Skocz do zawartości

elmi_k

  • Liczba zawartości

    479
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O elmi_k

  • Urodziny 20.11.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    elmik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    małopolska

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie ma znaczenia czy klima działa czy nie? Mialem podobny dźwięk ale tylko na wyłączonej klimie. U mnie zakonczylo sie wymiana sprężarki klimy. Zdejmij pasek wieloklinowy i odpal. Będziesz wiedzial czy to coś w silniku czy w osprzęcie. Albo można jeszcze zdemontować sprzęgiełko od klimy - wtedy wyeliminujesz tylko klime. Tylko u mnie to bardziej taki metaliczny dźwięk był. U Ciebie może być jeszcze napinacz. Bo przed klima napinacz też zmieniłem. Gdzieś mam dźwięk jak u mnie chodzilo. Poszukam i podeślę. 20.03, 08.41.mp3
  2. Zacisk lewy - 8E0615423 Zacisk prawy - 8E0615424 Zamek lewy-przód - 6X1837013H Zamek lewy-tył - 3B4839015A
  3. Tak, wypalanie na postoju. Ja mam inny sterownik i mam inne grupy. Szukaj w zaawansowanych wartościach nagłówków "Particle..." W tych grupach możesz obserwować Dpf. Hmmm... O jakiej procedurze mówisz? Jest tylko jedna - do wypalania serwisowego. A zresztą - wypalajcie sobie jak chcecie możecie nawet filtr w piecu wypalać Wysłane z ekranu
  4. Hehe... Ale farciarze Poczekam na Wasze logi Wysłane z ekranu
  5. Nie chce mi się już o tym gadać bo ciężko to opisać w postach. Zróbcie loga jak dopala na postoju - i ile czasu siedzicie w aucie podczas tego wypalania. Ja z uporem maniaka twierdzę, że na postoju to nie działa. Jak regeneracja aktywna trwa 10-15 min. to ile Wy musielibyscie siedzieć w aucie? Artmin po tym szarpnieciu spróbuj kiedyś podpiąć kompa i zobaczysz jak się wypalił - czy to czasem nie było przerwanie procedury P.S. Chyba specjalnie wymuszę wypalanie i się zatrzymam i zrobię logi... Wysłane z ekranu
  6. IMHO po założeniu nowego powinieneś zrobić jeszcze raz zerowanie. Ale pokazane wartości wyglądają bardzo dobrze. Kolega Tomnik ma większe w tym doświadczenie. O 4 bo z "tronu" przed trasą Wysłane z ekranu
  7. Ktoryś wtrysk tarabani. Wysłane z ekranu
  8. Cieszymy się razem z Wami Waszym służbowym autem i że nie jesteście psychopatami - uffff... są jeszcze normalni ludzie. Aż dziw, że jeszcze filtr w aucie... Wysłane z ekranu
  9. Mówię o CR. Max temp, jaką miałem to było 650stopni. Nie mówię o wypalaniu serwisowym.
  10. W nowszych nie trzeba takiej temperatury. Wysłane z ekranu
  11. U siebie nigdy nie zauważyłem ale "legendy i słuchy" mówią, że to możliwe. Wysłane z ekranu
  12. Takich temperatur nigdy nie zaobserwowałem, max 650 stopni. Zresztą pisałem w którymś temacie o temperaturach podczas regeneracji. Wysłane z ekranu
  13. To następnym razem zrób logi. Procedura wypalania uruchamia się gdy ma do tego warunki, chyba, że filtr jest zapchany w 100% wtedy potrafi rozgrzać auto w ciągu kilku sekund i rozpocząć wypalanie. Wysłane z ekranu
  14. Jeżeli ma silnik o oznaczeniu CFGC to napisał dobrze. Ten silnik miał 130KW/177KM.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności