Jump to content

AndrzejP4

  • Content count

    959
  • Joined

  • Last visited

About AndrzejP4

  • Birthday 12/23/1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowa Sól

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. AndrzejP4

    Zaciski- jakie ?

    Trw - oryginały z zatartym znaczkiem vw.
  2. AndrzejP4

    diesel Brak poduszki przy skrzyni ??

    Przecież przy skrzyni 6 biegowej są 2 identyczne płaskie poduszki. Wszystko jest ok, polecam google na przyszłość.
  3. AndrzejP4

    Podłączanie podgrzewacza wody

    Pozwolę się włączyć w dyskusję. U siebie mam zainstalowaną przepływową grzałkę firmy Defa o mocy 1500W, zasilaną z sieci 230V. Przy takiej mocy konieczne jest wymuszenie przepływu płynu - w tym celu założyłem elektryczną pompkę od vw T4. Efekt jest znakomity - przy mrozie -10 wystarczy pół godziny grzania aby silnik miał około 50-60*, a po nieco ponad godzinie udaje się osiągnąć 80*. Wcześniej również używałem Defy, ale o mocy zaledwie 550W. Po godzinie grzania temp osiągała 30*, a w przypadku grzania wielogodzinnego przekroczenie 40* było niemożliwe.
  4. AndrzejP4

    diesel Drgania AFN

    Obawiam się, że musisz przeczytać ten temat
  5. AndrzejP4

    diesel Drgania AFN

    Za lenistwo i nieuwagę się płaci. Ty zapłaciłeś za beznadziejne poduszki lemfordera mimo, że wszędzie się o nich pisze - to najgorsze poduszki na rynku, klasa topran, przenoszą wszystkie drgania.
  6. AndrzejP4

    Centralny zamek w (B5)

    Sprawdz na tylnej stronie puszki bezpiecznikami - czesto monterzy chowaja moduł tak aby mieć możliwość szybkiego dostępu do przycisku serwisowego po zdjeciu bocznej zaślepki deski
  7. Zawór oparów paliwa. Umożliwia ciągłe odpowietrzanie zbiornika bez uwalniania benzyny do otoczenia (w postaci par)
  8. przy kapitalce dobrze byłoby założyć nadwymiarowe tłoki od ARL, ew. od ASV (produkcji Nural). Do tłoków ARL będzie trzeba dopasować korby, np od ATD, AJM itp. Tłoki to koszt około 1500zł. Obróbka bloku około 800. Do tego dochodzi ew. szlif wału, remont głowicy, panewki, popychacze, wałek rozrządu, uszczelniacze i uszczelki głowicy. Jeżeli nie masz wolnych 4000zł to kup używany silnik AFN lub AVG z gwarancją rozruchową
  9. Te nowe czesci to byl komplet z 1 pudelka czy kilka elementow kupionych oddzielnie? Sprawdz jeszcze czy w trakcie tego brzęczenia coś się zmieni przy próbie wrzucenia 3 biegu bez sprzęgła - wystarczy tylko lekko popchnąć lewarek w kierunku trójki.
  10. No to podaj co tam miales zalożone. Coś czuje że masz tam nieźle namieszane. Ile biegową skrzynię masz wsadzoną?
  11. To wpisz tutaj numery czesci z faktury ze sklepu
  12. Podaj numer tego zestawu ktory kupiles
  13. Wadliwe koło dwumasowe. Nie mam wątpliwości.
  14. AndrzejP4

    diesel Przybyło oleju na bagnecie.

    Przede wszystkim nalezy podłączyć wskaźnik ciśnienia oleju aby sprawdzic czy silnik w ogole ma tłoczony olej. Moze juz jest przytarty na panewkach i ciśnienia nie będzie. Wtedy nowe turbo idzie w kubeł. Musisz być bardzo zamożny skoro stać Cię na tak ryzykowne i zarazem głupie eksperymenty.
  15. AndrzejP4

    diesel Przybyło oleju na bagnecie.

    Niestety najpewniej zatarles silnik. Nie było ciśnienia oleju stąd awaria turbo.
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy