Skocz do zawartości

skalim1

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O skalim1

  • Urodziny 03.02.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Mr. S
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    3m

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1996

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zaryzykowałem i wziąłem T70 i T11 na bagażnik Otrzymam i przetestuję to zdam relację
  2. A testował ktoś T70? Wygląd dość zbliżony do oryginału. Zamierzam kupić ale wolałbym się upewnić jak to wygląda.
  3. Podmieniłem ecu na 012FK. Przerzuciłem pedał, MAF i przelutowalem gniazdo ecu. Po odpaleniu silnik zachowuje sie podobnie jak na filmikach poniżej. Co może być przyczyna? Próbowałem ustawiać kat wtrysku i nastawnik ale bezskutecznie.
  4. Zdjęcie akurat nie moje, tłoczek był jakiś czas temu dostępny na alledrogo. Ten też był z Kia Carnival I 2.9. Dodam że mam z tej pompy nurniki, są te same co siedzą w pompie 107j.
  5. Jeśli kółko na wale ma dobry frez i nie ma luzów a śróba jest dobrze dokręcona to przyczyną może być zaworek N108, ten u dołu pompy. W moim przypadku tak było. Jeśli dalej masz objawy zmieniającego się kąta wymień ten miejszy uszczelniacz nad sitkiem. Tu jest tłoczek z KIA, głowiczka oznaczona 440
  6. Konkretniej ustawie sobie na ok 50, czasem skoczy do 60 czy 70 i oscyliluje wokol tych wartosci. Pali strasznie ciezko. Jak ustawie rozrzad na znaki, kąt pokazuje ok 250 i pali od strzala. Rozjezrzdza sie kat dynamiczny. W czym moze byc przyczyna?
  7. Jak wygląda sprawa? U mnie mam podobnie. Kąt statyczny się zmienia, auto ciężko odpala. Sprawdziłem dolne kółko rozrządu ale wszystko jest ok. Z czego może wynikać zmieniający się kąt?
  8. Wtryski 216 WZM (na pompie 10 śmigało bez problemu) Pompa - korpus, fala, nurniki ze 107J, tłokorozdzielacz 988 Nastawniki testowałem HDK111(z 1Z), HDK211(z 988 - na ori pompie 10 przyjemnie się śmigało) i HDK240(z 107J) (wszystkie czyszczone, ustawiane na 0,720v przed założeniem. Na wszystkich nastawnikach jest to samo-szarpanie nie ustaje.Dawka na wolnych skacze. Wymieniłem nurniki na te z ori z 1Z ale też bez zmian... Ciśnienie zbiłem na ok 11bar przy 4000rpm, 5,5bar jest przy 1000rpm. Wymieniłem podkładki miedziane pod wytryskami, posprawdzałem koła pasowe czy nie stawiają oporu. Sprawdziłem też zasysanie paliwa, zamiast ze zbiornika przez filtr podłączyłem krótkie przewody do butelki ale też bez efektu... Ciężka sprawa.. DYNAMICZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_238436.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_238437.html
  9. Moją pompę przy ok 4000rpm ustawiłem na 14-16bar(wskaźnik dość skacze), wstawiłem czysty HDK 240 i szarpanie nie ustąpiło, mam jeszcze w domu dwa nastawniki przygotowane do montażu i na nich zobaczę co będzie się działo. Przy 1900-2100rpm na piątym biegu trzeba redukować bo nie da się jechać. Generalnie log podczas szarpania wygląda tak: http://vaglog.pl/log_237485.html
  10. Takie właśnie mam wrażenie. Muszę zorganizować sobie manometr... jakie jest optymalne ciśnienie dla takiej pompy? Z jakim zakresem szukać manometru?
  11. Nie, nie nie... soft wstępny był ale dla 10. Teraz czekam na nowy soft do 11. Najnowsze logi są na 11 ale z soften na 11... Ta czkawka może być spowodowana niskim ciśnieniem w pompie? Podbijać czy poczekać aż tuner zrobi soft dla nowej pompy?
  12. Passat B4 1Z, wtryski 216, 051C, 38E turbo CAHA, FMIC, kolektor AWX no i hybryda 11, jak pisałem wyżej. Kąt ok 51-52 myślę że jest ok, dawka średnio 3,4mg ale dość skacze. Nastawnik... jak na poprzedniej pompie był ok to może będzie to wina wewnętrznego ciśnienia? Tu mam logi na starej pompie: STATYCZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_235554.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_235494.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_235495.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_235496.html DYNAMICZNE: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_235500.html Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_235501.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_235502.html Grupa 001, 004: http://vaglog.pl/log_235503.html Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_235504.html Grupa 011, 010: http://vaglog.pl/log_235505.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_235506.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_235498.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_235499.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_235497.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_235492.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_235493.html
  13. Wymieniłem pompę na 11. Korpus, nurniki, fala z 107J, tłokorozdzielacz, nastawnik z 988, timing 2,15mm. Póki co soft jeszcze nie grzebany. Silnikiem strasznie szarpie, czy to normalne? Szczególnie na 5biegu w okolicach 1900-2000 obrotów... Poniżej logi... zauważyłem że dawka skacze... nastawnik miałem wcześniejszej przy ori pompie 10 i było ok.. co może być na rzeczy? STATYCZNE: Grupa 013: http://vaglog.pl/log_236885.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_236884.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_236883.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_236882.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_236881.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_236880.html DYNAMICZNE: Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_236878.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_236877.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_236876.html Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_236875.html Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_236874.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_236873.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_236872.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_236871.html Grupa 001, 004: http://vaglog.pl/log_236870.html
  14. skalim1

    Trubina BRD or CAHA w 1z

    Dzięki, tak też myślałem Jeśli chodzi o DP do CAHA to z AFN pasuje p&p czy trzeba coś przerabiać/dystansować etc...? Generalnie chcę zrobić DP 2,5 jeśli z AFN pasuje p&p to dam na wzór do skopiowania na giętarce trzpieniowej...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności