Skocz do zawartości

maciek19900

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maciek19900

  • Urodziny 01.01.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wrocław/stargard

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1999
  1. witam, dzieki za odpowiedzi, zgadalem się z jednym allegrowiczem, wysle mu Ecu i mi wgra oryginalny wsad i od razu go cos tam podkreci lekko zeby bylo juz ciut wiecej mocy niz seria. Jak to nie pomoze to walic to , sprzedam dziada ;p no chyba ze jest konkretna osoba z wrocka co to ogarnia ?
  2. wedlug mnie jest dobrze,ale zaznaczam ze ucze sie analizy logow od 2 dni doopiero. poczekamy na innych.,
  3. byłem w ecu project, jednak nie pamietam czy przed regulacja kata wtrysku czy po , ale na 100% ta regulacja kata nic nie zmienilla z dynamika poza odpalaniem w mrozy . Ok to mam zabierac sie za ustawianie kata wtrysku po przez regulacje kola zebatego na pompie? ustawic w okolicy 55-57 w grupie 000 pozycja 2 . Racja? dzieki za zainteresowanie Panowie ! http://vaglog.rtnet.pl/maciek19900_169196.html - log 000 blok 04 tutaj niby jest ok? wiec gubi kat?
  4. jednak sprawdzilem to wedlug schematow VAGA. TAkie wartosci pokazuje bo nie byl dogrzany do 80 stopni. W drugim logu widac ze jest juz okej.
  5. dzieki wielkie za odpowiedz, popatrze jeszcze z drugim przepływomierzem, jak nie to jade z autem na chipa niech wgraja porzadne mapy i od razu ustawią go na 135km. Moze ktos inny sie wypowie jeszcze? poprze kolege ? czy to 100% to ?
  6. witam, kupilem golfa 4 1.9 tdi 110km jednak cos slabo przyspieszał. Pojechałem do Wrocławia do znanych tunerów, żeby zlokalizowali co jest nie tak. Robiłem więc z nimi testy dynamiczne z laptopem i koles powiedział ze turbina nie wstaje i trzeba ją wyczyścic. Wymieniłem wszystkie przewody podcisienia jakie są i podłączyłem wedlug schematu i nic to nie dalo. Wymienilem przewod od serwa do waku . Waku na tym jabłku gdzie się montuje przewód mialo lekki luz, profilaktycznie zakleilem to mocno tasma do uszczelniania przewodow i zakrecilem nowy przewod ładnie opaskami. Nic nie dało. Turbina zostala poddana regeneracji i regulacji jednak była ponoć okej ale mimo to poprawiono ją do perfekcji. Dalej brak efektów. Wymienilem przepływomierz z t5 1.9 tdi i było jeszcze gorzej. Zamieniłem n75 z n18 i nic nie dalo. Co robic? Wstawiam logi : http://vaglog.rtnet.pl/maciek19900_168984.html http://vaglog.rtnet.pl/maciek19900_168981.html http://vaglog.rtnet.pl/maciek19900_168977.html http://vaglog.rtnet.pl/maciek19900_168985.html http://vaglog.rtnet.pl/maciek19900_168982.html http://vaglog.rtnet.pl/maciek19900_168978.html http://vaglog.rtnet.pl/maciek19900_168979.html http://vaglog.rtnet.pl/maciek19900_168980.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności