Ishar Zgłoś #1 Napisano 20 Czerwca 2017 Witam, w środę odebrałem Passata od mechanika (regenerowana była turbina) w pt jechałem z nim na chipa (aktualnie 157km) i mam takie pytanie czy jest to normalne, że turbina zaskakuje teraz na obrotach 2100-2200 a wcześniej było 1800-1900? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #2 Napisano 20 Czerwca 2017 Masz wykres z hamowni przed i po modyfikacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ishar Zgłoś #3 Napisano 20 Czerwca 2017 Oto chodzi? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwtdi90 Zgłoś #4 Napisano 21 Czerwca 2017 Ładnie dał momentu 411 Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ishar Zgłoś #5 Napisano 21 Czerwca 2017 Ale nie pokoi mnie tylko ta turbodziura, zaczyna dopiero łapać powyżej 2000 ? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gadziuwlkp Zgłoś #6 Napisano 22 Czerwca 2017 Są trzy opcje: 1. Turbo po regeneracji ma do ustawienia sztangę lub geometria jest do wymiany 2. Tak zrobiony nowy program 3. Czy turbina jest seryjna? czy hybryda? Niektóre nieseryjne turbiny wstają później. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ishar Zgłoś #7 Napisano 23 Czerwca 2017 Co do 3 opcji nie mam pojęcia Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #8 Napisano 23 Czerwca 2017 Jak patrzę na ten wykres to Chip spierniczony. Moc i moment jest dopiero w górnym zakresie obrotowym, więc chip jest dobry gdybyś chciał popiszczeć oponami ze świateł, ale sprzęgło by długo nie wytrzymało. Jedź na korektę, poproś o obniżenie maksymalnego momentu a o wyrównanie momentu w całym zakresie obrotowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #9 Napisano 24 Czerwca 2017 (edytowane) Przy tej mocy,standardowej modyfikacji na takiej turbinie 411 niuta,...akurat:hurra...dynomety rządzą. Edytowane 24 Czerwca 2017 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #10 Napisano 25 Czerwca 2017 Przy tej mocy,standardowej modyfikacji na takiej turbinie 411 niuta,...akurat:hurra...dynomety rządzą. Mnie już mało zdziwi przy chipach. Widziałem 307 z 2.0 benzyną ze 136KM na 155KM...:brawo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #11 Napisano 5 Lipca 2017 (edytowane) Przy tej mocy,standardowej modyfikacji na takiej turbinie 411 niuta,...akurat:hurra...dynomety rządzą. Przecież wyraźnie widać że pomiar jest źle zrobiony. Przełożenie 4ki dla AVF to Diff 3.5-3.6, a tutaj mu wyszło 3.7 i finezyjnie nie wpisał/zmierzył Total Ratio które zostawił tak jak program przyjmuje nominalnie 4.000, dlatego zakres obrotów dla pomiaru jest w przedziale 1300-3800obr. Moc maksymalna przy 3300 na serii i sofcie nie zdziwiła nikogo że coś jest nie tak z tym pomiarem ? Już nie wspomnę o wadze która była pewnie wzięta z dowodu albo wpisana na oko. Pomiar źle zrobiony, a jak oni tak robią pomiary to i program musi być ciekawy. Wracaj, niech wgrywa serie i oddaje gotówkę. Dynomet jest na prawdę powtarzalnym i bardzo miarodajnym sprzętem, ale ten kto go obsługuje nie może przekłamywać danych a szczególnie masy całkowitej auta i przełożeń bo później kosmiczne wartości mogą wychodzić. Najważniejsza przy dynomecie to to, że każde auto musi być zważone na wadze z dokładnością co do 5-10kg żeby mieć wiarygodny pomiar ! Edytowane 5 Lipca 2017 przez Daron Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pokonamwas Zgłoś #12 Napisano 6 Lipca 2017 Przecież wyraźnie widać że pomiar jest źle zrobiony.Przełożenie 4ki dla AVF to Diff 3.5-3.6, a tutaj mu wyszło 3.7 i finezyjnie nie wpisał/zmierzył Total Ratio które zostawił tak jak program przyjmuje nominalnie 4.000, dlatego zakres obrotów dla pomiaru jest w przedziale 1300-3800obr. Moc maksymalna przy 3300 na serii i sofcie nie zdziwiła nikogo że coś jest nie tak z tym pomiarem ? Już nie wspomnę o wadze która była pewnie wzięta z dowodu albo wpisana na oko. Pomiar źle zrobiony, a jak oni tak robią pomiary to i program musi być ciekawy. Wracaj, niech wgrywa serie i oddaje gotówkę. Dynomet jest na prawdę powtarzalnym i bardzo miarodajnym sprzętem, ale ten kto go obsługuje nie może przekłamywać danych a szczególnie masy całkowitej auta i przełożeń bo później kosmiczne wartości mogą wychodzić. Najważniejsza przy dynomecie to to, że każde auto musi być zważone na wadze z dokładnością co do 5-10kg żeby mieć wiarygodny pomiar ! Daron ma racje. Wyraźnie widać że pomiar jest źle wykonany .Też posiadam Dynomet i zazwyczaj po dokładnym skalibrowaniu urządzeniu i wpisaniu prawidłowych wartości Seryjna moc i moment zawsze wychodzi w przybliżeniu tak jak należy. Tutaj widać że coś jest nie tak 129km i 340 Nm w seri ?:# A potem 411 Nm . Kolego jak możesz wklej loga Dynamicznego zobaczymy co sie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach