Jump to content

colednik

  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About colednik

  • Birthday 06/29/1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pułtusk

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2012

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. To jak to w końcu jest... Można zmienić relingi z czarnych na chrom w b7 bez zdejmowania podsufitki czy nie można, bo już się pogubilem...?
  2. Byłęm dzisiaj w warsztacie, powiedziano mi, że to na 100% wina ropy. Jedynie co wstawić samochód do ciepłego pomieszczenia... Twierdzili, że jak się cieplej zrobi i problem znika to napewno nie ma czego szukać i przyczyna w ropie... (a tak miałem w 2 poprzednicj sezonach) Dla pewności pojechałem do 2 warsztatu i to samo mi powiedzieli... Co o tym sadzicie?
  3. Poaradźcie, proszę Mam spadek mocy przy wysokich mrozach Dzieje się tak już chyba 3 sezon jak temp siega ponizej -15 stopni. Kiedys tak nie miałem Jak się trochę ociepli wszystko wraca do normy... Dodam, że wczoraj jak jechałem do pracy nie mogłem przekroczyć 3000 obrotów, tak jakby w tryb serwisowy wchodził? Po zgaszeniu silnika i ponowny uruchomiebniu jest dobrze przez chwilę a potem znów tracu moc. Zauważyłem, że jak wrzucę 4 bieg dopiero zaczyna mi się to dziać. CO może być przyczyną???? Tankuję od samego początku tylko vervę. Dzisiaj byłem wymienić olej wraz z filtrem paliwa, Wyjechałem z warsztatu trochę pojezdziłem i to samo... autku spadła moc Dodam, że przy odpalaniu nie mam najmniejszych problemów, pali za pierwszym razem... Znajomi z podobnymi motarkami mają jedynie problemy z odpalanie a nie z mocą, a u mnie na odwrót:( Mój silnik 1,9 tdi AHU. Z góry dziekuje za pomoc.
  4. mam jeszcze jedno pytanko - dzisiaj wyjąłem panel climatronica i po odłczeniu najmniejszej "kostki" na wyswietlaczu zamiast temp zewn pokazaly -- i tak sie zastanawiam czy mozna jezdzic z odlaczonym narazie tym kablem bo przynajmniej klima sie wtedy zalacza??
  5. a możliwe bo bylo jak male b:) to co moze być przyczyną?? jak mowilem czujnik nowy kupiony i to samo, elektryk mówił, że sprawdzał jakimiś dziwnymi sposobami, generalnie nawet nie wiem o co w tym chodziło i wg niego jedyna przyczyna moze być sam panel klimatronic, bo podobno wszsytko inne jest ok?? Zaproponował mi, że może sam zakupić panel zebym nie utopil pieniedzy i jak nie bedzie to przyczyna to nie bede nic mu placil. Z cviekawości zapytalem sie ile panel kosztuje to odpowiedzial ze ok 200zl prawdopodobnie... ---------- Post added at 19:02 ---------- Previous post was at 19:01 ---------- na stykach tez ponoc wszsytko łączy...
  6. nie mam wag-a zaraz pójdę na panelu sprawdzić i zobaczę co i jak...., dzieki. ---------- Post added at 18:47 ---------- Previous post was at 18:05 ---------- to już po sprawdzeniu: naciskając econ + temp- + nawiew- wyszło mi: poz 4. -3 5. -4 6. 26 7. 30 a po nacisnieciu obieg powietrza i econ wyszło mi: 306 00 hmmm i co z tym fantem zrobić?
  7. hmmm u mnie przy obecnej temp pokazuje -2 do 0 stopni zalezy. czujni kupilem nowy i nic sie nie zmienia, jak sie wyjmie czujnik wskazanie na klimatronicu takie samo??? Dzisiaj bylem u elektryka powiedzial ze z czujnikiem jest wszsytko ok, i wg niego trzeba wymienic panel klimatronica, co o tym sadzicie??
  8. mi teraz w te mrozy wyszlo 6,08l, jak jest cieplo 5,4 a na całym baku do zapalania rezerwy robię ok 1050km. Jazda w miarę spokojna na trasie 60% trasa reszta miasto. Więc wynik niezły. 1300km to chyba tylko by mi wyszło jakbym w trasie cały czas jechal z prędkoscią do 100km/h... Na jesieni jeszcze jak na ryby jezdzilem po dosyć cięzkim terenie to wychodziło mi gdzies ok 12l...
  9. U mnie wcześniej pobór prądu był 0,43A i przyczyną okazał sie regulator napięcia. po wymianie pobór ok 0,02A wiec elegancko:)
  10. Z tego co kojarzę to nie. Jest wzmacniacz ale to nie jego wina, ewentualnie alarm ale zapomniałem gdzie elektryk centralke wsadził i nie wiem jak go odlaczyc, bo bezpiecznik chyba zaden go nie wyłączał bo nie pykał jak wkładałem go ponownie jak ma to miejsce np przy odpieciu klemy i ponownym podlaczeniu. Własnie też myślałem żeby podpiąc amperomierz do aku i wyciągać po kolei bezpieczniki. Jutro tak sprobuję.
  11. sprawdzałem bezpieczniki wszsytko w porządku. te 0,46A musi być od czegoś innego...
  12. ładowanie mam, sprawdzałem, z resztą alternator byl w czerwcu czy w lipcu w naprawie bo padl... A może być winą takiego poboru walnięty aku? Bo dzisiaj od godz 10 do 20 się ladował i kontrolka dalej w nim czarna a nie zielona?? Jutro w dzień bede sprawdzał bezpieczniki tak jak radzisz... i zobaczymy co wyjdzie... pozdr.
  13. właśnie zmierzyłem jeszcze raz na spokojnie jak światełka w środku zgasną pobór prądu spada do 0,46A ale to chyba tez znacznie za duzo z tego co piszecie...
  14. Właśnie wiem, że to przesada. ALe wczoraj rano ledwo co mi odpałił a mam od półtora roku nowy aku Centre Future+ 75Ah. Wskaźnik na aku jest czarny wiec wziałem go wczoraj troche podładować. Dzisiaj po poczytaniu zmierzyłem pobór pradu i wyszło mi właśnie te cholerne 2,6A i aż się za głowę złapałem bo wcześniej nie miałem problemów z akumulatorem...I stąd moje pytanie, ze może trzeba odczekać chwilę po podlączeniu amperomierza aż wszsytko sie ustatkuje po ponownym podłaczeniu zasilania?? Dodam, ze aku wczoraj po 6h ladowanieu nie zaswiecila sie kontrolka na zielono. A po nocy jak mierzyłem napiecie to wyszło mi 12,1V Odpalil bez problemu podjechałem po dom ze 200m i spowrotem go na góre podładowac. W domu mierze a napiecie jjuz 12,57, dziwne troche...
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy