Skocz do zawartości

igor0111

  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O igor0111

  • Urodziny 12.08.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemysław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żory

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Witam, proszę o analizę logów silnika 1,9 TDI AVF po chipie. Do pewnego momentu chodził fajnie, ale ostatnio podczas przyspieszania czuć jakby falowanie, tak jakby nie ciągnął równomiernie. Ponadto przy niższych temperaturach podczas pierwszego rozruchu potrafi zakopcić dość obficie na jasny kolor. Później, gdy silnik jest juz rozgrzany się to nie zdarza. BS: 000 https://vaglogs.com/log/000-Not-Running-Not-Running-ca7ace29-36ec-4d7e-888f-d9c0016da0cc 003 https://vaglogs.com/log/003-Not-Running-Not-Running-6ea2fa7a-b866-4967-ada2-6c70c1e747ff 011 https://vaglogs.com/log/011-Not-Running-Not-Running-d47b681a-7843-4bf4-909a-c2d2e78abb77 Dynamiczne: 000 https://vaglogs.com/log/000-Not-Running-Not-Running-659b27c1-f428-4edf-91eb-3fdc07dd01c9 001 https://vaglogs.com/log/001-Not-Running-Not-Running-6c312e23-7613-486b-9789-628b7b4d7268 003 https://vaglogs.com/log/003-Not-Running-Not-Running-5c53af48-7574-400a-880e-cb7d282bf401 004 https://vaglogs.com/log/004-Not-Running-Not-Running-ea0f1ba2-b8a3-4576-9f04-b2a0d72fb97b 008 https://vaglogs.com/log/008-Not-Running-Not-Running-dff7e7bc-8d42-44f5-b250-70ba0c563c96 010 https://vaglogs.com/log/010-Not-Running-Not-Running-9d847fb1-d992-474c-bbcb-dfdc32534faa 011 https://vaglogs.com/log/011-Not-Running-Not-Running-69e1b211-54f5-4d40-b867-8d5e1128df9e 001, 008 https://vaglogs.com/log/001-008-Not-Running-3abf10fb-a71d-4abc-a412-81a3cd0996fe 003, 011 https://vaglogs.com/log/003-011-Not-Running-1f5d00a8-e9a1-4e14-99f9-83ea8e819ef5 003, 008, 011 https://vaglogs.com/log/003-008-011-2f6337ab-1e51-469e-8038-54662d260017 Statyczne: 000 https://vaglogs.com/log/000-Not-Running-Not-Running-57b83069-72c3-482a-8a51-8647190f9fa3 001 https://vaglogs.com/log/001-Not-Running-Not-Running-544444c7-d67e-425c-a0d2-7add0435ccbd 003 https://vaglogs.com/log/003-Not-Running-Not-Running-554e9327-2365-4dcb-81fc-e6455cd0af5b 004 https://vaglogs.com/log/004-Not-Running-Not-Running-a433cf7a-9cca-45a1-80e2-3599cdffa257 007 https://vaglogs.com/log/007-Not-Running-Not-Running-cc32d012-37a7-4a7f-afb2-c5436fb03358 013 https://vaglogs.com/log/013-Not-Running-Not-Running-fc3cf520-2de9-4bd7-a1d9-22a19a9649c5 018 https://vaglogs.com/log/018-Not-Running-Not-Running-a214ce5a-28b4-4fb1-a08e-a9a70a9b3f4f 023 https://vaglogs.com/log/023-Not-Running-Not-Running-40ccadbd-b061-40eb-86e6-0caa8735b9e7 Z góry dziękuję / Przemek
  2. Pewnie już kolego uprałeś się z tym problemem, ale u mnie takie objawy były jak się kable w słupku złamały- zamek i lusterko widocznie jest zasilane jednym przewodem
  3. A tak ode mnie- jak już musisz, bo jest taka sytuacja jak ostatnio w Warszawie, że woda szybko zaczęła się podnosić to polecam powolny wjazd w wodę i przejazd również z niewielką prędkością. Zapobiegniemy w ten sposób efektu "spychacza" którym będzie nasz zderzak- woda pchana z dużą prędkością spokojnie pójdzie kilkanaście centymetrów do góry i wówczas silnik zaciągnie ją dolotem powietrza. A jeśli auto już zgaśnie, a do wyjazdu z wody już dużo nie zabrakło to czasem warto wyjechać na rozruszniku- nawet jeśli ulegnie uszkodzeniu to i tak będzie tańszy niż suszenie wnętrza i wymiana modułu komfortu...
  4. Kolega w sklepie, który sprzedawał mi te i wcześniejsze wahacze i końcówki drążków z Meyle HD mówił, że mają w sprzedaży części z tej firmy od dwóch lat i jak narazie miał jedną reklamację, która była ewidentną winą producenta i została uwzględniona. Mam nadzieję ze nie będę drugim reklamującym:)
  5. Ktoś tam pytał jakie montujemy wahacze. Otóż ja skusiłem się na towar firmy Meyle HD. Są droższe od pozostałych dostępnych w sklepie, ale 4 lata gwarancji bez limitu kilometrów i brak obowiązku montażu u mechanika skłoniły mnie do takie inwestycji. Co do wymiany: wczoraj wymieniałem u siebie dwa górne z prawej strony. Są na nich daty produkcji 2004r i emblematy WV AUDI więc zakładam że w serwisie jeszcze ktoś je zamontował. Od tamtego czasu ja zrobiłem 110kkm w ciągu 4 lat jak go posiadam.Myślę że niemiec wciągu pozostałych 5 lat zrobił conajmniej tyle, więc mogły wytrzymać ok 250 tyś km. Wybicie było bardzo trudne bo pomimo pryskania środkami to tego przeznaczonymi to i tak śruba trzymała. Po 10m grzania i rąbania młotkiem śruba się zaczęła się tylko wyginać więc odpuściłem. Usiadłem, rozejrzałem się po garażu i stwierdziłem, że mam przydatny do takich celów sprzęt. Podłączyłem do prądu mój młot udarowy i rozpocząłem kuć od strony nakrętki. Najpierw sypał się tylko piach z nadkola, ale po 5 minutach śruba już była wyjęta. Polecam ten sposób, bo oszczędza czas i siły Pozdrawiam
  6. A czy panowie macie może wymiary otworu bagażnika w kombi? Szerokość, wysokość i przekątną?
  7. igor0111

    Wkładka zamka

    Witam, odświeżę delikatnie. Dla potomnych: Dziś chciałem naprawić wkładkę. Odkręciłem śrubę w drzwiach- do końca. Później już tylko się kręci w miejscu, bo plastyk w którym jest osadzona jest na tyle długi że bez naszej celowej ingerencji śruba nie wypadnie. Po wyjęciu wkładki wkręciłem śrubę, bo wiedziałem że będę jeździł chwilę bez niej i to był mój błąd. Wkładkę blokuje specjalnie uformowana blacha która podczas odkecania śruby odwraca się wkoło własnej osi pozwalając na wyjęcie wkładki. Tą blachę można zdjąć w pozycji "prawie max wkręconej śruby"- i właśnie u mnie podczas dokręcania śruby blacha wpadła mi do drzwi. Efekt: wkładkę można było wkładać i wyjmować i nie dało się jej zablokować śrubą, a wszystko wróciło do normy dopiero po rozmontowaniu całej tapicerki drzwi wraz ze wszelkimi wnętrznościami. A tak na marginesie wkładka była chyba kiedyś potraktowana łamakiem, bo w środku jest wymielona. Czyli nic nie poprawiłem, ale za to narobiłem sobie roboty łącznie na 3h!!:hehe:hehe:hehe
  8. Witam, mój problem jest następujący. Climatronic zamyka obieg kiedy się mu podoba. Zaznaczam, że na wyłączonej klimie! W zakresie od LO do 25 stopni obieg prawie zawsze jest zamknięty i nie reaguje na otwarcie klikaniem przycisku "Zamknięcia obiegu". Autodiagnoza nic nie pokazuje, vag również nie widzi błędów. Po odpięciu wtyczki od silnika zamykania obiegu i ponownym jej podpięciu działa kilka dni tak jak powinno, ale później znów problemy wracają. Gdzie szukać ?? Czyżby potencjometr silnika obiegu zamkniętego do wyczyszczenia?? P.S. czasami słychać jak na zakrętach klapa się zamyka i za chwilę otwiera
  9. Witam, czasami podczas przyspieszania mam wrażenie jakby silnik ciągnął nierówno do 2500 obrotów. Nie jest tak zawsze, ale może z logów coś wyczytacie. Passat 1.9 Tdi AHU 90 KM, 1998r BS: Log (2 - 000) Log (0 - 003) Log (3 - 004) Log (1 - 011) Dynamiczne: Log (2 - 000) Log (5 - 001) Log (4 - 003) Log (6 - 004) Log (1 - 008) Log (0 - 010) Log (3 - 011) Statyczne: Log (1 - 000) Log (0 - 001) Log (6 - 003) Log (4 - 004) Log (5 - 007) Log (3 - 013) Log (2 - 023) Serdeczne dzięki dla wszystkich
  10. Tak szczerze mówiąc to widziałem, że temperatua nie jest taka jak być powinna, ale nie zdążyłem porozbierać wszystkiego zanim auto wystygło. Później jak już ledwo odpalił i szarpało silnikiem to, aż mi go żal było gazować, żeby osiągnął temperaturę. Jeszcze mam pytanie, dlaczego kąt wtrysku na tdi timing nie jest na niebieskiej linii skoro podane jest, że prawidłowe ustawienia są pomiędzy 049- 051 ???? ---------- Post added at 17:34 ---------- Previous post was at 17:33 ---------- I dlaczego zmniejszenie wartości nastąpiło po przesunięciu pompy w lewo????
  11. Rozgrzałem dziś auto do wymaganej temperatury i (za podpowiedzią kolegi anderllh) przesunąłem pompę w lewo- w kierunku filtra powietrza. Okazało się, że już po pierwszym przestawieniu uzyskałem ładny wynik. Później już było tylko lepiej aż do uzyskania tego: W BS grupa 000 pozycja 2 waha się od 49-53 Myślę, że wynik jest zadowalający Dziękuję wszystkim za zaangażowanie i odpowiedzi:bry2
  12. Dziś walczyłem z ustawieniem kąta wtrysku i cieszę się, że się do tego zabrałem. Okazało się, że jedna z śrub które odkręca się przez koło od pompy była odkręcona Przesunąłem pompę w kierunku filtra paliwa o jakies 2 mm. Test. Okazało się, że nie chciał zapalić. Jak już odpalił to szarpało silnikiem, a w BS prawie gasł. Nic się nie zmieniło więc odpuściłem dalsze regulacje. Wróciłem w przybliżeniu do poprzednich ustawień. Dlaczego nie zmienił się kąt wtrysku, natomiast silnik przestał poprawnie pracować???? czy coś zrobiłem źle??
  13. wrzucam screen z tdi timming- czy oto chodziło?? sprawdziłem raz jeszcze - zmienia się nieznacznie dźwięk silnika podczas testu N108
  14. co zatem sugerujesz?? czyżby błędny odczyt mojego vaga???? jest taka opcja????
  15. Przed chwilą przeprowadziłem test, ale nic w sumie z niego nie wiem. Jeśli coś byłoby nie tak, to miałbym jakieś komunikaty?? Jest tam kilka testowanych wyjść, ale po kliknięciu "start/next" nie działo się nic. No może delikatnie przez chwilę na obrotomierzu falowały obroty, ale bardzo minimalnie i nie jestem do końca pewien czy mi się nie przywidziało
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności