Skocz do zawartości

sagon

  • Liczba zawartości

    954
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sagon

  • Urodziny 19.06.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    w świetokrzyskim

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

2 476 wyświetleń profilu
  1. sagon

    [B5] Czarna podsufitka

    Odgrzewany...tak,jeżeli by ktoś takich szukał,to można kupić nowe w aso,lub szukać używanych. U mnie wszystkie lampki są ori czarne,dodatkowo czarne słoneczniki+uchwyty,czarne kopertówki i lusterko fotochromatyczne.
  2. W kwestii zmiany tylnych tarcz na większe, najlepiej jeszcze wentylowane,to na przykładzie dwóch aut w których dokonywałem takich swapów stwierdzam,że jaką by nie wsadzić tarczę na przodzie (nawet 360tkę),to hamowanie z większym tyłem jest o niebo skuteczniejsze,nawet za trzecim razem...na tych listkach montowanych fabrycznie drugie ostre hamowanie,to już loteria i topienie przednich tarcz. Najlepszym przykładem jest ostre hamowanie na zakrętach,na listkach tył już kompletnie nie hamuje,bo się zwyczajnie gotuje i pojawia się problem. Wystarczy nawet do seryjnego 288 przód dołożyć chociażby 256/22 tył i zakręty,tym samym hamowanie przestają być zmorą.
  3. Ja stawiam na tył, ponieważ moim skromnym zdaniem oplot nie daje aż tak odczuwalnych popraw. Zdania są podzielone,jak zawsze,ale nie sądzę żeby oplot był sposobem na poprawę skuteczności w tak znacznym stopniu. Owszem, poprawi skuteczność,ale przy gotującym się płynie,lub vs stare zdezelowane gumiaki.
  4. Tego kolegę akurat znam,gdyż kupowałem u niego przednie tarcze i tylne klocki,chociaż cenę za przednie klocki FDS miał lepszą,niż ta, którą mi zrobili w naszym firmowym sklepie. Faktycznie czuć poprawę na takich przewodach? Gdybym kupował,to przód i pod wahacz,ponieważ tylne już fabrycznie są w oplocie,a są nowe ate.
  5. Poproszę o namiary tych przewodów,może się skuszę.
  6. Bardzo ładnie tarcze i zaciski już gdzieś widziałem,jest bardzo obszerny temat na forum a4.Gdybym miał budować tył od nowa,to skusiłbym się na coś takiego,ale z racji tego,że obecnie jest ponad oczekiwania,to zostawię 270tki,ale kto wie,jak się tarcze i klocki skończą,moooże. Co się tyczy badań technicznych,to już zaczynają się schody,coraz częściej. Jak rozwiązałeś problem ze zbyt krótką linką rećznego? Zwolniłeś ją z jednego zaczepu? U mnie problem rozwiązały linki od superba. Tył po lekkim dotarciu,trzeba było trochę pokombinować,żeby klocek idealnie brał tarczę. kiedyś na allegro wisiał taki zestaw,ale źle zrobione adaptery,ponieważ klocek wychodzi poza obrys tarczy.
  7. Nie chcę już kombinować,choć fakt faktem taka 300 wyglądałaby jeszcze lepiej,choć samo już hamowanie byłoby nieznacznie polepszone,niewiele podobnie,jak przy zmianie 288 na 312. Gdyby zastosować szerszy klocek,chociażby od 310 tel,wówczas miałoby to sens,a tak szkoda tylko psuć to,co jest zgodne z oryginałem. Dodatkowo dochodzi rzeźba z osłonami,no te już nie podejdą,a są nowe(od 256 tył) prosto z aso wypiaskowane i pomalowane. Inną choć dla wielu mało istotną kwestią jest tzw ingerencja w układ hamulcowy, jakiekolwiek przeróbki są niedozwolone, dlatego zostaję przy tym,co było oryginalne,a to skutkuje zerowymi problemami na przeglądach. Uwierz mi na słowo,ten zestaw na ferodo ds performance jest aż zanadto skuteczny.
  8. Nie powinien,ale niech się wypowiedzą wybitniejsi znawcy.
  9. To,czy koło wyjdzie,czy nie zależy tylko od et felgi. Zwrotnice, jeżeli chodzi o zaciski,są takie same dla każdego passata,różnią się tylko łożyskami,były mniejsze i większe łożyska.
  10. Mogłem,ale z tymi od w8 było najmniej kombinacji,bo wcale ich nie było. A tak duża tarcza jest w stanie zmagazynować bardzo ciepła i szybko je odprowadzić...auto nie służy do upalania, więc myślę,że osłony od w8 zdadzą egzamin.
  11. Moje 345/30 przód,oraz 269/22 tył...w passacie fl.
  12. Do tych zacisków i jarzm musisz jeszcze kupić zwrotnice od audi s4b5,lub passata w8...przerabiałem ten temat...mam na przodzie 345mmm... ostatecznie alu zwrotnica z jakiegokolwiek audi...z tym, że wtedy musisz dodatkowo kupować dolne wahacze,pod alu zwrotnice są inne,niż do żeliwnych/metalowych. Wielkość tarczy defakto nie jest wyznacznikiem siły hamowania,ale niewątpliwie ma decydujący wpływ na skuteczność... mniejszą terczę zdecydowanie szybciej się usmaży.
  13. Te od 107j dają wyższe ciśnienie na wyjściu,więc warto,ale niekoniecznie musisz takich szukać. Jak coś,to mam komplecik od reni 983,mają ciut większe otworki,jak te od 107j,ale sporo mniejsze,niż w takiej 10tce.
  14. Przy tej mocy,standardowej modyfikacji na takiej turbinie 411 niuta,...akurat:hurra...dynomety rządzą.
  15. Na przyszłość tego typu uszczelnienia zawsze smaruj olejem,bądź smarem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności