Skocz do zawartości
symeks

GTB2260VK w Passacie AFN

Rekomendowane odpowiedzi

Narazie jestem w fazie testow i czekam na sonde \EGT co by go poupalac ostrzej.

 

Mogłeś powiedzieć to wysłałbym Ci turbo od razu z ori sondą egt montowaną w żeliwo;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mogłeś powiedzieć to wysłałbym Ci turbo od razu z ori sondą egt montowaną w żeliwo

 

no widzisz ;) ale i tak zegar musze kupic wiec w komplecie jest sonda, a tulejka wspawana juz w kolektor ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
autetycznie w TYM aucie bylo zmierzone na BRD ok 60Nm mniej przy 2000obr (nalozylem wykresy)

 

Na starym wykresie(196/414) jest przy 2000/300,na tym 330,więc tylko 30 niutków więcej,ale góra już kładzie na łopatki.

Wrzućcie logi,to zobaczymy jak to gtb wstaje.

 

NAPEWNO nie wstanie gorzej niz dobra BRD a to juz przyzwoicie.

 

Dokładnie,jak na taką lochę,to przyzwoicie.

 

czekam na wyniki testow waleczka od sdi

 

Oby się okazało,że daje co najmniej to samo,co w vp.

Jak będziesz miał info,to się pochwal,bo mój brat zbiera się z tą wyminą,jak sójka w wylotem... .

Jak uzdrowisz silnik,to 240 będzie na luziku,a to już przyzwoity wynik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co Wy z tym cisnieniem sie uparliscie jak by nie wiem co....

dla przykladu wescie sobie wydajny motor z turbo AFN i ustawcie na 1.3 bara, nastepnie zapodajcie tam GTB na 1.3 bara a pozniej shamujcie to zrozumiecie ze te Wasze napinanie na cisnienie to jakas abstrakcja jest ....

 

---------- Dodano o 12:15 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:11 ----------

 

Na starym wykresie(196/414) jest przy 2000/300,na tym 330,więc tylko 30 niutków więcej,ale góra już kładzie na łopatki.

 

Stanowczo musisz zrozumiec ze auto moze sie zepsuc z dnia na dzien...a od momentu wystrojenie Traksia auta przejechal parenascie tys km, minelo pare mc.

I jak wpadl przed montazem GTB na rolki to w kupach dymu wyplulo ok 188KM i 360Nm

i TEN STAN MNIE INTERESUJE by porownac turbiny a nie fakt ze kiedys bylo tyle a teraz tyle....

 

Wiec po nalozeniu wykresow rozniacych sie tylko kilkudniowym opoznieniem zwiazanym z montazem GTB moge powiedziec ze

w TYM KONKRETNYM PRZYPADKU roznica tyle wyniosla.

 

Aby nie byc goloslownym wystawie kreseczki z nalozonymi wykresami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jak, dają coś w końcu te wałki z 2.0/1.9 SDI w TDI? i czy na pewno ten z 2.0 pasuje do 1.9? :P bo na dniach będe zmieniał rozrząd, to może przy okazji jeszcze szybo by się wałek kupiło i założyło :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak juz chcesz zmieniac walek to szukaj od 1.9sdi, ma dobre czasy otwarcia .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to jak, dają coś w końcu te wałki z 2.0/1.9 SDI w TDI?

 

W silnikach 1.9 na pompie wałek z sdi daje duuużo,sprawdzone,potwierdzone i wiarygodne dane.

Natomiast w kwestii wałeczka do silnika 1.9 pd,czyli wałka z 2.0 sdi 8v (wałek fizycznie pasujący),to temat jest w fazie przygotowania do testów.

Mój brat może go dopiero w wakacje wrzuci,więc trzeba szukać innego źródła informacji.

 

I jak wpadl przed montazem GTB na rolki to w kupach dymu wyplulo ok 188KM i 360Nm

 

Tak,jak pisałeś wałek,pompki mocno się już zmęczyły,stąd tak słabo przed gtb i z gtb.

Ciekawi mnie,jak się brd zachowywało przy tym pomiarze,trzymało swoje,czy nie.

Bo kupa dymu może być zasługą kulawych pompek,być może wałka,albo też padającej turbiny.

U brata tylko przy wytartym wałku pomimo dawek na ponad 200 koni,doładowania 1.75,nie ma w ogóle dymu,a maksymalna moc,to tylko 183/3950.

Nie wiadomo,w jakim stanie są pompki,korekcje niczego nie wykazują,ale tak czy inaczej pójdą do sprawdzenia.

 

Rozumiem,że te 60 niuta różnicy to wynik po wsadzeniu gtb bez korekty softu.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak juz chcesz zmieniac walek to szukaj od 1.9sdi, ma dobre czasy otwarcia .

 

 

To były 1.9 SDI na pompkach ? możesz powiedzieć z jakiego to auta silnik ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pompkach były tylko 2.0 sdi!Silniki 1.9 sdi wychodziły na pompach rotacyjnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli podsumowując jak już to tak: 1.9 TDI VP --> wałek z 1.9 SDI VP, 1.9 TDI PD --> wałek z 2.0 SDI 8V PD, ale nie sprawdzone jeszcze.

Edytowane przez farmer91

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak.Gdyby dysponować fazami rozrządu dla takiego 2.0 sdi,to już wszystko byłoby jasne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo kupa dymu może być zasługą kulawych pompek,być może wałka,albo też padającej turbiny.

 

Jak się turbina kończy to nie ma czarnego dymu tylko biało-szary jak leci olej bezpośrednio w rozgrzany wydech bo pierścienie w turbinie puściły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak się turbina kończy to nie ma czarnego dymu tylko biało-szary jak leci olej bezpośrednio w rozgrzany wydech bo pierścienie w turbinie puściły.

 

dokladnie i spaliny wtedy strasznie gryza w gardlo ze oddychac nie mozna :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i leci biały dym z wydechu ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może nie doładowywać,być zdrowa,ale mieć problemy,jak to zwykle mają brd,z pobudką i trzymaniem ciśnienia.

Nie koniecznie koniec turbiny musi oznaczać puszczanie oleju.

Mogą być wypalone łopatki na wirniku,mogą być uszkodzone fizycznie,może być zapieczona geometria,co w konsekwencji będzie skutkowało niskim ciśnieniem.

Czarny dym wskazuje albo na niskie ciśnienie,albo kulawe pompki.W tym przypadku obstawiam to 1wsze.

Brak mocy na górze może być winą wałka,ale równie dobrze pompek.

Nie ma logów z tego pomiaru na 188/360,więc można tylko gdybać,ale skoro gtb na tym samym sofcie,na tych samych pompkach,wałku nadmuchało dużo więcej,to raczej ta brd nie trzymając nawet tego,co było na początku w dobrej formie chyba nie była.

 

Ciekawe,jak było z dymem na gtb,bez korekcji softu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale ta turbina BRD siedzi teraz u niemora ! :D i jemu ladny wynik wyszedl ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciekawe,jak było z dymem na gtb,bez korekcji softu.

 

Gtb bez korekty na sofcie od brd dymilo podobmnie jak z brd przy pomiarze wstepnym.

Dopiero wydech znaczy sie wyrzucenie kata i zrobiuenie przelotu i kotrekty zmniejszyly dymienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zostaje wałek i pompki.

Wynik na gtb był podobny do tego z brd(188/360)?

Pytam,bo u brata na wytartym wałku nie ma praktycznie żadnego dymu.Turbo dmucha jak szalone,ma na luzie 1.7 bara/2000,korekcje na pompkach są dobre,a wynik marniutki.

Nie wiadomo jeszcze jak pompki,bo same korekcje o niczym nie przesądzają.

Będzie robił uszczelkę,bo już puszcza płyn,to przy okazji zrobi kompletny remont głowicy,łącznie z pompkami.

Jak tam testy wałka z sdi?Brat może za miesiąc go wrzuci.

 

ale ta turbina BRD siedzi teraz u niemora !

 

Jest gdzieś wykres?

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no kurde też mnie kusi ten wałek od 2.0 SDI bo na dniach będe wymieniał rozrząd, to wałek też by można było, bo patrząc na allegro to cena do przyjęcia, i przy okazji od razu nowe szklanki. na chłopski rozum, jeżeli w VP coś to daje, to w PD chyba tez powinno :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz,to zdobędę numer do gościa u którego takie wałek z sdi kosztuje chyba 300 zeta.

Brat u niego kupował,ma tych wałków od groma.

Oprócz szklanek kup sobie jeszcze nowe panewki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności