Jump to content

Wolfe

  • Content Count

    595
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Wolfe

Informacje osobiste

  • Imię
    olo
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wroclove

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Właśnie tak zrobiłem , znalazłem filmik na YT, ja jeszcze zdjąłem tą srebrną atrapę u dołu i tam wsadziłem ściągasz, zrobiłem dźwignię i poszło od razu. Mnie teraz 5minut Dla sportu poduchę z kiery ściągasz?
  2. Czyli te druty są na stałe, nie uginają się? Już to zrobiłem, ale wcześniej rozebrałem część kierownicy, na mierniku widać że wciskając poduchę blaszki są zwierane. Wiec była ona blokowana przez srebrne elementy na kierownicy. Wystarczyło je poprzesuwać minimalnie. Coś już mogę na ten temat powiedzieć, starą wystarczyło tylko te druty odgiąć i sama wyskakiwała, tutaj pałuję się i za **** nie mogę wyjąć.
  3. To pewnie to, obiadu nie było Będzie te 3 mm
  4. Klikają, wtyczka nie przeszkadza, tam pod poduchą jest dużo miejsca. Te metalowe uszy przy nacisku idą w dół.
  5. Mam bardziej 0.5-1mm. Tak widać nawet miejsca na kierze Z wyjętym modułem jest bez zmian.
  6. Sprawdziłem, założyłem poduchę i do czarnej wtyczki piny 1,4 sondy miernika i nic się nie dzieje na multimetrze. Czyli coś na styku kiera poducha jest nie tak Zauważyłem że poduchę można lekko przestawić, a tak nie powinno być. Te uszy powinny się uginać? Moje są sztywne, a w ori się uginały. Video.mov
  7. Naciskanie dynków nie daje żadnych efektów Natomiast naciskanie blaszek potwierdza to co pisałeś, więc wychodzi, poducha sprawna, wiązka też. Przed montażem kiery zwijak jeszcze przedzwoniłem z nim też było ok. Więc wychodzi że 'lewy' może być ten modulik w kierownicy(chociaż czemu reszta działa?). Czy jakbym założył poduchę na kierę na stole i spróbował naciskać poduchę, to na wtyczce żółtej dostanę jakiś opór na pinach 7,8?
  8. Tylko u mnie wszystkie przyciski działają, przez 3 dni jazdy ze zmienioną kierą nie zauważyłem innych problemów niż brak klaksonu, może coś być uszkodzone z modułem w kierze, ale wydaje mi się wtedy byłyby jeszcze inne problemy niż tylko brak klaksonu.
  9. Jakiś najtańszy NoName, dzisiaj zdjąłem poduchę z samochodu odczepiłem wiązkę i ją przedzwoniłem zgodnie ze schematem z tej strony https://forum.golf6.pl/mk6-f70/przerobka-kabelka-poduszki-do-multifunkcji-t6284.html wszystko jest z nią ok. Mówisz żeby te blaszki zewrzeć ze zdjęcia i miernikiem do punktu masy i do tego drutu co biegnie wokół poduchy sondy multimetru przyłożyć? Jakieś konkretne ustawienia multimetra?
  10. Passat 2007 kombi, tempomat, zmieniona kiera z 3 ramiennej bez multi na R multi. Zmieniony moduł, zwijak, wiązka, kiera, poduszka, manetki bez obsługi kompa. Kodowanie 0000512, dolutowany opornik na 2 nabój w module, bo wcześniejsza kiera miała poduchę 2 nabojową, działa wszystko, manetki multi, adaptacja czujnika g85 przebiegła bez problemu, brak błędu poduszki. Nie działa klakson, w pomiarach rozszerzonych(dla klaksonu horn) naciskając poduszkę nic się nie zmienia. Jakby poducha nie dawała znać że jest wciśnięta, tam na poduszce są 3 wsuwki metalowe i jedna rurka czarna, domyślam się że te 2 wsuwki po bokach i rurka czarna odpowiadają za info że poduszka jest naciśnięta? Zdjęcia poduchy:
  11. Jeżeli mógłbyś dorzucić ostatnie roczniki produkcyjne do B7(2014) i CC(2017), konkretnie PDFa 'Wyposażenie podstawowe'
  12. Na testy adapter spoko, ale docelowo i tak trzeba będzie przlutować przewody, za mało miejsca, chyba że chcesz ciągnąć progiem kable do bagażnika i w boczku BCM zainstalować. Mod z BCM jest bardzo dobry na zimę W grudniu dostałem 4 wiadomości czy mam schemat podłączenia BCMa, więc zapotrzebowanie jest, nigdzie nie widziałem 100% schematu z wyjaśnieniami co do jakiej wersji.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy