Skocz do zawartości

AndrzejP4

  • Zawartość

    953
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O AndrzejP4

  • Urodziny 23.12.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowa Sól

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. AndrzejP4

    Czy tu jest potrzebna śruba?

    czy co kilka miesięcy musi pojawiać się to samo pytanie? To są otwory do centrowania wózka zawieszenia i do ew. regulacji pochylenia kół.
  2. Zawór oparów paliwa. Umożliwia ciągłe odpowietrzanie zbiornika bez uwalniania benzyny do otoczenia (w postaci par)
  3. przy kapitalce dobrze byłoby założyć nadwymiarowe tłoki od ARL, ew. od ASV (produkcji Nural). Do tłoków ARL będzie trzeba dopasować korby, np od ATD, AJM itp. Tłoki to koszt około 1500zł. Obróbka bloku około 800. Do tego dochodzi ew. szlif wału, remont głowicy, panewki, popychacze, wałek rozrządu, uszczelniacze i uszczelki głowicy. Jeżeli nie masz wolnych 4000zł to kup używany silnik AFN lub AVG z gwarancją rozruchową
  4. AndrzejP4

    diesel Metaliczne brzęczenie przy dwumasie

    Te nowe czesci to byl komplet z 1 pudelka czy kilka elementow kupionych oddzielnie? Sprawdz jeszcze czy w trakcie tego brzęczenia coś się zmieni przy próbie wrzucenia 3 biegu bez sprzęgła - wystarczy tylko lekko popchnąć lewarek w kierunku trójki.
  5. AndrzejP4

    diesel Metaliczne brzęczenie przy dwumasie

    No to podaj co tam miales zalożone. Coś czuje że masz tam nieźle namieszane. Ile biegową skrzynię masz wsadzoną?
  6. AndrzejP4

    diesel Metaliczne brzęczenie przy dwumasie

    To wpisz tutaj numery czesci z faktury ze sklepu
  7. AndrzejP4

    diesel Metaliczne brzęczenie przy dwumasie

    Podaj numer tego zestawu ktory kupiles
  8. AndrzejP4

    diesel Metaliczne brzęczenie przy dwumasie

    Wadliwe koło dwumasowe. Nie mam wątpliwości.
  9. AndrzejP4

    diesel Przybyło oleju na bagnecie.

    Przede wszystkim nalezy podłączyć wskaźnik ciśnienia oleju aby sprawdzic czy silnik w ogole ma tłoczony olej. Moze juz jest przytarty na panewkach i ciśnienia nie będzie. Wtedy nowe turbo idzie w kubeł. Musisz być bardzo zamożny skoro stać Cię na tak ryzykowne i zarazem głupie eksperymenty.
  10. AndrzejP4

    diesel Przybyło oleju na bagnecie.

    Niestety najpewniej zatarles silnik. Nie było ciśnienia oleju stąd awaria turbo.
  11. AndrzejP4

    Silnik nie nagrzewa sie poprawnie.

    Niemozliwe. Czy chcesz zaangażować pół Polski w naprawę swojego samochodu?
  12. AndrzejP4

    Silnik nie nagrzewa sie poprawnie.

    koszt 30-50zł za wymianę zimny silnik spala więcej paliwa. Spalanie spadłoby o 20% jeśli twój termostat jest popsuty w 50%, ale to zależy od zależności chociaż na pewno bardzo. polecam maxgear
  13. https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=200929 Na pewno nie przypasuje blok z poprzecznego silnika do auta z podłużnym
  14. AndrzejP4

    Silnik nie nagrzewa sie poprawnie.

    Zgadza się, masz rację co do termostatu.
  15. Mocowania w bloku - łapy od passata nie beda pasowac.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności