Skocz do zawartości

Mateules

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Mateules

  • Urodziny 01.01.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) DSG
  • Rok produkcji
    2008
  1. Po wymianie tarcz i klocków pojawia mi się komunikat aby sprawdzić klocki. Kabel przy jednym czujniku był uszkodzony i został zlutowany, przez ok 1000km nic nie pokazywało i teraz wyskakuje komunikat więc może lutowanie puściło. Czy uszkodzony kabel czujnika pokazuje taki sam komunikat jak zużyte klocki? Czy może być inna przyczyna?
  2. Witam Czy ktoś się orientuje czy do Passka b6 będą pasować felgi 18x8 et35 z oponami 225/40? Czy przy takim et nie będzie przypadkiem już obcierać o nadkola?
  3. Witam Czy ktoś się orientuje odnośnie tego gdzie w Poznaniu najlepiej zrobić chipa do passka CR 140km? I ile średnio to kosztuje?
  4. 2.0 TDI 140KM CR 2008r użytkowany od 2009r W innym temacie pisałem że 230tyś ale coś mi się pomyliło i jest w rzeczywistości 248tyś. -nie pamiętam przebiegu ale ASO zostało naciągnięte na wymianę skrzyni biegów DSG w ramach gwarancji -175tyś wymieniony rozrząd -regularne przeglądy i wymiany oleju oraz filtrów wg wskazań komputera plus wymiana klocków hamulcowych I to będzie na tyle. Szczerze to już się boję trochę jak wszystko na raz sypnie ale do tej pory był okazem niezawodności (odpukać i wypluć ;P)
  5. W tym wypadku mogę się podzielić osobistymi doświadczeniami ponieważ jeździłem obydwoma modelami. Na co dzień jeżdżę B6 140KM CR z DSG które w związku z tematem dodam że ma zrobione 230tyś i do tej pory nie było z nim żadnych tak często wymienianych problemów. Turbo, DPF, dwumas, wtryski czy cokolwiek innego - nietykane jeszcze. Zdaje sobie sprawę że pewnie niedługo nadejdzie dzień sądu i będzie trzeba się tym zająć ale do teraz nie działo się nic więc opinie że po 150tyś w B6 pada turbo i wtryski i nie wiadomo co jeszcze nie są prawdziwe bo wiele zależy jednak od modelu. Wracając do pytania jak wspomniałem ja jeżdżę 140KM natomiast ojciec jeździ 177KM i muszę przyznać że nie spodziewałem się tak znaczącej różnicy. Zacznijmy że 140KM ma ok 9.8 do setki i bardzo podobnie jest w praktyce natomiast pomimo że 177KM ma katalogowe 8,4 mój wynik w wersji z DSG był za każdym razem na poziomie 7,8 7,9 co jest kolosalną różnicą. Dodatkowo 177KM ma znacznie większą elastyczność. Kolega kilka postów wyżej (i parę lat temu ) pisał że 170KM i 140KM od 140-160 idą podobnie i jeśli to prawda to w przypadku 177KM i 140KM tak nie jest. Na autostradzie przy 130 po dociśnięciu pedału do końca w obu autach 177KM ojca natychmiast zaczął odjeżdżać ode mnie przy moim 160km/h on już był około 1,5 długości samochodu. Nie jestem oczywiście przekonany czy sam silnik daje takie różnice ponieważ chciałbym zauważyć że ja mam B6 140KM z 2008r a ojciec CC z 2013r ale w tym wypadku różnica jest nie tylko odczuwalna ale też wyraźnie zauważalna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności