Skocz do zawartości

imagination68

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O imagination68

  • Urodziny 25.07.1968

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    tychy

Samochód

  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM
  • Rok produkcji
    2011
  1. Podczas demontażu uszkodzonego silnika na części pierwsze przebieg 170000 km (dodaje że samochód był w pełni sevisowany, potwierdzone w rejestrach VW) mechanik stwierdza że pękniety wał korbowy jest opisany srebrnym flamasterm,widnieje na nim data 12.2005, podejżewamy że była akcja serwisowa na wymiane pompy olejowej na zębatą więdz i w tym przypadku musieli wymienić wał na napęd zebaty,silniki 2.0TDI BMP z tego okresu 03.2006 posiadają napęd pompy oleju na łańcuszek,ale czy tak było na 100% tego nie wiedzą najstarsi indianie, chyba że ktoś ma dostęp do danych servisowych VW, zainteresowanym mogę podać VIN, może znajdzie się ktoś kto potrafi mi powiedzieć co siedzi w tym silniku,jaka jest jego historia??? ps.dodaje że auto jest w 100% bezwypadkowe.....
  2. Oczywiście miska została zdemontowana to chyba zrozumiałe,no cóż panowie fakty są takie a nie inne,wał pękł na 100% ,kręcąc wałem z jednej strony druga strona porusza sie po chwili, więc sprawa jest jasna KAPLICA w tej sytuacji niepozostaje nic innego tylko wymiana na silnik o przebiegu do 50.000km.........
  3. Niestety musze to napisać posiadam silnik 2,0TDI (BMP) 30.03.2006 przebieg 170.000km!!!!!! Od tygodnia na zimnym silniku słyszałem stukot, mechanik stwierdził awarie koła dwumasowego ,po wymianie koła usterka nie ustapiła, mechanik stwiedza awarie serca w silniku "pęknięty wał korbowy i wybiete gniazdo w kadłubie"
  4. Niestety musze to napisać posiadam silnik 2,0TDI (BMP) 30.03.2006 przebieg 170.000km!!!!!! Od tygodnia na zimnym silniku słyszałem stukot, mechanik stwierdził awarie koła dwumasowego ,po wymianie koła usterka nie ustapiła, mechanik stwiedza awarie serca w silniku "pęknięty wał korbowy i wybiete gniazdo w kadłubie" , chciałbym dodać że smarowanie było OK, kontrolka nie sygnalizowała awari ciśnienia oleju, temperatura OK....
  5. Witam...właśnie uporałem się z montażem czujników parkowania w zderzaku tylnym PASSAT B6 KOMBI została mi tylko kwestia podłączenie się do przewódu (+)światło cofania,tak się składa że nie mam schematu instalacji,nie wiem z której strony sa doprowadzone przewody światła cofania do pokrywy bagażnika czy z lewej czy z prawej strony nadwozia,,o ile to mozliwe bardzo prosze o pomoc Pozdrawiam imagination68:)
  6. Chcę zamontować czujniki cofania, może ktoś wie jak zdemontować tylny zderzak w passku b6 kombi :638::638::638: Pozdrawiam imagination68:)
  7. margorz, Witam Swieci mi sie kontrolka EOBD czy przyczyną moze być zanieczyszczenie zaworu EGR..jest to passat tdi 1,9 74KW.Byłem w serwisie skasowali błąd ale po przejechaniu 20 km kontrolka świeci znowu Bardzo prosze o odpowiedz co mam zrobić. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności