Skocz do zawartości

zlkwow

  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zlkwow

  • Urodziny 19.03.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    śląsk

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Panowie, rzuci ktoś okiem? Bo już byłem z samochodem na kilku warsztatach i żadnej diagnozy
  2. Witam serdecznie wszystkich. Problem jak w temacie wątku, problem z przeładowaniem pojawia sie sporadycznie. Samochód czasami dziwnie chodzi (miekko,twardo) . W ostatnim czasie zmieniona gruszka, nie ustawiona przy pomocy zegara. Jedynie pod wzor starej. To tak w skrócie. Logi wrzucam na prosbe kolegi, z nadzieja ze ktos rozwieje jego wątpliwosci. Statyczny: Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_5Q2s7M.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_62ePI4.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_8mEz9d.html Basic settings: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_DdA2w4m.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_185c5.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_wO18c1.html Dynamiczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_527Me4p.html (przeładowało) Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_yGwI7Xx.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_ru0JSLv.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_x6hPI.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_fZ3Eo.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_94GHq.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_iO9eg.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_Gy4m7M.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_71mg6.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_P72jMi3.html
  3. Grupa 011: http://vaglog.pl/log_259973.html - - - - - aktualizacja - - - - - Ostatnio mialem okazje troche pojezdzic autem i go przegonic, faktycznie problem ustal. Zrobione ok 200km dosc ostro i ani razu turbina nie skapitulowala, wiec moze waktycznie cos sie w niej nazbieralo. Teraz postaram sie wyczyscic przeplywke i zrobic raz jeszcze logi. Was prosze jedynie o rzucenie okiem na kwestie tego n75
  4. Właśnie i przepławka była już czyszczona i turbina również niecałe 40tys km temu. Na codzień raczej jeżdżę dynamicznie w górnych zakresach obrotów. Tras zbyt wiele nie ma ale tak jak mówię każda dluzsza przejażdżka jest traktowana jako "rozruszanie łopatek". N75 jest ok?
  5. Jak w temacie panowie, nie dzieje sie to zawsze ale sie dzieje. Odcina doladowanie w okolicach 3k obrotow. Przesylam komplet logow anoz ktos cos jeszcze ciekawego wynajdzie. Z gory serdecznie dziekuje za pomoc. DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_259552.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_259565.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_259564.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_259563.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_259562.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_259561.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_259560.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_259559.html STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_259553.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_259554.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_259555.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_259556.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_259557.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_259558.html BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_259551.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_259550.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_259549.html
  6. Witam serdecznie, nie udało mi się nigdzie znaleźć rzeczowych informacji dot. Logowania doladowanego brnzyniaka i stąd ten temat. Jadę w niedługim czasie logować autko silniczkiem podanym w tytule tematu. Prócz analizy błędów co. Mogę na. Miejscu sprawdzić żeby wyrobić sobie pogląd na stan silnika i podzespołów. Na jakie grupy zwrócić szczególną uwagę. Dotychczas jeździłem dieslem a chciałbym jechać z ugruntowana wiedzą.
  7. Jak w temacie panowie, prosze o przegladniecie logow pod katem: - drzenia ktore zaczęlo po uszczelnieniu pompy paliwa - przeladowania + blad 00575 ( ktory wystapil tylko w dniu robienia logow) Pobieżna weryfikacja, nie znalazlem zadnych problemow z podcisnieniem. Kierowniczki w turbinie byly czyszczone, nieszczelnosci w dolocie tez nie zdiagnozowano. N75? STATYCZNE: Grupa 007: http://vaglog.pl/log_245797.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_245798.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_245799.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_245800.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_245794.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_245795.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_245796.html DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_245786.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_245787.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_245788.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_245789.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_245790.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_245791.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_245792.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_245793.html BASIC SETTINGS: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_245785.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_245784.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_245783.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_245782.html
  8. Panowie, odświeże trochę temat. U mnie drgania silnika do w zakresie obrotów między ok 1000-1100 po uszczelnieniu pompy paliwa. Silnik AFN Macie jakiś pomysł od czego zacząć żeby wyeliminować ten problem?
  9. Dzięki panowie za pomoc
  10. Panowie, mógłbym ktoś mi pomóc czy ów wahacz to oryginał?
  11. Panowie prosze o rade: 1# http://olx.pl/oferta/sprezyny-passat-b5-fl-h-r-obnizajace-CID5-ID6l0gj.html#215db9ade6 ew 2# http://olx.pl/oferta/sprezyny-a4b5-passat-h-r-obnizajace-CID5-ID68X69.html#6ba9c4f6d0 podejdzie mi to do B5 w kombiku ? edit. juz wiem o co kaman. Doradzcie mi z doswiadczenia, jest sens ladowac z b5fla sedan springi do kombika ? Jak sie ma jakosc FK do HRa np? Bo nie znalazlem opini za bardzo. Chodzi mi glownie o komfort i jak fura siada.
  12. Czyli pasek jest jeszcze ok. Stan rolek można ocenić? Powiedział ze zaczyna się zbierać delikatny rdzawy nalot i to też świadczy o tym ze będzie się kwalifikowal do wymiany.
  13. Uszkodzony był ten krótki gumowy łącznik między ssącym a turbo. Dzięki za sugestie, problem rozwiązany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności