olek_wroc Zgłoś #121 Napisano 23 Czerwca 2012 Narazie jestem w fazie testow i czekam na sonde \EGT co by go poupalac ostrzej. Mogłeś powiedzieć to wysłałbym Ci turbo od razu z ori sondą egt montowaną w żeliwo;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #122 Napisano 23 Czerwca 2012 Mogłeś powiedzieć to wysłałbym Ci turbo od razu z ori sondą egt montowaną w żeliwo no widzisz ale i tak zegar musze kupic wiec w komplecie jest sonda, a tulejka wspawana juz w kolektor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #123 Napisano 24 Czerwca 2012 autetycznie w TYM aucie bylo zmierzone na BRD ok 60Nm mniej przy 2000obr (nalozylem wykresy) Na starym wykresie(196/414) jest przy 2000/300,na tym 330,więc tylko 30 niutków więcej,ale góra już kładzie na łopatki. Wrzućcie logi,to zobaczymy jak to gtb wstaje. NAPEWNO nie wstanie gorzej niz dobra BRD a to juz przyzwoicie. Dokładnie,jak na taką lochę,to przyzwoicie. czekam na wyniki testow waleczka od sdi Oby się okazało,że daje co najmniej to samo,co w vp. Jak będziesz miał info,to się pochwal,bo mój brat zbiera się z tą wyminą,jak sójka w wylotem... . Jak uzdrowisz silnik,to 240 będzie na luziku,a to już przyzwoity wynik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #124 Napisano 24 Czerwca 2012 A co Wy z tym cisnieniem sie uparliscie jak by nie wiem co.... dla przykladu wescie sobie wydajny motor z turbo AFN i ustawcie na 1.3 bara, nastepnie zapodajcie tam GTB na 1.3 bara a pozniej shamujcie to zrozumiecie ze te Wasze napinanie na cisnienie to jakas abstrakcja jest .... ---------- Dodano o 12:15 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:11 ---------- Na starym wykresie(196/414) jest przy 2000/300,na tym 330,więc tylko 30 niutków więcej,ale góra już kładzie na łopatki. Stanowczo musisz zrozumiec ze auto moze sie zepsuc z dnia na dzien...a od momentu wystrojenie Traksia auta przejechal parenascie tys km, minelo pare mc. I jak wpadl przed montazem GTB na rolki to w kupach dymu wyplulo ok 188KM i 360Nm i TEN STAN MNIE INTERESUJE by porownac turbiny a nie fakt ze kiedys bylo tyle a teraz tyle.... Wiec po nalozeniu wykresow rozniacych sie tylko kilkudniowym opoznieniem zwiazanym z montazem GTB moge powiedziec ze w TYM KONKRETNYM PRZYPADKU roznica tyle wyniosla. Aby nie byc goloslownym wystawie kreseczki z nalozonymi wykresami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #125 Napisano 24 Czerwca 2012 to jak, dają coś w końcu te wałki z 2.0/1.9 SDI w TDI? i czy na pewno ten z 2.0 pasuje do 1.9? bo na dniach będe zmieniał rozrząd, to może przy okazji jeszcze szybo by się wałek kupiło i założyło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #126 Napisano 24 Czerwca 2012 jak juz chcesz zmieniac walek to szukaj od 1.9sdi, ma dobre czasy otwarcia . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #127 Napisano 24 Czerwca 2012 (edytowane) to jak, dają coś w końcu te wałki z 2.0/1.9 SDI w TDI? W silnikach 1.9 na pompie wałek z sdi daje duuużo,sprawdzone,potwierdzone i wiarygodne dane. Natomiast w kwestii wałeczka do silnika 1.9 pd,czyli wałka z 2.0 sdi 8v (wałek fizycznie pasujący),to temat jest w fazie przygotowania do testów. Mój brat może go dopiero w wakacje wrzuci,więc trzeba szukać innego źródła informacji. I jak wpadl przed montazem GTB na rolki to w kupach dymu wyplulo ok 188KM i 360Nm Tak,jak pisałeś wałek,pompki mocno się już zmęczyły,stąd tak słabo przed gtb i z gtb. Ciekawi mnie,jak się brd zachowywało przy tym pomiarze,trzymało swoje,czy nie. Bo kupa dymu może być zasługą kulawych pompek,być może wałka,albo też padającej turbiny. U brata tylko przy wytartym wałku pomimo dawek na ponad 200 koni,doładowania 1.75,nie ma w ogóle dymu,a maksymalna moc,to tylko 183/3950. Nie wiadomo,w jakim stanie są pompki,korekcje niczego nie wykazują,ale tak czy inaczej pójdą do sprawdzenia. Rozumiem,że te 60 niuta różnicy to wynik po wsadzeniu gtb bez korekty softu. Edytowane 24 Czerwca 2012 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #128 Napisano 24 Czerwca 2012 jak juz chcesz zmieniac walek to szukaj od 1.9sdi, ma dobre czasy otwarcia . To były 1.9 SDI na pompkach ? możesz powiedzieć z jakiego to auta silnik ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #129 Napisano 24 Czerwca 2012 Na pompkach były tylko 2.0 sdi!Silniki 1.9 sdi wychodziły na pompach rotacyjnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #130 Napisano 24 Czerwca 2012 (edytowane) czyli podsumowując jak już to tak: 1.9 TDI VP - wałek z 1.9 SDI VP, 1.9 TDI PD - wałek z 2.0 SDI 8V PD, ale nie sprawdzone jeszcze. Edytowane 25 Czerwca 2012 przez farmer91 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #131 Napisano 24 Czerwca 2012 Tak.Gdyby dysponować fazami rozrządu dla takiego 2.0 sdi,to już wszystko byłoby jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #132 Napisano 25 Czerwca 2012 Bo kupa dymu może być zasługą kulawych pompek,być może wałka,albo też padającej turbiny. Jak się turbina kończy to nie ma czarnego dymu tylko biało-szary jak leci olej bezpośrednio w rozgrzany wydech bo pierścienie w turbinie puściły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #133 Napisano 25 Czerwca 2012 Jak się turbina kończy to nie ma czarnego dymu tylko biało-szary jak leci olej bezpośrednio w rozgrzany wydech bo pierścienie w turbinie puściły. dokladnie i spaliny wtedy strasznie gryza w gardlo ze oddychac nie mozna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
man84 Zgłoś #134 Napisano 25 Czerwca 2012 i leci biały dym z wydechu ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #135 Napisano 25 Czerwca 2012 Może nie doładowywać,być zdrowa,ale mieć problemy,jak to zwykle mają brd,z pobudką i trzymaniem ciśnienia. Nie koniecznie koniec turbiny musi oznaczać puszczanie oleju. Mogą być wypalone łopatki na wirniku,mogą być uszkodzone fizycznie,może być zapieczona geometria,co w konsekwencji będzie skutkowało niskim ciśnieniem. Czarny dym wskazuje albo na niskie ciśnienie,albo kulawe pompki.W tym przypadku obstawiam to 1wsze. Brak mocy na górze może być winą wałka,ale równie dobrze pompek. Nie ma logów z tego pomiaru na 188/360,więc można tylko gdybać,ale skoro gtb na tym samym sofcie,na tych samych pompkach,wałku nadmuchało dużo więcej,to raczej ta brd nie trzymając nawet tego,co było na początku w dobrej formie chyba nie była. Ciekawe,jak było z dymem na gtb,bez korekcji softu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #136 Napisano 25 Czerwca 2012 ale ta turbina BRD siedzi teraz u niemora ! i jemu ladny wynik wyszedl ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #137 Napisano 25 Czerwca 2012 Ciekawe,jak było z dymem na gtb,bez korekcji softu. Gtb bez korekty na sofcie od brd dymilo podobmnie jak z brd przy pomiarze wstepnym. Dopiero wydech znaczy sie wyrzucenie kata i zrobiuenie przelotu i kotrekty zmniejszyly dymienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #138 Napisano 25 Czerwca 2012 (edytowane) To zostaje wałek i pompki. Wynik na gtb był podobny do tego z brd(188/360)? Pytam,bo u brata na wytartym wałku nie ma praktycznie żadnego dymu.Turbo dmucha jak szalone,ma na luzie 1.7 bara/2000,korekcje na pompkach są dobre,a wynik marniutki. Nie wiadomo jeszcze jak pompki,bo same korekcje o niczym nie przesądzają. Będzie robił uszczelkę,bo już puszcza płyn,to przy okazji zrobi kompletny remont głowicy,łącznie z pompkami. Jak tam testy wałka z sdi?Brat może za miesiąc go wrzuci. ale ta turbina BRD siedzi teraz u niemora ! Jest gdzieś wykres? Edytowane 25 Czerwca 2012 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #139 Napisano 25 Czerwca 2012 no kurde też mnie kusi ten wałek od 2.0 SDI bo na dniach będe wymieniał rozrząd, to wałek też by można było, bo patrząc na allegro to cena do przyjęcia, i przy okazji od razu nowe szklanki. na chłopski rozum, jeżeli w VP coś to daje, to w PD chyba tez powinno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #140 Napisano 25 Czerwca 2012 Jak chcesz,to zdobędę numer do gościa u którego takie wałek z sdi kosztuje chyba 300 zeta. Brat u niego kupował,ma tych wałków od groma. Oprócz szklanek kup sobie jeszcze nowe panewki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach