zlkwow
-
Liczba zawartości
42 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O zlkwow
- Urodziny 19.03.1989
Informacje osobiste
-
Imię
dawid
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
śląsk
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
Panowie, rzuci ktoś okiem? Bo już byłem z samochodem na kilku warsztatach i żadnej diagnozy
-
Witam serdecznie wszystkich. Problem jak w temacie wątku, problem z przeładowaniem pojawia sie sporadycznie. Samochód czasami dziwnie chodzi (miekko,twardo) . W ostatnim czasie zmieniona gruszka, nie ustawiona przy pomocy zegara. Jedynie pod wzor starej. To tak w skrócie. Logi wrzucam na prosbe kolegi, z nadzieja ze ktos rozwieje jego wątpliwosci. Statyczny: Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_5Q2s7M.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_62ePI4.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_8mEz9d.html Basic settings: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_DdA2w4m.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_185c5.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_wO18c1.html Dynamiczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_527Me4p.html (przeładowało) Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_yGwI7Xx.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_ru0JSLv.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_x6hPI.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_fZ3Eo.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_94GHq.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_iO9eg.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_Gy4m7M.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_71mg6.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_P72jMi3.html
-
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_259973.html - - - - - aktualizacja - - - - - Ostatnio mialem okazje troche pojezdzic autem i go przegonic, faktycznie problem ustal. Zrobione ok 200km dosc ostro i ani razu turbina nie skapitulowala, wiec moze waktycznie cos sie w niej nazbieralo. Teraz postaram sie wyczyscic przeplywke i zrobic raz jeszcze logi. Was prosze jedynie o rzucenie okiem na kwestie tego n75
-
Właśnie i przepławka była już czyszczona i turbina również niecałe 40tys km temu. Na codzień raczej jeżdżę dynamicznie w górnych zakresach obrotów. Tras zbyt wiele nie ma ale tak jak mówię każda dluzsza przejażdżka jest traktowana jako "rozruszanie łopatek". N75 jest ok?
-
Jak w temacie panowie, nie dzieje sie to zawsze ale sie dzieje. Odcina doladowanie w okolicach 3k obrotow. Przesylam komplet logow anoz ktos cos jeszcze ciekawego wynajdzie. Z gory serdecznie dziekuje za pomoc. DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_259552.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_259565.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_259564.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_259563.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_259562.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_259561.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_259560.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_259559.html STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_259553.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_259554.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_259555.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_259556.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_259557.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_259558.html BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_259551.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_259550.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_259549.html
-
Witam serdecznie, nie udało mi się nigdzie znaleźć rzeczowych informacji dot. Logowania doladowanego brnzyniaka i stąd ten temat. Jadę w niedługim czasie logować autko silniczkiem podanym w tytule tematu. Prócz analizy błędów co. Mogę na. Miejscu sprawdzić żeby wyrobić sobie pogląd na stan silnika i podzespołów. Na jakie grupy zwrócić szczególną uwagę. Dotychczas jeździłem dieslem a chciałbym jechać z ugruntowana wiedzą.
-
[AFN] Prosba o analize - turbina/00575/drzenie silnika
zlkwow odpowiedział zlkwow → na temat → Analizy logów
A kat wtrysku? Dzieje się coś z nim? -
Jak w temacie panowie, prosze o przegladniecie logow pod katem: - drzenia ktore zaczęlo po uszczelnieniu pompy paliwa - przeladowania + blad 00575 ( ktory wystapil tylko w dniu robienia logow) Pobieżna weryfikacja, nie znalazlem zadnych problemow z podcisnieniem. Kierowniczki w turbinie byly czyszczone, nieszczelnosci w dolocie tez nie zdiagnozowano. N75? STATYCZNE: Grupa 007: http://vaglog.pl/log_245797.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_245798.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_245799.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_245800.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_245794.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_245795.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_245796.html DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_245786.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_245787.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_245788.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_245789.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_245790.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_245791.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_245792.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_245793.html BASIC SETTINGS: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_245785.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_245784.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_245783.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_245782.html
-
Panowie, odświeże trochę temat. U mnie drgania silnika do w zakresie obrotów między ok 1000-1100 po uszczelnieniu pompy paliwa. Silnik AFN Macie jakiś pomysł od czego zacząć żeby wyeliminować ten problem?
-
Dzięki panowie za pomoc
-
To zdjęcie sprzedawcy
-
Panowie, mógłbym ktoś mi pomóc czy ów wahacz to oryginał?
-
Panowie prosze o rade: 1# http://olx.pl/oferta/sprezyny-passat-b5-fl-h-r-obnizajace-CID5-ID6l0gj.html#215db9ade6 ew 2# http://olx.pl/oferta/sprezyny-a4b5-passat-h-r-obnizajace-CID5-ID68X69.html#6ba9c4f6d0 podejdzie mi to do B5 w kombiku ? edit. juz wiem o co kaman. Doradzcie mi z doswiadczenia, jest sens ladowac z b5fla sedan springi do kombika ? Jak sie ma jakosc FK do HRa np? Bo nie znalazlem opini za bardzo. Chodzi mi glownie o komfort i jak fura siada.
-
Czyli pasek jest jeszcze ok. Stan rolek można ocenić? Powiedział ze zaczyna się zbierać delikatny rdzawy nalot i to też świadczy o tym ze będzie się kwalifikowal do wymiany.
-
Uszkodzony był ten krótki gumowy łącznik między ssącym a turbo. Dzięki za sugestie, problem rozwiązany.