-
Liczba zawartości
283 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O olek_wroc
- Urodziny 16.11.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Olek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrocław
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jak się kolejna wysypała to sprawdź sobie ciśnienie oleju na ciepłym silniku i drożność przewodu olejowego do turbo bo przypuszczam, że nowa też się "wysypie" po krótkim czasie;)
-
Traksio zapraszam jeszcze po mocniejsze pompki i na korektę utrzeć nosa...
-
Z reszty to nic nie pasuje do ahu.
-
Dzisiaj będzie u niego kurier więc pewnie będzie montaż Ogólnie udało się pospawać wszystko tak że stawiając obok turbo awx osadzone na kolektorze to gtb22 wychodzi niżej o ok 2cm No i zawór finalnie ogarnięty pod podłużnicę tak żeby pucha z filtrem powietrza została na miejscu.
-
Nie chciałem nic wcześniej pisać o magicznych pomiarach żeby nie było że sie czepiam ale wiem z pierwszej ręki o jednym z kilku tych cudownych aut, które wybrało się na hamownię obciążeniową pokazującą wynik mocno odbiegający od rzeczywistości. Podobnie wyszedł tylko dół bo w programie nalane ile wlazło żeby szybko turbo postawić, a na górę już zabrakło... A wracając do k-powera to dobrze wiemy, że wystarczy zamieszać z wagą auta o 100kg żeby wyszło optymistycznie;)
-
Żeby wypaliło wałek w brd to nie wiem jak musiałoby ogniem z kolektora rzucać, a przynajmniej na dziesiątki przerzuconych brd tego nie widziałem co z kolei jest bardzo częste w gtb17 i 22, że masz wypalony wałek i geometrie pomijając często płynące tłoki w tych silnikach. Co do uszkodzeń fizycznych to musiałoby coś polecieć z głowicy, a ubytek w jednej z łopatek daje mocno słyszalny gwizd turbiny. Co do zapieczonej geometrii to jak coś takiego będzie miało miejsce to będą overboosty prowadzące do trybu awaryjnego;) A z wałkiem sdi sam jestem ciekaw jak wyjdzie chociaż osobiście wolałbym zrobić customowy bo wcale nie są to kosmiczne koszty, a efekt pewnie lepszy. Tylko po co kombinować z wałkiem skoro na pompkach Race + gtb2260vk można zrobić 240-250km w 8 zaworowym 1.9tdi, jak dym będzie przeszkadzał to wtrysk metanolu założyć, który skutecznie obniży egt, dymienie i doda troche nm i km:)
-
Jak się turbina kończy to nie ma czarnego dymu tylko biało-szary jak leci olej bezpośrednio w rozgrzany wydech bo pierścienie w turbinie puściły.
-
Mogłeś powiedzieć to wysłałbym Ci turbo od razu z ori sondą egt montowaną w żeliwo;)
-
No to się nazywa niezgodność z zasadami allegro czyli manipulacja słowami kluczowymi, oraz świadome wprowadzanie w błąd kupującego. A jak dokładnie doczytać w aukcji to "Wtryski Boscha są po regeneracji"- czyli używane korpusy boscha bo innych nie ma, a "z nowo założonymi końcówkami" to jakieś chińskie tanie końcówki i obok włoskich końcówek to one nawet na półce nie leżały. PS już kilku "włoskich" producentów końcówek znalazłem w chinach tylko jeszcze z krzaczkowatymi napisami ale z tym samym logiem co przepakowywane w europie w pudelka z włoskimi czy angielskimi napisami i błyszczącymi hologramami Co do wtrysków to zasada jest prosta: Same końcówki Bosio to koszt ok 620zł; bosch 1000-1100zł do tego należy doliczyć sprawne korpusy na których trzeba zrobić wtryski + podkładki + ew. zaworki w wypadku bosio + regulacja ciśnień + podatek + i inne dodatkowe koszty poniesione przy ich zrobieniu. Wiec nad czym się zastanawiać widząc gotowe wtryski poniżej ceny samych dobrych końcówek
-
Ja zakładałem zestaw od 1z audi 80 sachs'a. Co do tego ile wytrzyma to zależy od charakterystyki momentu ale do 360-370nm i 170-180km przeniesie ale z lekkim uślizgiwaniem po kilkunastu tkm. Przynajmniej tak było u mnie. Docisk trochę słaby.
-
Nie są to te same turbiny. Inne są w poprzecznych np audi A3 a inne w wzdłużnych silnikach czyli A4. CAHA z audi A4 170km jest montowana na oddzielnym kolektorze wydechowym CBBB z audi A3 TT 170KM ma lity kolektor wydechowy i wyjście na ic pod kątem, inne mocowanie na wydech. Tutaj są linki dla pokazania różnicy: CBBB co prawda zmodyfikowana przez ABT ale mocowania i ogólny wygląd taki sam. http://allegro.pl/tuning-turbo-abt-power-vw-audi-skoda-2-0tdi-140km-i2019204096.html CAHA http://allegro.pl/turbosprezarka-audi-2-0-tdi-170km-a4-a5-caha-i2019203890.html
-
Od czego zacząć by nie przecholować ...mój pierwszy raz ;)
olek_wroc odpowiedział HermaN KorteZ → na temat → Diesel
Tak jak koledzy napisali... czyli jeszcze trochę trzeba poczytać najlepiej w dziale z opisami naszych aut bo wielu z nas sporo w nich pozmieniało Co do swapa to nie ma to sensu bo od wersji np. 130km różni Cię w największym stopniu osprzęt który i tak będziesz musiał wymienić przy próbach zdobycia dużej ilości km i nm. Pomijam fakt skrzyni 6b bo można założyć mocne sprzęgło do 228mm -
Mam tak samo ale to normalny objaw i idzie się do tego przyzwyczaić
-
Tak jak przytoczył syrop jest grubszy wałek w sharanie i nie podejdzie do wzdłużniaka ani w a4 ani w passku b5. Niestety właściciele poprzecznych silników mają lepiej tego nie sprawdzałem więc nie wiem czy podejdzie ale sprzęgło z awx nie jest dużo mocniejsze i też za długo nie wytrzyma 400nm. Poza tym to dwumasówka, która i tak padnie przy dużym nm.
-
Nie zamontujesz ani vr6 ani g60 do wzdłużnego silnika w b5. Temat sam przerabiałem. Do mocy max 170-180km można założyć sprzęgło od 1z audi 80 ale pod warunkiem małego momentu i na pewno nie z dołu. U mnie takie sprzęgło dosyć szybko się poddało i ślizga się od 3 biegu w górę. Jedyne co możesz zamontować to wzmocnione sportowe sprzęgło czyli wzmocniona tarcza organiczna i docisk. Na poziom do 440nm nie ma sensu montować spiekowych okładzin. Jeżeli będziesz potrzebował taki zestaw z zamachem + tarcza+ docisk to mam takie na sprzedaż. Trzyma do 440nm.