Skocz do zawartości

Falk

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Falk

  • Urodziny 14.02.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    gdansk

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2001
  1. Na opaskę skręcaną tak jak miała stara turbina tak ma i nowa.
  2. To moze opisze to inaczej autko kumpla kupił od jeszcze innej osoby z rozwaloną turbiną smigał sobie poprzedni własciciel niby 200 km/h i sypneła sie turbina no i inni pseudo-fachowcy zaproponawali ze go naprawią....i zaczeły sie schody do nieba dosłownie....zekomo wymienili uszczelkę pod głowicą no ok.....wczoraj mi go dowiózł i to była masakra podcisnienia pozamieniane,wszystko zrobione na szybcika aby go oddac,dzis zrobiłem podcisnienia,ustawiłem kąt synchronizacji miał -2,2 do 2,7 i dalej nic...co do turbo była tam 028 145 702 A i za czotra nie znalazłem zeby to była od 130 KM najwiekszy motor to był 85 Kw,a aktualnie " ponoć " jest załozona od SuperB 2004 rok 130 KM dzis juz nie chciało mi sie zaglądac po numer owej turbiny....a najciekawsze to że jest tam silnik AWX.... Koledzy doradzcie czy to wogóle pojedzie normalnie czy dać sobie spokój bo nie wiem od czego juz tam zacząć. Pozdrawiam Wszystkich
  3. Proszę o analize logów,vag-com nie pokazuje błedów,a autko jest wolniejsze od żółwia chorego na serce.:hmm Logi: Dynamiczne, Grupa 003,008.011 http://vaglog.rtnet.pl/warmduscher_148709.html Za jakąkolwiek pomoc w rozwiązaniu problemu bardzo dziekuję. Witam Zamieszczam nowe logi: Dynamiczne: 001,003,004 http://vaglog.rtnet.pl/warmduscher_149063.html 008,010,011 http://vaglog.rtnet.pl/warmduscher_149065.html Statyczne Basic Settings: 003 http://vaglog.rtnet.pl/warmduscher_149066.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/warmduscher_149067.html Statyczne Meas Blocks: 001,003,004 http://vaglog.rtnet.pl/warmduscher_149068.html 007,013,023 http://vaglog.rtnet.pl/warmduscher_149070.html Z góry dziekuje za pomoc
  4. Witam Jak w tytule prosba o analize logów grupa 3,8 i 11,silnik rozwija V-maxa ledwie 170 i z oporami,do predkosci 120km/h nie ma wiekszych problemów,powyzej tej prędkosci na 5 i 6 biegu auto jest "zamulone". Prosze o pomoc Pozdrawiam Krzysiek http://vaglog.rtnet.pl/warmduscher_114449.html
  5. Witam Mam skrzynie Tiptronica od 5 lat,poczatki były straszne,ale po tym czasie wiem duzo na temat temat,tez miałem problemy i to duzeeeee,i tak koledzy piszą,jedni zalecali wymiane przekładni kinetycznej(sprzęgła),po kosztach mozna dostac na allegro,dalej poduchy 4 sztuki,ok wymieniłem,a auto dalej szarpało.a biegi masakra jak by mi ktos w tył walił az strach było je zmieniac,a powodem bylo BRAK OLEJU,okazalo sie ze u mnie brakowało około 4 litrów,wiec koledzy idąc po kosztach,wpierw olej i filtr,poduchy,pozniej reszta. Co do sprzegła to raczej byłby efekt "slizgania" i to przy szybszych obrotach,mimo ze krążą plotki o słabych sprzęgłach w automatach to moje "zyje"do dziś,i faktycznie jesli nie ma cisnienia w tej całej szkrzynce z zaworami wewnatrz automatu to bedzie lipa jak to np.ktos opisał ze z garazu nie mógł wyjechac i moze to być zwiazane z brakiem oleju,w tych automatach wystarczy brak tylko 200ml.oleju i moze juz zle działac. I panowie nie wyssalem tego z palca a juz tym bardziej od naszych polskich fachowców......bedąc na wakacjach w niemczech szwgier ktory pracuje w serwisie VW 19 lat powiedział mi coo nieco na temat mojej EYF. Pozdrawiam i życzemu kazdemu powodzenia w jezdzie automatem
  6. Witam ponownie... jestem po diagnozie i alterantor jak i regulator są bardzo dobre,pozostaje chyba kwestia zegarów,co do błedow to silnik zero błedów,zegary niby tez bez błedow,ogólnie tylko na skrzyni był jeden i na module komfortu dotyczace drzwi.
  7. Czy mowisz o tym ustrojstwie co jest przykrecone do wzduznicy,chyba z lewej strony ???? Juz sie poprawiam regulator miesci sie w alternatorze,i wczoraj sprawdzałem ładowanie miernikiem i wyszło ok,chyba ze faktycznie sam regulator pomału zdycha....
  8. Dzieki za szybką odpowiedz tez podejrzewałem aku,tydzien temu go naładowałem i jakos od niedawna to sie pojawiło,aku chyba dobre bo pali od strzała,dodam ze nawet jak jade to wyswietlacz dostaje bardzo jasnych barw,byc moze jest to faktycznie od aku,podmienie od kumpla i sprawdze. pozdr.
  9. Witam Mam problem z wyswietlaczem na zegarach,po wyjeciu kluczyka ze stacyjki wyswietlacz mruga raz mocniej raz słabiej,oststnio prawdopodobnie padł mi aku od tego nie jzedziłem vw przez weekend,a w poniedziałek zonk..., Czy ktos moze spotkał sie z czyms takim lub wie od czego to moze byc. Dodam ze to b5 FL 2001 rok,automat,1,9 TDI 130KM. Z góry dziekuje za odpowiedz
  10. Falk

    blad 18222

    Udało sie usunac bład 18222 skrzynia "wyszła" z trybu awaryjnego. Temat uwazam za zamkniety
  11. Falk

    blad 18222

    Witam Wszystkich Czy jest ktos w stanie stwierdzic co jest odpowiedzaialne za zawór N215 .Nawet w ASO nie są w stanie stwierdzic jaki to zawór mimo ze podałem im symbole jest 6 zaworów i są dwa rodzaje czarne (3) i zółte (3) podałem im kolejnosc pierwszy żółty potem trzy czarne i dwa zółte.Gosc z ASO chwile pomyslał i przesłał mi na maila rysunek który niby miałby pomóc mechanikowi cóz przesłał mi to samo z czego korzystam ja był to rysunek z ETKI tam nie ma zadnej wzmianki który to zawór N215 a kupic cały komplet to za drogo bo sztuka kosztuje prawie 500 zł.W załaczniku widac te zaworki moze ktos juz kiedys miał do czynienia z tym błedem N215 i wie który to zaworek. Z góry dziekuje za pomoc
  12. Wiec :-) Skrzynki mamy te same....dobrym a nawet bardzo dobrym jest olej ATF G 052 162 A1 .Ogólnie wchodzi do nich 9.0L oleju ja miałem niespełna 8 i była kicha a nie wiedział bym o tym gdyby nie szwagier który pracuje w serwise VW (nie w polsce) bo u nas niestety mnie chcieli naciągnąc na spore koszta,sam nie dowierzałem ale POMOGŁO i to sie liczy.Kiedys ten olej był na Allegro gosc miał sporo tych flaseczek i za dosc przystępną cenę. Pozdrawiam
  13. witamJa miałem podobnie z moim automatem i co sie okazało dolałem litr oleju i nie mam juz zadnych "szarpniec" przy wrzucaniu biegu z P na R czy tez w innej kolejnosci nie twierdze tez ze u innyn kolegów czyb tez kolezanek tak musi byc ale u mnie pomogło. I zadne Vag-i tego niestety nie wykryły a sienko trza było zapłacic.
  14. a ze sie jeszcze zapytam jaki koszt to przerobic z automata na manuala???
  15. Dzieki Wam Koledzy za wszystkie podpowiedzi sądze ze chyba jest zle złozona skrzynia gdyż p wymianie i skasowaniu błędów sterownika skrzyni one sobie dalej wracają jak bociany a biegów nie ma i tak wiec czas chyba sobie kupic autko cos ala Flinstonowie:542:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności