Skocz do zawartości

CULTUS3

  • Liczba zawartości

    278
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    9

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

2 obserwujących

O CULTUS3

  • Urodziny 05.05.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Luboń

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

1 756 wyświetleń profilu
  1. @symeks da się zrobić żeby działał AH bez zapiętych pasów. @andzikkuc żeby włączyć w liczniku musisz wejść w epb (53), w adaptacje i w kanale 12 ustawić 1. A żeby nie zapinać pasów to w kanale 7 musisz ustawić 0. Wtedy autohold działa po zamknięciu drzwi
  2. klapa.pdf Strona 3. E406 (przycisk) L76 (lampka w przycisku)
  3. Gateway to minimum E żeby nie rozładowywało aku więc Twój jak najbardziej ok.
  4. @sojkis to jaki Ty masz dokładnie silnik? Bo w podpisie masz 1.9 TDI a w temacie co wspomniał @Wolfe podajesz że 1.6 8v czyli benzyna, jak tak to zakoduj pompę abs 13686 i powinno być ok, i potem epb
  5. @sojkis Jaką masz dokładnie pompę abs ? EPB zakodujesz jak uporasz się z kodowaniem abs, przynajmniej ja tak miałem. spróbuj kodowanie abs 000387
  6. a na jakim napięciu flashujesz? ja utrzymuję 13-13,5. choć jak łączysz się z pompą i flash idzie to powinno być teoretycznie ok. Może spróbuj na innym usb albo na innym kompie? Ja mam VCP clon i daje radę już z nie jedną pompą i każda zakończona sukcesem
  7. Musisz zrobić flash, bo to ze się wyświetla w vcds VE to jest tylko odczytane z tego co sam ręcznie zmieniłeś ale całe oprogramowanie nadal jest VD. Z tego samego miejsca podczas flashowania jest brana informacja jaka jest wersja pompy i wgrywana jest odpowiednia wersja oprogramowania czyli po przeróbce z obsługą ACC
  8. Każdą pompę 3AA da się przerobić na wersję pod ACC bo są takie same fizycznie, AQ też przerabiałem bez problemu. Ja bym sprawdził czy aby na pewno dobrze przylutowany jest eeprom
  9. Z tego co widzę masz zakodowane w koło kierownicy (16) manetki z funkcją obsługi komputera i licznik przełączył się w sterowanie z manetek, przez co masz też błąd przełącznika. Powinieneś mieć kodowanie 0000612, chyba że sedan to 0000611
  10. Wykrywanie pilota zostaje na tej samej zasadzie bo samo kessy jest to samo. Jak włożysz pusty kluczyk w stacyjkę to w b6 normalnie odpalisz bo kluczyk jest odczytany z anten co są w tunelu środkowym. Moduł przycisku w B7 stymuluje Twój ruch wciśnięcia pustego klucza w stacyjkę ( z napisem KESSY)
  11. @zima18 w B6 i tak trzeba zmienić komfort na B7, bordnetz na BCM, przy okazji GW i przydało by się pompę ABS. Moduł przycisku z B7 podpina się pod BCM i stacyjkę żeby ją symulować z przycisku.
  12. Żeby w B6 działał rozrusznik przez przytrzymanie przycisku START trzeba w BCM zakodować bajt 9 bit 2
  13. Mam i ja ? VID_20210626_105345.mp4
  14. Tak ja aktualizowałem do 0042. Zawsze można wgrać eeporm 811 w licznik z 705 i zobaczyć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności