Skocz do zawartości
symeks

GTB2260VK w Passacie AFN

Rekomendowane odpowiedzi

jak wyjdzie co ma wyjsc to na pewno traksio powie co to jest

 

Tak,a ja będę premierem RP,gorzej,jak nie wyjdzie.

To celowa zagrywka,mająca na celu wylansować kolejny nowy mega wałek do pd.Tylko,żeby tak naprawdę mieć pewność,co daje,trzeba by go wrzucić na samym końcu.

Później przy ewentualnym sukcesie(czego życzę) będzie tak:

"Jak chcecie wrzucić taki wałek,to dzwonić tu i tam,są do sprzedania po 800 zeta".

Ja niestety niczego zdradzić nie mogę,bo to ściśle tajna informacja.

 

Fora pełne są takich akcji.

Jak ktoś ma coś napisać,to uwierz mi,zrobi od razu.Jedyne co będzie widoczne,to "sportowy wałek" w opisie.

Zobaczysz.

 

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak,a ja będę premierem RP,gorzej,jak nie wyjdzie.

To celowa zagrywka,mająca na celu wylansować kolejny nowy mega wałek do pd

 

Wylansowac to probujesz tylko siebie i swoje mizerne teorie. A jaki jest walek to moja i Traksia sprawa. Traksio zgodzil sie przetestowac wiec co Ci do tego?? Moge Ci tylko zdradzic ze wykuły go Elfy z Ciemnego Lasu a hartowany byl ogniem z Gory Przeznaczenia wiec powinien byc mocny...

 

Ty oczywiscie wszystko wiesz i wszystko wszystkim opowiadasz tylko zapomniales ze plesc jak stara baba pod plotem to juz w dzisiejszych czasach nie wypada.

I by nie byc goloslownym cofnij sie o pare stron i przeczytaj co pisales o rzekomym EGT u Traksia a wyszlo troche inaczej niz typowales "mistrzu". Troche pokory by sie przydalo a nie pyskowki z kazdym o marchewke.

Edytowane przez rob555

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehh Sagon brak mi slów :dupablada

 

Traksio to kiedy jakaś korekta?? Przy tym walku znacząco spadnie EGT :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jaki jest walek to moja i Traksia sprawa.

 

Odezwał się sam ojciec chrzestny tego cudeńka,Traksio nie umie się samodzielnie wypowiadać????

 

Nawet przez chwilę nie wątpiłem w to,że kiedykolwiek przed oficjalną próbą sypniecie co to za cudo.

To jest tzw margines bezpieczeństwa.

Kolejny super wałek,który daje cudowne przyrosty,ile już takich było,bo straciłem rachubę?

Mnie zastanawia tylko jedno,po co celowo bijecie pianę?

Dla mnie odpowiedź jest prosta.

Napiszemy,że mamy jakiś super sportowy wałek wykuty przez elfy,nic poza tym,niech się ciemnota podnieca.

 

wiec powinien byc mocny...

 

Wszystkie takie wydumki miały być mocne,ale niestety po paru tysiącach nagle na mocy traciły.

Pewnie nie były wykuwane w piekielnym ogniu Mordoru,stąd taki niefart.

Miejcie mega wałek,życzę wam tego,tylko trzeba umieć napisać,że to jest wałek,który był robiony przez kowala na specjalne zamówienie,ma być lepszy,bo ma takie,a takie itp.

Takie to trudne???

 

Co do egt Traksia,to raz jeszcze Ci to spokojnie opiszę.

Pisałem kolego,że skoro mirass w takim vp robi 950 stopni,twierdząc,że to przyzwoita jak na ten silnik temperatura,to W TAKIM PD 1000 POWINNO BYĆ OSIĄGALNE BEZ ŻADNEGO PROBLEMU I USZCZERBKU NA ZDROWIU JEDNOSTKI.

Przecież ten tuner,to nie kowal,zna się na swoim fachu.

Taką wysnułem teorię.

Zrozumiałeś?

 

Troche pokory by sie przydalo

 

Nie pokory,tylko zacofania,bo pokory uczy życie,nie forum,które ma jedną dewizę.

Trzeba utrzymywać towarzystwo w jak największym zaciemnieniu,czekać na ciągłe oklaski,gratki itp.

Nie wolno się wychylić przed szereg,bo z automatu delikwent jest wykluczony z grona tych pokornych.

 

Wylansowac to probujesz tylko siebie i swoje mizerne teorie

 

Gdybym miał taki super wałek,to bym lansował to cacko,a tak muszę siebie i swoje mizerne teorie.

Rozumiem,że pisanie o sportowym wałku,to nie lans??

To zwykłe celowe przejęzyczenie,mające na celu... lans.

Gdyby było inaczej,Traksio nie szukałby pomocy u Ciebie.Musiałeś się udzielić,bo inaczej jakby to wyglądało.

 

Przy tym walku znacząco spadnie EGT

 

Przy takim z sdi też,zresztą przy każdym,który ma choć odrobinę dłuższe czasy otwarcia,to już żadna wielka tajemnica.

Ten wałek jest na moje chore oko żywcem zerżnięty z tego od sdi,wystarczy się tylko uważniej przyjrzeć.

Może mieć inny skok,być może nawet dłuższe czasy otwarcia,ale bazuje na wałku z sdi.

 

Ehh Sagon brak mi slów

 

Kilka postów wyżej nie narzekałeś na niezdjęty limiter słów.

 

Pozdrawia ten niepokorny i kończę,coby nie zdenerwować moderatora.

Życzę niskiego egt i maksymalnie wysokiego przyrostu!!

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje Sagon że pożegnałeś się na stale i nie pojawisz się w tym wątku.... bo głupoty wypisujesz... Sam lansujesz padaczne głowice z ulepów. Ludzie dają się naciągać bo niby wszystko takie p&p ale z pley to już gorzej...

 

Najpierw egt teraz walek, co będzie za dwa posty... podpowiem ci... że passat ech uwaga passat to zlo golf jest super, niema wielowachaczy.. paranoja...

hahaha

Edytowane przez bogumilt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie spokojnie troszkę ...

Fajnie , że jest krytyka i wyrażanie swoich opinii ale przeginacie :) nikt tu nie lansuje wałka ani nic takiego (ja tak to odbieram) ... była usterka? była, wyraźnie widać na fotach .. traksio nic i nikogo nie lansuje ... pokazał nowy wałek a dopiero jak "pociągnąłem" za język to powiedział co to i skąd to. Może nie co to, bo sam nie wie :P

 

sagon , fajnie , jak to twierdzisz, że masz odwagę mówić o pewnych sprawach otwarcie ... ALE no właśnie ALE ... konstruktywna uwagi są spoko a Ty z postu na post co raz bardziej hmmmm "przeginasz" ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja pierdy-kam co sie tu dzieje ... ;p wiecie co mnie najbardziej wnerwia w przypadku sagon-a dużo pisze mało robi ,krytykujesz wszystkich za wszystko nie ważne co by zrobili może sam byś gdzieś rączki wsadził wtedy miał byś mniej czasu na pisanie o dupie maryny ... tyle w tym temacie .

 

a tak na marginesie jak na razie dzięki dla olka_wroc za turbawkę i ogarnięcie wszystkich przejściowych problemów miejmy nadzieje że teraz będzie wszystko ok,o bogumilt też nie zapominam programik ładnie zrobiony :D jeszcze będzie korekta to coś wykrzesamy jak na razie EGT po wyeliminowaniu wszystkich problemów z szczelnością nie przekracza 800 tak że jeszcze coś tam dorzucimy , później wtryski i może wałeczek ten od elfów :D bo jednak wierze w czary rob555-a ,no i jeszcze o traksiu nie moge zapomnieć jemu też 100krotne dzięki za wymianę doświadczeń :kciuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sam lansujesz padaczne głowice z ulepów. Ludzie dają się naciągać bo niby wszystko takie p&p ale z pley to już gorzej...

 

Nie ma to jak wylansować kolejne słynne robione przez Bogusia pd/gtb.

Ja odnoszę wrażenie,że cierpisz,bo bardzo mało się tutaj ostatnio mówi o Twoich jakże głośnych projektach.

Mam pytanie,skoroś taki mistrzunio,to dlaczego nie robiłeś tych mega projektów na gtb ze dwa lata temu??

Odpowiedź jest prosta,jak się dogrzebałeś do opisów sprzed kilku lat,autorstwa kolegów zza oceanu,to zaczynasz błyszczeć ogromem wiedzy.

Naczytasz się,naoglądasz,zerżniesz wszystko w najmniejszych detalach i błyszczysz.

Sam jakoś na ten pomysł wpaść nie mogłeś,zresztą wszyscy są teraz mistrzami w dziedzinie gtb,bo dogrzebali się do wiekowych postów,które już zdążyły się kurzem pokryć.

U nas gtb to nowinka,tam już zakładają już dużo nowsze konstrukcje.

Załóż coś takiego,przerób,wystrój,to będziesz kozak,bo gtb to już żaden lans.

 

wiecie co mnie najbardziej wnerwia w przypadku sagon-a dużo pisze mało robi ,k

 

Ja w przeciwieństwie do większości nie zamierzałem utopić kasy w martwym byle czym o numerze 414 987,postanowiłem zrobić coś sam.

Tak,zrobiłem coś sam,od podstaw,czyli jednak coś tam robię.Ba nawet to coś wypadło w testach bardzo dobrze.

Ty byś umiał chociażby rozebrać pompę na części pierwsze,bez pomocy kolegów??

Później ją złożyć,tak,żeby działała??

Miało to miejsce ponad rok temu,czyli wtedy,kiedy mało kto umiał zdjąć z pompy nastawnik,a co dopiero ją rozebrać i złożyć.

 

Ty pewnie nawet olej wymieniasz u mechanika,ale innym umiesz brak pojęcia wytknąć.

 

Są wyznawcy tylko jednego numeru i basta,duża w tym zasługa tych,którzy wklepując gotowe mapy idą na łatwiznę.Są też tacy,którzy lubią obalać pewne stereotypy,przecierać nowe szlaki.

Ja kolego Bogumile nie miałem najmniejszych problemów ze swoją padaczną głowicą,nie mam ich do dzisiaj.

Wszystko pasiło,pasi i musi pasować,pod warunkiem,że poza ta padaczną głowica reszta pompy jest zdrowa.

 

Nie zrzynam gotowych projektów,nie żebrzę u innych żeby mi coś tam podpowiedzieli,po czym stokrotnie bardzo im za to dziękuję.

Zrób coś sam Kuba,poszukaj,poszperaj,pokombinuj,pozamieniaj,rozbierz i złóż z 10 razy itp,nie czekaj na gotowiznę.

Nakombinuj się tyle przy swoim 2.0 tdi,tyle,co ja przy tym moim padle,to będziemy mogli podyskutować.

Bo jak na razie to bez pomocnej ręki kogoś innego niewiele byś zdziałał.

 

Ja nie lubię się chwalić swoimi dokonaniami,nie rajcuje mnie to,potrafię i umiem żyć bez poklasku,jednak jak trzeba,jak ktoś pyta,prosi o pomoc,to chętnie pomocą służę.

Nie udaję greka,nie ściemniam,nie lansuję czegoś bez celowej chęci udzielenia informacji.

Są jednak tacy,którzy wręcz karmią się takimi sytuacjami,kochają,jak inni z niecierpliwością czekają na jakąkolwiek wzmiankę o cudeńku,które dopiero co wyszło na rynek.

 

Zajrzyj geniuszu do tematu przeróbki pompy,to zobaczysz,czy cokolwiek ukrywam,czy jakąkolwiek nowinką się nie dzielę,czy rżnę głupa,pisząc,że wiem,ale się informacją podzielić nie mogę.

Dzięki mnie nikt już praktycznie nie ma kłopotu z niewysterowanym kątem wtrysku,wiesz dlaczego??

Bo wiedząc,co trzeba zrobić napisałem,co zrobić trzeba.

Rozbierz tyle pomp,ile ja rozebrałem,zbadaj różnice w ich budowach w najmniejszych szczegółach,pomierz,pokombinuj,po czym zbuduj coś od podstaw wałsnymi rękami,to będziesz kozak.

Zapewniam Ci,że o przeróbce pompy nie można było przeczytac nawet słowa,nigdzie.

Tamat tabu,do czasu,aż my nie zjaęliśmy się ich przeróbkami.

Co innego przeróbka gtb,o tym koledzy zza oceaniu pisali już kilk lat temu,wystarczyło przeczytać.

Na tym polega sens bytu na takich forach,wiesz to mówisz,czy piszesz,nie chcesz,to dupy nie zawracaj,nie pisz w ogóle i nie wywołuj zamieszania.

Takie jest moje skromne zdanie.

Na forum seata,na prośbę jednego usera opisałem dokładnie wszystkie cechy,po których można poznać wałek z sdi,od numeru fabrycznego,po numer na wałku,charakterystyki krzywek,po ich wysokości itp.

Wiedziałem,więc na pisałem,ale że mnie idiota,co?

 

Boguś,żebyś się w geście rozpaczy nie udzielał,to i ja bym siedział cicho,ale jak widzę,zawsze masz coś do dodania.

Weź pokaż jakich projekt na turbinie o której jeszcze w naszym kraju nikt nie słyszał,jest takich sporo,to uznam Cię za fachowca 1wsza klasa.

Póki co,klep te swoje pd/gtb i żyj w spokoju karmiąc się ogólnym poklaskiem.

Powiem Ci coś,dla mnie obecnie wynik 240 koni w pdku na tym gtb to jak 180 na 11/230,żaden szał.

Być może Ciebie podniecają takie cyferki,coś w końcu mężczyznę podniecać musi.

 

Aaa,miałem się okazję przekonać,jak ogromnie trudne,jak niebywale wręcz niewykonalne jest przerobienie gtb na sterowanie gruchą.

Muszę przyznać,że tylko geniusz potrafiłby dokonać takiego cudu.

Coś niesamowicie trudnego.Gratuluje wam,bo przerabiając te gtb jesteście elitą wśród elit.

 

konstruktywna uwagi są spoko a Ty z postu na post co raz bardziej hmmmm "przeginasz" ?

 

Z kim tu można konstruktywnie podyskutować,powiedz mi?

Obiecuję,że jak mało kto,będę konstruktywny.

Poza słodzeniem,wypisywaniem tych samych,utartych już sloganów typu "super robota","profi robota",gratki,świetny wynik",pomimo,że wynik do dupy,niczego konstruktywnego się nie dowiesz.

 

Zapytaj Bogumiła,czy napisze na tym forum,w tym temacie,jak przerobić gtb na podciśnienie,zobaczysz,co Ci odpisze.

Wtedy będziesz miał okazję poznać sens i smak konstruktywnej dyskusji.

Zapytaj Robert co to za wałek,do się wszyscy dowiedzą itp,itd.

Tak wygląda dyskusja na tym forum.

 

Zapytaj sagona,jak przerobić pompę,co trzeba i należy zrobić,na co zwracać uwagę,to być może załapiesz o co kaman.

 

Pozdrawiam wszystkich i sorki za zamieszanie.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sagon jak sam geniuszu wspomniałeś 2.0TDI a powiedz mi panie kolego ile takowych jest na forum ? właśnie masz już odpowiedź więc co jak co ale żywcem nie mam od kogo brać pomysłów ,najpierw może dobrze sie zorientuj zanim komuś zaczniesz coś wytykać ,bo wyrwałeś sie z pod ziemi jak krecik i wszystkim w d***e wiercisz swoje teorie wywalone z kosmosu a tym czasem chyba nie masz zrobić co z swoim potencjałem ,takiego skromnego udajesz a tyle o tych Twoich pompach sie przechwalasz a rób sobie co tam chcesz rozbieraj ich w tysiącach skoro tak Cie talent męczy starasz sie tutaj udowodnić jaki to jesteś geniusz i jak to wszyscy Cie za to nie lubią a prawda jest taka że wytykasz wszystkim wszystko bo tylko Twoje patenty mają racje a wiesz co mnie Twoje opinie nie ruszają ,jak dla mnie to swoim gofrem możesz sie wystrzelić w kosmos :D piszesz jaki to skromny jesteś w co drugim zdaniu chwaląc sie że ludzie nie wiedzieli by gdzie ręce włożyć gdyby nie Ty, po to są fora każdy orze jak może i stara sie komuś pomóc ,nie odpowiada Ci to że olej zmieniam u mechanika a wielkie G o tym wiesz moge go nawet zmieniać u sąsiadki i tak nadal nic Ci do tego wiec taka mała prośba idź męcz swój talent gdzie indziej bo raczej już mało kogo interesuje to Co masz do powiedzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kuba Dajmy sobie spokoj z sagonem on jest przeciez z tego typu czlowieka co wszystko o wszystkim wie i wszystkich wszystkiego uczy.

Kilka postow temu narzekal na tunera z ecu project ze mu egt zrobil 950 stopni C

A w innym watku w tym samym dziale sie przechwala:

Idę o zakład,że każdy tuner zrobił by to samo i tak samo.Jeżeli chodzi o tdi,czip tuning tych silników,to banał.

W tym temacie Masters ameryki nie odkrył.

Pozdrawiam.

 

 

 

Sagon sokoro to wszytsko dla ciebie takie proste i to taki banal to co tu robisz na tym forum ??? Czemu nie masz wlasnej firmy , rolek ?? i nie piszesz sam softow skoro to takie proste ??

Udzielajac pomocy na forum robisz to za darmo i bezinteresownie.i nie masz prawa wymagac od innych aby robili to samo co ty!

Tak sie przechwalasz ze masz wlaek od sdi i ze moj jest podobny itd wsadz w swoja padaczke i stestuj a nie tylko jadaczka dziamgasz, ze inni cos wkladaja i sie wiedza podzielic niechca,

Pomysl zanim cos poda sie do wiadomosci publicznej trzeba to przetestowac bo potem do kogo beda pretesje jak jeden z drugim powklada i silniki popadaja??

Smietanke by chcieli spijac wszyscy ale testowac nie ma komu takie jest moje zdanie :P

Pozdrawiam

Edytowane przez traksio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie się podziali moderatorzy tego "forum" ?!

 

Przecież tego się czytać nie da. Ludzie, nie wstyd wam?

 

Pozdrawiam oczywiście ,)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sagon...brak mi Słów... Ależ Ty to wszystko wiesz najlepiej...

Słyszałem że wypuścili lokatorów z Babińskiego bo miejsca nie ma.. ;P i tacy pacjenci chodzą poświecie....

Edytowane przez bogumilt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/turbo-gtb2260vk-gotowy-zestaw-1-9-tdi-tuning-3-0-i2552137719.html

to tez ciekawe, do tego fmic + program i w granicach 3,5-4 tys mozna w PD'ku podniesc moc o 100 lub troche wiecej koni (jak sie ma pompki dobre)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://moto.allegro.pl/turbo-gtb2260vk-gotowy-zestaw-1-9-tdi-tuning-3-0-i2552137719.html

to tez ciekawe, do tego fmic + program i w granicach 3,5-4 tys mozna w PD'ku podniesc moc o 100 lub troche wiecej koni (jak sie ma pompki dobre)

te turbawki od muszki ponoć wadliwe są

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przeróbce Gtb nie jest ważne czy spawane czy przykręcane. Najważniejsze jest ustawienie sterowania. Dobrze ustawione gtb Powinno utrzymywać parametry seryjnej turbiny bez korekty programowej. Mialem Turbine od Muszki i Olka to napewno lepiej wyregulowana byla ta od Olka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W przeróbce Gtb nie jest ważne czy spawane czy przykręcane. Najważniejsze jest ustawienie sterowania. Dobrze ustawione gtb Powinno utrzymywać parametry seryjnej turbiny bez korekty programowej. Mialem Turbine od Muszki i Olka to napewno lepiej wyregulowana byla ta od Olka.

 

dokładnie tym bardziej zwróć uwagę Boguś czyj jest ten drugi wykres kojarzysz może ;) bo ja bardzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie magiczne 540 Nm u muszki :P a na agmowskich rolkach 440... i koni prawie 20 mniej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kilka postow temu narzekal na tunera z ecu project ze mu egt zrobil 950 stopni C

 

Mógłbyś mi jeszcze wrzucić cytat w którym pisałem,że to moje egt,jak już tak operatywnie władasz tą funkcją.

To asv o którym pisałem niestety nie było i nie jest moją własnością,ja bym się w życiu na takiego softa nie zgodził.

Pytasz,co tutaj robię?

Staram się poniekąd nakłonić tych wielkich powielaczy cudzych,zapożyczonych gotowych patentów na podzielenie się wiedzą którą zdobyli z innymi.

Ale jak sam widzisz,poza przytakiwaniem jeden drugiemu niczego KONSTRUKTYWNEGO w dalszym ciągu nie przeczytałem.

Styknie się dwóch,trzech wybitnych powielaczy cudzej mozolnej roboty i wspierają się w trudnych chwilach.

 

Wałka z sdi do dnia dzisiejszego jeszcze nie wsadziłem,choć mam 100% pewności,że sporo daje.

Ale jak mnie pytano,po czym taki poznać,jakie ma cechy itp,to nie ściemniałem,że z danymi muszę poczekać do zakończenia testów,tak,jak w Twoim przypadku.

Wszyscy się zesra..li na punkcie wałków z sdi,ale nikt do dnia dzisiejszego takie czegoś nie przetestował,ba nawet nie kupił.

Widziałeś gdzieś jakieś wyniki,pomiary?

 

Smietanke by chcieli spijac wszyscy ale testowac nie ma komu takie jest moje zdanie

 

Tu się z Tobą zgodzę.

Ale można się z kolegami podzielić takimi informacjami jak,fazy rozrządy,wysokość krzywek.To naprawdę niewiele kosztuje,żadnych konsekwencji za sobą nie niesie a zrobi z tematu temat,a nie tylko miejsce do przechwalania się tym,że mam,ale nie dam.

 

Temat o gtb w passacie,powiedz mi,czy znalazłeś w tym temacie chociaż jeden konkretny post,w którym zostało opisane,jak przerobić,ustawić gtb??

Coś takiego,jak w temacie Darona???

Czy ktoś z tych,którzy wiedzą,a są tacy,opisał jak takie turbo przerobić,jak ustawić geometrię,na co zwrócić uwagę,masz takie coś??

Temat jest pusty na studnia na saharze,poza chwaleniem się,że mamy gtb niczego,uwierz,niczego konkretnego nikt się jeszcze nie dowiedział.

A teraz zajrzyj na zagraniczne fora.Tam ludziska opisywali takie rzeczy w najdrobniejszych szczegółach,wszystko popierając fotografiami i szczegółowymi danymi.

Tutaj spotkałeś się z czymś taki????

 

Zajrzyj teraz chociażby do tematu przeróbki pompy,to zobaczysz,czy można się tam czegoś dowiedzieć,czy temat też jest tak samo pusty,jak ten.

Czy są tam jakieś pomocne informacje,czy tylko posty typu,przerobiłem i mam,ale nie powiem,...bo jestem na etapie testów.

 

Fora są między innymi od tego,żeby się dzielić każda informacją,spostrzeżeniem,nowinką,wiedzą itp.Ale nie w naszym kraju.Tutaj panuję zawiść,wyścig zbojeń,odwieczna walka tema'ów.

Gdzie w tym temacie napotkałeś na konkretny przykład opisu,jak takie gtb przerobić??

No chyba,że temat służy tylko do zamieszczania postów typu,ja też mam już w passacie gtb i tyle.

 

sagon jak sam geniuszu wspomniałeś 2.0TDI a powiedz mi panie kolego ile takowych jest na forum ?

 

Niema skąd zagarnąć gotowca,to pojawia się problem.

Uwierz mi,w tym temacie niczego konkretnego się nie dowiesz.

 

po to są fora każdy orze jak może i stara sie komuś pomóc

 

Gdzie Ty tu widzisz tą pomoc?

Jak się człowiek pytał o wałek,to zaczęła się zadyma,woleli to od udzielenia pomocy,od podzielenia się tajnymi danymi.

Nie zakładam własnej firmy,bo wtedy musiałbym być taki,jak Ci wszyscy,którzy żyją z przeróbek gtb,pisania arcy trudnych softów itp.

A tak,dzielę się tym marnym zasobem wiedzy,jaki udało mi się zdobyć,nie wyczytać, tylko własnoręcznie nabyć.

 

Będę z niecierpliwością czekał,aż Boguś poza ciągłym użalaniem się napisze wreszcie,jak takie gtb przerobić.

Wierzysz,że dożyjemy takiego dnia?Ja idę o zakład,że nie.

 

piszesz jaki to skromny jesteś w co drugim zdaniu chwaląc sie że ludzie nie wiedzieli by gdzie ręce włożyć gdyby nie Ty,

 

Piszę,że ja nie mam oporów przed dzieleniem się wiedzą z innymi,że pomogłem wielu userom w pewnym temacie nie robiąc z wiedzy jaką miałem źródła dochodu,tak,jak inni.

Wiele się też dzięki temu sam dowiedziałem,bo nikt alfą i omegą się nie urodził,no może poza kilkoma osobami.

Piszę o tym,żeby Ci pokazać,że jak człowiek chce,to nie ma przeszkód ku temu,żeby się wiedzą z innymi podzielić.

Zaznaczam,jak człowiek chce.

Tylko,że tutaj nie chce,bo najpierw muszą się dorobić na przeróbkach gtb,przetestować wałki itp.

Później może się łaskawie urąbkiem wiedzy z innymi ciemniakami podzielą.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sagon prosze Cie może już nic nie mów bo sam sobie zaprzeczasz ja o swoim autku wiem swoje ostatnio wynik na hamowni pokazał że jednak ludzie na których tak jedziesz mają jakieś pojęcie wbrew Twojej MASTEROWEJ opinii i w rezultacie otrzymałem bardzo fajny wynik podziękowania z program Bogumilt-owi i za turbo Olka_wroc możesz sobie te Twoje opinie wygłaszać ale wiesz co wielkie G już wszystkich obchodzi Twoje zdanie nie będę sie już z Tobą naciągał bo sam w swoich oczach jesteś bogiem ale Tylko sie tu ośmieszać , a mówią że głupiemu trzeba ustąpić tak że 3ymaj sie ciepło niech Ci sie darzą te Twoje pompy bezawaryjności życzę :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności