Skocz do zawartości

sooper

  • Liczba zawartości

    160
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sooper

  • Urodziny 01.01.2000

Informacje osobiste

  • Imię
    *
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    \/\/Arszawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) 4x4
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. polecam jest cała seria z B6
  2. na działanie WEBASTO jako dogrzewacz ma wpływ tylko przycisk ECON: montowany w starych panelach, takich jak ten: uruchamiając samochód z włączonym przyciskiem nawet gdy na zewnątrz jest -20°C nie uruchomi się ani WEBASTO jako dogrzewacz, ani elektryczna nagrzewnica powietrza PTC Z-35. Nowsze panele zamiast ECON mają AC i ograniczają działanie tylko do włączenia kompresora klimy. Więcej tutaj razem z testami: http://forum.vw-passat.pl/threads/89241-ogrzewanie-postojowe-webasto-passat-b6-2-0-diesel?p=2327293&viewfull=1#post2327293
  3. artmin masz B7 a tam była grzałka na przekaźnikach, wiec nie ma płytki z opornikami
  4. artmin, ale grzałka się chyba nie włączyła bo status actual value jest ciągle na OFF, wysłano tylko "żądanie" włączenia.
  5. ostatniej zimy zrobiłem taki test, temp na zewnątrz ok -5°C, bieg jałowy bez dodawania gazu, obroty ok 1k. włączyłem: 1. Elektryczną grzałkę wersja E po CANIE 2. podgrzewanie 2 foteli 3. podgrzewanie 2 lusterek 4. podgrzewanie elektryczne tylnej szyby 5. podgrzewanie elektryczne przedniej szyby 6. Webasto i wykorzystanie alternatora w VCDS było na poziomie 97% a grzałka ze 1000W zaczęła grzać max 600-700W, wiec alternator 180 nie wyrabia . Najwięcej zużywają elektryczna nagrzewnica i elektrycznie podgrzewana przednia szyba. Świateł nie włączałem. Jak widać nie było spadku napięcia na elektryce bo grzałka zmieniła moc grzania, dlatego nie polecam instalowania na sztywno grzałki na przekaźnikach podłączonej pod przycisk.
  6. w moim bkp był to kanał 16, nie wiem jak jest w CR. Tylko to nie do końca jest miarodajna informacja, gdyż pokazuje dane nawet gdy fizycznie w aucie grzałki brak (pokazuje wartości sterowania z ECU).Najlepiej to albo ściągnąć plastiki, albo poszukać po bezpiecznikach/przekaźnikach wg ELSY. Generalnie grzałka fajna sprawa w zależności od zewnętrznej temp., podnosi temp. z nawiewu o ok. 8-10°C bo jest bez CAN
  7. bo to adres grzałki po CAN do rocznika 2007 jak dobrze pamiętam. Wy w CR macie na przekaźnikach i nie jest widoczna w 7D, tylko w blokach pomiarowych silnika bo steruje nią ECU, i taka faktycznie kosztuje kilkadziesiąt, bo taka po CAN to kilkaset
  8. to w sumie prosty układ, więc ja bym brał z ali
  9. też miałem ten błąd na GW M, musisz na INSTALLATION LIST odznaczyć pozycję "Battery regul." bo nie masz tego w aucie, nie ma tego też w długim kodowaniu.
  10. ja mam z A na końcu i OPS śmiga jak powinien, ale cena ich jest zaporowa, mi udało się wyrwać za 100zł używkę, ale możesz np włożyć od Skody za 250zł org z ASO.
  11. w vcds jest gdzieś możliwość przetestowania każdego przycisku z osobna( u mnie działał chyba tylko 3), po wciśnięciu przycisku z opcji OFF w bloku pomiarowym robi się ON jak przycisk jest sprawny, tak możesz spr. czy i które przyciski działają, a najprościej to podmienić od kogoś same przyciski....
  12. przyciski pamięci siedzeń można bez problemu wyciągnąć od spodu wypychając w górę jak dobrze pamiętam, a potem rozebrać. Mój też przestał działać, po rozebraniu okazało się, że płytka jest skorodowana od wilgoci, wiec bez wymiany całego elementu się nie obyło. Ciężko dostać używkę za rozsądną kwotę. Generalnie umiejscowienie przycisku nie jest przemyślane zbyt dobrze, gdyż podczas otwierania drzwi np w deszczową pogodę, woda dostaje się bezpośrednio na płytkę, a na efekty nie trzeba długo czekać Po rozebraniu jak dobrze pamiętam dostęp jest tylko z jednej strony płytki. Spróbuj wysuszyć ewentualnie wyczyścić czymś do elektroniki.
  13. Ja właśnie go dodałem przy okazji montażu kamery i gdyby nie konieczność ciągnięcia kabli CAN do modułu xenonów i zdjęcie boczka, schowka oraz listew w progach, to ten mod da się ogarnąć w max 15 min
  14. faktycznie dziwne... chyba że w 2008 tsi tam montowali ktoś pisał że w tych modułach lubi padać pamięć eeprom podczas spadku napięcia i chyba coś jest na rzeczy, bo nawet ktoś na allegro się ogłasza z naprawą właśnie owej pamięci. A jakbyś chciał kupić inny to:
  15. mniej wiecej tak na początku wymontuj zaślepkę za tym zielonym listkiem na zdjęciu i zobacz, bo jak pamiętam jest częściowo widoczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności