Skocz do zawartości

olek_wroc

  • Liczba zawartości

    283
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

1 obserwujący

O olek_wroc

  • Urodziny 16.11.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Olek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak się kolejna wysypała to sprawdź sobie ciśnienie oleju na ciepłym silniku i drożność przewodu olejowego do turbo bo przypuszczam, że nowa też się "wysypie" po krótkim czasie;)
  2. olek_wroc

    GTB2260VK w Passacie AFN

    Traksio zapraszam jeszcze po mocniejsze pompki i na korektę utrzeć nosa...
  3. Z reszty to nic nie pasuje do ahu.
  4. olek_wroc

    GTB2260VK w Passacie AFN

    Dzisiaj będzie u niego kurier więc pewnie będzie montaż Ogólnie udało się pospawać wszystko tak że stawiając obok turbo awx osadzone na kolektorze to gtb22 wychodzi niżej o ok 2cm No i zawór finalnie ogarnięty pod podłużnicę tak żeby pucha z filtrem powietrza została na miejscu.
  5. olek_wroc

    GTB2260VK w Passacie AFN

    Nie chciałem nic wcześniej pisać o magicznych pomiarach żeby nie było że sie czepiam ale wiem z pierwszej ręki o jednym z kilku tych cudownych aut, które wybrało się na hamownię obciążeniową pokazującą wynik mocno odbiegający od rzeczywistości. Podobnie wyszedł tylko dół bo w programie nalane ile wlazło żeby szybko turbo postawić, a na górę już zabrakło... A wracając do k-powera to dobrze wiemy, że wystarczy zamieszać z wagą auta o 100kg żeby wyszło optymistycznie;)
  6. olek_wroc

    GTB2260VK w Passacie AFN

    Żeby wypaliło wałek w brd to nie wiem jak musiałoby ogniem z kolektora rzucać, a przynajmniej na dziesiątki przerzuconych brd tego nie widziałem co z kolei jest bardzo częste w gtb17 i 22, że masz wypalony wałek i geometrie pomijając często płynące tłoki w tych silnikach. Co do uszkodzeń fizycznych to musiałoby coś polecieć z głowicy, a ubytek w jednej z łopatek daje mocno słyszalny gwizd turbiny. Co do zapieczonej geometrii to jak coś takiego będzie miało miejsce to będą overboosty prowadzące do trybu awaryjnego;) A z wałkiem sdi sam jestem ciekaw jak wyjdzie chociaż osobiście wolałbym zrobić customowy bo wcale nie są to kosmiczne koszty, a efekt pewnie lepszy. Tylko po co kombinować z wałkiem skoro na pompkach Race + gtb2260vk można zrobić 240-250km w 8 zaworowym 1.9tdi, jak dym będzie przeszkadzał to wtrysk metanolu założyć, który skutecznie obniży egt, dymienie i doda troche nm i km:)
  7. olek_wroc

    GTB2260VK w Passacie AFN

    Jak się turbina kończy to nie ma czarnego dymu tylko biało-szary jak leci olej bezpośrednio w rozgrzany wydech bo pierścienie w turbinie puściły.
  8. olek_wroc

    GTB2260VK w Passacie AFN

    Mogłeś powiedzieć to wysłałbym Ci turbo od razu z ori sondą egt montowaną w żeliwo;)
  9. No to się nazywa niezgodność z zasadami allegro czyli manipulacja słowami kluczowymi, oraz świadome wprowadzanie w błąd kupującego. A jak dokładnie doczytać w aukcji to "Wtryski Boscha są po regeneracji"- czyli używane korpusy boscha bo innych nie ma, a "z nowo założonymi końcówkami" to jakieś chińskie tanie końcówki i obok włoskich końcówek to one nawet na półce nie leżały. PS już kilku "włoskich" producentów końcówek znalazłem w chinach tylko jeszcze z krzaczkowatymi napisami ale z tym samym logiem co przepakowywane w europie w pudelka z włoskimi czy angielskimi napisami i błyszczącymi hologramami Co do wtrysków to zasada jest prosta: Same końcówki Bosio to koszt ok 620zł; bosch 1000-1100zł do tego należy doliczyć sprawne korpusy na których trzeba zrobić wtryski + podkładki + ew. zaworki w wypadku bosio + regulacja ciśnień + podatek + i inne dodatkowe koszty poniesione przy ich zrobieniu. Wiec nad czym się zastanawiać widząc gotowe wtryski poniżej ceny samych dobrych końcówek
  10. Ja zakładałem zestaw od 1z audi 80 sachs'a. Co do tego ile wytrzyma to zależy od charakterystyki momentu ale do 360-370nm i 170-180km przeniesie ale z lekkim uślizgiwaniem po kilkunastu tkm. Przynajmniej tak było u mnie. Docisk trochę słaby.
  11. Nie są to te same turbiny. Inne są w poprzecznych np audi A3 a inne w wzdłużnych silnikach czyli A4. CAHA z audi A4 170km jest montowana na oddzielnym kolektorze wydechowym CBBB z audi A3 TT 170KM ma lity kolektor wydechowy i wyjście na ic pod kątem, inne mocowanie na wydech. Tutaj są linki dla pokazania różnicy: CBBB co prawda zmodyfikowana przez ABT ale mocowania i ogólny wygląd taki sam. http://allegro.pl/tuning-turbo-abt-power-vw-audi-skoda-2-0tdi-140km-i2019204096.html CAHA http://allegro.pl/turbosprezarka-audi-2-0-tdi-170km-a4-a5-caha-i2019203890.html
  12. Tak jak koledzy napisali... czyli jeszcze trochę trzeba poczytać najlepiej w dziale z opisami naszych aut bo wielu z nas sporo w nich pozmieniało Co do swapa to nie ma to sensu bo od wersji np. 130km różni Cię w największym stopniu osprzęt który i tak będziesz musiał wymienić przy próbach zdobycia dużej ilości km i nm. Pomijam fakt skrzyni 6b bo można założyć mocne sprzęgło do 228mm
  13. Mam tak samo ale to normalny objaw i idzie się do tego przyzwyczaić
  14. Tak jak przytoczył syrop jest grubszy wałek w sharanie i nie podejdzie do wzdłużniaka ani w a4 ani w passku b5. Niestety właściciele poprzecznych silników mają lepiej tego nie sprawdzałem więc nie wiem czy podejdzie ale sprzęgło z awx nie jest dużo mocniejsze i też za długo nie wytrzyma 400nm. Poza tym to dwumasówka, która i tak padnie przy dużym nm.
  15. Nie zamontujesz ani vr6 ani g60 do wzdłużnego silnika w b5. Temat sam przerabiałem. Do mocy max 170-180km można założyć sprzęgło od 1z audi 80 ale pod warunkiem małego momentu i na pewno nie z dołu. U mnie takie sprzęgło dosyć szybko się poddało i ślizga się od 3 biegu w górę. Jedyne co możesz zamontować to wzmocnione sportowe sprzęgło czyli wzmocniona tarcza organiczna i docisk. Na poziom do 440nm nie ma sensu montować spiekowych okładzin. Jeżeli będziesz potrzebował taki zestaw z zamachem + tarcza+ docisk to mam takie na sprzedaż. Trzyma do 440nm.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności