-
Liczba zawartości
296 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O maciek-s
- Urodziny 30.10.1971
Informacje osobiste
-
Imię
Maciek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
dolnośląskie / Lubin
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
-
Rok produkcji
2000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
maciek-s obserwuje zawartość → Audi A6 C5 1.9 TDI 130 KM 2002 r. - przeładowanie od dołu do góry., Moduł komfortu-błędy po kodowaniu, AVB bardzo proszę o analize logów i oraz 7 innych
-
Witam. To nie Passat, ale moduły komfortu podobne lub te same. Golf 5 1.9 TDI 105 KM 2006 rok Wszystko działało prawidłowo, ale podczas kodowania zmniejszyło się napięcie na aku choć był pod prostownikiem, bo świeciły się światła do jazdy dzinnej i raz czy dwa rozłączyło mi połączenie podczas ustawiania opcji w module komfortu. Po tej sytuacji pojawiły się błedy: Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 1K0-959-433-MAX.clb Oznaczenie elementu SW: 1K0 959 433 BT HW: 1K0 959 433 BT Komponent: KSG PQ35 G2 020 0203 Weryfikacja: 00020000 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 1E9002005103007F000405056008CF00003CA0 Kod serwisu: WSC 12345 259 00001 VCID: 030E3936420E102663-8056 Podsystem 1 - Komponent: Sounder n.mounted Podsystem 2 - Komponent: NGS n.mounted Podsystem 3 - Komponent: IRUE n.mounted 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01333 - Sterownik drzwi tylnych lewych (J388) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 141 Przebieg: 180287 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 11:00:32 01334 - Sterownik drzwi tylnych prawych (J389) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 141 Przebieg: 180287 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 11:00:32 Przestały mrygać kierunki przy zamykaniu i otwieraniu auta, choć opcje są włączone. Nie otwiera/zamyka szyb z pilota i kluczyka - opcje włączone. Wchodząc w bloki pomiarowe Modułu Kom., w grupie 002, 1 i 2 pole: drzwi przednie lewe i prawe widnieje info: odblokowany (jak wcisnę przycisk z kłódką to auto się zamknie i widnieje info: zablokowany. Natomiast drzwi tylne lewe i prawe, cały czas wyświetla się: zabezpieczony, przy świecącym i nieświecącym przycisku kłódki od blokowania drzwi od wewnątrz. Nadmienię, że odpiąłem aku na kilkanaście godzin i po za tym, że nie ma wspomagania kierownicy to błędy są nadal, pomimo kasowania, i to co opisałem wcześniej się nie zmieniło. Dodaję załączniki. Może ktoś z Was da temu radę.
-
Daj jeszcze logi 018 i 023.
-
Proszę o analize logów Passat 1.9TDI PD AJM Tiptronic
maciek-s odpowiedział skippi → na temat → Analizy logów
Załóż nowy przepływomierz, bo on tnie dawki paliwa. -
Do czyszczenia turbina i tyle.
-
prośba o ocenę logów dynamicznych alh 90km 011
maciek-s odpowiedział kisman → na temat → Analizy logów
Wszystko OK z doładowaniem. Overboost'y przy 1900-2200 obr/min to tak ma być. Później jest równo. -
Może masz zasyfiony filtr paliwa. A jak wygląda synchronizacja wtrysków? Grupa 004.
-
Oczywiście, że demontujesz turbinę bez odkręcania kolektora wydechowego.
-
Ja obstawiam turbinę do czyszczenia. Ale zrób jeszcze logi ze ściągniętym i zaślepionym wężykiem z gruszki przy turbinie.
-
Prosze o analize logów passat 1.9 avf coś za duzo pali
maciek-s odpowiedział bartek88 → na temat → Analizy logów
Przepływka OK. Trzeba ustawić synchronizację wtrysków bliżej 0.0 - grupa 004. Masz 66 mg przy 1900 obr/min to daje bardzo duży moment obrotowy - za szybko, a to niszczy dwumasę. Pompki nie ruszaj. -
01044 - Control Module Incorrectly Coded Prawdopodobnie masz niepoprawnie zakodowany sterownik ABS.
-
Masz do czyszczenia turbinę. Przeładowuje do 3300 obr/min i odłącza turbinę. Wymontować, rozkręcić, wyczyścić, poskręcać i zamontować. Na forum jest info jak to wykonać, chyba że się w takie sprawy nie bawisz.
-
Prosze o analize logów passat 1.9 avf coś za duzo pali
maciek-s odpowiedział bartek88 → na temat → Analizy logów
bartek88, masz wgrany program wykonany wbrew sztuki wykonywania programów. Dawki paliwa masz ustawione na maksa - bezmyślnie. 65 mg paliwa przy ok. 1900 - 2000 obr/min. - ostro !!! , a później 70 mg paliwa, z tym że przepływka obcina dawki paliwa. Wróć do oryginału, albo niech ktoś zrobi poprawnie program. -
Audi A6 C5 1.9 TDI 130 KM 2002 r. - przeładowanie od dołu do góry.
maciek-s odpowiedział maciek-s → na temat → Analizy logów
Regulacja sztangi nie była ruszana - ustawienie fabryczne - farba na gwincie. Przy BS-sie porusza się na dół i do góry. Też myślałem o podmianie N75 - od tego zacznę. -
Witam. Samochód mojego kolegi. Audi z silnikiem AWX, ale ma zmontowaną turbinę od A4/A6 BRE 140 KM. Nowy MAP sensor. Turbina przed założeniem była czyszczona. Przepływomierz nowy. N75 sprawny, bo zbijał ciśnienie na oryginalnej turbinie od AWX. Na BS 011 wskazania są OK. Przy normalnej jeździe nic się nie dzieje, dopiero przy "pełnym bucie" nastepuje przeładowanie 1,98 bar-a. Jest jedyny błąd w sterowniku licznika: Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\4B0-920-xxx-17.clb Oznaczenie elementu: 4B0 920 933 G Komponent i/lub wersja: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D09 Kodowanie: 02140 Kod serwisu: WSC 76252 Dodatkowe informacje: XXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXX VCID: 27564DA6C5F6351 Znaleziono 1 błąd: 01177 - Sterownik silnika 49-00 - Brak komunikacji Nie ma nr-u VIN i nr-u IMMO, bo licznik był zmieniany z pół FIS na pełen FIS, Magneti Marelli na VDO i nie dało się tego do końca zgrać ze sobą (ECU z szafą) - przez to IMMO musiało zostać wyłączone. Link do 011: Log (0 - 011)
-
Z tego, co znalazłem w Etce to pomki 038 130 073 BQ są od silnika 2.0 TDI BMM lub BMP 140 KM. Czy one podejdą do silnika 1.9 TDI 115 i 130 KM??? A jak się mają do pompek ...AL lub ...BQ, pompki ...BA - pytam pod kątem mojego silnika?