Skocz do zawartości
symeks

GTB2260VK w Passacie AFN

Rekomendowane odpowiedzi

to dobrze bo to 2.0tdi już mi gra na nerwach... Zalożenie jest takie aby spróbować się z golfem Grabca.... Zobaczymy jak wyjdzie na pompkach DQ... może na 220 stykną :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj będzie u niego kurier więc pewnie będzie montaż Ogólnie udało się pospawać wszystko tak że stawiając obok turbo awx osadzone na kolektorze to gtb22 wychodzi niżej o ok 2cm No i zawór finalnie ogarnięty pod podłużnicę tak żeby pucha z filtrem powietrza została na miejscu.

 

I bardzo fajnie ze sie przekonales do tego sposobu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ewentualnie będzie problem z korektą ustawienia sztangi...:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe co bedzie jak turbo padnie z zespawanym kolektorem :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to się zregeneruje... :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehehe ale juz nie wrzucisz innej :P nowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

da rade... kolo kompresji można zamienić :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ewentualnie będzie problem z korektą ustawienia sztangi...:P

 

U Traksia sztange regulowalismy z 6 razy....zanim optymalne ustawienie sie trafilo.

Po wyjeciu puszki filtra dojscie piekne :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sagon cos sie na te cyferki tak uparl ?? mozna zrobic i 300KM i co z tego jak auto zaraz padnie jak te z z ecu z wrocka nawet do mety nie dojechalo.

stan motoru nie pozwala na wiecej i sie ciesze z tego co jest a nie z tego co moglo byc albo co inni maja.

N ie wszyscy sa tacy co mysla ooooo on ma 250 musze miec wiecej od niego :haha

doprowadzi sie silnik do lepszego stanu bedzie mozna myslec o wiekszych cyferkach.

Tyle na ten temat . Pozdro

 

Dlaczego do mety nie dojechał?Auto na różnych modach (170/200/230/270/300KM) zrobiło około 100kkm, obecny przebieg około 170kkm, wczęsniej na setupie 230/440 auto zrobiło około 60kkm.

Sprawa sie wyjaśniła,jest rysa na tłoku na 4 cylindrze,tłoki z góry i gładzie są w stanie idealnym,gołym okiem widać że nie było dużego EGT bo powłoka tłoka jak i cylindra jest jednolita,bez ubytków czy wypaleń.Naszym zdaniem zmęczenie materiału spowodowało awarie co także bardzo często zdarza sie w seryjnych silnikach....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dlaczego do mety nie dojechał?

 

Na racing forum tak napisali. Ja sie nie czepiam ze nie dojechalo. Tylko podalem jako przyklad ze co za duzo to nie zdrowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I właśnie gulu potwierdził że jak cos nie gra nie warto szukać wyniku na siłe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I właśnie gulu potwierdził że jak cos nie gra nie warto szukać wyniku na siłe.

 

No tak ale w ich przypadku cyferki wychodzily ladnie , wynik wyszedl ladny nie wskazujac na jakies problemy z silnikiem jak u mnie.

a u mnie ewidetnie widac ze cos nie halo i dlatego wlasnie zostalo 224KM :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niema co rozkminiać.... 224 nie jest źle ale... Zrepecisz pompki sprawdzisz kompreche... Twoje auto wcześnij jeździło na brd a z doświadczenia wiem że to turbo jest z dupy, widoczne jest to kiedy do takiego setapu podepniesz egtmeter :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawa sie wyjaśniła,jest rysa na tłoku na 4 cylindrze,

 

Dobry bajer,to połowa sukcesu.Mam rozumieć,że jakaś rysa na tłoku spowodowała to,że auto nie dojechało do mety?

Zastanowiłeś się kto to kupi?

Tuleje cylindrów rzekomo idealne,rzekomo,denka tłoków też cacy,tylko ta jedna rysa wszystko popsuła,ale niefart.

Zrozumiałbym jeszcze,gdyby była mowa o rysie na tulei cylindra,choć i taka nie ma prawa zatrzymać silnika.Ale na tłoku?

Od czego są pierścienie?Chyba,że ich nie było.

 

 

.Naszym zdaniem zmęczenie materiału spowodowało awarie

 

Moim zdaniem spowodowało ją co innego,ale prawdy nikt z nas nigdy nie pozna,choć nie trudno się domyślić,co się mogło stać.

Jedna mała rysa i silnik stoi,dobre.

Wasze zdanie w tym przypadku będzie takie,jakie pasuje wam wylansować.

 

Ja sie nie czepiam ze nie dojechalo.

 

Co nie zmienia faktu,że nie dojechało,a nie dojechało...,bo była rysa na tłoku:lol3.

 

No tak ale w ich przypadku cyferki wychodzily ladnie

 

Jak zawsze wtedy,kiedy leją z wiadra.

Mam pytanie,czy egt 950 stopni jest do przyjęcia w takim vp,czy może nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanie,czy egt 950 stopni jest do przyjęcia w takim vp,czy może nie?

 

Jest :D ale musisz się liczyć z tym, że daleko nie dojedziesz (np. do mety) szczerbaty.gif

 

sorki.. nie mogłem się powstrzymać :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hahaha Sagon no pchasz się do gipsu :P ale przynajmniej nie boisz sie swoich spostrzeżeń... :P Pewnie Evo deptał po piętach :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za każdym razem,jak nazywam rzeczy po imieniu piszą mi,że pcham się do gipsu.

Zastanawiam się,czy na takim forum można i wolno wyrażać swoje zdanie,czy trzeba za każdym razem udawać głupa,że czarne jest białe,wierzyć,że rysy na tłokach zatrzymują silniki i w wiele innych bajeczek,jakich tutaj nie brakuje.

Przecież pisząc o tej rysie na tłoku robi z nas wszystkich kompletnych idiotów.

Dobrze wiem,jakie robią programy,bo widziałem już kilka logów,jeżdżą na samym powietrzu.

Rysa na tłoku,chyba miał na myśli taką,powstała od dużego ciśnienia doładowania.

 

rysa na tłoku.jpg

 

To 950 stopni jest w końcu wartością dopuszczalną,czy nie,bo nie uzyskałem jednoznacznej odpowiedzi.

Czy w takim vp na 200/400 można mieć takie egt,czy też nie?

Pytam,bo czytałem,że taka temperatura w tdi vp to już przegięcie.

A pytam też nie bez kozery,znam kogoś,kto po sofcie w ... ma takie właśnie egt.Według tunera jest to wartość całkowicie akceptowalna i do przyjęcia.

 

Pewnie Evo deptał po piętach

 

Nie jest żadną tajemnicą,że evo i ekipa z ecu nie pałają do siebie miłością.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuje to 900 jest wartością krytyczną. Ale to jest czarna magia przecież... panowie i znowu robi się OT :P Robercik mam zbliżone poglądy ale troch więcej latek i zachowuje powściągliwość.... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Robercik mam zbliżone poglądy ale troch więcej latek i zachowuje powściągliwość....

Z jednej strony szkoda. Czytając forum można się wiele dowiedzieć (mówię tutaj o laiku takim jak ja) ... i jeżeli ktoś umyślnie wprowadza mnie w błąd to nie ukrywam , że fajnie by było jakby osoby takie jak Ty bogumilt wyrażały swoje zdanie.

Zaglądam tutaj i śledzę wątki z których chce się czegoś dowiedzieć , czyt dowiedzieć prawdy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanie,czy egt 950 stopni jest do przyjęcia w takim vp,czy może nie?

 

Jest do zaakceptowania jeżeli taka temperatura pojawia się w krytycznych warunkach (tzn temp na zewnątrz >30stopni, zagotowany IC, bardzo mocny pałunek auta). Ale jeżeli taka temperatura pojawia się po wyścigu na 1/4mili to jest wielce prawdopodobnie przy ściganiu na mieście może się coś wysrać na takim sofcie.

 

 

Rysa na tłoku,chyba miał na myśli taką,powstała od dużego ciśnienia doładowania.

 

Boost pomaga w tym, ale nie w takim stopniu jak inna rzecz, która odpowiada za ciśnienie w komorze spalania. Bo nie boost "podnosi" głowice (dałem w cytat, bo nie ma czegoś takiego jak "podniesienie głowicy") a co innego. A co ? - Myślę, że większość będzie widziała.

 

Tak dla informacji - tłok czy korba może pęknąć bez problemu również w sdi na bezdymnym programie, wystarczą pewnie nieumiejętne "poprawki" w sofcie.

 

 

Czy w takim vp na 200/400 można mieć takie egt,czy też nie?

 

Jeżeli auto lata na 1/4mili to myślę, że każdy liczy się z wymiana motoru. Ale jeżeli jest to auto to miasta to jeszcze raz powiem - nie można jeździć z takim egt !

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności