biszkopt Zgłoś #41 Napisano 7 Października 2010 1. 1.9TDI 105KM 2. Nadwozie: Variant 3. Spalanie: średnie 5,2-5l/100km przy max. 140km/h 4. Przebieg od lutego 2010: 19tys km. 5. Awarie: - popusciła mi linka od klamki w drzwiach kierowcy (20zł) - wyskoczył wężyk od przewodów hamulcowych (kupiłem nowy, oryg. 90zł + robota = 115zł) 6. Plusy: - wygodne siedzenia (wersja Comfortline - te z Highline'a półskóry zą twardsze dla mnie) - radio RCD300 (świetny zasięg) - spalanie - komfort jazdy lepszy dla mnie niż w 3BG 7. Minusy: - zanim nagrzeje się silnik, czasami lubią poskrzypieć plastiki w kokpicie, głównie coś przy schowku brzęczy. Podsumowując: POLECAM! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
specu2 Zgłoś #42 Napisano 7 Października 2010 1)silnik: 2,0 TDI BMP 2)rodzaj nadwozia: variant 3)spalanie: przed softem średnio 6,7 po 6,2-6,5 minimum 5,2 srednio (komp) 4)awarie: włącznik ręcznego, przegub wewnętrzny lewy (uszkodzenie fizyczne-po kolizji-lekkiej) 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK so sofcie jeszcze bardziej tak 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK 7)przebieg: 75 tys km (w tym prawie 60 tys mój osobisty) 8)co bym zmienił: plastiki troszku hałasują, fotele - to już zrobiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dym Zgłoś #43 Napisano 8 Października 2010 1)silnik: 2.0 TDI CR 140 2)rodzaj nadwozia: kombi 3)spalanie średnie: 6,7l 4)awarie: BRAK 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK 7)przebieg: 31tys km 8)co bym zmienił: NA RAZIE NIC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawka Zgłoś #44 Napisano 8 Października 2010 1)silnik: 2.0 TDI, 140 KM, BMP (8V), 2)skrzynia DSG, 3)rodzaj nadwozia: kombi 4)wersja: highline 5)spalanie średnie: 7,5l (szerokie opony 235) 6)awarie: zabierak pompy oleju (transport lawetą z zagranicy), pompka wody w webasto, czujnik spalin, zawór "bajpas" w sprężarce klimy, słychać i czuć drgania dwumasy, czekam co teraz padnie, 7)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 8)czy jesteś zadowolony z zakupu: średnio 9)przebieg: 175 tyś. km, zakup-komis Niemcy przy 130 tyś.km-przebieg sprawdzony, 10)co bym zmienił: niewygodne-za wąskie siedzenia z przodu, chociaż trzymają "kuper" super, dopłacił bym za możliwość regulacji trzymania ud. Sposób dojścia do wymiany xenonów, jeśli źródło światła musi tyle kosztować OK. ale dlaczego aby je wymienić trzeba demontować pół auta za dwukrotnie wyższą cenę-nonsens. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #45 Napisano 8 Października 2010 1)silnik: 2.0 TDI, 170 KM, BMR, 2)skrzynia DSG, 3)rodzaj nadwozia: kombi 4)wersja: Sportline + dodatki 5)spalanie:miasto 8,5l tarasa 6,9l a mam ciężką nogę. 6)awarie: czujnik ciśnienia doładowania, 7)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 8)czy jesteś zadowolony z zakupu: Bardzo 9)przebieg: 235 tyś. km, auto sprowadzone z Niemiec z przebiegiem 220 tyś. Jak narazie super, mogę z czystym sumieniem polecić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robik15sohc Zgłoś #46 Napisano 9 Października 2010 1)silnik: 1.4 TSI CAXA 2)skrzynia MANUAL 6 3)rodzaj nadwozia: kombi 4)wersja: Comfortline + dodatki 5)spalanie:miasto 9-11, trasa 6-9 mam raczej ciężką nogę. 6)awarie: brak 7)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 8)czy jesteś zadowolony z zakupu: Bardzo 9)przebieg: 9 tys km, Poki co mam 100% satysfakcji, wczesniej jezdzilem seatami TDI (1.9 90km i 105km)i nie chcialem wiecej diesla z uwagi na kulture pracy, roczne przebiegi 10-15 tys km i nieszczesne DPFy. Ogolnie - polecam 1.4 TSI, osiagi ok 10,5s do 100 km/h i 200 km/h vmax do normalnej jazdy smialo wystarczaja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzegorzEP Zgłoś #47 Napisano 10 Października 2010 1) silnik 2.0 TDI 140 km BKP 2) skrzynia manual 6 3) nadwozie sedan 4) wersja highline carat 5) średnie spalanie : 6,2 6) awarie : pierwsze 100 tys. super, potem : pompa paliwa, dwa razy tuleje wachaczy przód, komplet pompowtryskiwaczy przy przebiegu 190 tys., czujnik położenia wałka rozrządu ( za każdym razem podróż na lawecie), wczoraj ( 9.10.2010 ) znów wezwanie lawety, auto zgasło i koniec. 7) czy silnik wystarczajacy do tej masy : tak 8) czy jesteś zadowolony z zakupu : nie 9) przebieg : 208 tys. Nigdy żaden samochód mi się nie psuł, a z lawety pierwszy raz w życiu korzystałem, jak zacząłem jeździć b6. Wczorajsza podróż lawetą to już 4 laweta w ciągu 1,5 roku. Trochę mnie to męczy, bo co 4 miesiące ląduję w serwisie. Generalnie odradzam wszystkim passata, zwłaszcza tego z początku produkcji. Nie wiem jak sprawują się te z CR, ale te na pompowtryskach to złom, porażka i szkoda pieniędzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stratford Zgłoś #48 Napisano 10 Października 2010 (edytowane) 1) silnik 3.2 FSI 250 KM 2006 2) DSG 3) nadwozie kombi 4) wersja highline wszystko 5) średnie spalanie : 11-12 l 6) awarie : brak powaznych,typowa z poczatku produkcji kolumna kierownicza,padl 1 czujnik parkometru 7) czy silnik wystarczajacy do tej masy : tak 8) czy jesteś zadowolony z zakupu : dosyc 9) przebieg : 105 tys 10) plastiki denerwuja czasem,kola 18 nie na nasze autostrady Edytowane 10 Października 2010 przez stratford Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #49 Napisano 10 Października 2010 1)silnik: 1.8 TSI 2)skrzynia: manual 3)rodzaj nadwozia:limuzyna 4)wersja: highline plus dodatki 5)spalanie średnie: 10.8l (3/4 trasy miasto) 6)awarie:fotel kierowcy(pekły szwy na skórze-wymiana poszycia(10tys km),łozysko w przednim lewym kole(przy 15tyskm),wymiana maglownicy-szumy przy kręceniu (przy 30tys km),zaczyna padać czujnik przedni od parktronica 7)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 8)czy jesteś zadowolony z zakupu: dosyć 9)przebieg: 33tys km ,salon Polska grudzień 2008(MY 2009r) 10)co bym zmienił: jakość plastików deski rozdzielczej,trzeszcza,w samochodzie tej klasy to kpina,do 20tys km było cicho,teraz coraz wiecej słychac, jakośc skóry też śrerdnia,przy tym przebiegu od wsiadania już widać na boczku lekkie wytarcie faktury skóry(a poszycie juz po wymianie-podobno to przypadałość highlina-kształt fotela),serwis-jedyne co umieja robic to wymieniac wszystko co im wpadnie w rece(na gwarancji poł biedy,ale potem to kosztowna zabawa) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #50 Napisano 10 Października 2010 1) silnik 2.0 TDI 140 km BKP2) skrzynia manual 6 3) nadwozie sedan 4) wersja highline carat 5) średnie spalanie : 6,2 6) awarie : pierwsze 100 tys. super, potem : pompa paliwa, dwa razy tuleje wachaczy przód, komplet pompowtryskiwaczy przy przebiegu 190 tys., czujnik położenia wałka rozrządu ( za każdym razem podróż na lawecie), wczoraj ( 9.10.2010 ) znów wezwanie lawety, auto zgasło i koniec. 7) czy silnik wystarczajacy do tej masy : tak 8) czy jesteś zadowolony z zakupu : nie 9) przebieg : 208 tys. Nigdy żaden samochód mi się nie psuł, a z lawety pierwszy raz w życiu korzystałem, jak zacząłem jeździć b6. Wczorajsza podróż lawetą to już 4 laweta w ciągu 1,5 roku. Trochę mnie to męczy, bo co 4 miesiące ląduję w serwisie. Generalnie odradzam wszystkim passata, zwłaszcza tego z początku produkcji. Nie wiem jak sprawują się te z CR, ale te na pompowtryskach to złom, porażka i szkoda pieniędzy. To trochu podniosłeś mi ciśnienie bo zakupiłem passata 2006r 2,0 TDI też silnik BKP tylko z DSG przebieg 110tys. jestem w trakcje rejestracji -i mam tylko nadzieję że to nie jest tak że te awarie dotykają 100% tych silników tylko że są ale nie koniecznie muszą mi się przytrafić Czekam na opinie użytkowników silników BKP które się sprawują ok bez takich poważnych awarii czekam na opinie innych forumowiczów! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #51 Napisano 11 Października 2010 1) silnik BMR 170 KM 2006 2) DSG 3) nadwozie kombi 4) wersja highline + prawie wszystkie dodatki 5) średnie spalanie : miasto 9-11l, trasa 6-8l średnio 8l (ale akurat teraz jest 7,3) 6) awarie : brak powaznych, wymieniana była pompa paliwa przy przebiegu 155 tys. oraz tuleje wahaczy przednich 7) czy silnik wystarczajacy do tej masy : zdecydowanie tak 8) czy jesteś zadowolony z zakupu : dosyc 9) przebieg : 167 tys 10) co bym zmienił: jakość plastików w samochodzie który jako nowy kosztuje podan 150 tys. PLN jest skandalicznie niska (ich monataż również skoro trzeszczą!), zestrojenie skrzyni DSG z silnikiem 170 pozostawia trochę do życzenia, spalanie zdecydowanie za wysokie (i nie wiedzieć czemu jedne egzemplarze palą mniej a inne więcej). P.S. Słyszałem że silniki z CR są dużo bardziej dopracowane od PD (trochę cichsze) i do tego są oszczędniejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolsosno Zgłoś #52 Napisano 12 Października 2010 1) silnik 1.4 TSI 2) skrzynia manual 6 3) nadwozie sedan 4) wersja comfortline 5) średnie spalanie : 7,8 6) awarie : padła roleta 7) czy silnik wystarczający do tej masy : tak 8) czy jesteś zadowolony z zakupu : tak 9) przebieg : 11tyś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arturo 007 Zgłoś #53 Napisano 12 Października 2010 1.) 1.9 TDI BXE - moc 147km 2.) sedan 3.) spalanie trasa 5,5- 6 litra / 100 km, miasto : 7,5 litra na 100km 4.) awarie : kolumna kierownicy 5.) Jestem zadowolony (jedyny mankament brak 6 biegu) 6.) przebieg 97.000 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silverb6 Zgłoś #54 Napisano 12 Października 2010 (edytowane) 1)silnik: 2.0tdi 140km BKP 2006 4motion 2)rodzaj nadwozia: kombi 3)spalanie: 8,1l 4)awarie: pompowtryski 2szt,dwumasa,pompa paliwa,pompa oleju 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: Średnio 7)przebieg: 140tys km 8)co bym zmienił: dolny plastik deski rozdzielczej(zbyt wardy i ta cholerna łuszcząca się powłoka) Edytowane 12 Października 2010 przez silverb6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
razal Zgłoś #55 Napisano 21 Lutego 2011 (edytowane) http://vwszrot.pl/ Troszeczkę czytam na temat 2.0 TDI i im więcej czytam tym bardziej zastanawiam się nad zmianą Paska na nowszy model (obecnie B5 1,9TDI AJM). To co się czyta na temat tych motorów to jest nie samowite. Dodam tylko że znajomy miał 2.0TDI-PD w Octavii 2 i spotkał go ten sam problem z głowicą (pękła), a później pomowtrysk do wymiany... SZOK... Na Paska po 2008 roku trochę mi brakuje kaski, ale kupić starszego to jak widać duże ryzyko jeśli chodzi o ten model... Jaki ewentualnie motor polecacie do B6? Edytowane 21 Lutego 2011 przez razal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi-r Zgłoś #56 Napisano 21 Lutego 2011 1)silnik: 2.0tdi 140km BMP 2005 ,skrzynia DSG 2)rodzaj nadwozia: kombi 3)spalanie: 7,0 4)awarie: brak, ale dwumasa się zaczyna odzywać 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK 7)przebieg: 180tys km 8)co bym zmienił: lepsze wyciszenie , przy prędkości powyżej 120 słychać szum wiatru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomassss Zgłoś #57 Napisano 21 Lutego 2011 1)silnik: 2.0tdi 140km BKP XI.2005 2)rodzaj nadwozia: sedan 3)spalanie: 5.6 -8.5 4)awarie: pompa paliwa i pompowtrysk jednocześnie:dupablada i dwumasa zaczyna się odzywać 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK (na razie :fajny) 7)przebieg: 115tys km 8)co bym zmienił: lepsze wyciszenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #58 Napisano 21 Lutego 2011 (edytowane) 1) silnik: 2.0tdi 140km BKP X.2006 2) rodzaj nadwozia: kombi 3) spalanie: 5.7 trasa - 8.5 miasto 4) awarie: przetwornica xenonu (400zł), pierwszy pompowtrysk (1400zł + 200zł wymiana), drugi pompowtrysk (akcja serwisowa VW, czyli wymiana za free), 2 gumki w przednim zawieszeniu, amorki z tyłu (320zł, sam wymieniłem), drążki kierownicze (180zł+wymiana z ustawieniem geometrii), dwumasa nie ruszana, turbo nie ruszane. 5) czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 6) czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK (choć te PD mnie osłabiły) 7) przebieg: 166tys km 8) co bym zmienił: lepsze zabezpiecznie antykorozyjne (klapa tył, drzwi LP i LT) Edytowane 22 Czerwca 2011 przez Fedwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszk Zgłoś #59 Napisano 21 Lutego 2011 1)Silnik 1,9 tdi 105 km bls 7. 2006 2) kombi 3)spalanie 5,5 6,5 4)awarie przepływomierz 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy dla mnie wystarcza 6)jestem zadowolony 7)przebieg 160 tyś 9) co bym zmienił ,światła mijania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #60 Napisano 21 Lutego 2011 (edytowane) passat b6 kombi 2.0 TFSI kod silnika BWA 200 km skrzynia 6 manual bi xenon 1 na razie brak awari 2 podaje spalanie przy tych warunkach jakie teraz sa około -7C 3 spalanie miasto 11.5 L Do pracy 8 km spokojny but wyliczenia 312 km na 36 l mieszany 10 l trasa 8 l zalezy od nogi Edytowane 21 Lutego 2011 przez romeo9999 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach