PIAST
-
Liczba zawartości
20 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O PIAST
- Urodziny 25.09.1988
Informacje osobiste
-
Imię
pawel
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
NOE
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
-
Rok produkcji
2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
PIAST obserwuje zawartość → 0.5-0.6 teraz 0.8-0.9 bieg jalowy spalanie
-
Panowie zauwazylem ze wzroslo mi spalanie na biegu jalowym, wczesniej to bylo 0.5 max 0.6 a teraz to 0.8 0.9 od czego zaczac diagnostyke? Srednie spalanie tez poszlo do gory.
-
Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy
PIAST odpowiedział wozny83 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Wlasnie auto od nowosci u jednego wlasciciela, a nie sprowadzone z NIEMIEN OD "DZIADKA" takie autko jak ty posiadasz od nowosci w jednych rekach to bedzie chodzilo chodzilo i jeszacze dalej bedzie chodzilo;) -
Moj ojciec ma taki sam silnik jak ty i tak samo bylo, oddal filtr do czyszczenia i po klopocie koszt 500zl. Kwestja tez taka jak poprzedni wlasciciel uzytkowal auto? Albo tak jak kolega napisal ze czujnik, ja w swoim mialem przerwany kabelek od czujnika, troche cyny i po klopocie bylo.
-
Widze po opisie ze juz masz nowszy typ silnika, raczej ta wade wyeliminowali jak pekajaca glowica, a moze chlodnica spali?
-
Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy
PIAST odpowiedział wozny83 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Ja to nie wieze w passaty ktore maja po 100tys km i sa sprzedawane, wiadomo passat auto najbardziej popularne do tluczenie km, i w szczegolnosci w dieslu. Moj ma nalatane juz ponad 320tys km, wiadomo kilometry robia swoje i od czasu trzeba cos wymienic. W obecej chwili czeka mnie wymiana chlodnica spalin do wymiany, jest nieszczelna i ten jej gwizd i smrod spali w aucie jest nie znosny i wzroslo tez splanie. -
Koledzy mam silnik BMP z 2007r i potrzebuje nr chlodnicy spali, ta co jest w aucie jest uszkodzona i musze kupic na allegro.
-
Koledzy z peknietymi walami, takie pytanie mam, jakie przebiegi macie w autach? co ile wymieniacie olej? i na jakim jezdzicie, i czy jestescie pewni historji swojego passacika. Ja posiadam silnik BMP z 2006r z grudnia, na chwile obecna autko ma nalatane juz 320tys, i zadnych problemow nie mialem z silnikiem.
-
2.0TDI 140kM BKP chłodnica recyrkulacji spalin
PIAST odpowiedział mucha_177 → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
Znajomy mechaniek z Austrii powiedzial mi ze jezeli chlodnica spalin dziala poprawnie to filtr DPF bedzie sluzyl dlugo i bez problemow. W moim przypadku bylo tak ze postanowilem zregenerowac filtr DPF wysylajac jego do firmy ktora regeneruje. Okazalo sie ze filtr jest calkowicie wypalony, zniszczony co przeczuwalem po zachowaniu auta, ale jeszcze wczesniej slyszalem swist podczas jazdy i na wolnych obrotach.Okazalo sie ze to wlasnie ta chlodnica spalin jest uszkodzona. Co do filtra to nowy jest nie osiagalny bo koszt to 6000 tys zl, ale udalo mi sie kupic od skody oktawi z przebiegiem 50tys km. Teraz musze wymienic chlodnice, mam silnik 2.0 TDI 140KM BMP i przebieg 328tys km. -
Tutaj kolega ma racje, sa 2 czujniki po lewej stronie, co do <mycia> mycie jest po to zeby brud nie zalamywal swiatlo i nie oslepial, jak za rowno to schladzania klosza:D przeciez lama wyladowcza ma znacznie wieksza temperature, dla tego potrzebuje schlodzenia. A samopoziomowanie dziala pod wplywem nacisku, i wystarczy nalozy ciezaru do bagaznika a swiatla opuszcza sie. A ile taki zestam HID kusztuje 200zl? Renomowanej marki jeden Xsenon kosztuje 350zl co za kaplet wychodzi 700zl.KOlego dziobek 73, jak uwazasz ze orginal jest taki sam jak zamienik lub podrobka, to zamiast oleju Castrol 5W30 do naszych 2.0tdi zalej olej z supermarketu:D sprawdzisz jak dlugo pompowtryski podzialaja:D Mogli bysmy dlugo tak dyskutowac, to jest wyczerpujacy temat, jak bym mial zwylke lamy wolalbym kupic konkretne zarowki np Philips za komplet zaplacic 250zl jak te HIDY, takie jest moje zdanie, a ze to jest forum wiec moge sie z nim podzielic. http://www.auto-swiat.pl/1-xenony-z-chin-oswieca-czy-oslepia
-
Co do samopoziomowania, to dziala ono tak ze sa 4 czujniki przy wachaczach, przod i tym, koledzy jak bedziecie kiedys jechac pod gorke a z naprzeciwka leci auto i jest juz na szczycie gory, zauwazcie jak swiata<xsenony> leca w dol, to jest samopoziomowanie, jadac autem jest to bardzo ciezko wylapac. Kolego Dziobek73 ty masz swoje racje, ja mam swoje racje, a ta wymiana zdac jest na poziomie takim ze jaki ty madry a jaki ja glupi:D, ale orginal to orginal i najlepsza podrobka jemu nie dorowna. A co do tych linkow co podrzuciles, to tam jest napisane ze swiatlo ma byc barwy bialej lub zoltej, a wiekszos jak wybiera HID to bierze najmocniejsza wersje gdzie jest swiatlo niebieskie, co sie rzuca w oczy:D
-
Koledzy, potrzebuje namiary do firmy ktora regeneruje filtr DPF najlepiej jakies sprawdzona firma z polecenia.
-
A takie pytanie mam, a pomyslal ktorys jak to oslepia jak jedziesz pod gore? a nie masz samopoziomowani??? tutaj wielka role pelni samopoziomowanie, a przy takim osprzecie jak HID to nie ma czegos takiego. Jak jedziesz na rownym zgodze sie ze nie oslepia, pod warunkiem ze jest wszystko dobrze wykonane i zostaly ustawione swiatla przez djagnoste, ale zaden utrzciwy djagnosta nawet nie podbije przeglada za takie przerobki. Odpowiedz dla Dziobka 73 temat to ja znam z drog, jestem zawodowym kierowca od 14lat i wiem ktory oslepia a ktory nie, podejzewam ze nawet nie wiesz kiedy i w jakich warunkach mozna uzywac swiatel przeciwmgielnych.
-
Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy
PIAST odpowiedział wozny83 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Moj pasek ma przelatane juz 310 tys kupiem go to mial 200 z haczykiem 3 lata temu. Robie glownie trasy zagraniczne, olej zmieniam co 10 tys, na taki jaki jest zalecany, turbiny nie robilem, dwumasy tez nie, popowtryskow rowniez nie. Wymienilem w nim rozrzad, klocki, tarcze, 2 tylne zaciski, blokade od kierownicy, a tak to tankuje na SHELLU oczywiscie te V-power jedzie jak rakieta i nie ma zadnego klopotu z DPF, chodz mysle juz nad jego regeneracja. A no i jak bym zmienial to tez na PASSKA tylko ze juz CR i 4matic no i oczywiscie highlime:D -
do tych co jezdza na tych HIDACH, pomyslal jeden z was jak to oslepia z naprzeciwka????? debilami jestescie bylo sobie kupic auto z orginalnymi XENONAMI, dla takich jak wy to odrazu wale dlugimi:D:D
-
Koledzy i mama ten sam problem, lewy zacisk wymienilem, a teraz siadla prawa strona, jest blad i pokazuje ze silniczek postawil opor w zaciagnieciu recznego, reanimowac go, a jesli tak to jak to zrobic moze macie jakas instrukcje czy nowy?