Skocz do zawartości

Wolfe

  • Zawartość

    316
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Wolfe

  • Urodziny 18.03.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    olo
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    PL

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Zamiana licznika na FIS

    Przejściówka za 20 dolarów, gateway też do wymiany, samej ramki licznika nie wymienisz bo nie znajdziesz w takim samym kolorze, chyba że nie będzie ci przeszkadzać ramka licznika w innym kolorze.
  2. Zamiana licznika na FIS

    Licznik warto wymienić na pewno, kwota jest to nieduża na olx zadbane sztuki ok 220 do negocjacji, na aktualnym module kiera nie ruszy, tylko manetki, ale cena modułu pod kiere z tamtych lat to ok 50pln, więc nie tak dużo, poduszka do kiery, to jest największy koszt(zawsze możesz sprzedać swoją) kiere znajdziesz za 150pln i przydałoby się dać drugie tyle za obszycie, bo w dobrym stanie nie znajdziesz nie nawet co szukać. Jeszcze pytanie radio masz ori, bo jeżeli tak to warto mieć multi ułatwia bardzo obsługę radia, bo z manetki się strasznie używa radia.
  3. Zamiana licznika na FIS

    Podejdzie taka kiera, ale do tego musisz kupić moduł pod kiere za ok 400-450pln, prawdopodobnie zwijak pod kiere(to zależy jaką masz poduszkę obecnie) i wiązka. Co do licznika możesz wymienić na biały, ale musisz oprócz licznika koszt ok500pln dokupić nową ramkę wokół zegarów, ale prawdopodobnie trzeba by było zmienić wszystkie dekory bo nowsze ramki nie występują w kolorze z sportline i comfortline, to też będzie wydatek kilkuset pln, jeszcze wiązką do licznka, ale to na ali można ogarnąć za 20$. A na koniec gateway do wymiany, ale ostatnio potaniały i można L i Q za 200-250pln ogarnąć. Tak więc każda wymiana ciągnie inne i koszty rosną.
  4. Zamiana licznika na FIS

    Możesz brać licznik z 2.0tdi, przykładowy numer licznika z full fis do diesel to 3C0 920 871. Tutaj masz manuala, ale z pół na full fis Przebieg musi zmienić ci ktoś kto ma odpowiedni sprzęt do tego. Co do manetki, to nie lepiej zainwestować w multi kiere?
  5. No właśnie ma DSG, a ty masz manual i masz odpowiedź dlaczego u niego tak jest.
  6. Iluminacje możesz wziąć np. z zapalniczki, przycisku od pdc.
  7. Na słupku przy fotelu kierowcy.
  8. Chodzi ci o iluminacje, kolor szary kabla? Jeżeli masz ten sam kolor od rolety co w ESP co miałeś brać, to nie ma problemu skąd bierzesz.
  9. Kodowanie pompy abs

    Też mam takie kodowanie, ale dla pompy 3c0xxx095P.
  10. Połączenie B340 Iluminacja

    Będę szedł prawym progiem do skrzynki bezpieczników po prawej stronie deski, przy okazji też puszcze tamtędy CANy i iluminacje, CAN i tak idą obok popielniczki, do bordnetza, ale w sumie iluminacje mogę pociągnąć też do bordnetza wtyczka B pin 12. Iluminacje z popielniczki już brałem do nawiewów i zegarka, ale tam w okolicy jest przycisk od esp
  11. To co jest post wyżej to nie jest rns tylko rcd bez navi, nie klawiszy navi, map.
  12. Połączenie B340 Iluminacja

    Dzięki Tomek po raz kolejny. Nie zgadłeś Tak mi się spodobało rozbieranie klapy, bagażnika i podsufitki jak wymieniałem wiązkę klapy(nie pokazywało mi się na fisie że mam otwartą klapę, a przy próbie przeciągnięcia kabla zniszczyłem peszel), że z chęcią rozbiorę ją jeszcze raz. Jak kupiłem wiązkę okazało się że jest ona od paska z elektryczną klapą i dokupiłem jeszcze dociąg, uszczelki, przycisk do otwierania(to właśnie do niego szukam iluminacji z prawego tylnego nadkola od tej niebieskiej wtyczki, właśnie dlatego pytałem o piny w zeszłym tygodniu) na tym samym szrocie. Teraz jestem na etapie zakupu kabli na wiązkę, nowa zaciskarka knipexa, wtyczki i piny już czekają Przeciąganie bez harmonijkę w drzwiach kabla mam nadzieję że będzie przyjemniejsze niż przez peszel idący do klapy.
×