Skocz do zawartości

adrset

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B6 CC 2.0 TDI 170KM (CBBB)
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hej, ja w swoim aucie mam podobne objawy. Dodatkowa obserwacja to, przy odpuszczeniu gazu obroty gwałtownie spadają o około 50 po czym wracają do góry i potem dopiero zaczynaja równomiernie spadać.
  2. Hej, wymieniałem ostatnio wymiennik ciepła nagrzewnicy. Objawy tak jak u większości przedmówców - zimne powietrze po stronie pasażera. Wymiana nie jest trudna. Moje rady: -warto zdjąć dolną pokrywę silnika gdyby wypadła nam jakaś śrubka/zatrzask. -koniecznie zdjąć filtr powietrza plus rurę od turbiny. Następnie odłączyć węże od wymiennika ciepła i śrubkę która da rurom wewnątrz samochodu trochę luzu. -proponuje wywiercić dziurę w dolnej rurce wymiennika ciepła żeby płyn sobie spłynął. Warto mieć np jakaś gumowa rurkę o takiej średnicy jak wiertło i natychmiast po wywierceniu włożyć ja do dziury aby płyn zleciał bez zalania samochodu. W innym wypadku włożyć ręcznik pod nagrzewnice i przygotować się na to ze wyleci z litr płynu. -nie próbować wyjmować naszego grzejnika na siłę. Zamiast tego odciąć rurki przy pomocy brzeszczotu. Jest dość dużo miejsca więc dacie radę. -przełożyć plastiki ze starego wymiennika. Na gore i dół nakleić taśmę dwustronną która wytrzymuje temperatury rzędu 80st. i nakleić jakaś cienka gąbkę. -użyłem starych uszczelek gdyż nowe były trochę za grube. -nowy wymiennik ciepła powinien wejść bez problemu. Obie rurki powinny wskoczyć „do końca”. Nie próbować dociągnąć kołnierzy rurek do siebie kombinerkami ani niczym innym niż dłonie (chyba ze chcemy zagiąć kołnierze - wtedy obejma się nie zaciśnie ). Życzę powodzenia!
  3. Cześć, udało się dojść co było przyczyną? W moim CC 2.0TDI 170KM po dodaniu i odjęciu gazu jest szarpnięcie/bujnięcie. Na niższych biegach najbardziej odczuwalne, na wyższych przechodzi to w puknięcie. Obroty nie spadają płynnie, po puszczeniu gazu spadają gwałtownie o około 50obrotów. Poduszka skrzyni i silnika z dołu wymieniona. Nowa dwumasa oraz sprzęgło. Nowy EGR wraz z chłodnicą spalin. Podejrzewałem przeguby, ale mechanik powiedział ze są ok… Poniżej filmik ( Na wyższym biegu) Będę wdzięczny za wskazówki. pozdrawiam!
  4. Okazało się, że to rzeczywiście dwumasa. Dawała o sobie znać jak było zimno.
  5. Ciekawe, że ta dziura jest skierowana wprost na powrót spalin z EGR.
  6. Cześć, zazwyczaj garażuję auto (2.0TDI CBBB), ale na święta musiałem postawić je na zewnątrz na dużym mrozie (-10). Auto odpaliło ale od razu wskoczyło na 1100-1200 obrotów i zaczęło trząść i hałasować. Otworzyłem maskę i zacząłem jeszcze lepiej słyszeć ten głos. Po kilku minutach dziwek ustał. Czy pomoże ktoś w ustaleniu co może tak hałasować? Poniżej filmik: https://youtube.com/shorts/wftjiQPyXz0?feature=share
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności