-
Liczba zawartości
278 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
9
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O CULTUS3
- Urodziny 05.05.1986
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Luboń
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TFSI 200KM
-
Rok produkcji
2007
Ostatnie wizyty
1 756 wyświetleń profilu
-
@andzikkuc 33107
-
@symeks da się zrobić żeby działał AH bez zapiętych pasów. @andzikkuc żeby włączyć w liczniku musisz wejść w epb (53), w adaptacje i w kanale 12 ustawić 1. A żeby nie zapinać pasów to w kanale 7 musisz ustawić 0. Wtedy autohold działa po zamknięciu drzwi
-
[Instrukcja] - Elektryczna klapa w kombi
CULTUS3 odpowiedział Bimbasz → na temat → Poradniki i instrukcje
klapa.pdf Strona 3. E406 (przycisk) L76 (lampka w przycisku) -
Gateway to minimum E żeby nie rozładowywało aku więc Twój jak najbardziej ok.
-
@sojkis to jaki Ty masz dokładnie silnik? Bo w podpisie masz 1.9 TDI a w temacie co wspomniał @Wolfe podajesz że 1.6 8v czyli benzyna, jak tak to zakoduj pompę abs 13686 i powinno być ok, i potem epb
-
@sojkis Jaką masz dokładnie pompę abs ? EPB zakodujesz jak uporasz się z kodowaniem abs, przynajmniej ja tak miałem. spróbuj kodowanie abs 000387
-
Flashowanie sterowników - dyskusja
CULTUS3 odpowiedział radekrp90 → na temat → Poradniki i instrukcje
a na jakim napięciu flashujesz? ja utrzymuję 13-13,5. choć jak łączysz się z pompą i flash idzie to powinno być teoretycznie ok. Może spróbuj na innym usb albo na innym kompie? Ja mam VCP clon i daje radę już z nie jedną pompą i każda zakończona sukcesem -
Flashowanie sterowników - dyskusja
CULTUS3 odpowiedział radekrp90 → na temat → Poradniki i instrukcje
Musisz zrobić flash, bo to ze się wyświetla w vcds VE to jest tylko odczytane z tego co sam ręcznie zmieniłeś ale całe oprogramowanie nadal jest VD. Z tego samego miejsca podczas flashowania jest brana informacja jaka jest wersja pompy i wgrywana jest odpowiednia wersja oprogramowania czyli po przeróbce z obsługą ACC -
Flashowanie sterowników - dyskusja
CULTUS3 odpowiedział radekrp90 → na temat → Poradniki i instrukcje
Każdą pompę 3AA da się przerobić na wersję pod ACC bo są takie same fizycznie, AQ też przerabiałem bez problemu. Ja bym sprawdził czy aby na pewno dobrze przylutowany jest eeprom -
Wymiana kierownicy zwykłej lub starej MF na nową 12 MF
CULTUS3 odpowiedział romeo9999 → na temat → Poradniki i instrukcje
Z tego co widzę masz zakodowane w koło kierownicy (16) manetki z funkcją obsługi komputera i licznik przełączył się w sterowanie z manetek, przez co masz też błąd przełącznika. Powinieneś mieć kodowanie 0000612, chyba że sedan to 0000611 -
Wykrywanie pilota zostaje na tej samej zasadzie bo samo kessy jest to samo. Jak włożysz pusty kluczyk w stacyjkę to w b6 normalnie odpalisz bo kluczyk jest odczytany z anten co są w tunelu środkowym. Moduł przycisku w B7 stymuluje Twój ruch wciśnięcia pustego klucza w stacyjkę ( z napisem KESSY)
-
@zima18 w B6 i tak trzeba zmienić komfort na B7, bordnetz na BCM, przy okazji GW i przydało by się pompę ABS. Moduł przycisku z B7 podpina się pod BCM i stacyjkę żeby ją symulować z przycisku.
-
Żeby w B6 działał rozrusznik przez przytrzymanie przycisku START trzeba w BCM zakodować bajt 9 bit 2
-
Mam i ja ? VID_20210626_105345.mp4
-
[Instrukcja] Montaż czujników ciśnienia w oparciu o ABS
CULTUS3 odpowiedział marekbialek → na temat → Poradniki i instrukcje
Tak ja aktualizowałem do 0042. Zawsze można wgrać eeporm 811 w licznik z 705 i zobaczyć.