Skocz do zawartości

KLICHO

  • Zawartość

    354
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O KLICHO

  • Urodziny 30.11.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kielce

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. KLICHO

    diesel Check engine - EGR

    Jak idzie rurka z głowicy do przepustnicy. I na koncu jej jest taki gwizdek. Zaznaczyłem strzałkami gdzie odkręcić tą rurkę. I jak odkręcisz będziesz miał dostęp do tego gwizdka. Który też jest przykręcany do przepustnicy na dwie śruby torx chyba 20 albo 25. I wyjmujesz przeczyść tą rurkę w srodku bardzo dokładnie i ten gwizdek na błysk. I odwróc go aby otwór był skierowany do silnika a nie w dół.
  2. KLICHO

    diesel Check engine - EGR

    Zobacz czy gwizdek wchodzący do przepustnicy nie jest oblepiony negarem mocno.
  3. KLICHO

    diesel Check engine - EGR

    Zawór który reguluje otwarcie klapki w EGR
  4. Instalacja OK. A n18 to nie jest ten zawór przy przepustnicy ?
  5. KLICHO

    diesel Check engine - EGR

    4891 - EGR Valve (N18) i 4892 ? Jeśli tak możliwe że EGR jest przybrudzony i klapka prawidlowo nie pracuje. Lub też n18 jest uszkodzony
  6. KLICHO

    FSI czyszczenie kolektora

    Jak by nie patrzeć wole sam sobie wyczyścić fizycznie negar z np egr rurek egr przepustnicy kolektora ssącego. To tak do konca i za dużo też nie wyczyści. Druga sprawa może być sytuacja jak wielkie kawałki negaru się odlepią i wpadną na zawory Tak jak są preparaty do czyszczenia niby turbin egr itp . Fajnie tylko że to nie działa. Negar mocno trzyma się powierzchni i tak łatwo nie odchodzi.
  7. Dziura może być w dolocie. Po co zmieniać od razu turbo ? Chyba że zepsuli regeneracje jak to zwykle bywa na chinolskim wkladzie.
  8. KLICHO

    Dodatkowe uszczelki na rant Drzwi tylnych

    znalazlem touarega na czesci i po 25 zl za sztuke + wysylka to wyszlo mnie tam 70. Wiadomo na gorze mozna uviac ze skosa i bedzie idealnie rownac sie z ori . A tak to nic nie docinalem itp. Tylko tasma dwustronna na dol i trzyma
  9. KLICHO

    Dodatkowe uszczelki na rant Drzwi tylnych

    Tak to wyglada. Dolna uszczelka trzeba na dobra tasme dwustronna
  10. Jak ktoś chce ori soft do sterownika końcówka BF to zapraszam bo mam taki Ja i tak softa zapuściłem u siebie na podstawie ori softu przed DieselGate
  11. KLICHO

    Dodatkowe uszczelki na rant Drzwi tylnych

    Zapomniałem. Już mówie uszczelki kupione założone długością pasują idealnie są grubsze niż ori uszczelka. Jak ktoś bardzo by chciał może podciąć na gorze aby wyrównać do ori. Zdjęcia zrobie to zobaczycie. Efekt nie powala na nogi lecz różnica lekka jest .Szczególnie nie słychać z tyłu uderzeń powietrza
  12. KLICHO

    Dodatkowe uszczelki na rant Drzwi tylnych

    Tak oczywiscie ale mysle ze te na rantach nie zaszkodza a z doswiadczenia od uszczelek od vr7 na rantach roznica spora byla
  13. Witam poszukuje listy wszystkich liczników 3D jakie występowały w B7 lub CC wiem że jest lista zrobiona przez Bimbiasza i dość dobra baza ale lekko nie aktualna bo doszły nowe wersje. Z tego co dowiedziałem się liczniki 3d były w numerach 3C8 920 880 x ale ponoć też były 3AA 920 880 x ktoś wie jakie to numery były ? Passat B7 Code: Teilenummer MJ Motor KM/H Grafik VZE Alltrack Ecofuel 3AA 920 880 2011 Benzin 260 2D - - - 3AA 920 880 A 2011 Diesel 260 2D - - - 3AA 920 880 B 2012 Benzin 260 2D X - - 3AA 920 880 C 2012 Diesel 260 2D X - - 3AA 920 880 D 2012 Benzin 260 2D X - X 3AA 920 880 E 2012 Benzin 260 2D X X - 3AA 920 880 F 2012 Diesel 260 2D X X - 3AA 920 880 G 2013 Benzin 260 2D X - - 3AA 920 880 H 2013 Diesel 260 2D X - - 3AA 920 880 J 2013 Benzin 260 2D X - X 3AA 920 880 K 2013 Benzin 260 2D X X - 3AA 920 880 L 2013 Diesel 260 2D X X - 3AA 920 880 M 2014 Benzin 260 2D X - - 3AA 920 880 N 2014 Diesel 260 2D X - - 3AA 920 880 P 2014 Benzin 260 2D X - X 3AA 920 880 Q 2014 Benzin 260 2D X X - 3AA 920 880 X 2014 Diesel 260 2D X X - 3AA 920 881 2015 Benzin 260 3D X - - 3AA 920 881 A 2015 Diesel 260 3D X - - 3AA 920 881 B 2015 Benzin 260 3D X - X 3AA 920 881 C 2015 Benzin 260 3D X X - 3AA 920 881 D 2015 Diesel 260 3D X X - Passat CC Code: Teilenummer MJ Motor KM/H Grafik VZE 3C8 920 880 D 2009 Benzin 280 2D - 3C8 920 880 E 2009 Diesel 280 2D - 3C8 920 880 F 2010 Benzin 280 2D - 3C8 920 880 G 2010 Diesel 280 2D - 3C8 920 880 H 2011 Benzin 280 2D - 3C8 920 880 J 2011 Diesel 280 2D - 3C8 920 880 K 2012 Benzin 280 2D ? 3C8 920 880 L 2012 Diesel 280 2D ? CC Code: Teilenummer MJ Motor KM/H Grafik VZE 3C8 920 880 K 2012 Benzin 280 2D ? 3C8 920 880 L 2012 Diesel 280 2D ? 3C8 920 880 M 2013 Benzin 280 2D X 3C8 920 880 N 2013 Diesel 280 2D X 3C8 920 880 P 2014 Benzin 280 2D X 3C8 920 880 Q 2014 Diesel 280 2D X 3C8 920 880 S 2015 Benzin 280 3D X 3C8 920 880 R 2015 Diesel 280 3D X
  14. KLICHO

    Dodatkowe uszczelki na rant Drzwi tylnych

    Mi chodzilo o te dodatkowe uszczelki z rantow. Nawet r36 ich nie ma jako opcji. Mysle ze moze nieco wyciszyc przestrzen pasazerska + mnien syfu zawiasy beda lapac. Jak to ma sie w przypadku od vr6 uszczelek
  15. KLICHO

    Dodatkowe uszczelki na rant Drzwi tylnych

    Uszczelki z touarega zamowione. Przymierze i zobaczymy jak bedzie trzymac
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności