Skocz do zawartości

szkapek28

  • Liczba zawartości

    246
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O szkapek28

  • Urodziny 22.02.2010

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Elbląg

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Aluminiowe zaciski 4 tłoczkowe Brembo + klocki + tracze 345mm.A6 C7, A4 B8, Q5, Passat B8.. Używane stan klocków TRW i tarcz Zimerman minimalne zużycie.Bardzo poprawiają skuteczność hamowania. U mnie chodziły a A6 C7 2.0 TDI, ale do Pastucha B8 też pasują do BiTurbo nawet nie trzeba tarcz zmieniać. Polecam https://www.olx.pl/d/oferta/zaciski-4-tloczkowe-brembo-klocki-tracze-345mm-a6-c7-a4-b8-q5-CID5-IDN8Jvf.html
  2. Komplet od BRD z tarczą obitą kevlarem 450Nm zniesie zacnie(sprawdzone) a więcej chyba nie ugrasz na tych gratach co opisałeś.
  3. Miałem kiedyś odmę puszczona ot tak by sobie skapywała i po jakimś czasie zauważyłem że ze strony goracej turbo zaczeło puszczać olej przed instalacją było sprawdzane i stan bardzo dobry jedyna zmianą była ta odma, więc wróciłem do fabrycznej instalacji i problem ustąpił. Proponuję nie eksperymentować z odmą, no chyba że w planach jest Srank Tank. U mnie przy GTB22 to wyglądało tak:
  4. można nawet więcej przy zmianie niektórych podzespołów, do 174km powinno wystarczyć turbo awx/avf, pompki avf/awx, zdrowe sprzęgło i oczywiście korekta softu
  5. szkapek28

    GT2052V w Passacie 1.9 TDI

    czytając wasze posty wydaje mi się że powinniście odpocząć od tego forum
  6. na forum jest wszystko opisane, wystarczy poszukać
  7. turbina może być z A4 B6 byle ze 130'tki(AVF/AWX) musisz kupić taka redukcję na wąż AVB http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-1-9tdi-vag-i5078125833.html i stroić
  8. a czemu ci odradzali? ja ci polecę! instalacja opisana na forum, zakupić redukcje na wąż, stroić i cieszyć się mocą około 160km
  9. szkapek28

    FMIC

    El-Tec
  10. GTB22+Pompki Al+DQS+sprzęgło BRD....soft by Piotr(Juby_P) z Płocka.Polecam.
  11. jeżeli masz silnik taki jak w podpisie(awx) to sprzęgło od BRD sie tobie nie nada bo to jest 240mm , a ty masz 228mm (są koledzy co twierdza że wjedzie po zastosowaniu dystansu pomiędzy skrzynie a silnik, ale chyba tego nikt jeszcze nie sprawdził - swoja drogą możesz być pierwszy)....więc moja propozycja kup nowy zestaw(bo chyba dwumas tez masz do wyrzucenia) i wzmocnij tarczę kevlarem + ewentualnie wzmocnij docisk u Darona.
  12. w sumie to wszystko jest opisane, ale uderz do kolegi Rosa on taki przeszczep robił.
  13. Może ktoś chętny na coś takiego wyrzeźbiłem dla siebie...ale pojawił się drugi wskaźnik i trzeba było robić od nowa:
  14. mało....na tych gratach(w zależności od kondycji sprzęgła i pompy) 160km powinno wyjść
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności