-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Mateules
- Urodziny 01.01.1993
Informacje osobiste
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Poznań
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) DSG
-
Rok produkcji
2008
-
Po wymianie tarcz i klocków pojawia mi się komunikat aby sprawdzić klocki. Kabel przy jednym czujniku był uszkodzony i został zlutowany, przez ok 1000km nic nie pokazywało i teraz wyskakuje komunikat więc może lutowanie puściło. Czy uszkodzony kabel czujnika pokazuje taki sam komunikat jak zużyte klocki? Czy może być inna przyczyna?
-
Witam Czy ktoś się orientuje czy do Passka b6 będą pasować felgi 18x8 et35 z oponami 225/40? Czy przy takim et nie będzie przypadkiem już obcierać o nadkola?
-
Witam Czy ktoś się orientuje odnośnie tego gdzie w Poznaniu najlepiej zrobić chipa do passka CR 140km? I ile średnio to kosztuje?
-
Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy
Mateules odpowiedział wozny83 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
2.0 TDI 140KM CR 2008r użytkowany od 2009r W innym temacie pisałem że 230tyś ale coś mi się pomyliło i jest w rzeczywistości 248tyś. -nie pamiętam przebiegu ale ASO zostało naciągnięte na wymianę skrzyni biegów DSG w ramach gwarancji -175tyś wymieniony rozrząd -regularne przeglądy i wymiany oleju oraz filtrów wg wskazań komputera plus wymiana klocków hamulcowych I to będzie na tyle. Szczerze to już się boję trochę jak wszystko na raz sypnie ale do tej pory był okazem niezawodności (odpukać i wypluć ;P) -
W tym wypadku mogę się podzielić osobistymi doświadczeniami ponieważ jeździłem obydwoma modelami. Na co dzień jeżdżę B6 140KM CR z DSG które w związku z tematem dodam że ma zrobione 230tyś i do tej pory nie było z nim żadnych tak często wymienianych problemów. Turbo, DPF, dwumas, wtryski czy cokolwiek innego - nietykane jeszcze. Zdaje sobie sprawę że pewnie niedługo nadejdzie dzień sądu i będzie trzeba się tym zająć ale do teraz nie działo się nic więc opinie że po 150tyś w B6 pada turbo i wtryski i nie wiadomo co jeszcze nie są prawdziwe bo wiele zależy jednak od modelu. Wracając do pytania jak wspomniałem ja jeżdżę 140KM natomiast ojciec jeździ 177KM i muszę przyznać że nie spodziewałem się tak znaczącej różnicy. Zacznijmy że 140KM ma ok 9.8 do setki i bardzo podobnie jest w praktyce natomiast pomimo że 177KM ma katalogowe 8,4 mój wynik w wersji z DSG był za każdym razem na poziomie 7,8 7,9 co jest kolosalną różnicą. Dodatkowo 177KM ma znacznie większą elastyczność. Kolega kilka postów wyżej (i parę lat temu ) pisał że 170KM i 140KM od 140-160 idą podobnie i jeśli to prawda to w przypadku 177KM i 140KM tak nie jest. Na autostradzie przy 130 po dociśnięciu pedału do końca w obu autach 177KM ojca natychmiast zaczął odjeżdżać ode mnie przy moim 160km/h on już był około 1,5 długości samochodu. Nie jestem oczywiście przekonany czy sam silnik daje takie różnice ponieważ chciałbym zauważyć że ja mam B6 140KM z 2008r a ojciec CC z 2013r ale w tym wypadku różnica jest nie tylko odczuwalna ale też wyraźnie zauważalna