Skocz do zawartości

AndrzejP4

Użytkownicy
  • Zawartość

    864
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O AndrzejP4

  • Urodziny 23.12.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowa Sól

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Tu macie coś co można dopasować do boczków w B5 - chodzi o urwane mocowania boczków. Jedyny problem to konieczność zgrzania spinki z boczkiem. Ja do tego uzywam małej dmuchawki Hot-air
  2. Centralny zamek w (B5)

    Odważna ocena. często nie widać pęknięć.
  3. Centralny zamek w (B5)

    Zimne luty. Popraw wszystkie luty w zamku . Dziwię się że nie chciało Ci się tego zrobić od razu
  4. Swap hamulców W8 na cztery tłoki

    ja z kolei mam komplet zwrotnic alu z hamulcami od A6C5 3.0 (benzyna). To są tarcze 320x30, a zaciski są jednotłokowe (FRNG 60). Z tego co wyczytałem co ten zestaw działa tak samo jak 2-tłok od S4B5, za to budowa prostsza, klocki tańsze i wchodzi każda fela 16" (do dwutłoka musi być oryginalna felga 16", bo większość zamienników haczy o zacisk)
  5. zawieszenie MASTER-SPORT

    Ja miałem komplet sworzni, drążki oraz końcówki SIDEM w beemce E36 - sprawowały się bez zarzutu przez 2 lata - jakieś 30 tys. km. Potem auto zostało sprzedane i nie wiem jak dalej. Ale jak już chcesz wydawać ponad 1000zł to kup sobie Lemfordera i miej wreszcie święty spokój!
  6. Pytanie o numer części z 3BG

    To jest kawałek deski, nie oddzielny element.
  7. Nie działa mi opuszczanie szyby

    Miałem podobnie - trzeba było się ciężko napracować przyciskiem żeby otworzyć szybę, przycisk naciskany w dowolną stronę sterował w kierunku zamknięcia. Wcześniej próbowałem naprawić swój - rozłożyłem, wyczyściłem styki izopropanolem - bez poprawy. Kupiłem nowy panel firmy Borsehung - w pudełku znalazłem oryginalny panel VW Problem rozwiązany. To jest ten przełącznik :https://www.autodily-stancl.cz/octavia/i-1u_elektronika_vypinace/spinac-ovladani-oken-octavia-i-od-m2001-borsehung-b11410.html Nie mogę tylko znaleźć nigdzie w Polsce. i na jebaju : http://www.ebay.de/itm/Schalter-Fensterheber-Borsehung-VW-GOLF-PASSAT-BORA-SEAT-LEON-TOLEDO/112088382841?_trksid=p2047675.c100623.m-1&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D2%26asc%3D43784%26meid%3Db639f6f56f324f179f68316feb6b7c8b%26pid%3D100623%26rk%3D3%26rkt%3D6%26sd%3D112088382845
  8. Problem z utrzymaniem toru jazdy :( auto pływa

    Dodaj jeszcze, że odzywasz się w temacie o B5. Czy to może być ślepota, czy tylko nieuwaga ?
  9. Klimatyzacja

    któraś z rurek na podszybiu robi się zimna po włączeniu klimy?
  10. Przebieg na wahaczach - Paski 3b i 3bg.

    oryginał się złamał ?
  11. U mnie master sport wyzionął ducha po 40 tys - pukają 2 wahacze górne. Ruville wytrzymał około 20 tys., ale w połowie przebiegu odbyła się wymiana tulei gumowych wahaczy górnych (zerwały się - byćmoże niewłaściwy montaż). Teknorot padł po 10 tys. Większość sworzni skorodowało z powodu nieszczelności gumowych mieszków. Teraz śmigam na SKV i póki co jest ok, ale ostatecznie i tak założę : LEMFORDERA.
  12. Przewód zasilający turbinę AVF/AWX

    Inżynier jak zwykle pomylił się... a drgania diesla nie istnieją. Weźmiesz odpowiedzialność finansową jeśli u kolegi przewód ulegnie zmęczeniu i przełamie się? Czy zapłacisz za nowy silnik i turbinę? Jeśli nie to przestań udzielać porad skutkujących wysokim ryzykiem awarii, za które nie zapłacisz.
  13. Przewód zasilający turbinę AVF/AWX

    nie przetrze się tylko kiedyś pęknie od drgań. Normalna sprawa
  14. Klimatyzacja

    Passaty chyba nie mają kompresorów o zmiennej wydajności, a jedynie sterowane sprzęgłem elektromagnetycznym - ON/OFF Przyczyną szronienia rurek może być przytkana dysza rozprężna - do spuszczenia gaz (w stacji obsługi), potem rozkręcasz śrubunek przed portem wysokiego ciśnienia i w rurce od strony kabiny dostrzeżesz plastikową końcówkę dyszy - do wyjęcia wąskimi szczypcami. Jeśli na siateczce jest syf, opiłki to stan sprężarki jest już słaby.
  15. Normalna sprawa. Moje Monroe reflex stuka od nowości a po 3 latach wylały się. Bilstein b4 też są znane ze stukania. Najlepiej jeździ mi się na sachsach advantage (czerwona naklejka). Są wyjątkowo komfortowe przy spokojnej jeździe, a z kolei na szybkich nierównych zakrętach dobrze trzymają koło przy glebie.
×