Skocz do zawartości
symeks

GTB2260VK w Passacie AFN

Rekomendowane odpowiedzi

qurwa to nie jest temat "jak to egt urosło bo sie bobu najadło" tylko o swapie gtb. Sagon od........l się bo zaczynasz grać mi na nerwach powtarzaniem w kółko jak to egt ma 950 i ktoś powiedział że jest oko-spoko. Najpierw wklejasz jakieś wykresy z k-powera potem je dementujesz teraz srasz się do Roberta, o **** Ci chodzi, ktoś Cię skrzywdził w dzieciństwie że Ci tak egt podskoczyło:). Pochwal się swoim egt?? Żądasz logów z czyjejś roboty bo twierdzisz że z powietrza tłoki pękają (co najwyżej condomy) Gosteczku otrząśnij się, Czytasz gupie fora powtarzasz bzdury gdzie firmy się obrzucają błotem.

Poczytaj co twój idol EVO miał do powiedzenia na temat gtb kiedy się pojawila mozliwośc i pomysl wlożenia do 1.9... (Ja w tym czasie wystroiłem pierwsze gtb22, jako jeden z pierwszych w polsce). Jak to odkrył magiczny sposób na podłączenie serwomechanizmu i nawet zamieścił magiczne "LOGI" dla szczęścia gawiedzi i stwierdził że ma wy*****e na wysoki moment obrotowy bo mu turbo nie chcialo wstać.... A teraz robi 450 przy 2000rpm. Dziwne bo teraz wszystkie gtb na podciśnieniach.:P

Czemu nie zapytasz jakie egt mają jego samochody. Robert wystrugal passata na gtb i odrazu masz pretensje do calego świata. I żeby dać Logi. a co ty qurwa jesteś za osobistoś i znawca tematu?? zobaczysz 2b i stwierdzisz że tlok pęknie bo zadużo powietrza.

Niestety zaliczam Cię do grupy ludzi którzy w samochodzie po programie będa częściej zmieniać pasek rozrządu. Przykro mi że się pomylilem co do twojej osoby.

Masz do kogoś pretensje to jest dział firm nie polecanych i tam się wyżal. koniec OT.

Edytowane przez bogumilt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W skrocie...

Opisywane auto Traksia jest robione u mnie a nie u jakiegos mitycznego tunera na ktorego prace sie powolujesz i na tej podstawie wydajesz za daleko idace wnioski badz ironiczne uwagi.

 

To nie jest żadna mityczna osoba,to członek elitarnej grupy tunerów.Przytoczyłbym cytat,ba,nawet podał nick kolesia,który ma tego vp-ka z tak niskim egt,ale obawiam się,że rozpętam coś,nad czym nikt nie zapanuje.

Skoro piszę,że ktoś tam wystroił auto na 11/230/brd,w efekcie tego strojenia egt osiąga bez trudu 950 stopni,to nie dlatego,że się nudzę.

Ktoś nawiązał do wątku awarii pewnego silnika,ja tylko temat rozwinąłem.

 

Choć z drugiej strony nie sądzę żebyś otwarcie krytykował taki wynik,bo nie wiesz,jeszcze kogo możesz krytykować.Stąd taka powściągliwość,ale ja to rozumiem.Macie niepisany kodeks,którego przestrzegacie i basta.

 

To ze Tobie sie wydaje na podstawie jakies tam rozmowy (a koniecznie chcesz zablysnac jako obronca ucisnionych przed zlymi tunerami)

 

W Twojego punktu widzenia była to jakaś tam rozmowa,z mojego wyglądało to inaczej.

Gość pisał do mnie,ja do niego,podrzucił logi,napisał jakie osiąga egt,itp.

Nie błyszczę jako obrońca,tylko jako ten,który obnaża kompletny brak profesjonalizmu ze strony tak profesjonalnego tunera.

Już pominę fakt,jakie proporcje ustalił w sofcie,co w konsekwencji dało jak się okazuje niskie chyba 950 stopni.

 

Co powiesz o logu grupy 011 w którym w 1wszej kolumnie wartość w pewnym momencie osiąga 2590.8,a w drugiej 2601????

Chyba o czymś zapomniał.

 

Jak Ci nie pasuje praca chiptunera to nie komentuj, nie wierc dziury w brzuchu, nie wytykaj palcami by poczuc sie dobrze.

 

Uwierz,że takie partactwo nie zasługuje na inne,jak tylko krytyczne słowa.

Zapytam otwarcie,czy uważasz,że egt 950 stopni w vp,to bezpieczna wartość?

Auto nie jest przygotowane na ćwiartkę.

 

 

na tym czy innych forach a na priv pytasz sie o napiecia nastawnika czy o inne bzdety. Jak taki madry jestes po diabla innych meczysz pytaniami ktore sa smieszne??

 

Pytam,żeby przypadkiem nie dać się tak zrobić,jak posiadacz tego vp-ka.

Kto pyta,nie błądzi.Gdyby teraz mnie tuner powiedział,że na 11/230/brd mam ustawione 4.66v/4000,dmuchnięte tylko 1.53/4000 i jest to dobry setup,to bym go śmiechem ... .

 

Jak taki madry jestes po diabla innych meczysz pytaniami ktore sa smieszne??

 

Pytałem też,bo nie chciałem zrobić sobie chociażby piekła w silniku.Teraz jestem już bogatszy o pewne doświadczenia i dzięki nim mogę się ustrzec przed takim partactwem.

 

 

Co do EGT to napisz co to za firma i tyle...

 

Ecu w Wrocka.

 

Auto Traksia jest robione na ulice i na codzienna eksploatacje.

 

Tamten też był robiony na ulicę,teraz już widzisz,jak się tam auta na ulice robi.Liczy się to,żeby było jak najwięcej,skutki uboczne...kto dzisiaj w dobie walki o klienta zwraca na takie rzeczy uwagę.

No może jednak ktoś zwraca.

 

Zauważyłem,że wszystkie vp na 11/230 robione są prze nich na jedno kopyto.

Jak zobaczyłem loga 001/011,to sobie usiadłem.

 

Bogumił,evo to być może Twój idol,bo na pewno nie mój.Z tego,cowiem,to Ty walczysz w gtb,nie nja.Nie napinaj się tak.

Jak nie masz odawgi nazwać rzeczy po inieniu,to daruj sobie wybuchy agrasji.Albo dyskutujemy ,albo rżniemy nic nie wiedzących idiotów.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto u nich (Ecu z Wrocka) robił swój samochód o którym tak się rozpisujecie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego z niczym nie walcze.. Jak masz dym do Gula to podbij do niego i mu to powiedz... Ty chyba masz tego simlocka :P to nie jest temat o ecu i egt :P

Edytowane przez bogumilt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To teraz coś ode mnie. Panowie raz już ostrzegałem trzymamy się wątku. W szczególności tyczy się to Sagon'a Bogumil'a i rob555`a. Chcecie pisać nie na temat ok - macie od tego pw albo wymienicie się gg i zróbcie konferencje. Jako że raz już prosiłem o trzymanie się wątku, każda wasza kolejna dyskusja nie na temat zostanie od razu nagrodzona tygodniowym odpoczynkiem. Dziękuje za uwagę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tak oto EGT u mnie na turbinie gtb2260vk normuje sie na poziomie 760-780 na 4rtym biegu przy 5200 obrotow mierzone kilkukrotnie

jak uszczelnie jeszcze sonde na paste do wydechow bo mam lekkie przedmuchy porobie wiecej pomiarow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak traksio reanimacja auta, wykrzesasz coś z tej turbinki czy już nic? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I jak traksio reanimacja auta, wykrzesasz coś z tej turbinki czy już nic?

 

Tak tak Michał prace wciaz trwaja i znalazlem glownego winowajce braku mocy :D

I tak jak byla mowa jest to walek rozrzadu. Wytarty jak sto uji :lol

zero fazek wszytko poscierane na wszystkich krzywkach ;/

poprzedni wlasnieciel wymienil popychaczki a wymiane walka i panewek olal :(

IMG_6705.jpg

 

fotki starego walka:

IMG_6712.jpg

 

A tutaj dla porownania nowy waleczek

IMG_6701.jpg

 

Wiec roznica jest spora na nowym waleczku podlejemy wiecej paliwka i wiecej sie dmuchnie ;)

IMG_6698.jpg

IMG_6709.jpg

IMG_6711.jpg

IMG_6695.jpg

IMG_6699.jpg

Edytowane przez traksio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapodaj jeszcze raz fotki .. bo jakiś błąd ...

 

wałek normalny od AVF wsadzasz czy coś innego ? np ten tajemniczy od SDI .. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zapodaj jeszcze raz fotki .. bo jakiś błąd ...

 

wałek normalny od AVF wsadzasz czy coś innego ? np ten tajemniczy od SDI .. ?

 

Juz poprawione. A waleczek nie od AVF ,idzie sportowy ale tajemnicy zdradzic nie moge ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Juz poprawione. A waleczek nie od AVF ,idzie sportowy ale tajemnicy zdradzic nie moge ;P

 

Dobry mechanior z Ciebie Tomku :D

Powodzenia i życzę dobrego wyniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę,że krzywki ma niczym sdi,jedne ostrzejsze,drugie łagodniejsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Juz poprawione. A waleczek nie od AVF ,idzie sportowy ale tajemnicy zdradzic nie moge ;P

 

no podziel się wiedzą ... :)

ja u siebie zmieniam niedługo pompki i głowicę wywalam to i wałem bym też oblukał przy okazji ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no podziel się wiedzą ...

ja u siebie zmieniam niedługo pompki i głowicę wywalam to i wałem bym też oblukał przy okazji ...

 

a co tu jest do dzielenia dostalem walek i sam nie wiem od czego on jest :P itd

Jedz do Roba i pogadaj z nim ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki ma wybity numer?O ile taki ma,powinien być po stronie koła.

Jeżeli to wałek z sdi,to musi mieć numer.Jeżeli go nie ma,to jest to jakiś wynalazek

 

dostalem walek i sam nie wiem od czego on jest

 

To ja bym go nie wkładał,bo może być od tfsi i nie będzie pasował:P.

Nie wiedziałem,że Robert charytatywnie rozdaje takie wałki.Weź jeden dla mnie,brat z chęcią przetestuje i porówna z tym od 2.0 sdi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki ma wybity numer?O ile taki ma,powinien być po stronie koła.

Jeżeli to wałek z sdi,to musi mieć numer.Jeżeli go nie ma,to jest to jakiś wynalazek

 

nie ma numeru znaczy moze byl ale ledwo cos tam odczytac .

A kto powiedzial ze za darmo ??

Dobra ale koniec OT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Traksio zapraszam jeszcze po mocniejsze pompki i na korektę utrzeć nosa... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

olec ... a jakie pompki masz ? ja będę wymieniał ... i kombinuje czy ALki używane (ryzyko) kupować czy coś innego może do cowboya oddać swoje na wymianę końcówek ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie ma numeru znaczy moze byl ale ledwo cos tam odczytac .

 

Czyli jest to przerabiany oryginalny wałek,widać to nawet gołym okiem,jak to mówią.Ten z 2.0 sdi ma wszystkie krzywki takie same,czyli jednak inaczej jak w sdi vp,ale dla pewności jutro raz jeszcze to sprawdzę i zanotuję jego numer.

 

A kto powiedzial ze za darmo ??

 

Sam pisałeś,że dostałeś wałek i na dodatek nie wiesz od czego.

Więc skoro dostałeś,to nie kupiłeś.

No dobra,koniec tego OT.

 

Nie chcesz napisać,co to za wydumka,nie pisz,ale ja osobiście bardzo czegoś takiego nie trawię.

Mam,ale nie powiem,wiem,ale się wiedzą z nikim nie podzielę.

Po co w ogóle piszesz o tym wałku,skoro nie masz ochoty niczego konkretnego o nim napisać.

No chyba,że lubisz,jak Cię inni błagają.

 

Gdybym wychodził z takiego założenia,to w temacie przeróbki pompy nadal panowało by średniowiecze.

Wiedziałem i napisałem,dzieliłem się każdą nowinką,jaką tylko udało mi się od pompiarza wyrwać.

Całkowicie bezinteresownie i nikt mnie o nic błagać nie musiał.

Ale ze mnie frajer.

 

 

Traksio zapraszam jeszcze po mocniejsze pompki i na korektę utrzeć nosa...

 

Życzę przekroczenia bariery 250ciu koni,bo 250 z pd-ka to już dzisiaj nic rewelacyjnego.

Oby ten wałek faktycznie coś poprawił i żeby się nie sypał,jak wszystkie tego typu wydumki.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale sie spinasz sagon tylko po co, jak wyjdzie co ma wyjsc to na pewno traksio powie co to jest...spokojnie dajmy chlopakowi skonczyc co zaczal, po co mowic co to jak nie jest to jeszcze sprawdzone..spokojnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności