bogumilt Zgłoś #161 Napisano 28 Czerwca 2012 to dobrze bo to 2.0tdi już mi gra na nerwach... Zalożenie jest takie aby spróbować się z golfem Grabca.... Zobaczymy jak wyjdzie na pompkach DQ... może na 220 stykną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #162 Napisano 28 Czerwca 2012 Dzisiaj będzie u niego kurier więc pewnie będzie montaż Ogólnie udało się pospawać wszystko tak że stawiając obok turbo awx osadzone na kolektorze to gtb22 wychodzi niżej o ok 2cm No i zawór finalnie ogarnięty pod podłużnicę tak żeby pucha z filtrem powietrza została na miejscu. I bardzo fajnie ze sie przekonales do tego sposobu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #163 Napisano 28 Czerwca 2012 ewentualnie będzie problem z korektą ustawienia sztangi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #164 Napisano 28 Czerwca 2012 ciekawe co bedzie jak turbo padnie z zespawanym kolektorem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #165 Napisano 28 Czerwca 2012 to się zregeneruje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #166 Napisano 28 Czerwca 2012 hehehe ale juz nie wrzucisz innej nowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #167 Napisano 28 Czerwca 2012 da rade... kolo kompresji można zamienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #168 Napisano 28 Czerwca 2012 ewentualnie będzie problem z korektą ustawienia sztangi... U Traksia sztange regulowalismy z 6 razy....zanim optymalne ustawienie sie trafilo. Po wyjeciu puszki filtra dojscie piekne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #169 Napisano 30 Czerwca 2012 Sagon cos sie na te cyferki tak uparl ?? mozna zrobic i 300KM i co z tego jak auto zaraz padnie jak te z z ecu z wrocka nawet do mety nie dojechalo.stan motoru nie pozwala na wiecej i sie ciesze z tego co jest a nie z tego co moglo byc albo co inni maja. N ie wszyscy sa tacy co mysla ooooo on ma 250 musze miec wiecej od niego :haha doprowadzi sie silnik do lepszego stanu bedzie mozna myslec o wiekszych cyferkach. Tyle na ten temat . Pozdro Dlaczego do mety nie dojechał?Auto na różnych modach (170/200/230/270/300KM) zrobiło około 100kkm, obecny przebieg około 170kkm, wczęsniej na setupie 230/440 auto zrobiło około 60kkm. Sprawa sie wyjaśniła,jest rysa na tłoku na 4 cylindrze,tłoki z góry i gładzie są w stanie idealnym,gołym okiem widać że nie było dużego EGT bo powłoka tłoka jak i cylindra jest jednolita,bez ubytków czy wypaleń.Naszym zdaniem zmęczenie materiału spowodowało awarie co także bardzo często zdarza sie w seryjnych silnikach.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #170 Napisano 30 Czerwca 2012 Dlaczego do mety nie dojechał? Na racing forum tak napisali. Ja sie nie czepiam ze nie dojechalo. Tylko podalem jako przyklad ze co za duzo to nie zdrowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #171 Napisano 1 Lipca 2012 I właśnie gulu potwierdził że jak cos nie gra nie warto szukać wyniku na siłe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #172 Napisano 1 Lipca 2012 I właśnie gulu potwierdził że jak cos nie gra nie warto szukać wyniku na siłe. No tak ale w ich przypadku cyferki wychodzily ladnie , wynik wyszedl ladny nie wskazujac na jakies problemy z silnikiem jak u mnie. a u mnie ewidetnie widac ze cos nie halo i dlatego wlasnie zostalo 224KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #173 Napisano 1 Lipca 2012 Niema co rozkminiać.... 224 nie jest źle ale... Zrepecisz pompki sprawdzisz kompreche... Twoje auto wcześnij jeździło na brd a z doświadczenia wiem że to turbo jest z dupy, widoczne jest to kiedy do takiego setapu podepniesz egtmeter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #174 Napisano 1 Lipca 2012 Sprawa sie wyjaśniła,jest rysa na tłoku na 4 cylindrze, Dobry bajer,to połowa sukcesu.Mam rozumieć,że jakaś rysa na tłoku spowodowała to,że auto nie dojechało do mety? Zastanowiłeś się kto to kupi? Tuleje cylindrów rzekomo idealne,rzekomo,denka tłoków też cacy,tylko ta jedna rysa wszystko popsuła,ale niefart. Zrozumiałbym jeszcze,gdyby była mowa o rysie na tulei cylindra,choć i taka nie ma prawa zatrzymać silnika.Ale na tłoku? Od czego są pierścienie?Chyba,że ich nie było. .Naszym zdaniem zmęczenie materiału spowodowało awarie Moim zdaniem spowodowało ją co innego,ale prawdy nikt z nas nigdy nie pozna,choć nie trudno się domyślić,co się mogło stać. Jedna mała rysa i silnik stoi,dobre. Wasze zdanie w tym przypadku będzie takie,jakie pasuje wam wylansować. Ja sie nie czepiam ze nie dojechalo. Co nie zmienia faktu,że nie dojechało,a nie dojechało...,bo była rysa na tłoku:lol3. No tak ale w ich przypadku cyferki wychodzily ladnie Jak zawsze wtedy,kiedy leją z wiadra. Mam pytanie,czy egt 950 stopni jest do przyjęcia w takim vp,czy może nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #175 Napisano 1 Lipca 2012 Mam pytanie,czy egt 950 stopni jest do przyjęcia w takim vp,czy może nie? Jest ale musisz się liczyć z tym, że daleko nie dojedziesz (np. do mety) sorki.. nie mogłem się powstrzymać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #176 Napisano 1 Lipca 2012 Hahaha Sagon no pchasz się do gipsu ale przynajmniej nie boisz sie swoich spostrzeżeń... Pewnie Evo deptał po piętach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #177 Napisano 1 Lipca 2012 Za każdym razem,jak nazywam rzeczy po imieniu piszą mi,że pcham się do gipsu. Zastanawiam się,czy na takim forum można i wolno wyrażać swoje zdanie,czy trzeba za każdym razem udawać głupa,że czarne jest białe,wierzyć,że rysy na tłokach zatrzymują silniki i w wiele innych bajeczek,jakich tutaj nie brakuje. Przecież pisząc o tej rysie na tłoku robi z nas wszystkich kompletnych idiotów. Dobrze wiem,jakie robią programy,bo widziałem już kilka logów,jeżdżą na samym powietrzu. Rysa na tłoku,chyba miał na myśli taką,powstała od dużego ciśnienia doładowania. To 950 stopni jest w końcu wartością dopuszczalną,czy nie,bo nie uzyskałem jednoznacznej odpowiedzi. Czy w takim vp na 200/400 można mieć takie egt,czy też nie? Pytam,bo czytałem,że taka temperatura w tdi vp to już przegięcie. A pytam też nie bez kozery,znam kogoś,kto po sofcie w ... ma takie właśnie egt.Według tunera jest to wartość całkowicie akceptowalna i do przyjęcia. Pewnie Evo deptał po piętach Nie jest żadną tajemnicą,że evo i ekipa z ecu nie pałają do siebie miłością. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #178 Napisano 1 Lipca 2012 Z tego co się orientuje to 900 jest wartością krytyczną. Ale to jest czarna magia przecież... panowie i znowu robi się OT Robercik mam zbliżone poglądy ale troch więcej latek i zachowuje powściągliwość.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #179 Napisano 1 Lipca 2012 Robercik mam zbliżone poglądy ale troch więcej latek i zachowuje powściągliwość.... Z jednej strony szkoda. Czytając forum można się wiele dowiedzieć (mówię tutaj o laiku takim jak ja) ... i jeżeli ktoś umyślnie wprowadza mnie w błąd to nie ukrywam , że fajnie by było jakby osoby takie jak Ty bogumilt wyrażały swoje zdanie. Zaglądam tutaj i śledzę wątki z których chce się czegoś dowiedzieć , czyt dowiedzieć prawdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #180 Napisano 1 Lipca 2012 Mam pytanie,czy egt 950 stopni jest do przyjęcia w takim vp,czy może nie? Jest do zaakceptowania jeżeli taka temperatura pojawia się w krytycznych warunkach (tzn temp na zewnątrz >30stopni, zagotowany IC, bardzo mocny pałunek auta). Ale jeżeli taka temperatura pojawia się po wyścigu na 1/4mili to jest wielce prawdopodobnie przy ściganiu na mieście może się coś wysrać na takim sofcie. Rysa na tłoku,chyba miał na myśli taką,powstała od dużego ciśnienia doładowania. Boost pomaga w tym, ale nie w takim stopniu jak inna rzecz, która odpowiada za ciśnienie w komorze spalania. Bo nie boost "podnosi" głowice (dałem w cytat, bo nie ma czegoś takiego jak "podniesienie głowicy") a co innego. A co ? - Myślę, że większość będzie widziała. Tak dla informacji - tłok czy korba może pęknąć bez problemu również w sdi na bezdymnym programie, wystarczą pewnie nieumiejętne "poprawki" w sofcie. Czy w takim vp na 200/400 można mieć takie egt,czy też nie? Jeżeli auto lata na 1/4mili to myślę, że każdy liczy się z wymiana motoru. Ale jeżeli jest to auto to miasta to jeszcze raz powiem - nie można jeździć z takim egt ! Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach