Skocz do zawartości

grabson7

  • Zawartość

    123
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O grabson7

  • Urodziny 07.04.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olesno - Borki Wielkie woj. opolskie

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2010
  1. Zmiana silnika forum na IPB

    Ok, mam. Powiem szczerze są w ogóle niewidoczne (takie jak znak wodny), w życiu bym nie wpadł co oznaczają. Dzięki. P.S. współczuję Ci z tą robotą i mam nadzieję, że jakość na końcu wyjdzie, bo na razie dla mnie mało czytelne w stosunku do starej wersji (wiem, wiem malkontent, ale po prostu przyzwyczaiłem się do poprzedniej wersji była jakaś taka intuicyjna, bo ja konserwatysta starej daty jestem). W każdym razie szacun za wykonaną pracę na rzecz forum. Jeszcze jedno pytanie: jak mogę całkowicie usunąć swojego posta? (normalnie zagubiony jestem)
  2. Zmiana silnika forum na IPB

    A jak teraz mogę zobaczyć, że brałem udział w dyskusji w danym temacie? Oczywiście oprócz wchodzenia w moje kanały aktywności. Otwierając dany dział w poprzedniej wersji od razu widziałem (zaznaczone chyba było na zielono, czy zielona strzałka - jakoś tak), że umieszczałem w danym temacie swoje "wypociny"
  3. brudne felgi

    Spróbuj to:
  4. Stary sposób żeby uszczelki nie "łapały" podczas przymrozków to wazelina techniczna albo gliceryna w płynie. Nie wiem jak nowe tego typu środki, ale te, które wymieniłem na pewno działają (sprawdzone).
  5. DPF - filtr zatkany popiołem

    I ja tak np zawsze robię, bo najczęściej włącza mi się wypalanie DPF jak podjeżdżam do garażu. Wtedy wyjazd z powrotem na drogę i tak na 3 biegu 70-80km/h kilka km. Raz dosłownie wypalałem na postoju i wrażenie mam identyczne "silnik dosłownie się topi" o długości tego wypalania nie wspomnę. Wkur... mnie to, ale już wolę przejechać te kilka kilometrów niż postawić auto i czekać chyba ze 20min.
  6. Czerwona lampka kierownicy - Brak wspomagania

    Nikt nic nie widział wcześniej i nie słyszał. Obdzwoniłem wielu mechaników i bardzo wiele osób sprzedających maglownice używki. Jeśli ty kolego "Reiser" byłeś w ASO i też nie spotkali się rzekomo z tym wcześniej to jestem w szoku. Albo VW naprawdę nigdy się z tym nie spotkał (ale podpada mi to, bo tu na forum już jesteś trzeci z tym problemem), albo to temat tabu dla nich. P.S. ja na szczęście nie muszę czekać zbyt długo po zgaszeniu silnika żeby objawy ustąpiły (u mnie wystarczy ok 5min.).
  7. Czerwona lampka kierownicy - Brak wspomagania

    Cześć. Mam dokładnie taki sam problem z identycznymi objawami. Wszystko dokładnie to samo z tą tylko różnicą, że tylko raz zaświeciła mi kontrolka kierownicy na czerwono. Teraz już przy pojawieniu się drgań nic nie świeci. Błędów brak przy skanowaniu VCDS-em. Objawy pojawiają się tylko w upały przy temperaturach ok. 27C przy dłuższej jeździe tj. co najmniej 1,5-2h.
  8. Pytanie o numery części ETKA cz2

    Bardzo dziękuję
  9. Pytanie o numery części ETKA cz2

    Panie, panowie proszę o pomoc. Pękła mi (oczywiście nawet nie wiem kiedy i jak) obudowa blokady oparcia tylnej kanapy w passacie b6 kombi. Pytanie, czy można "to" kupić osobno i jaki ew. jest numer tej części?
  10. Co dziś zrobiłem w swoim VW

    Spoko Jurku ale trzeba być ostrożnym żeby oczu nie naświetlić jak przy spawaniu:jupi Dzięki
  11. Co dziś zrobiłem w swoim VW

    Dzięki, jeździć nie szkoda (po to przecież jest:hyhy) trzeba po prostu dbać na bieżąco
  12. Co dziś zrobiłem w swoim VW

    20 godzin pracy. Efekt oceńcie sami:
  13. A ja życzę wszystkim uczestnikom zlotu udanej zabawy :victory:muza:zdrowko:
  14. Witam Marcin, czy masz i w jakiej cenie czujnik różnicy ciśnienia DPF 076 906 051B?
×