Jump to content

grabson7

  • Content Count

    225
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About grabson7

  • Birthday 04/07/1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olesno - Borki Wielkie woj. opolskie

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
  • Rok produkcji
    2014

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ok, dzięki, faktycznie przód stoi chyba trochę wyżej.
  2. Panowie, czy do B8 sedan wejdą felgi 19" szer. 8,5" ET 35 i nie będą obcierać o nadkola?
  3. Daj znać, co z tego wyszło, bo zainteresowanych będzie już co najmniej dwóch (mojemu kumplowi objawia się to samo, też w B7). A smar to chyba jakiś suchy (biały) jeśli w ogóle.
  4. Witam kolegę (ponownie?). Nie mam pomysłu ale mogę Ci tylko potwierdzić, że mam to samo w gorące dni. Chyba pająk do wymiany. Na razie olewam to, bo w chłodniejsze dni nic nie słychać
  5. Ja akurat mam na stałe wyłączony, zresztą sam to robiłem VCDS-em i jestem z tego bardzo zadowolony.
  6. Na pewno jest w normie, nie przejmuj się tym bo się będziesz tylko wkur...a samochód ma być dla Ciebie a nie Ty jego niewolnikiem. I żebyś nie myślał, że olewam wypalanie. Ja bardzo pilnuję tego i jak zauważam wypalanie to rzadko kiedy muszę przerwać ten proces.
  7. Mam na myśli charakterystyczny zapach z rury wydechowej TYLKO podczas wypalania DPFa. Włączona klimatyzacja nie ma tu nic do rzeczy.
  8. Wg mnie nie ma się czemu dziwić, mam aktualnie to samo. Obroty się podnoszą bo klimatyzacja chodzi jak szalona i zapotrzebowanie na energię jest duże, stąd wskazówka obrotomierza na 1000-1300obr/min. Sam czasem dostaję głupawki, czy DPF się aktualnie wypala, czy też nie ale radzę sobie z tym podchodząc do rury wydechowej, bo jak się wypala to czuć też charakterystyczny zapach spalin. Start& Stop nie włączy ci się także jak jest zbyt gorąco w kabinie w stosunku do nastawionej temperatury, bo silnik musi napędzać sprężarkę klimy. Ten system działa nie tylko odczytując temp. silnika ale również temp. w kabinie. Ma być spełnionych wiele czynników. wyobraź sobie, że stoisz w korku i S&S wyłącza samochód a po chwili sauna w kabinie. Także tu wiele czynników jest do spełnienia (odnośnie działania S&S). Podsumowując: wg mnie wszystko jest ok.
  9. Ja jeździłem w B6 na standardowych amorach i sprężynach OEM sportline. One obniżają zawieszenie -15mm i uwierz mi czuć różnicę w prowadzeniu na plus. Oczywiście jest troszkę twardziej ale nie jest wcale twardo a różnica w prowadzeniu naprawdę na duży plus. Do tego miałem standardowe amortyzatory i resztę zawiechy w oryginale (standard) i nic się nie działo. Ponoć są troszkę krótsze łączniki stabilizatora (ponoć) ale ja nic nie zmieniałem. Musisz tylko dobrać sprężyny (wg kropek) jak chcesz kupić używki lub wg numeru sprężyn jak chcesz nowe do budy i silnika (ciężar), żeby równo stał przód i tył zawieszenia. Przy Eibachach (-30mm) już jest chyba troszkę twardo, jeszcze jak 18" felgi założysz. To tylko moje przypuszczenie, bo na Eibachach nie jeździłem ale skoro na sportlinach czuć troszkę różnicę to na Eibachcach będzie na pewno bardziej odczuwalna twardość. P.S. teraz do B7 też wrzucę sprężyny sportline i felgi 18" (już nawet kupiłem tylko czasu brak).
  10. Witam, proszę o ofertę termostatu do skrzyni DSG 6. Passat B7 rok prod 2014
  11. Jak w tytule sprzedam prawy odblask zderzaka do passata R36 Nr części 3C0.945.106.A. Wszystkie uchwyty całe.
  12. zmierzyłem stare, seryjne sprężyny z mojego B6 i wg wymiarów te zamienniki, o których piszemy są ok 2cm krótsze od oryginalnych seryjnych sprężyn, więc rzekomo by pasowały na -15mm jako zamienniki sportline. Tylko, czy na pewno?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy