zamykanie/otwieranie szyb z pilota. Jedyne wadliwego co znalazłem w tym programie to jest to, że musiałem po każdej komendzie wyjmować i wkładać USB ponownie w gniazdo, inaczej wywalało błędy, ale może było to spowodowane używaniem go na Win 7 a kw1281test.exe jest przewidziany pod działanie na 10-tce. Po takich dziwnych operacjach jak wymiana modułu na 1C0 czy dołożenie szyb elektrycznych polecam sprawdzić sobie pobór prądu na postoju, żeby nie okazało się, że auto żre prąd na nic, bo coś gdzieś jest słabo połączone etc. I jeszcze dodając, wymiana na 1C0 sprawiła że mój licznik poliftowy od teraz pamięta spalanie w pamięci 2, a z tym miałem problem na starym 1J0.
  2. Ktoś próbował może połączyć licznik z polifta z modułem komfortu przedliftowym obsługującym CAN o numerze 1J0 959 799 R ? Mam na myśli podpięcie pinów: Zielona wtyczka licznika: pin 8 (can high) wtyczka T23 komfortu pin 9, pin 9 (can low) wtyczka T23 komfortu pin 6, W moim samochodzie kable od komfortu mają identyczne kolory Pomarańczowo zielony (pin 9) i pomarańczowo brązowy (pin 6) i zastanawiam się nad dokonaniem takiej operacji z ciekawości czy cokolwiek ruszy, chociaż gong po otwarciu drzwi. Mam licznik pokazujący jedynie otwarcie jakichkolwiek drzwi (1/2 FIS) i z tego powodu myślę nad tą operacją (a może zadziała?), dajcie znać czy może się coś zepsuć, chyba że już ktoś wie że na pewno nic nie zadziała. Mam auto bodajże z sierpnia 2000 roku. Do tego działania skłania mnie też to, że mój licznik o oznaczeniu 3B0 920 829A nie chce pamiętać spalania z MFA2, które jak wiadomo kasowane jest przez nas kiedy chcemy. W moim liczniku jest tak, że w przeciągu jednego dnia może skasować się jedynka (nie pamiętam po jakim czasie, może to 2h postoju ale tak ma być w przypadku tej pamięci) a dwójka jest pamiętana. Problem dopiero pojawia się na drugi dzień, wtedy znika również druga pamięć. Widziałem że to częsty problem z tym konkretnym licznikiem, ja myślę że to może zależeć od tego, że nie ma połączenia z komfortem. Nie mam pojęcia na ile ta teza jest racjonalna, ale ciężko mi uwierzyć, aby tyle liczników 829A byłoby w jakiś sposób uszkodzonych. To także dość nowy licznik, bo z 2004 roku, w nim wskazówki mają czarne obwódki co w wersjach z pełnym fisem chyba oznaczało, że na pokładzie jest menu MFA. To powód dla którego myślę, że to sprawa połączenia z modułem komfortu, wykluczając niesprawność i zakładając, że w poprzednim samochodzie działał poprawnie (nie mam pewności, sprzedawca zapewniał że jest sprawny). A co do pomysłu połączenia go z obecnym komfortem 1J0 to tak jak piszę, nie mam pojęcia czy to zadziała, a jakby COŚ to miało dać to mogę te kable pociągnąć (w sumie mogę je tak czy siak pociągnąć, jakby przyszło do wymiany komfortu na 1C0 to będzie sprawa z głowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności