Skocz do zawartości

rob555

  • Liczba zawartości

    392
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rob555

  • Urodziny 13.12.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdansk

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jest switch w sofcie i zaczyna czytac mape po doladowaniu a nie po przeplywie. Jednak jest ona liniowa po calosci wiec warto empirycznie ja ustawic. Inaczej bedzie batory
  2. rob555

    co sadziecie o Tuningu AVB ?

    ok 140KM mozna smialo
  3. rob555

    Wałek od SDI do 1.9TDI 1Z

    Kij wie zawsze byl do aut grubo dlubanych zakladany....zaloz i daj znac
  4. Jesli rocznik 2010 i wyzej to trzeba otwierac ECU i robic na stole. Wtedy rzeczywiscie gwarancja moze zniknac. Wszystko zalezy od czlowieka w serwisie i jego podejscia do tematu. Starsze roczniki w wiekszosci udaje sie przez zlacze OBD robic wiec... sladu praktycznie nie ma.
  5. Tylko Panowie obowiazkowo nowe uszczelki... W tym tyg mialem auto ktoremu odmowilem roboty...oleju przybywalo jak by mial DPF a to stary AWX na pompkach z AJM (takie wlasciciel nabyl i zalozyl bez swiezej gumki...)
  6. rob555

    co sadziecie o Tuningu AVB ?

    Mocowo tak ale to troche inny silnik. Po pierwsze ma chlodnice spalin, po drugie dosc wydajne pompowtryski (lepsze niz AVB) i licha turbine (porownywalna z AVB).
  7. rob555

    GTB2260VK w Passacie AFN

    Wylansowac to probujesz tylko siebie i swoje mizerne teorie. A jaki jest walek to moja i Traksia sprawa. Traksio zgodzil sie przetestowac wiec co Ci do tego?? Moge Ci tylko zdradzic ze wykuły go Elfy z Ciemnego Lasu a hartowany byl ogniem z Gory Przeznaczenia wiec powinien byc mocny... Ty oczywiscie wszystko wiesz i wszystko wszystkim opowiadasz tylko zapomniales ze plesc jak stara baba pod plotem to juz w dzisiejszych czasach nie wypada. I by nie byc goloslownym cofnij sie o pare stron i przeczytaj co pisales o rzekomym EGT u Traksia a wyszlo troche inaczej niz typowales "mistrzu". Troche pokory by sie przydalo a nie pyskowki z kazdym o marchewke.
  8. No nie wiem czy nic kolega nie popsuje...widzialem gotowce z mapami tak podniesionymi ze tylko ograniczenie osprzetu limitowalo osiagi a za dlugo takie setupy nie jezdza..
  9. rob555

    GTB2260VK w Passacie AFN

    W skrocie... Opisywane auto Traksia jest robione u mnie a nie u jakiegos mitycznego tunera na ktorego prace sie powolujesz i na tej podstawie wydajesz za daleko idace wnioski badz ironiczne uwagi. To ze Tobie sie wydaje na podstawie jakies tam rozmowy (a koniecznie chcesz zablysnac jako obronca ucisnionych przed zlymi tunerami) nie ma zwiazku z moja robota bo ani nie mielismy przyjemnosci sie spotkac osobiscie ani tez nie robilem Tobie zadnego samochodu na podstawie ktorego moglbys oceniac moja prace. Najpierw koniecznie chcesz zepsuc innym humor wynikiem ktory Cie nie zadowala (bo co to za wynik z GTB22 u Traksia) to jeszcze pozniej insynujesz wyraznie ze EGT u Traksia bedzie wysokie. Ja mam to w d... ale laik poczyta sobie co nieco wyrwane z kontekstu i nie zlapie Twojego wywodu i uzna mnie za osobe ktora nie zna sie na robocie a tego bym nie chcial... Jak Ci nie pasuje praca chiptunera to nie komentuj, nie wierc dziury w brzuchu, nie wytykaj palcami by poczuc sie dobrze. Ja nie lubie opery i smieszy mnie jak facet pieje pol godziny na scenie ale nie siedze na forum milosnikow Verdiego i nie wytykam bledow w sztuce czy niskiej wartosci merytorycznej przedstawienia ... Czepiasz sie jak rzep psiego ogona na tym czy innych forach a na priv pytasz sie o napiecia nastawnika czy o inne bzdety. Jak taki madry jestes po diabla innych meczysz pytaniami ktore sa smieszne?? Co do EGT to napisz co to za firma i tyle...dla mnie to duzo...duzo za duzo na codzien. Tak mialem ustawione w cordobie jak konczylem cwiare. Moze dlatego motor przezyl rok katowania, zostal sprzedany i zyje chyba do dzis. Ale kazdy robi po swojemu i tyle. Auto Traksia jest robione na ulice i na codzienna eksploatacje. Bedzie robione nie pod wynik a pod jazde po bulki i z powrotem. Jesli nadal uwazasz ze to bez sensu i wogule do bani to Twoja sprawa. Ale nie chce mi sie po raz enty wyjasniac szczegolnie Tobie po co dlaczego i czemu tak a nie inaczej. I na tym zakoncze ten przydlugi wywod... Pozdrawiam
  10. rob555

    GTB2260VK w Passacie AFN

    Albo czytasz miedzy wierszami albo masz simlocka w mozgu.... Skoro kilka stron temu pisze ze nie cisnalem by byl wynik tylko zrobilem z zapasem te Twoje 950C to raczej malo realny wynik bedzie. A nawet jak bym mial wtedy zegarek EGT to i tak bym wiecej niz 920C nie ustawil Traksiowi bo on tym autem do holandi wracal a nie tylko na 1/4mili mial wyjechac....
  11. Sprawa ciekawa...nie masz doladowania i nie masz cugu na przeplywce. Normalnie bym powiedzial ze masz zabetonowany katalizator. Ciekawe tylko czemu w grupie 11 zaworek odpuszcza regulacje?? Jakie masz bledy? tak pozatym to 3ci wtrysk cos slabszy ale to nie on jest przyczyna.
  12. rob555

    GTB2260VK w Passacie AFN

    U Traksia sztange regulowalismy z 6 razy....zanim optymalne ustawienie sie trafilo. Po wyjeciu puszki filtra dojscie piekne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności