Skocz do zawartości

maciek-s

  • Liczba zawartości

    296
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maciek-s

  • Urodziny 30.10.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    dolnośląskie / Lubin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. To nie Passat, ale moduły komfortu podobne lub te same. Golf 5 1.9 TDI 105 KM 2006 rok Wszystko działało prawidłowo, ale podczas kodowania zmniejszyło się napięcie na aku choć był pod prostownikiem, bo świeciły się światła do jazdy dzinnej i raz czy dwa rozłączyło mi połączenie podczas ustawiania opcji w module komfortu. Po tej sytuacji pojawiły się błedy: Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 1K0-959-433-MAX.clb Oznaczenie elementu SW: 1K0 959 433 BT HW: 1K0 959 433 BT Komponent: KSG PQ35 G2 020 0203 Weryfikacja: 00020000 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 1E9002005103007F000405056008CF00003CA0 Kod serwisu: WSC 12345 259 00001 VCID: 030E3936420E102663-8056 Podsystem 1 - Komponent: Sounder n.mounted Podsystem 2 - Komponent: NGS n.mounted Podsystem 3 - Komponent: IRUE n.mounted 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01333 - Sterownik drzwi tylnych lewych (J388) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 141 Przebieg: 180287 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 11:00:32 01334 - Sterownik drzwi tylnych prawych (J389) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 141 Przebieg: 180287 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 11:00:32 Przestały mrygać kierunki przy zamykaniu i otwieraniu auta, choć opcje są włączone. Nie otwiera/zamyka szyb z pilota i kluczyka - opcje włączone. Wchodząc w bloki pomiarowe Modułu Kom., w grupie 002, 1 i 2 pole: drzwi przednie lewe i prawe widnieje info: odblokowany (jak wcisnę przycisk z kłódką to auto się zamknie i widnieje info: zablokowany. Natomiast drzwi tylne lewe i prawe, cały czas wyświetla się: zabezpieczony, przy świecącym i nieświecącym przycisku kłódki od blokowania drzwi od wewnątrz. Nadmienię, że odpiąłem aku na kilkanaście godzin i po za tym, że nie ma wspomagania kierownicy to błędy są nadal, pomimo kasowania, i to co opisałem wcześniej się nie zmieniło. Dodaję załączniki. Może ktoś z Was da temu radę.
  2. Załóż nowy przepływomierz, bo on tnie dawki paliwa.
  3. Do czyszczenia turbina i tyle.
  4. Wszystko OK z doładowaniem. Overboost'y przy 1900-2200 obr/min to tak ma być. Później jest równo.
  5. Może masz zasyfiony filtr paliwa. A jak wygląda synchronizacja wtrysków? Grupa 004.
  6. Oczywiście, że demontujesz turbinę bez odkręcania kolektora wydechowego.
  7. Ja obstawiam turbinę do czyszczenia. Ale zrób jeszcze logi ze ściągniętym i zaślepionym wężykiem z gruszki przy turbinie.
  8. Przepływka OK. Trzeba ustawić synchronizację wtrysków bliżej 0.0 - grupa 004. Masz 66 mg przy 1900 obr/min to daje bardzo duży moment obrotowy - za szybko, a to niszczy dwumasę. Pompki nie ruszaj.
  9. 01044 - Control Module Incorrectly Coded Prawdopodobnie masz niepoprawnie zakodowany sterownik ABS.
  10. Masz do czyszczenia turbinę. Przeładowuje do 3300 obr/min i odłącza turbinę. Wymontować, rozkręcić, wyczyścić, poskręcać i zamontować. Na forum jest info jak to wykonać, chyba że się w takie sprawy nie bawisz.
  11. bartek88, masz wgrany program wykonany wbrew sztuki wykonywania programów. Dawki paliwa masz ustawione na maksa - bezmyślnie. 65 mg paliwa przy ok. 1900 - 2000 obr/min. - ostro !!! , a później 70 mg paliwa, z tym że przepływka obcina dawki paliwa. Wróć do oryginału, albo niech ktoś zrobi poprawnie program.
  12. Regulacja sztangi nie była ruszana - ustawienie fabryczne - farba na gwincie. Przy BS-sie porusza się na dół i do góry. Też myślałem o podmianie N75 - od tego zacznę.
  13. Witam. Samochód mojego kolegi. Audi z silnikiem AWX, ale ma zmontowaną turbinę od A4/A6 BRE 140 KM. Nowy MAP sensor. Turbina przed założeniem była czyszczona. Przepływomierz nowy. N75 sprawny, bo zbijał ciśnienie na oryginalnej turbinie od AWX. Na BS 011 wskazania są OK. Przy normalnej jeździe nic się nie dzieje, dopiero przy "pełnym bucie" nastepuje przeładowanie 1,98 bar-a. Jest jedyny błąd w sterowniku licznika: Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\4B0-920-xxx-17.clb Oznaczenie elementu: 4B0 920 933 G Komponent i/lub wersja: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D09 Kodowanie: 02140 Kod serwisu: WSC 76252 Dodatkowe informacje: XXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXX VCID: 27564DA6C5F6351 Znaleziono 1 błąd: 01177 - Sterownik silnika 49-00 - Brak komunikacji Nie ma nr-u VIN i nr-u IMMO, bo licznik był zmieniany z pół FIS na pełen FIS, Magneti Marelli na VDO i nie dało się tego do końca zgrać ze sobą (ECU z szafą) - przez to IMMO musiało zostać wyłączone. Link do 011: Log (0 - 011)
  14. maciek-s

    Wydajnosc pompek BQ

    Z tego, co znalazłem w Etce to pomki 038 130 073 BQ są od silnika 2.0 TDI BMM lub BMP 140 KM. Czy one podejdą do silnika 1.9 TDI 115 i 130 KM??? A jak się mają do pompek ...AL lub ...BQ, pompki ...BA - pytam pod kątem mojego silnika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności