Skocz do zawartości

marko777r

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marko777r

  • Urodziny 15.02.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Janów Lub.

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Dla wszystkich którzy mają podobny problem podaje rozwiązanie mojego przypadku. Najpierw wymieniłem N75 następnie przepływomierz i już była znaczna poprawa aczkolwiek wyniki mierzone przez przepłykę nie były prawidłowe, więc wykręciłem i wyczyściłem kolektor dolotowy w którym było wiaderko sadzy. Teraz ponownie zaślepiłem EGR i złożyłem kolektor dolotowy na nowej uszczelce. Samochodzik chodzi wreszcie jak należy. Pozdrawiam.
  2. No to tak właśnie jest. Jak podepne bezpośrednio to sztanga idzie do góry
  3. gdy podepnę ciśnienie bezpośrednio do gruchy to sztanga idzie do samej góry ( na obrotach ok. 1500 ) a gdy chce zrobić logi grupy 011 BS to wyświetla się ERROR
  4. Kolektor ssący wyczyszczę jak kupię uszczelkę czyli po świętach. Ale mam jedną zagadkę z którą nie mogę sobie poradzić. Kupiłem nowy czujnik N75. U mnie daje on minimalne doładowanie. A w innym aucie śmiga elegancko. Czym może to być spowodowane? No i Wesołych Świąt wszystkim ;]
  5. No i są jeszcze dwie sprawy. Po zdjęciu gumy z kolektora dolotowego ukazał mi się w taki obraz: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d982c5e8f56e386.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/195ce8df6df3c25f.html Sprawa druga, wstawiam logi z grupy 010,011 i 003 które zrobiłem z diodą zamiast przepływomierza. Normalne jest że, od 3000 obr/min wskazanie z przepływomierza zmniejsza się? Powinno być przynajmniej 850. Ale luknijcie sami. Log (0 - 010,011,003)
  6. Przepływomierz jest z allegro oryginalny Pierburg. Wyżej wstawiłem link. Nowy. Jeśli mierzy źle to ja już nie wiem. Tu link: http://allegro.pl/nowy-oryg-przeplywomierz-vw-audi-seat-1-9-2-5-tdi-i4097243172.html
  7. Wstawiam logi z nowym przepływomierzem. Wydaje mi się że autko teraz już dobrze jedzie. Ale oceńcie sami ;] Logi statyczne: Log (2 - 000,001,003) Log (3 - 004,007,013) Grupa BS: Log (4 - 000) Log (1 - 003) Log (6 - 004) Logi dynamiczne: Log (0 - 010,011) Log (5 - 008) Log (7 - 003,004) Log (0 - 000,001)
  8. http://www.noweczesci.pl/przeplywomierz-masowy-powietrza-pierburg,c,0-5-718221510-26573/#informacje-produktowe 559 zł No nic przyjdzie mi przepływomierz zrobię logi i mam nadzieję że się poprawi ;D
  9. No chciałbym żeby ktoś mi znalazł taki nowy za 290 zł. Bosch jest dużo tańszy ale tych nie ma prawie nigdzie. Ja mam właśnie taki na 6 pinów. A i ja u siebie mam oryginał firmy Pierburg.
  10. Kostkę mam na 100% taką samą. Chodzi mi tylko o to czy to oryginał tak jak tam jest napisane ;]
  11. no rozumiem ;] ta przepływka będzie dobra: http://allegro.pl/nowy-oryg-przeplywomierz-vw-audi-seat-1-9-2-5-tdi-i4139626629.html ??
  12. no po zamontowaniu diody jest lepiej ale trochę dymi. Nie uważacie że ciśnienie jakie daje turbina jest za małe przy niższych obrotach? tak jak by za późno turbo wstawało
  13. Dymi na zimnym na ciemno. Jak się nagrzeje to już jest spoko. Możliwe że w dolocie jest za dużo oleju jak uporządkuje sprawę z przepływomierzem to wyczyszczę cały dolot jak należy ;]
  14. On teraz jak jest zimny to dymi niemiłosiernie. Na ciepłym jest juz ok ;]
  15. Miodzio ;] więc sprawdzić to diodą czy w ciemno kupić nowy przepływomierz? Na allegro oryginał kosztuje ok. 400 zł więc to jest już spory wydatek a taniego zamiennika chyba nie ma sensu kupować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności