Skocz do zawartości

neoeinz

  • Zawartość

    688
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O neoeinz

  • Urodziny 27.05.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
  • Rok produkcji
    2001
  • Link do tematu o samochodzie
    73565

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. U mnie czasami też się lekko zapada pedał sprzęgła, ale tylko podczas dłuższej jazdy na 5 lub 6 biegu jak mam wysokie obroty, chce zmienić bieg i czuje, że pedał jest niżej, zmienię bieg i wraca do normalnej pozycji.
  2. neoeinz

    AVF + BRD brak doładowania, z jednym wyjątkiem

    Chciałem żebyś zobaczył jak się zachowuje auto gdy masz otwarty obieg podciśnienia, ale ok, łap linka gdzie opisałem swój problem i go rozwiązałem. Jak cos to pisz pw. http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=11880
  3. neoeinz

    AVF + BRD brak doładowania, z jednym wyjątkiem

    Po 1. nie rob po trzy logi na raz, rob max po dwa, a najlepiej jeden parametr - jeden log. Po 2. mała próba, zdejmij wężyk od vac do n18, tak abyś nie miał szczelnego podcisnienia i napisz czy było lepiej ? Jak będzie poprawa to będziemy myśleć dalej, bo na chwile obecną masz podobny proloem do mojego, który rozwiązałem.
  4. neoeinz

    AVF + BRD brak doładowania, z jednym wyjątkiem

    Problem z przeplywka
  5. neoeinz

    Sprawdzenie logow

    Hej. Dawno tu nic nie pisałem ale mała prośba. Pacjent AVF, BRD, FMIC, wywalony egr, 4motion Czasami wali mi tryb awaryjny, najczesciej przy 5 lub 6 biegu - ok 2-3tys obr, np. jade sobie na 5 100-120km/h rowno wciskając gaz i nagle jep notlauf reset i juz nie łapie do nastepnego dnia... I od jakiegoś czasu mam wrażenie słabszego dołu przy tuszaniu, jakś taka mozolna reakcja na gaz. Wrzucam 11BS, dynamiczy 11,10,3 .... pompki są spoko, rozrząd na 0. http://vaglog.pl/log_249832.html 11BS - słabe te wskazania, ale grucha łazi normalnie i trzyma ciśnienie jak zassałem. dla porownania log z 2013 http://vaglog.pl/log_125366.html http://vaglog.pl/log_249527.html 003 dyn http://vaglog.pl/log_249525.html 008 dyn http://vaglog.pl/log_249841.html 010 i 011 dyn Ktoś coś ?
  6. neoeinz

    Nasze pogawędki na każdy temat

    ma ktoś może luzem przeplywke do 1.8T na dwa dni, na 4piny ? potrzebuje sprawdzić
  7. neoeinz

    Nasze pogawędki na każdy temat

    jedynie dać silikonowa rure wiekszej srednicy i obejma chwycic.
  8. miałem jeszcze tyle w głowie ale zapomniałem tytułów a, że nie pojechałiśmy do legnicy na kawalerski, to tu zagrał nam wodzirej
  9. neoeinz

    Nasze pogawędki na każdy temat

    szukaj na kolumba http://www.fabertec.pl/
  10. neoeinz

    Nasze pogawędki na każdy temat

    Pono ostatnio jest cieplo z grupa vag w gryfinie i szczecinie....kokesiowi probowali o 22:30 podjebac turana...gdzie wczesniej poszedl golf v i 2 passki....
  11. Od 3km juz zaczela rosnac temp i jak przejechalem ok 7km juz mialem 90...
  12. neoeinz

    zgasł podczas jazdy i nie odpala

    Moze byc paliwo jeszcze letnie...ja mialem to samo wczoraj..przejechalem 500m i zdechl krecenie nic nue dalo...wzialem plaka i odpalilem odrazu...auto sie zagrzalo i juz bylo ok...zobacz czy na plaka odpali
  13. A ja u siebue dzisiaj sprawdzilem jak szybko sie nagrzewa i raptem po 3-7km mialem juz 90st i cieplo z nawiewo az milo. Dzis bylo -15
  14. neoeinz

    Nasze pogawędki na każdy temat

    ale zgasił ?? zgasił heehhe
  15. neoeinz

    Nasze pogawędki na każdy temat

    A ja zmieniając temat, wczoraj miałbym pacjenta na masce przy ok 80-100, bo postanowił sobie przejść na czerwonym po trzy pasmówce... Wszedl elegancko na ulice wystwil do mnie rękę, oznajmiając ze przechodzi i gdybym nie odbił, to byłby materiał na harda na sadistiku nawet nie zdążyłem sie wrku...ć i pech chciał, że nie było gdzie zawrócić bo bym mu dupe skopał za ten manewr Oczywiście jechałem za szybko no ale... ;]
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności