Jump to content

przemekg

  • Content Count

    99
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About przemekg

  • Birthday 09/18/1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mazowieckie

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2011

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No ja wczoraj byłem w serwisie i wrzuciłem ceramiczne klocki na tył. Zobaczymy co i jak, na razie ich nie dociskam, nowe klocki zawsze pierwsze 200-300 kilo jeżdzę spokojnie. I tak jak napisałeś, po mieście tego nigdy nie słychać.
  2. Muszę podjechać do serwisu, z zewnątrz tarcza wydaje się ok, pytanie od wewnątrz. Tarcza m koło 50 tysi nalotu, może być już troche rdzy na rancie, bez podnośnika nie sprawdzę.
  3. @HOLSON odgrzebię temat Jakie miałeś to bicie? Ja ostatnio na autostradzie musiałem mocniej przyhamować kilka razy i słyszę taki basowy, niski dzwięk przy tym. Hamowanie z większej prędkości, tak ze 150 km, jak mocniej i dłużej przytrzymam hamulec to słychać tak jakby pulsacyjny, rotacyjny basowy dzwięk. Drgań na kierownicy nie mam żadnych, klocki mają jakieś 10 tysięcy. Przy niższej prędkości i hamowaniu zero jakichkolwiek dzwięków.
  4. Panowie czy ktoś ma podobne rady/manual do kombi b7? Zakładam, że to jest to samo ale znając życie i pomysł VW to nie zdziwię się, jak pokombinowali.
  5. Ja mam wrażenie, że auto i bez tempomatu jest tak ustawione, że ma nie nurkować. Ostatnio miałem problem, po roku i 25 tysiącach skonczył mi sie lewy tylny hamulec. Trochę byłem zaskoczony, rano trochę hałasowało, ale delikatne szuranie. Po trasie 200 km przy hamowaniu już tarło na tyle, że na cito do warsztatu po nowe. Klocki praktycznie tak samo zużyte, równiutko, jarzma, zaciski chodzą idealne. Co zauważyłem - przy większej prędkości na początku nie było słychać tego hałasu, w miarę hamowania tył zaczynał być głośny. Ewidentnie zatem układ jest tak nastawiony, aby auto nie nurkowało. A że tył ma cieńsze klocki jak przód to szybciej idzie. Plus pewnie jakość klocków. Teraz od 2 miesięcy mam ferodo zamiast ATE, zobaczymy. Na ten moment obserwuję, że tył bardziej pyli i jest trochę cieplejszy jak przód. Po dynamicznej jeździe oba tylne koła są ciepłe na tyle, że wyczuwam to z kilkunastu centymetrów zbliżając rękę. Przód jest chłodniejszy, muszę zbliżyć rękę na 4-5 centymetrów aby poczuć ciepło. Zobaczymy w listopadzie jak wyglądają te ferodo, jak znów będą szybko szły to wezmę ceramiczne tak jak @pasek489
  6. a jeszcze ważniejsze, żeby dobrze przygotować lakier pod wosk krótki i na temat
  7. Radek właśnie na tym filmiku się opierałem podchodząc do tematu. Nie jest łatwo, powiem szczerze jest dość ciężko odgiąć te zewnętrze blaszki - na szczęście pomyśleli, jest w górze ramy dziurka, polecam długi śrubokręt, samą ręką nie ma szans. Po stronie pasażera odkręcić należy filtr, bez tego zaślepka lampy nie wyjdzie. Od strony kompa i aku, jest więcej miejsca. Ja nie miałem wystarczająco długiego klucza, musiałem podjechać do znajomego, żeby odkręcić filtr. Znajomy mechanik mi powiedział, że on to się w ogóle nie bawi w ten sposób, zrzuca grill i zderzak i w pół godziny na luzie wymienia na wyjętej lampie.
  8. Panowie czy wymiana żarników w b7 to skomplikowana sprawa? Wiem, że w b6 trzeba demontować zderzak, ale nikt chyba nie napisał w temacie jak się ma sprawa w b7, na jutube znalazłem jeden filmik ale marny - tam gość sugeruje, że 5-10 minut na strone.
  9. @coyott jak piszczy to może kot się zadomowił, w sumie zima jest to sezon na takie atrakcje.
  10. To wymień i za kilka lub kilkanaście miesięcy problem wróci. Tak jak marek napisał, w b6 szło to wymienić bo dostęp był ok. Tu musisz od dołu zrzucić cały dpf.
  11. Zgłoś się do kogoś, kto ogarnia temat od strony prawnej. Napisanie byle pisma z pieczątką prawnika sprawi, że zakład zrozumie, że to nie są żarty i ciemnoty nie wciśnie - wiem to z autopsji po zalaniu mieszkania, gdzie po pierwszej wycenie ubezpieczyciela i piśmie od człowieka z uprawnieniami budowlanymi oraz prawnika otrzymałem finalnie 3 razy więcej . Kwota którą otrzymałeś plus wycena tego co zostało jest za niska jak na ten rocznik. Wymiana pompy oleju na inny mechanizm to już modyfikacja auta które podnosi wartość - bo to jest zmiana elementu drogiego, który generuje problemy na bezproblemowy,
  12. Kolego, ale ta kontrolka świec to się świeci z powodu pewnie 100 problemów. Od układu paliwowego po wydechowy. Jak ci podpiął kompa i wyszedł EGR to znaczy, że EGR. U mnie raz był na czyszczeniu, po roku znowu problem wyskoczył to go wywaliłem i wyciąłem komputerowo. Nie szukaj na siłe i nie kombinuj albo jedź do innego serwisu i niech ci pokażą na kompie co jest problemem. Ta kontrolka to tylko symbol i tak się nazywa a włącza się przy różnych problemach i auto wchodzi w tryb awaryjny - ma ograniczenie mocy i prędkości.
  13. Ja mam taki dźwięk na rondzie, ten typ chyba tak ma, zrobiłem już 40 tysi, w międzyczasie były nowe wahacze, nowe przeguby, olej skrzyni więc to chyba taki urok. U mnie to słychać jakby z okolic koła od strony pasażera.
  14. Ja tak miałem w moim b6, delikatny stuk. Na 90% wina poduszki, bo u mnie był delikatny luz. Niemniej przelatałem tak z 50 tysi, nic się nie pogłębiało i sprzedałem uprzedzając kupującego.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy