matek--1 Zgłoś #621 Napisano 14 Lipca 2017 http://vaglog.pl/log-100_105_011_0lPhw.html zrobiłem loga po wypaleniu filtra dpf jest mniejsze ciśnienie co powiecie o stanie filtra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #622 Napisano 16 Lipca 2017 Cisnienie/przeplyw wyglada dobrze, dziwnie wyglada symulowana temperatura. Bardziej niz DPFem to bym sie zastanowil czemu turbina tak pozno laduje jak nalezy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #623 Napisano 17 Lipca 2017 logi były wykonane na drugim biegu , i ja mam tak od zawsze późno bierze moc robiłem już chyba wszystko jeśli macie jakieś sugestie chętnie wysłucham pozdrawiam., Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #624 Napisano 17 Lipca 2017 Zrob na czwartym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #625 Napisano 17 Lipca 2017 oki. jak zrobię to wstawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stary_nowyTDI Zgłoś #626 Napisano 25 Lipca 2017 Witam.Poziom napełnienia 15,5 % ale poziom sadzy 76(graniczne 60 g).Brak błedów.Normalnie przyspiesza.Można jakoś dopalić tą sadzę czy po prostu czekać jak DPF zacznie dawać o sobie znać.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #627 Napisano 26 Lipca 2017 Nie mozna jej w zaden sposob dopalic - jedynie mechaniczne czyszczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #628 Napisano 27 Lipca 2017 Jakiej sadzy? Chyba popiołu...którego nie dopalisz,bo przecież to pochodna procesu spalania. Wymień filtr i po problemie, ewentualnie regeneracja ale większość tych filtrów jej nie przechodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #629 Napisano 5 Września 2017 Wypalałem serwisowo dpf i nie zeszłym niżej niż 1,5% zapełnienia. Trochę kiepsko warunki drogowe ale starałem się jechać tak jak ma zdjęciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #630 Napisano 5 Września 2017 Trochę kiepsko warunki drogowe ale starałem się jechać tak jak ma zdjęciu.Z moich doświadczeń wynika, że DPF regeneruje się/wypala najszybciej, jeśli utrzymuję obroty w granicach 2 tys. Wbrew temu, co niektórzy myślą- "im wyższe obroty tym lepiej"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #631 Napisano 8 Września 2017 Z moich doświadczeń wynika, że DPF regeneruje się/wypala najszybciej, jeśli utrzymuję obroty w granicach 2 tys. Wbrew temu, co niektórzy myślą- "im wyższe obroty tym lepiej"... potwierdzam, moj zawsze przy 2tys kopci jak oszalaly i zazwyczaj robi to w miescie ku uciesze gawiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #632 Napisano 9 Września 2017 Najbardziej optymalne warunki to Ok 2700-2800rpm i NIE szybciej niż 80km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekg Zgłoś #633 Napisano 11 Września 2017 O, ciekawe info. Swoją drogą to kto to wymyślił. Podane przez Ciebie warunki są do jazdy miejskiej, bo tak 2,7 - 2,8 obrotów do 80tki to jazda na trójce. Ale kto po mieście jeździ ze stałą prędkością. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #634 Napisano 11 Września 2017 Najbardziej optymalne warunki to Ok 2700-2800rpm i NIE szybciej niż 80km/hNie do końca się zgodzę. CO do prędkości ok, ale co do obrotów to takie wysokie nie są potrzebne. Dużo lepszy efekt daje obciążenie silnika wszelkimi możliwymi odbiornikami - grzane szyby, fotele, klima na max chłodzenie itp. Natomiast zdecydowanie morderstwem jest (mimo, że producent przewidział taką opcję) wypalanie dpf-a na postoju. Silnik dosłownie się topi przy tym. Więc nawet jak można, to lepiej przejechać się kawałek w trosce o stan silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabson7 Zgłoś #635 Napisano 11 Września 2017 Natomiast zdecydowanie morderstwem jest (mimo, że producent przewidział taką opcję) wypalanie dpf-a na postoju. Silnik dosłownie się topi przy tym. Więc nawet jak można, to lepiej przejechać się kawałek w trosce o stan silnika I ja tak np zawsze robię, bo najczęściej włącza mi się wypalanie DPF jak podjeżdżam do garażu. Wtedy wyjazd z powrotem na drogę i tak na 3 biegu 70-80km/h kilka km. Raz dosłownie wypalałem na postoju i wrażenie mam identyczne "silnik dosłownie się topi" o długości tego wypalania nie wspomnę. Wkur... mnie to, ale już wolę przejechać te kilka kilometrów niż postawić auto i czekać chyba ze 20min. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekg Zgłoś #636 Napisano 11 Września 2017 Marek ale grzanie foteli i zimna klima na maxa to grozi przeziębieniem Skąd wiecie, że Wam dpf wypala, jakaś kontrolka się świeci ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #637 Napisano 11 Września 2017 Marek ale grzanie foteli i zimna klima na maxa to grozi przeziębieniem Skąd wiecie, że Wam dpf wypala, jakaś kontrolka się świeci ? he he he. To potem okład z młodych piersi :marecek Nic się nie zapala. Jak wypala się w czasie jazdy to niech mu będzie na zdrowie. Jak auto stoi to obroty trzymają się tysiąca. A jak się otworzy drzwi albo okno to czuć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #638 Napisano 12 Września 2017 Nie do końca się zgodzę. CO do prędkości ok, ale co do obrotów to takie wysokie nie są potrzebne. Dużo lepszy efekt daje obciążenie silnika wszelkimi możliwymi odbiornikami - grzane szyby, fotele, klima na max chłodzenie itp. .... Możesz się nie zgadzać ale są to NAJBARDZIEJ optymalne warunki do wypalania filtra DPF Przetestowane wielokrotnie na setkach samochodów marki VW A o tym że trzeba włączyć wszystkie odbiorniki elektryczne w celu zwiększenia obciążenia to pisałem już wielokrotnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukaszek508 Zgłoś #639 Napisano 13 Września 2017 Witam, planuje wpuścić piankę do czyszczenia dpf. Czy ma ktoś może jakieś zdjęcie bądź może wytłumaczyć który czujnik trzeba odkręcić żeby ją wpuścić? Może ktoś używał takiej pianki i podzieli się doświadczeniem? Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #640 Napisano 14 Września 2017 Koledzy, ja to Was podziwiam za spostrzegawczość. Ja moim zgrzytem jeżdżę już 7 lat i nigdy nie wiem kiedy mi się wypala DPF. Fakt wypalania stwierdzam dopiero po podłączeniu VCDS. Nigdy też nie zauważyłem jakiegokolwiek zwiększonego kopcenia, jakiegokolwiek smrodu. Jedynie zdarzyło mi się zauważyć wyższe obroty(oscylujące w przedziale 0,8-1,0) latem przy temperaturach otoczenia powyżej 30 st.C, ale nie jestem pewien czy to był efekt wypalania DPF, czy zwiększonego obciążenia klimą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach