Skocz do zawartości

Scyzor.be

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Scyzor.be

  • Urodziny 12.02.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafal
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Belgia

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Robert, zachowaj dla mnie jedna sztuke prosze.
  2. Kiedy się nie ma 11mm czy 12mm. Kosztuje to dymem i wysokim EGT spowodowanym dluuuugim wtryskiem. Dlatego musimy wlać więcej i szybciej przy pomocy większej sekcji lub/i dużych wtrysków.
  3. Rosa, z tego co czytam, BV43A z silnika tdi CR170 wystarczają do ok. 210-220km w miarę czystej mocy w tych silnikach z wyjętym FAPem. Lepszej sprężarki pnp na ulice nie widzę, kolo kompresji jest już najnowszej generacji i przy tak małych wymiarach dmuchają naprawdę wydajnie. GTB jak wiesz to już inna liga, tam turbo jest jeszcze zadowolone przy 5500obr.
  4. Sagon, Nie wszyscy w tym kraju to chciwi zdziercy żerujący na ludzkiej niewiedzy
  5. To są tylko ciśnienia otwarcia wtrysku podczas gdy ciśnienie wtrysku głównego sięga ponad 1100bar przy 3750obr na zdrowej pompie z tłoczkiem 10mm, i jest niezależne od ciśnień otwarć.
  6. Scyzor.be

    Wałek od SDI do 1.9TDI 1Z

    Pamiętać trzeba również o momencie w których otwierają się i zamykają zawory. Te są inne dla każdego z tych wałków.
  7. Chwilowo jeszcze niewystrojona. Program na 1.25bar, chwilowo wymusiłem sztanga 1.45-1.5bara 3200-3800obr. Z tego co mi wszyscy mówią 1.8bara na dole, 1.7b przy 4000obr, i wyżej coraz to niżej. 200-210konia /450nm zrobi.
  8. Ja oddając swoją używaną z AHU dopłaciłem 500zl w październiku 2012. Hybryda 1749v/vc z gwarancją 6miesiecy.
  9. Scyzor.be

    GTB2260VK w Passacie AFN

    To ja coś dodam na GTB22 z Węgier Codzienny "dupowoz" Toledo AFN (przelot 330tys km) @ ok. 220-230km - GTB2260vk @ 1.7bar - Pompa hybryda 11x3.3mm - wtryski 0.260 - dodatkowy zbiorniczek paliwa przed pompa - zewnętrzna pompa paliwa 2.0tfsi - filtr paliwa 2.5 tdi v6 - przewody paliwowe 12stki - fmic chinol 14stka - dolot 60tka - pusty wydech 60tka - wałek SDI - Jednomas, tarcza kevlar - 51c ... Blok, tłoki, głowica stock nie ruszane Auto było potem hamowane na doładowaniu 2bar i wypluło równo 240km na hamowni. Właściciel pisał że kręcił się do 5500obr bez straty mocy. Niestety auto zostało sprzedane później młodej osobie która zaraz potem miała poważny wypadek. Auto zostało doszczętnie zniszczone do tego stopnia że żadna cześć silnika nie nadawała się do odzysku, na szczęście nikt nie zginał.
  10. Taksówki w Brukseli wymieniają sprzęgła/dwumasy średnio co góra 100tys km. Dlaczego, nie muszę mówić.
  11. Dla mnie jest tylko jedna możliwość. Trafiła Ci się wadliwa fabrycznie sztuka która pościła w momencie upalania przy dużej stałej prędkości, przy wysokim EGT i EMP. Wątpię żeby to była wina znanego tunera albo zła eksploatacja. Nie po tak małym przelocie. Odlewy nowych turbin są coraz częściej słabej jakości niestety. Oto przyklad GTC1244VZ 1.6 TDI CR "Precyzyjne kierownice" Lekka odciążona strona ciepła Wałek przewężany, zapałka Nowe nie znaczy zawsze lepsze..
  12. Scyzor.be

    Wałek od SDI do 1.9TDI 1Z

    Słuszna uwaga, Toledo 1L to konstrukcja oparta na płycie podłogowej jeszcze golfa 2. Nie zmienny od 91 do 98roku. Z tego co moglem wyczytać to 1170kg tyczy się auta zalanego w pełni do jazdy (55l paliwa) wraz z kierowca i jego bagażem 75kg. Wydmuszka ma seryjnie klimatyzacje, hamulce 280mm i tarcze z tylu. Posiadałem Passata B5 1.9 tdi 110km w kombi na oponach 225 i feldze 17. Wygodne, komfortowe auto lecz bardzo ciężkie. http://imageshack.us/photo/my-images/12/20111030150410.jpg/ Seat to pszczółka ,) Będzie pogoda i warunki, zrobię świeże logi.
  13. Jeżeli pusta puszka filtra bez żadnej wkładki nie daje żadnej różnicy w mocy w tdi a to już wiem to dlaczego wkładka typu K&N która przepuszcza powiedzmy 30% więcej powietrza od seryjnej ma cokolwiek poprawić?
  14. Scyzor.be

    Wałek od SDI do 1.9TDI 1Z

    Nie potrzeba nic szperać w programie. Jeżeli by poddymiał na biało podnosi się tylko trochę dawkę na nastawniku. Chociaż przy takim małym turbo może nie być takiej potrzeby. Efekt zamontowania takiego walka będzie proporcjonalnie większy przy coraz to większych mocach i osprzęcie w aucie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności