Skocz do zawartości

viperpl

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pełczyce

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam! Zwracam się z pytaniem, jakie metody łączenia poszycia tylnego błotnika z karoserią samochodu są zgodne z technologią naprawy VW. Sprawa dotyczy Passata B8 2016. Czy użycie migomatu (a precyzyjniej MAG 135) w tym miejscu jest zgodne z technologią?
  2. viperpl

    Hak holowniczy B8

    Posiada ktoś zdjęcie, gdzie jest umiejscowiony przycisk haka w B8 ?
  3. viperpl

    Hak holowniczy B8

    Po wgraniu parmetryzacji hak działa
  4. Średnie spalanie z dystansu 5000 km - 4,8L/100 km Minimalne spalanie z dystansu 50 km - 3,6L / 100 km (tryb mega emeryt) Zazwyczaj przy jeździe drogami krajowymi z prędkościami (gdzie można) do 120 km/h spalanie nie przekracza 5 L. Czasami pokazuje nawet 4,5 L/100 km. Na autostradach i ekspresowych pali okolice 5,5-6,5 L - prędkości nie mniej niż 150 km/h 2.0 TDI 150 KM, Manual, Sedan. Ogólnie bardzo ekonomiczny samochód, niestety po przejechaniu 100 tys w 4 lata brakuje mocy - zwłaszcza kiedy trzeba wyprzedzić kogoś jadącego 120/130 km/h i liczą się sekundy
  5. Cześć. Zauważyłem w swoim B8 HL z 2016 roku z przebiegiem 100 tyś, że boczek fotela kubełkowego zaczyna pękać; W konfiguratorze zamawiałem skórę, a to jest zwyczajna derma/cerata. Skórzane są chyba tylko środki foteli. Ma ktoś podobny problem? Ciekawe czy są dostępne poszycia foteli....
  6. viperpl

    Hak holowniczy B8

    Cześć. Montuję elektryczny hak do Passata B8 Sedan. Wraz z hakiem dostałem moduł haka 5Q0 907 383 N (SW: 0264 / HW: H27). Moduł zakodowany, nie wywala żadnych błędów. Używając VCDS wchodzę w moduł haka pomiary rozszerzone. Widzę tam różne parametry, więc wykluczam jakiś błąd przy podłączeniu. Problem jest taki, że haka nie mogę otworzyć ani z przycisku, ani bezpośrednio z VCDS. Problem z parametryzacją modułu?
  7. Miałem taki przypadek dawno temu w Astrze 1.7D. Tam nie było dwumasy ani żadnej elektroniki - efekt wypisz, wymaluj taki sam. W związku z tym defektem zdemontowałem sprzęgło, po oględzinach stwierdziłem, że nie ma tam elementu wymagającego wymiany. Lekko przetarłem papierem ściernym tarcze, docisk i koło zamachowe. Efekt ustąpił. Co było? tak naprawdę nie wiem.
  8. Cześć! Skrzynia manualna, silnik CRLB, 94 tyś. przebiegu. Czasami podczas ruszania karoseria wpada w drgania, nie dzieje się to nagminnie oraz nie dzieje się to nigdy na zimnym silniku. Zazwyczaj taki objaw występuje po dłuższej jeździe po mieście. Jedynym rozwiązaniem jest ruszanie z wyższych obrotów z bardzo delikatnym puszczaniem sprzęgła. Żadnych drgań na pedale sprzęgła nie czuję, przy gaszeniu silnika nie ma żadnych stuków - więc raczej koło dwómasowe odpada. Spotkałem się z opinią, że to może być suchy frez na wałku sprzęgłowym , po którym przemieszcza się tarcza sprzęgłowa. Miał ktoś podobny przypadek, jakieś sugestie?
  9. Witam, Posiadam B8 z 2016 roku z reflektorami led. Bardzo często zdarza się, że jadąc na światłach drogowych w trybie automatycznym jadący z naprzeciwka migają mi drogowymi - pewnie ich oślepiam. Próbowałem już różnych ustawień - bez skutku, aczkolwiek zachowanie świateł się zmienia w zależności od ustawień. Czy ten system się jakoś kalibruje/ustawia z poziomu OBD 11?
  10. Za 2 tyś km wypada u mnie zmiana oleju, chcę zastosować olej shell`a i mam pewien dylemat. Wg. Niemieckiego konfiguratora Shell zaleca 2 oleje: 1. Premium - Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 2. Standard - Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 Wg. Polskiego konfiguratora Shell zaleca 3 oleje 1. Premium - Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 2. Standard - Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 3 Economic - Helix HX8 ECT 5W-30 Jak zmieniałem kilka miesięcy temu olej, dobrałęm wg. polskiego konfiguratora Shell i wtedy Premium był Helix HX8 ECT 5W-30 (i taki właśnie zastosowałem). Z ciekawości wszedłem na stronę VW z myślą, że może coś zmienił VW w przed nowym rokiem w olejach i stąd pojawienie się 0W-30 na shellu - nic na oficjalnej stronie się nie zmieniło i ASO cały czas rekomenduje olej VW 5W-30. Wlewał ktoś z Was 0W-30?
  11. viperpl

    Apple CarPlay

    Cześć! Kilkukrotnie słyszałem od różnych osób, że przy discocery pro i car-play działa im np. Yanosik, ale tylko podczas postoju. U mnie w B8 2016 po podłączeniu IOS 12.1 niestety nie widzę na DM yanosika (ani podczas jazdy ani postoju). Jest to raczej kwestia kodowania samochodu czy też konieczne jest wykonanie jailbreak telefonu z IOS?
  12. Długookresowo i od tankowania z jazd przy obecnych temperaturach w ~ 0 st. C. Od uruchomienia było robione jak jeszcze było sporo cieplej, jak się samoistnie pojawiło 4.0 wtedy zacząłem jechać na wynik - dla czystej zabawy
  13. To ile już masz Kolego nakręcone w swoim TDI, że piszesz "skrzynię robię co 100 tyś" ?
  14. Cześć. Słabo sprecyzowałem swoje pytanie - interesują mnie interwały wymian filtra paliwa, powietrza, rozrządu (do daleka przyszłość bo mam niespełna 60 tyś.), oleju w skrzyni manualnej (o ile w ogóle przewiduje się wymianę)... itd, itp.
  15. Witam. Czy któryś z forumowiczów/forumowiczek zechce się podzielić informacjami dotyczącymi interwałów obsługowych w Passacie B8? Mnie osobiście interesuje temat silnika 2.0 TDI (150), niedługo kończy mi się gwarancja, a mam warunki żeby zadbać od strony technicznej o samochód samodzielnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności