Skocz do zawartości
aj27

DPF - filtr zatkany popiołem

Rekomendowane odpowiedzi

jak często ci wypala?? mi co około 200km.tez mam po aktualizacji NOx

 

Mam podobnie,tylko że ja cały czas robię km w mieście:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja mam soft od pazdziernika jakos,

 

dluuugo.

 

po miescie rowno mam co 500.

gdy na sporcie zapierdzielam po miescie to po 350 :)

 

a w trasie jak jade to rowno 1000 km.

 

ale dodam, że mam nowy dpf.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mlody_tm a nowy filtr kupowałeś oryginał czy aftermarket?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u allegrowicza: kurzu_

 

z auta testowego, po przebiegu gwarantowanym pare tys km,

 

dalem firmie regenerujacej do sprawdzenia - powiedzieli ze to nówka dpf.

 

kosztował ok 500 - 600 zł, nie pamiętam.

 

ale mocy na tyle przybyło po wymianie, że wirusa już nie chcialem wgrywać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u allegrowicza: kurzu_

 

z auta testowego, po przebiegu gwarantowanym pare tys km,

 

dalem firmie regenerujacej do sprawdzenia - powiedzieli ze to nówka dpf.

 

kosztował ok 500 - 600 zł, nie pamiętam.

 

ale mocy na tyle przybyło po wymianie, że wirusa już nie chcialem wgrywać.

 

to stary był już kaput? jaki przebieg , że mówisz że tyle mocy przybyło?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Mam podobnie,tylko że ja cały czas robię km w mieście:D

 

ile masz przebiegu? a zapełnienie filtra ml.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nowego ori dpf to dawno na allegro nie widziałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też ostatnio nie widziałem.

 

Moj byl uzywany ale jak nowy. Przebieg pare tys.

Stary dpf Dynosoft stwierdzil ze juz do wymiany powoli,

Wiec wymienilem

:)

 

Ktoś podpowie 2 dni po wypaleniu takie dziwne wartosci 0,01 ash volume ?

Reszta też jakaś dziwna ? Wybaczcie przestawione obrazki / wrzucałem telefonem....

 

IMG_0468.jpg

 

IMG_0467.jpg

Edytowane przez Mlody_tm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ślepy nie zauważylem ze to wartosci w l a nie ml.

 

a przebieg w m a nie km

:)

 

 

Czyli dpf mam w porzadku ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nówka.

 

Wysłane z ekranu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O 4 rano nówka ? :)

 

Ale serio mówisz, że wszystko w porządku ?

 

To było dokładnie tak:

 

Mój oryginalny DPF zregenerowałem w firmie EUROVAT, kupiłem nowy czujnik rożnicy ciśnień. Po montażu adaptacja czujnika oraz wyzerowanie zapełnienia dpf na wartości fabryczne.

 

Pojeżdzilem 5 tyś km, i dorwałem ten nowy całkiem filtr. Więc wymieniłem go a mój zregenerowany sprzedałem.

 

Ale po wymianie na ten nowy, nic już nie zerował mi mechanik...

 

i do tego pomiaru wczorajszego zrobiłem łącznie na nowym kolejne 5tyś.

 

i tak myślę czy te wartości są ok ? czy liczy komp odkąd wyzerował mi mechanik ? czy to mądrzejszy system ?

Edytowane przez Mlody_tm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMHO po założeniu nowego powinieneś zrobić jeszcze raz zerowanie. Ale pokazane wartości wyglądają bardzo dobrze. Kolega Tomnik ma większe w tym doświadczenie. O 4 bo z "tronu" przed trasą;-)

 

Wysłane z ekranu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pojeżdzilem 5 tyś km, i dorwałem ten nowy całkiem filtr.
Ale po wymianie na ten nowy, nic już nie zerował mi mechanik
Ten dystans - 5tys. km- nie ma dużego znaczenia dla sterownika auta w obliczaniu stopnia zapełnienia popiołem. Można było wyzerować ale niewyzerowanie nie wnosi poważnego błędu naliczania wspomnianej wartości.

 

Łapka, Erwin ! :papa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki !

 

Pewnie nawet mniej zrobilem miedzy zerowaniem.

 

Naprawde jesli komus z Was juz zle sie jezdzi....

Polecam polowac na te dpfy z tzw testówek....

 

Ja nie ufalem gosciowi i dalem

Do sprawdzenia. Eurovat mogl zarobic, powiedziec ze zawalony itp,

 

A elegancko gość zadzwonil i powiedzial ze to nowy dpf.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomasz, napisałeś już to tyle razy, że na innych Forach o tym mówią/piszą :D (żartowałem)

A ja powtórzę- takie okazje zdarzają się tak często, jak ślepej kurze ziarno. I nie ma co na nie liczyć.

Edytowane przez tomnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Racja. Wtryski 30% drożdze nowe niż gdy kupowałem 1,5 roku temu.

Pompa wys cisnienia to samo,

Egr i dpf nie patrzylem.

 

Ale warto szukać.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie! czy jest możliwość sprawdzenia vagiem ile razy się już dpf wypalał, albo co ile km to robi, bo w żaden sposób nie jestem w stanie zauważyć tego podczas jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

vagiem raczej się nie da, ale vcds to już tak. pozycja w blokach pomiarowych od 68 do 75.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spróbuj zrobić "przygazówkę" na postoju gdy będą podniesione obroty (przygotowanie do wypalania) - zobaczysz, że obroty spadną i procedura zostanie przerwana i włączy się przy następnej okazji. Wg mnie na postoju to się nie wypala albo z mizernym skutkiem. Mam loga z wypalania (w mieście w korku) ale niestety nie ma na nim obrotów. Widać, że czasami stoję i sadza się wypala ale pamiętam, że dodawałem gazu na postoju. I zostawianie auta na dopalanie na biegu jałowym IMHO jest bez sensu - ale to musi się każdy na skórze przekonać. Bo będzie efekt jak miał Młody_tm.

Nie zgodzę się ;)

Ja robiąc przygazówke jak dopala nie powoduje ze przestaje. Robi dalej. Dopiero jak skonczy (czuc lekkim szarpnieciem i slychac jak mniej wysilony pracowal) ale trzyma jeszcze obroty wtedy przygazowka powoduje spadek obrotow do 800. Ponowne uruchomienie auta po pracy (8h) nie powodowalo mi nigdy ponownego wypalania.

Więc to nie to. Z tego co pamiętam mlody byl po akcji serwisowej. Może to to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi się już o tym gadać bo ciężko to opisać w postach. Zróbcie loga jak dopala na postoju - i ile czasu siedzicie w aucie podczas tego wypalania. Ja z uporem maniaka twierdzę, że na postoju to nie działa. Jak regeneracja aktywna trwa 10-15 min. to ile Wy musielibyscie siedzieć w aucie? Artmin po tym szarpnieciu spróbuj kiedyś podpiąć kompa i zobaczysz jak się wypalił - czy to czasem nie było przerwanie procedury ;-)

 

P.S. Chyba specjalnie wymuszę wypalanie i się zatrzymam i zrobię logi...

 

Wysłane z ekranu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest dokładnie tak jak u Artura. dpf bez problemu wypala się na postoju. Przegazowka nie powoduje przerwania. Ja tylko włączam klime na maksa podgrzewanie foteli i wszelkie możliwe odbiorniki. Max 15 minut i jest po wszystkim.

Inna sprawa że rzadko chce mi się tyle siedzieć więc robię jakąś rundkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności