Skocz do zawartości
aj27

DPF - filtr zatkany popiołem

Rekomendowane odpowiedzi

Można powiedzieć że po akcji nox jest dużo gorzej, czasy pomiędzy wypalenia znacznie się skrócili o ponad połowę i teraz auto zarządza kierowca. Ja pilnuje żeby się dopalił. A żona to już ma na to wyjeb...., potem olej trzeba zmieniać bo 2 stany się robią. Jak jeździ po mieście, kiedyś tego nie było. Ten program jest do dupy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.09.2018 o 15:14, matek--1 napisał:

Można powiedzieć że po akcji nox jest dużo gorzej, czasy pomiędzy wypalenia znacznie się skrócili o ponad połowę i teraz auto zarządza kierowca. Ja pilnuje żeby się dopalił. A żona to już ma na to wyjeb...., potem olej trzeba zmieniać bo 2 stany się robią. Jak jeździ po mieście, kiedyś tego nie było. Ten program jest do dupy. 

To dlaczego byłeś na akcji? nie możesz wrócić do ori oprogramowania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam B6-ke z silnikiem BMR od ponad dwóch lat, nigdy nie zapaliła mi się kontrolka DPF-a, nie zaobserwowałem też procesu jego wypalania, na liczniku 291tys km... Jak sprawdzić czy filtr nie został usunięty/wyłączony? Narzedzie diagnostyczne w grupie 075 pokazuje takie parametry:

 

IMG_20180929_135649936.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, turek napisał:

To dlaczego byłeś na akcji? nie możesz wrócić do ori oprogramowania?

wydaje mi się że nie wrócisz do poprzedniego oprogramowania. Rozmawiałem z firma która zajmuje się chipami silników i oni pracują na mapie która masz aktualnie wgraną, tzn nie wgrywają nowej od samego początku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już jestem umówiony na dpf out z programem na 170 (jesli motor cacy) za 1450zł i robią wydruk z dymomierza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, MucikV napisał:

Ja już jestem umówiony na dpf out z programem na 170 (jesli motor cacy) za 1450zł i robią wydruk z dymomierza

Żeby się nie okazało że za jakiś czas będziesz robił dpf in ;)

 

Edytowane przez turek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz jakiś konkretny powód,  czy powielasz zdanie innych ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 hours ago, matiaskozlowski said:

wydaje mi się że nie wrócisz do poprzedniego oprogramowania. Rozmawiałem z firma która zajmuje się chipami silników i oni pracują na mapie która masz aktualnie wgraną, tzn nie wgrywają nowej od samego początku

Zle ci sie wydaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, kuebk napisał:

Zle ci sie wydaje.

jakieś konkrety ? kto się takim czymś zajmuje ? Bo komentować to każdy sobie może

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 hours ago, matiaskozlowski said:

jakieś konkrety ? kto się takim czymś zajmuje ? Bo komentować to każdy sobie może

Kazdy kto ma pojecie i sprzet jest w stanie wgrac poprzednia wersje.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, MucikV napisał:

Masz jakiś konkretny powód,  czy powielasz zdanie innych ?

To jest moje zdanie i nie muszę nikogo powielać ;)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak poznać czy w moim aucie DPF nie został usunięty? Obudowa DPF jest, ale nie wiem czy przy usuwaniu/emulowaniu filtra się ja usuwa, grupa 075 taka jak na zdjęciu wklejonym wyżej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, PKocot napisał:

Jak poznać czy w moim aucie DPF nie został usunięty? Obudowa DPF jest, ale nie wiem czy przy usuwaniu/emulowaniu filtra się ja usuwa, grupa 075 taka jak na zdjęciu wklejonym wyżej...

A wylot z ostatniego tłumika jakiego masz koloru - czarny z osadem (brak DPF) czy srebrny bez żadnego osadu/nalotu (jest sprawny DPF).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czarny z osadem wewnątrz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 3.10.2018 o 20:22, PKocot napisał:

Czarny z osadem wewnątrz ;)

Czyli dpf brak;) ja mam dpf i w środku rurki po przejechaniu palcem czyste

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia ‎30‎.‎09‎.‎2018 o 18:23, kuebk napisał:

Kazdy kto ma pojecie i sprzet jest w stanie wgrac poprzednia wersje.

kuebk , możesz dać namiar kto ma pojecie i sprzet żeby wgrać starszy soft

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.0 TDI CR 170KM

przebieg na liczniku 256 tys. km

oil ash 0.33 litra = 330 ml = 110g

wartość graniczna dla silników 4 cylidrowych TDI około 70g 

jak dla mnie albo był wymieniany DPF i nie skasowano tej wartości albo przebieg jest większy....

 

 

new.jpg

Edytowane przez rosol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla CR nie ma granicznej wartości w g tylko w ml.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

graniczna to 175ml = 0.175 litra = 60-70g

Edytowane przez rosol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja doszlem do 240ml. Przebieg 320tys.

Szwagra 210ml. 303tys km 

Wuja 60ml. 90tys km 

Wioskujac jak ma  330ml. To przebieg 420tys.km dobre myślę 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności