rob555 Zgłoś #101 Napisano 20 Czerwca 2012 :passatfan250 pęknie ?? Nie bylbym taki pewny. Na BRD wyplulo niecale 190KM z taaaaaakim dymem ze szok. Wiec zgubil troche mocy od ostatniego razu. Nie bylo czasu diagnozowac ale cos u Traksia nie cyka jak powinno...moze walek sie podtarl moze wtrysk leje. Nie ma czujnika EGT wiec trzeba bedzie ostroznie podchodzic. Jutro..a wlasciwie dzis sie okaze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #102 Napisano 21 Czerwca 2012 Czekamy czekamy z niecierpliwością ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
man84 Zgłoś #103 Napisano 21 Czerwca 2012 czekamy czekamy cały czas na wynik <czas> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #104 Napisano 21 Czerwca 2012 ja juz wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #105 Napisano 21 Czerwca 2012 no to uchyl rąbka tajemnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
man84 Zgłoś #106 Napisano 21 Czerwca 2012 ile wyszło ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #107 Napisano 21 Czerwca 2012 224KM I 426 NM wykresik potem zarzuce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #108 Napisano 21 Czerwca 2012 ładnie .... ale spodziewałem się troszkę więcej ... może troszkę rob ostudził Nie bylbym taki pewny. Na BRD wyplulo niecale 190KM z taaaaaakim dymem ze szok. Wiec zgubil troche mocy od ostatniego razu.Nie bylo czasu diagnozowac ale cos u Traksia nie cyka jak powinno...moze walek sie podtarl moze wtrysk leje. Nie ma czujnika EGT wiec trzeba bedzie ostroznie podchodzic. Jutro..a wlasciwie dzis sie okaze ale nadal miałem nadzieję na więcej ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #109 Napisano 21 Czerwca 2012 No niestety...czasy wtryskow juz takie ze bez pomiaru EGT dalsze krecenie moze i ladnie na papierze by wygladalo dla szerokiej gawiedzi ale po jednej szybszej trasie tloki by mogly lekko sie nadpalic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #110 Napisano 21 Czerwca 2012 Piękna moc.. Gratulacje.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #111 Napisano 22 Czerwca 2012 Pięknie... bardzo... jak na passata teraz czekamy na kolejne mody passatów z gtb2260vk. Ta turbina pracuje teraz prawie jak na serji w 3.0tdi.... (gtb rules:P ). Kolego jak porównasz wstawanie tej suszarki do brd?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
man84 Zgłoś #112 Napisano 22 Czerwca 2012 (edytowane) piękny wynik szacun Edytowane 22 Czerwca 2012 przez man84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #113 Napisano 22 Czerwca 2012 (edytowane) Pięknie... bardzo... jak na passata Słodzicie,bo pewnie nie chcecie koledze przykrości sprawić. bogumilt czym różni się potencjał silnika afv/al od takiego arl-a,skoro jak na passata wyszło tak ładnie? Arl-e wychodzą na gtb 22,wydechu,średnio na 240 koni,a fizycznie są to identyczne jednostki. Bądźmy szczerzy,ale taka moc jak na al/gtb nie jest niczym powalającym. Niuton też na kolana nie rzuca. Trzeba poprawić to,co szwankuje i wtedy dopiero można się będzie zachwycać wynikiem. ale nadal miałem nadzieję na więcej ... Nie tylko Ty. Tak,jak Robert pisze,pewnie kuleją pompki,może i wałek,więc wyszło,jak wyszło. To samo było w afv-ie brata,soft na ponad 200 koni,a wypluło raptem 185.Okazało się,że wałek jest w agonalnym stanie. Kupił wałek z 2.0 sdi,zobaczymy co da w takim avf-ie. Kolego jak porównasz wstawanie tej suszarki do brd?? Przydałoby się spojrzeć na logi,bo odczucia nie zawsze są miarodajne. Rober ile dmuchałeś? Pozdro. Edytowane 22 Czerwca 2012 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #114 Napisano 22 Czerwca 2012 sagon dobrze piszesz....cyferki nie wala na kolana. Ale wez pod uwage ze hamownia inercyjna zaniza troche wartosci przy big T wiec moze na obciazeniu pare % by sie udalo dostukac... Dmucham max 1.95bara...boost jest rosnacy do 4100obr lekko poddymia w porownaniu do BRD to GTB wstaje jak small turbo autetycznie w TYM aucie bylo zmierzone na BRD ok 60Nm mniej przy 2000obr (nalozylem wykresy) a to przepasc. Zreszta niech wlasciciel sie wypowie co do odczuc... Oczywiscie sa BRD i sa BRD wiec... Ale NAPEWNO nie wstanie gorzej niz dobra BRD a to juz przyzwoicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #115 Napisano 23 Czerwca 2012 sagon, wałek z 2.0 sdi? WTF? od czego to? z jakiego auta, silnika? pierwsze słyszę szczerze mówiąc. 1.9 sdi owszem, to wiadomo, ale 2.0? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #116 Napisano 23 Czerwca 2012 wałek z 2.0 sdi? WTF? od czego to? z jakiego auta, silnika? golf V. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #117 Napisano 23 Czerwca 2012 w porownaniu do BRD to GTB wstaje jak small turbo autetycznie w TYM aucie bylo zmierzone na BRD ok 60Nm mniej przy 2000obr Wrzuć logi,na pewno je masz,... bo wykresu po dziś dzień nie widać. To,że turbiny GTB szybko się budzą,to zasługa odpowiedniej konstrukcji geometrii.Dłuższe,odpowiednio wyprofilowane i szczelniej zamykające się łopatki swoje robią. Szkoda,że takie turbo nie może jeszcze w pełni wykorzystać potencjału silnika,ale domyślam się,że kolega szybko doprowadzi avf-a do zdrowia. wałek z 2.0 sdi? WTF? od czego to? z jakiego auta, silnika? Silniki 2.0 sdi/pd montowane były w golfach V BDK 75 koni oraz min. w caddy BST,BDJ 70 koni. Nie wiem skąd różnice w mocach,bo wałki są identyczne 038 109 101 AE. Tak wygląda silnik 2.0 sdi 8v. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #118 Napisano 23 Czerwca 2012 Sorka ze tak dlugo nie odpisywalem ale mialem traske itd brak neta swoje robi a wiec jest i wykres Powiem tak turbo idealnie wstaje od 1800 obrotow juz czuc plecy co przy brd dzialo sie dopiero przy okolo 2100 obr. Auto ciagnie jak szalone kierownice trzeba mocno trzymac, Narazie jestem w fazie testow i czekam na sonde \EGT co by go poupalac ostrzej. czekam na wyniki testow waleczka od sdi i koncowki race i bedziemy uzdrawiac paszczurka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #119 Napisano 23 Czerwca 2012 a pamiętasz jakie ciśnienie miałeś na BRD przy tych 2100 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #120 Napisano 23 Czerwca 2012 a pamiętasz jakie ciśnienie miałeś na BRD przy tych 2100 ? Nie pamietam ale wiem ze u mnie dmuchalo 1.65 bara ale od ilu to nie wiem. do kazdego turbo idzie sie przyzwyczajic . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach