Skocz do zawartości

bogumilt

  • Liczba zawartości

    350
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bogumilt

  • Urodziny 29.03.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    bogumił
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kraków BUSZ

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ciekawe jak z jakością.. Oby to nie było jak z citygo
  2. Witam Śląskie grono... potrzebuje pomocy Zna moze ktoś z was to auto http://otomoto.pl/volkswagen-passat-model-2008-bi-ksenon-krajowy-C27657401.html Mój znajomy jest zainteresowany zamianą za golfa 6 gti z 2010r. I teraz pytanko czy jest coś wart ten samochód.... Jak co to stawiam flakona za info ??
  3. bogumilt

    Swap nowego Diesla do B4 Kombi

    Projekt fajny ale w 5000 będzie ciężko zdrowy silnik + paczka 6 i osprzęt to minimum 3000-4000 do tego gtb minimum 1500 jak sobie sam zrobisz. Fmic, wydech, chlodnica, przerobiebie pólosi (150 sztuka), piasty, wiązka sterownik i wiele wiele innych i tak w nieskończoność. Zrobienie golfa 2 z blt i mocnym setapem w samych częściach kosztowalo mnie okolo 6000 a gdzie robota
  4. bogumilt

    Pompki od AWX do AJM

    A kolego masza dobry dwumas?? Bipy masz na jakim poziomie?? Przelewy?? kompreche?? Wymienieś simeringi na pompkach?? Jeżeli żeczywiście pompki są ubite a bipy są pod AL to szukaj AL. Z doświadczenia wiem że często problem z pompkami nie dotyczy pompek... Mój ex ajm też mial wibracje i problemy z pompkami. Co się okazalo to kopresja na poziomie 29-24bar i roz*****y 2mas... W zdrowym silniku pompki chodzą do dziś
  5. bogumilt

    Pompki od AWX do AJM

    Bx są zamienne z AL. Byly montowane cuprach 150 i 163 (BUK) Mają to samo bipowanie co Al. BQ są ok, są mocniejsze niż Ba. AA nie są zamienne z AL :kijemgo
  6. Ajm i avb są prawie bliźniacze... Różnica tkwi w pompkach. Turbo w avb i ostatnich 115 gt1749v czyli takie jak w vp 110ps. W starym ajm byla vnt15. Skrzynia pasuje... generalnie prócz bipów P&P
  7. RUVILLE 60kkm na eibach + 17". Galki sztywne, nie skorodowane, prawie jak jak nowe, a kosztowaly 790pln na promocji i jest 2 lata gwarancji. Godne polecenia.
  8. jak na 18/20 tragedji niema... wtryski osiągają już swój limit...
  9. bogumilt

    GTB2260VK w Passacie AFN

    NEX GTB dmucha ponad wydajność jakich kolwiek wtrysków seryjnych. Na podlenku i customowych szprycach można zrobić 350ps w PD
  10. bogumilt

    GTB2260VK w Passacie AFN

    pewnie magiczne 540 Nm u muszki a na agmowskich rolkach 440... i koni prawie 20 mniej...
  11. bogumilt

    GTB2260VK w Passacie AFN

    W przeróbce Gtb nie jest ważne czy spawane czy przykręcane. Najważniejsze jest ustawienie sterowania. Dobrze ustawione gtb Powinno utrzymywać parametry seryjnej turbiny bez korekty programowej. Mialem Turbine od Muszki i Olka to napewno lepiej wyregulowana byla ta od Olka.
  12. Znajomy pracuje jako Lejek na shellu i twierdzi że SFSD to ściema i paliwo przywożą prosto z Czechowic-Dziedzic tylko v-power (podobno) prosto z DE ale ile w tym prawdy???
  13. no całkiem spoko. Kubie wyszedł fajny wynik ale to sam się pochwali...
  14. Tylko nie jedz do Niepołomic bo Ci 200ps wyjdzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności