Skocz do zawartości

zuse

  • Liczba zawartości

    1 255
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zuse

  • Urodziny 08.02.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdansk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. zuse

    Zmiana hamulcow

    np.: 288mm byly w "AWX"ach
  2. kol. flop1234 zadzwon i powiedz o swoim problemie...facet jest niesamowitym magikiem od skrzyn biegow, opowie Ci o rzeczach ktore zaprzeczaja PIERDOŁOM ktore tu, na forum ludzie mowia.
  3. 601 622 663 TAM Ci pan wyjasni co i jak.
  4. wywaza sie DOCISK+ZAMACH disel na 90% nie bedzie chodzil z kolem zamachowym benzynki...za mala masa.
  5. polowa TEGO IC i tak bedzie "martwa" bo zaslonieta przez zderzak i belke.
  6. http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-inne-tdi-i1229368754.html
  7. zuse

    Podkręcony AVF 181KM 407Nm

    BLAD !! jednak proponuje namowic p. Radzikowskiego na rozmowe...hahahahaahaa
  8. zuse

    Podkręcony AVF 181KM 407Nm

    po przeczytaniu w/w historyjki, wzruszylem sie nieco. odnosze nieodparte wrazenie, ze lekarstwem, na wzmocniony silnik (dlubniecie go) i slizgajace sie sprzeglo, jest wymiana sprzegla (2masu+docisku+tarczy) na VALEO. Chcialbym poinformowac, ze to GOWNO DAJE !! sprzeglo i tak sie bedzie slizgalo, ustapia TYLKO !! problemy z awaryjnoscia DWUMASOWEGO KOLA ZAMOACHOWEGO. elementem, odpowiedzialnym za prawidlowe przenoszenie momentu obrotowego jest: DOCISK SPRZEGLA i sama TARCZA SPRZEGLA....aa akurat te elementy nie sa wcale wzmocnione, tylko dostosowane do zmienionego kola zamachowego. Chcialbym zwrocic uwage na fakt iz, element tlumiacy (awaryjny) 2masowego kola zamachowego, zostal przeniesiony !! na tarcze sprzegla !! i wcale go NIE WZMOCNIONO !! efektem tego jest to, ze i tak bedzie ulegalo awari sprzeglo w dlubnietym silniku (moze nie w taki dokuczliwy drogi sposob, ale BEDZIE !!) Kolejna sprawa...DOCISK, sekret "mocy" przenoszenia Nm, lezy w sile jaka docisk dociska tarcze sprzegla do zamachu...a TE elementy NIE SA WZMOCNIONE !! jezeli KTOS ma watpliwosci co do slusznoci moich wywodow, proponuje skontaktowac sie z p. Radzikowskim. Zapewne malo chetnie, wyjasni poraz sryliard pierdyliard pierwszy, o co KAMAN ze wzmocnionym sprzeglem chodzi.
  9. podobno browar "DEBOWE" robi niezniszczalne:victory BILSTEINy maja jedna zalete ponad innymi amorkami !! zaleta TA nazywa sie "ZERKAPOL"
  10. COS kol. SCIEMNIASZ !! ja mam 435Nm i ledwo CO mam uslizg na 3 biegu, a Ty majac 300Nm sie slizgasz ?? a tak na marginesie...albo ubyten na komforcie kosztem trakcji albo/albo.
  11. po pierwsze: sprezyny-30mm; po drugie: amorki B6 a jak komus malo, to ZERKAPOL i utwardza; po trzecie: OPONKI polsliki. po takiej modyfikacji wszelkie "tupania", podskakiwania, utraty trakcji i inne kaszelki USTANA...w koncu chyba jestem kompetentna osoba aby sie wypowiadac w tej materi. 435Nm do czegos zobowiazuje:sese
  12. po pierwsze: sprezyny-30mm; po drugie: amorki B6 a jak komus malo, to ZERKAPOL i utwardza; po trzecie: OPONKI polsliki. po takiej modyfikacji wszelkie "tupania", podskakiwania, utraty trakcji i inne kaszelki USTANA...w koncu chyba jestem kompetentna osoba aby sie wypowiadac w tej materi. 435Nm do czegos zobowiazuje:sese
  13. noo coo:sese ostatnio objechalem, na obwodnicy 3miasta takiego jednego PARCHA STI :jupi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności