Jump to content

serek

  • Content Count

    1,473
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About serek

  • Birthday 11/30/1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Seweryn
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć, czy ktoś użyczy kabla VAG we Wrocku na dzień-dwa ?
  2. jak słabo psika to albo pompka albo same spryski, membrana/sprężyna w spryskach robi za zawór cisnieniowy.
  3. nie ma połączenia 011 i 010 (pedał gazu), ale widać że ciśnienie skacze w całym zakresie
  4. bo tak ma być - to nie lewa/prawa strona tylko kluczyk przekręcony w stronę tyłu auta i zamek zamyka drzwi a otwierasz przekręcając w stronę silnika.
  5. jest trochę za nisko z ciśnieniem do 1900 obr - może sztanga albo geometria ?
  6. wystarczy poszukać na allegro - znajdziesz zestaw naprawczy z wiosełkiem + poszukaj dodatkowej podkładki metalowej (są dostępne od Skody) i masz wszystko
  7. oczywiste, że spada kiedy jest nieszczelność - w układzie jest zawór zwrotny, który ma utrzymać podciśnienie. - - - - - aktualizacja - - - - - może podaj logi statyczne to zobaczymy czy coś jest nie tak
  8. nie wrzuciłeś loga więc nie wiadomo co z temperaturą fakt, ale dziwne że cały dzień lata bez awarii a następnego dnia powtórka z rozrywki - czy to znaczy, że po złapaniu trybu wawryjnego wyłączasz i włączasz silnik a potem jak przeciągniesz go pow. 3000 obr to już nie łapie trybu ? Może turbo mocno łapie olej, który jak jest ciepły to nie przycina geometrii a jak zimny to blokuje...nie wiem.
  9. pompa oleju siedzi ponad miską olejową, zabudowana. Możesz sprawdzić ciśnienie oleju i tyle.
  10. Top Tune to m.in. kolega Olek z Wrocławia - brałem u niego BRD, a jak chcesz hybrydę to najpierw pogadaj z osobą, która zrobi soft a nie na odwrót. Inaczej nic z tego nie wyjdzie. No chyba, że masz pojęcie o tuningu i dasz sobie radę z ustawieniem wszystkiego przed strojeniem.
  11. te znaki są na kole zamachowym niefabrycznym (SACHS, LUK), ori VW Audi ma tylko 0. Ustaw mozliwie najbliżej 0, wstępnie ustaw między I a 0, a przy napinaniu paska i tak zblizy się do 0. Wówczas będzie OK. Jak zaczął klekotać po mocnym przygazowaniu - możliwe że pompa oleju nie daje rady i się podwiesiło na popychaczach.
  12. raczej nie - ale znajdzie się ktoś, kto to zrobi we Wrocławiu - wystarczy, że pobierze plik a resztę zleci "fachowcowi"
  13. aaa no to jeszcze lepiej - jeżeli kolega ma nowszy sterownik to tym lepiej (pod względem zmiany softu). Może niech sprawdzi i zacznie od zgrania programu i wgrania oryginału. Pewnie przydało by się mu tutaj wrzucić ori pliki na obie kości do pobrania.
  14. i to był błąd, zresztą sam widzisz że nie zwrócili uwagi na wyniki logów - coś jest namieszane. Jak możesz, znajdź skrzynkę z ECU pod maską, odepnij przewody i wyjmij komp. Odkręć śrubki i sprawdź czy są wlutowane podstawki a w nich kości (2 szt.) siedzą czy są na stałe wlutowane. Będzie wiadomo co dalej i gdzie się udać.
  15. to żaden oryginał - zamiennik marki Pierburg. Oryginał (100% pewności i satysfakcji) ma tylko ASO. A jak wiadomo, zamienniki mają to do siebie że jeden działa drugi nie, trzeci gorzej, czwarty lepiej.... i tak dalej. Marko czy Ty masz faktycznie taką kostkę na 6 pinów w 2 rzędach ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy