-
Liczba zawartości
350 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O bogumilt
- Urodziny 29.03.1981
Informacje osobiste
-
Imię
bogumił
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
kraków BUSZ
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
-
Rok produkcji
1999
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
VW Up! Czyli maluch po niemiecku ;)
bogumilt odpowiedział neurojarre → na temat → Dyskusje o motoryzacji
Ciekawe jak z jakością.. Oby to nie było jak z citygo -
Pogaduchy Śląskie - Tu gadamy co gdzie jak i kiedy
bogumilt odpowiedział djacek85 → na temat → Śląskie Dyskusje
Witam Śląskie grono... potrzebuje pomocy Zna moze ktoś z was to auto http://otomoto.pl/volkswagen-passat-model-2008-bi-ksenon-krajowy-C27657401.html Mój znajomy jest zainteresowany zamianą za golfa 6 gti z 2010r. I teraz pytanko czy jest coś wart ten samochód.... Jak co to stawiam flakona za info ?? -
Projekt fajny ale w 5000 będzie ciężko zdrowy silnik + paczka 6 i osprzęt to minimum 3000-4000 do tego gtb minimum 1500 jak sobie sam zrobisz. Fmic, wydech, chlodnica, przerobiebie pólosi (150 sztuka), piasty, wiązka sterownik i wiele wiele innych i tak w nieskończoność. Zrobienie golfa 2 z blt i mocnym setapem w samych częściach kosztowalo mnie okolo 6000 a gdzie robota
-
A kolego masza dobry dwumas?? Bipy masz na jakim poziomie?? Przelewy?? kompreche?? Wymienieś simeringi na pompkach?? Jeżeli żeczywiście pompki są ubite a bipy są pod AL to szukaj AL. Z doświadczenia wiem że często problem z pompkami nie dotyczy pompek... Mój ex ajm też mial wibracje i problemy z pompkami. Co się okazalo to kopresja na poziomie 29-24bar i roz*****y 2mas... W zdrowym silniku pompki chodzą do dziś
-
Bx są zamienne z AL. Byly montowane cuprach 150 i 163 (BUK) Mają to samo bipowanie co Al. BQ są ok, są mocniejsze niż Ba. AA nie są zamienne z AL :kijemgo
-
Ajm i avb są prawie bliźniacze... Różnica tkwi w pompkach. Turbo w avb i ostatnich 115 gt1749v czyli takie jak w vp 110ps. W starym ajm byla vnt15. Skrzynia pasuje... generalnie prócz bipów P&P
-
lekki luz na kierownicy troche tańczy po ulicy :) ...?
bogumilt odpowiedział tommi5 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Dokręc śróbe kasacyjną na maglu... -
Przebieg na wahaczach - Paski 3b i 3bg.
bogumilt odpowiedział Stochastic → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
RUVILLE 60kkm na eibach + 17". Galki sztywne, nie skorodowane, prawie jak jak nowe, a kosztowaly 790pln na promocji i jest 2 lata gwarancji. Godne polecenia. -
jak na 18/20 tragedji niema... wtryski osiągają już swój limit...
-
NEX GTB dmucha ponad wydajność jakich kolwiek wtrysków seryjnych. Na podlenku i customowych szprycach można zrobić 350ps w PD
-
pewnie magiczne 540 Nm u muszki a na agmowskich rolkach 440... i koni prawie 20 mniej...
-
W przeróbce Gtb nie jest ważne czy spawane czy przykręcane. Najważniejsze jest ustawienie sterowania. Dobrze ustawione gtb Powinno utrzymywać parametry seryjnej turbiny bez korekty programowej. Mialem Turbine od Muszki i Olka to napewno lepiej wyregulowana byla ta od Olka.
-
Znajomy pracuje jako Lejek na shellu i twierdzi że SFSD to ściema i paliwo przywożą prosto z Czechowic-Dziedzic tylko v-power (podobno) prosto z DE ale ile w tym prawdy???
-
Małopolski Temat Techniczno Tuningowy (TT)
bogumilt odpowiedział GekooN → na temat → Małopolskie Dyskusje
no całkiem spoko. Kubie wyszedł fajny wynik ale to sam się pochwali... -
Małopolski Temat Techniczno Tuningowy (TT)
bogumilt odpowiedział GekooN → na temat → Małopolskie Dyskusje
Tylko nie jedz do Niepołomic bo Ci 200ps wyjdzie